Вишиванюк: Заборона в′їзду приміського транспорту в центр Івано-Франківська є незаконною


/data/blog/37254/97d376494d7801c9115973351e54a620.jpg

Фото: skolejust.at.ua

 

Вчора на другому пленарному засіданні 22 сесії Івано-Франківської обласної ради депутати знову підняли тему заборони  в′їзду приміського транспорту в центр Івано-Франківська.

 

Цього разу депутат Микола Зелінський адресував своє питання голові облдержадміністрації Михайлові Вишиванюку.

 

За словами Зелінського, люди із Тисменицького району, які возять на ринки Івано-Франківська продукти харчування, не розуміють, чому повинні пересідати і ще раз платити за проїзд.

 

У свою чергу голова ОДА припустив, що таке рішення місцевої влади є незаконним, а весь рух маршрутного транспорту підконтрольний облдержадміністрації і лише вона має право встановлювати обмеження.

 

Також Михайло Вишиванюк побачив у такій забороні порушення прав громадян.

 

«Це рішення протизаконне. Це робиться для того, щоб люди платили двічі за одну і ту саму поїздку», - підсумував Вишиванюк.

 

 

 

Читайте також:

Сесія Івано-Франківської обласної ради: Голова ОДА Михайло Вишиванюк відзвітувався перед депутатами

Депутати Івано-Франківської обласної ради хочуть контролювати Кабмін

Сесія Івано-Франківської облради: "Шеврон" інвестує 25 мільярдів доларів

Сесія Івано-Франківської обласної ради: Депутати засудили Сейм Польщі за рішення щодо ОУН-УПА

Сесія Івано-Франківської облради: Депутати вимагають вибачень від прем'єр міністра

Сесія Івано-Франківської облради: Депутати виступили проти будівництва дериваційних міні-ГЕС


26.06.2013 979 20
Коментарі (20)

