Всеукраїнська фотовиставка астрономії «Всесвіт поруч» розпочалася у Івано-Франківську (відео)

Телескопи, зорі, кратери та астероїди... Всеукраїнська фотовиставка астрономії «Всесвіт поруч» розпочалася в Івано-Франківську. Організатор - міський астрономічний клуб «Юпітер».

Упродовж декількох днів відвідувачі мають змогу переглянути світлини зоряного неба та космічних тіл від фотоаматорів України. Для любителів космосу організатори підготували новітню розвагу.

У режимі «3D» можна переглянути ландшафт поверхні Місяця, Марса та інших планет. У такий спосіб "юпітерівці" прагнуть популяризувати астрономію в Івано-Франківську. Також до уваги любителів всесвіту - колекція телескопів. Професійні та аматорські.

Це - особисті апарати "юпітерців".

Сергій Іванишин - астроном-аматор зі стажем. Цим захоплюється вже понад 40 років. Займається фотозйомкою небесних тіл. Для Сергія астрономія - це можливість відволіктися від буденної метушні. Астрономи кажуть, небесні тіла покриті багатьма таємницями. Як приклад - фотофіксації руху каміння на місяці. Чи не єдина дівчина-поціновувач небесних тіл Галина Юсип'юк лише нещодавно вступила до лав івано-франківських астрономів.

Цією наукою захопилася серйозно. Навіть придбала власний телескоп. Астрономи кажуть, небесні тіла мають змогу відтворювати звуки. Їх вчені вилучають за допомогою спеціальних радіотелескопів. Після Івано-Франківська експозиція «Всесвіт поруч» помандрує до Хмельницького, інформує Вежа.

31.10.2012 1825 1

Щукар 2012.11.01, 13:52
А адресу так і не повідомили
07.07.2020

Сьомого липня у Європі, а 11 у світі, відзначають День шоколаду. Це свято виникло у Франції в 1995 році.

05.07.2020
Люся Грибик

Танцюрист розповів нам про свої кроки до досягнення успіху, поділився секретами мотивації та розкрив подробиці своїх танцювальних буднів.

03.07.2020

Для відновлення зруйнованої інфраструктури: доріг, мостів, берегоукріплювальних дамб, за попередніми підрахунками, потрібно понад два мільярди гривень.

01.07.2020

У розмові про коронавірус, імунітет, переповнені лікарні, пацієнтів, емоційне виснаження медпрацівників та те, чому не варто забувати про карантин.

Люся Грибик

Лазерна епіляція — популярна апаратна процедура, яка проводиться для видалення небажаного волосся на обличчі та тілі.

23.06.2020

Фахівці намагаються знайти різні методи, щоб максимально зберегти міцність, рівність та покращити зчеплення автомобіля з дорожнім покриттям.

Нещодавно на Фіртці започаткував свій блог Олег Саїк, де описав, що місцеві сайти державних установ, які потенційно мали б приваблювати інвесторів, у ганебному стані.

Сервус, товариство! Так склались обставини, що зараз ми, як і весь світ, занурились у боротьбу з вірусом і за тим не зауважили кардинальних змін, що відбуваються у  суспільстві.

Під прикриттям карантину відбувається наглий дерибан коштів і майна міста.

Середньосвітова смертність від коронавірусу складає 5,8%. Проте це тільки середня температура по палаті, яка в кожній окремій палаті (країні) різна.

23.06.2020

У перший рік життя малюка все змінюється доволі динамічно. Здавалося б, тільки недавно матуся спіткала усі тонкощі грудного вигодовування, і ось вже настає новий етап – введення першого прикорм. Це їжа, що суттєво відрізняється від материнського мол

16.06.2020

На ферму з виробництва фуа-гри в місті Снятин влаштувався хлопець, який таємно знімав на відео свої робочі будні, а опісля анонімно передав матеріали зоозахисній організації "Відкриті клітки Україна", яка їх опублікувала. Ці кадри сколихнули світ, призве

10.06.2020

«У нас немає вільних місць! Столики тільки за бронюванням! Вибачте, щоб присісти Вам доведеться зачекати!» - вже понад два місяці ці, раніше щоденні, фрази ніхто не говорить. А все через карантин.

25.06.2020

На останню декаду червня, що у 2001 році, припала непересічна для історії Львова та й України загалом подія. Це багатьом видавалося неможливим і до останнього існували сумніви, але папа таки прибув поспілкуватися з українцями. Тоді це все просто видавал

16.06.2020

Акція триває вже понад два роки і наближається до своєї кульмінації. Сьогодні, 16 червня, Архієпископ і Митрополит Івано-Франківський Владика Володимир Війтишин долучився до історичного заходу – створення рукописної Біблії, пише Фіртка з посиланням

08.06.2020

Для того щоб усвідомити справжність наших прохань до Господа Бога про власні потреби, потрібно спочатку перейнятися, серцем відчути потреби інших людей.

29.05.2020

28 травня, на свято Вознесіння Господнього за юліанським календарем, в Україні з’явилася в продажу всесвітньо відома книжка «Католицизм: мандрівка до серця віри» американського проповідника, письменника і богослова єпископа Роберта Баррона.

07.07.2020

Цей рух досить популярний у світі, але уже давно він дійшов і до нас. Відпочивальників, яким байдуже на стереотипи та упередження, стає все більше.

03.07.2020

Єлісейський палац заявив, що Філіпп буде займатися урядовими справами доти, доки не буде призначено новий уряд.

03.07.2020

У бюлетені з відкритими списками можна буде проголосувати як за партію, так і за конкретного кандидата, щоб підняти його в партійному списку Профільний комітет Верховної Ради затвердив нову форму бюлетеня для голосування на місцевих виборах за відкритими

26.06.2020

Партія "Голос" проголосувала за припинення депутатських повноважень Святослава Вакарчука. Перед цим він вийшов із фракції «Голос» у Верховній Раді. Про це повідомляє пресслужба партії «Голос», інформує Фіртка. Водн

26.06.2020

Він був ветераном Аль-Каїди, чия кар'єра джихадиста почалася з 1990-х років. Те, як він помер, було вражаючим.