Я 2013.06.26, 11:23
Та не питання - рішенням міської ради віддати територію перед "Білим будинком" під стоянку відстою усіх приміських бусів - і до ринку рукою подати і до всяких там установ, якщо треба. І іранківчанам там вони не особливо заважатимуть. Хто "за"?
яяя 2013.06.26, 11:32
за
Ніка 2013.06.26, 11:52
якщо ви ходите під вікна то не значить що всі. а в людей не такі зарплати щоб кількома автобусами на роботу їздити
мешканець 2013.06.26, 11:57
Не думавщо настільки не комперентний в питаннях перевезень пан Вишиванюк. Нехай звернеться у відділ транспорту ОДА і йому пояснять, що приміські автобуси в центр міста їдуть незаконно. Відповідно до паспортів маршрутів, які і затверджує ОДА як замовник перевезень автобуси приміських маршрутів повинні їхати до АВТОСТАНЦІЙ, які вказані в паспортах маршрутів. Жодної вулиці в центральній частині міста чи базару де стоять приміські автобуси немає. Крім того рух приміських автобусів в межах міста відповідно до Законів України погоджує орган місцевого самоврядування тобто ВИКОНКОМ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА. Для того щоб щось говорити потрібно спочатку вивчити питання. Що стосується питання подвійної плати за проїзд то тут теж звучить брехня. Приміські автобуси того ж тисминецького напрямку повинні заїзджати на АС-4 то і вартість повинна бути до АС-4 а не до центру як зараз беруть. Приклад Вартість проїзду від Підпечар до центру 3,50 грн - З,75 грн, а до АС-4 віртість 1.50 грн. Різницю бачите. То яке подорожання. А пенсіонери з Підпечар які заплатили 1,50грн до АС-4 по місту взагалі не платять, тобто туда і назад економлять 4 гривні. Та сама ситуація і з Надвірнянським, Галицьким , Богородчанським напрямками. Так що всі посилання пана Вишиванюка є ніщо іншим як неправда. Хочу нагадати про те що в Радянські часи всі автобуси їздили до автостанцій і жоден не стояв у центральній частині міста і всі пасажири із сіл про це знали і для того щоб поїхати в село їхали спочатку на автостанцію. Думаю що працівникам ОДА які керують автотранспортними перевезеннями потрібно провести лікбез з керівництвом ОДА і депутатами.
bOOd 2013.06.26, 12:00
під вікна ходять здебільшого водії міських маршруток! А приміські в селі сходять, а не в центрі міста! Йолоп ти "мешканець"
гість 2013.06.26, 12:40
а загазованість в місті ? ми ж самі дихаємо вихлопними газами, травляться наші діти. рівень дитини у візочку якраз = рівню вихлопної буса. Вічні пробки, біля дитячої поліклініки на Тичини буси, що на Богородчани повністю рух перекрили. А все що надимлять - прямо у відкриті вікна поліклініки йде.
Ніка 2013.06.26, 13:23
мешканець.якщо ви настільки обізнані,то підкажіть будь-ласка,куди звернутись щоб зробили перерахунок вартості проїзду до автостанції,а то їздимо як до центру за 3,50грн
vic 2013.06.26, 13:27
я!! - правий, хоча мерюга наш на таке не піде))
! 2013.06.26, 13:47
Ага, давайте нехай всі автобуси везуть пасажирів в центр, навіщо їхати з пасічної чи з вокзалу, перед білим будинком зробити стоянку-зупинку. Це ж зручно пасажирам буде. А ще краще нехай зупиняються там де загородили біля білого будинку. Та й відкрили б ту дорогу яку загародили навпроти військового шпиталю. На таке розуму не вистачає.
Oleg 2013.06.27, 01:00
бику з позитрону.Ти-хам.Я перїхав із села.У мене в квартирі інд. опалення(гаряча вода є і влітку),я їзджу на роботу машиною, а не двома маршрутками.А смердить від "местних" які привикли ні1565чого не робити-тільки скиглити.Якщо селу стане невигідно їздити в місто-тобі прийдеться їхати в село,щоб не померти з голоду.І ці часи все ближче.
мешканець до НІКИ 2013.06.26, 14:01
Для перерахунку вартості проїзду можете звернутися у відділ транспорту ОДА так за розпорядженням голови ОДА встановлються тариф віртісті 1 км пробігу автобуса. Вони повинні і контролювати. Якщо з Вас водії і перевізники деруть зайві кошти за проїзд звертайтесь в Івано-Франківське відділення антимонопольного комітету вул. Незалежності. Крім того пишіть скарги на такі дії водіїв і перевізників в Управління з безпеки на наземному транспорті ( Колишня Головавтотрансінспекція)вул. Тополина (де було автоуправління), а також в управління з прав захисту споживачів.Фіксований тариф на проїзд тільки у міському транспорті, а в приміському покілометровий тариф. Що проїхав за те і платиш. В кожного водія в паспорті маршруту є таблиця вартості проїзду, яка має бути вивішена в автобусі на видному місці для того щоб пасажир знав скільки має платити за проїзд. Якщо немає пишіть скарги. Перевізників а тим більше водіїв потрібно вчити хто головніший пасажир чи водій, і хто кого годує.
Щукар 2013.06.26, 15:29
Міські дороги перевантажені,забиті транспортом,самі знаєте в якому стані. Ті хто везе продавати сільскогосподарську продукцію і скаржиться,що потрібно доплатити по 2 гривні за проїзд в міському транспорті,нехай ці гривні додасть до ціни тієї продукції.
ksr 2013.06.26, 15:51
З Підпечар до АС-4 0,70 коп а не 1,50 грн..... І завдяки Миколі Зелніському до нас продовжать один з міських маршрутів....
до ksr 2013.06.26, 17:04
Дуже смішно читати про те що Микола Зелінський продовжить Вам міський маршрут до с. Підпечари. "Брєд сумашедшего" на даний час. Добродію не вірте в те що Вам обіцяють і що написано на паркані. Хочу Вам пояснити що згідно до діючого законодавства про автомобільний траспорт міський автотранспорт не може виходити за межі міста. Замовником міських перевезень є міська влада. Замовником приміських перевезень є обласна державна адміністрація. А с. підпечари не входить в зону міста Івано- Франківська , а до Тисминецького району. Микола видно Вам пообіцяв по пяні, або з просоння. Якщо зміниться закон про автомобільні перевезення і буде така норма щодо міських автобусних маршрутів про продовження їх за межі міста, то можливо і продовжать один із міських маршрутів до підпечар. Но то не заслуга Миколи Зелінського , а зміна законодавства.
555 2013.06.26, 17:09
Бачу що з транспортом щось не так. То пан Вишиванюк щось не те говорить та обіцяє, то кандидат в народні депутати несе ахінею про продовження міського маршруту до с. Підпечари. Агов люди схаменіться і дайте можливість працювати і вирішувати питання автотранспортних пасажирських перевезень тим людям які розуміють толк в цих питаннях.
проїзд?????????Підтримую і пог 2013.06.26, 17:19
Погоджуюся і підтримую тих дописувачів,що мислять.як люди мудрі і виважені,а не бикота сільська,яка засрала місто вже до неможливого.Мудро є що приїхав з району на автостанцію і далі сідаєш на приміські автобуси, я з позитрону їду на робрту двома автобусами і плачу як потрібно,а селюхи хочуть щоб їх возили попри всякі базари,як туристів.Потрібно наводити порядок,а Вишиванюк-то вашим,то нашим,хоч сам добре розуміє,що їздити по місту всім автобусам,то . неправильно,але чому підіграє і зводить до протистояння.Буде так, що міські люди мають дихати всякими нечистотами і газами і здихати,бо то є велика проблема...Взагалі вважаю Вишиванюка мудрою і виваженою людиною і керівником.,а чому таке говорить ????НЕ РОЗУМІЮ.........
Бикові з позитрону 2013.06.26, 18:30
Істото, корінний міщанин ніколи не став би так ображати людей з села. Лиш такі як ти, що щойно "вичіхалисі із гною",але ще смердять можуть так ображати людей. Позитрон заселявся у 70х вихідцями з сіл, як правило дальніх. Жити стали у місті, але міського менталітету не було, от і стало потроху місто ставати ні тим ні сим. Місто загадили не ті, що живуть у селі, за спостереженням ці люди навпаки поводять себе охайно, бо розуміють, що приїхали у МІСТО. Гадять у під"їздах, не потрапляють у сміттєві баки якраз ті, що уявили себе "мєсними", а такими не стали.
тобі БИКУ відповідаю............ 2013.06.26, 21:49
на позитрон переїхав,бо розміняли квартиру по обставинах,і побачив як село сидить на лавочках клює сємки і плює собі під ноги,де двірник позамітав-це раз,по підїздах приїзжають із села в неділю-болото на черевиках тягне аж на 9й поверх,ну а вже сморід від того що не миються(хоч вода є вже всюди)гуляє від молодіжки аж до 555.Тобто це не є приниження,це не образа,це факт і треба це сприймати,бо інакше нас з вами ,ще довго будуть називати бидлом не тільки поляки,але і інші народи.Охайність!це тоді коли людина сама себе поважає і ніколи не буде робити так щоб соромитися перед іншими.ОСЬ ВАМ МІЙ ЛІКБЕЗ!!!!!!!!!!сідайте в пижики і переконаєтеся про нашу ЦІВІЛІЗАЦІЮ Європейці срані.
Нка 2013.06.27, 10:14
Олег ви праві. дуже пани з міста ,подивіться краще за собою.Сміття по цілому місту то що люди з села возять?...це все ви і ваші діти, а в селі порівняно з так званим містом чистота.
до олєга 2013.06.28, 13:02
ти хруню з інд.опаленням чого приїхав до міста?такою машиною,як ти їздиш хіба бульбу возиш.проти села ніхто не говорить поганого-говорим про сморід і про те що до міста приїхало купа тих.чиї батьки хати купили,а мозгів не дали.знаєш приказку:машіну купіль,а їздити нє купіль.а я їзжу і на міському транспорті,бо зустрічатися на дорозі з такими засранцями що їздять як молдавани то ліпше пішки йти.ваші батьки сраки миють в Іспанії та Італії,а вам бикам машини купляють(дрова 12річної давності).в село поїду і їздити мушу,бо треба окремих аборигенів вчити елементарної культури ,чистоти і саме головне вилазити з того рагулізму,бо думає,що приїхало до міста,купило джєпа-то страшний фраєр,а воно бікота.ти олєже ліпше сідай в пижик і проїдь 15-20 км.то і газової камери не треба такі запахи,що очі вилазять,а ти сі хвалиш опаленням,то води до себе і починай трохи їх мити.а я в ...........селі не пропаду,бо вмію все робити...і косити і садити і саме головне,що після роботи грію відро води і миюсі,бо поважаю себе і навколишнє середовище.......ти шось поняв,з моєї науки?машєна-не приклад ,я їх маю..............................
09.09.2025

Чому історичні скарби під загрозою?

1127
05.09.2025
Вікторія Косович

Як в Івано-Франківську справляються з викликами в умовах війни, які інфраструктурні проєкти реалізовують та що планують після перемоги, Фіртка поспілкувалася з заступником мера, директором департаменту інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради Михайлом Смушаком.

881
01.09.2025
Вікторія Матіїв

Журналістка Фіртки розпитала шкільну практичну психологиню Віталію Саламащак про те, як війна впливає на емоційний стан учнів, які методи допомагають дітям впоратись зі стресом та тривожністю і що батькам і вчителям варто знати, щоб підтримати дітей у цей непростий час.

1023
30.08.2025

Кримінальний шлейф компанії-переможця «Коста-Проект» викликає занепокоєння щодо прозорості будівництва системи лінійної телемеханіки.  

7033
29.08.2025
Олег Головенський

Рівно рік тому чимало експертів та аналітиків як крайній сценарій прогнозували перемир’я у війні та вибори президента, Верховної та місцевих рад на весну або на осінь вже поточного 2025 року.  

1668
27.08.2025

Формальний аудит і кримінальний шлейф компанії-переможця змушують задуматися.

2442

Некромантія — це про культуру. Культура, яка по суті є рекультивацією, стає просто культом смерті. Ніби логічно — чим більше мудрості, тим більше любови до смерті. Або ж сили й наснаги її прийняти. Це культ або ж ритуал.

140

Ще недавно приналежність до певної конфесії визначали також за однією ознакою, вважаючи, що православний священник має бороду, а католицький — з поголеним обличчям.

518

Цього дня, рівно 148 років тому, 22 серпня 1877 року народився мій прапрадід Самійло Головенський. Він був козацького роду, заможним, володів 30-ма гектарами поля та млином. В радянські часи його назвали «куркулем».

1548

Східне християнство — найпоширеніша релігійна традиція в Україні. Православна церква України і Українська греко-католицька церква мають подібний устав і обряди, і вони глибоко вкорінені в українську культуру.  

807
10.09.2025

Час останнього прийому їжі може впливати на здоров’я не менше, ніж її склад.  

1021
06.09.2025

Сіль супроводжує людство тисячоліттями. Колись вона була «білим золотом», за яке воювали й платили цілими статками, а сьогодні часто стає об’єктом звинувачень у шкоді для здоров’я.  

519
02.09.2025

Завдяки сприятливим погодним умовам та щоденній праці аграріїв завершили збирання ранніх зернових культур.  

887
09.09.2025

Християнська родина — це не лише осередок любові й підтримки, а й «домашня Церква».  

1194
05.09.2025

Вірян запрошують на прощу до Погінського монастиря, що на Прикарпатті.  

760
03.09.2025

Мер Івано-Франківська Руслан Марцінків підтримав позицію Українського католицького університету щодо враховування світоглядних критеріїв при відборі студентів на програму з проживанням у колегіумі.  

1318 1
30.08.2025

У Святому Письмі є притча, що вчить милосердю і взаємодопомозі, яку часто наводять як приклад для сучасного суспільства.  

912
09.09.2025

Мурали або стінописи сьогодні не є чимось незвичним. У містах України, зокрема й в Івано-Франківську, на вільних стінах будинків час від часу з'являються різноманітні нові прояви вуличного мистецтва.  

37251 1
04.09.2025

В Пекіні відбувся найбільший в історії Китаю військовий парад, присвячений 80-літтю завершення Другої Світової війни.

948
01.09.2025

FP-5 «Фламі́нго» — українська крилата ракета великої дальності. Перші фотографії ракети опубліковані 17 серпня 2025 року. Пізніше оприлюднені її технічні дані свідчать, що українська ракета вдвічі перевищує як дальність, так і вагу бойової частини знаменитих американських «Томагавків». При цьому вона приблизно вдвічі дешевша за американські ракети.  

1236
23.08.2025

Лише в серпні поточного року українськими дронами були вражені, деякі по кілька разів, сім великих нафтопереробних підприємств Росії та інша інфраструктура. Загалом враженими виявилися підприємства, які забезпечують 14% ринку пального Росії.  

739
16.08.2025

Так виглядає, що Трамп принижений путіним. Трамп ризикнув, поставивши на кон хоч і не все, але багато. І програв. Перед самітом на Алясці він заявляв, що якщо не досягне за результатами особистої зустрічі припинення вогню в Україні, то буде незадоволеним. Припинення вогню він не отримав. Але після тригодинних переговорів заявив, що оцінка зустрічі — «десять з десяти».  

2845 13