Відвідувачам "Пасажу Гартенбергів" у Франківську ламали руки, ребра, носи і щелепи (відео)

 

Львів’ян побили у Івано-Франківську. Минулої ночі у Івано-Франківьку трапилася резонансна подія.

 

Три сімейні пари львів’ян, віком від 30 років, вирішили відпочити у нічному клубі «Пасаж Гартенбергів». Однак охорона закладу відмовила їм у цьому, мотивувавши, що вони не проходять за так званим «фейсконтролем». Внаслідок суперечки гості Івано-Франківська потрапили на лікарняні ліжка, повідомляє "Народне ОКО".

 

Після законної вимоги відвідувачів до адміністратора закладу надати Книгу скарг, усіх шістьох виштовхали на вулицю. Там охоронці у формі спецпідрозділу «Беркут» грубо повалили усіх на землю. Подальше жорстоке побиття скутих кайданками туристів супроводжувалося нецензурною лайкою.

 

Внаслідок такого беззаконня, було покалічено одного з відвідувачів, якого терміново шпиталізували до обласної клінічної лікарні. У нього було встановлено перелом верхньої щелепи, перелом носа, забиття грудної клітки та внутрішніх органів, а також обширні гематоми на тілі. Двоє інших чоловіків отримали легші тілесні ушкодження, пише oko.if.ua.

 

В той час двоє невідомих у цивільному, які до настання всіх викладених подій тепло віталися із працівниками «Беркуту», знущалися над дружинами потерпілих, які намагалися боронити своїх чоловіків від чобіт «беркутівців».

 

Одна з жінок отримала важкий перелом руки із зміщенням. Інша – втратила свідомість, впала та забила голову від того, що її душив один із цивільних. Усі вище зазначені травми згодом було зафіксовано медиками.

 

 

 Керівник Івано-Франківського "Беркуту" намагається домовитися з потерпілими:

 Відео: Народне ОКО

 


24.01.2012 3808 58
Коментарі (58)

вап 2012.01.24, 12:01
менти (censored). Пасаж гартенберг - розсадник злочинності.
Павло 2012.01.24, 12:02
Якого дідька Беркут ошивається і охороняє приватний заклад.
Свідомий 2012.01.24, 11:48
Чим більше уваги привернемо до цього випадку, тим більша ймовірність, що це не станеться вже завтра з нами!
Українець 2012.01.24, 11:15
потрібно підтримати потерпілих, беркутівців мають притягнути до відповідальності. Для цього треба залучити громадскість, щоб їм не зійшло з рук.
українка 2012.01.24, 11:22
це жах... та розформувати той "беркут" треба, якщо вони психічнохворих набирають. судити привселюдно! Закрити нічні клуби, як розсадник злочинності, бо їх неадиквати охороняють.
Голос 2012.01.24, 11:28
Дивуюся нашій терплячості. Нас скоро будуть відстрілювати на вулицях, а будемо мовчати і надіятися, що цього саме зі мною не трапиться. Ні трапиться. Народ, перестаньте бути бидлом, докажіть що ви люди і не дозволите тим хто вас, за ваші гроші має охороняти, знущатися над вами
Труба 2012.01.24, 11:29
А що там робили співробітники Беркута?
СТЕПАН БАНДЕРА 2012.01.24, 12:32
МАЛО ДАЛИ ЛЬВІВСЬКИМ (censored), КРАССАВЧІКІ, але шеф беркута лоханувся в лікарні
Віктор Федорович 2012.01.24, 12:52
ну це не є добре, беркутів до вязниці а керівництво пасажу до відповідальносі. так не має бути.
Віктор Федорович 2012.01.24, 12:56
а хлопя що нижче написало дурниці скоріше за все малолітній інфантильний школярик, молокососик (не використовуй імя героя України, гівнюху, не ганьби своїх батьків та прикарпатський край)диття не ваідає що пише, суваорий соціум впливає згубно на несформований молодий мізочок, і це сумно. Я засуджую беркутів засуджую охорону і засуджую керівницто пасажу. все до пори до часу як то кажуть...
Капєц 2012.01.24, 13:00
Геть втратили глузд ці львівяни і франківці, вже їм беркут не довподоби. Вибачте, з таким успіхом завтра вам і презедент буде не до вподоби. Ну подумаєш руку зламали, чи щелепу вибили, але ж не вбили, то із за цього треба такий галас підіймати, позорити наші органи, а в кожного працівника родина, діти. Я вас питаю, де гуманність? А працівникам треба ж десь на комусь тренуватися, бомжів уже майже всіх порибивали. Я цьому дивуюся.
Віктор Федорович 2012.01.24, 13:36
капец ти що з глузду зїхав чи з дурки пишеш ??
Відвідувач 2012.01.24, 13:39
А чому журналісти не сказали, що люди були в нетверезому стані і самі це визнали, коли почали розкручувати цю справу. Пасаж це не забігайлівка куди можна прийти п"яним і в будь-чому. ми хочемо в Європу, але не хочемо зрозуміти, що є заклади де є дрес-код і це нормально, є заклади куди не дозволено заходити випившим - і це правельно. Пасаж це приклад закладу високого рівня і потрібно дотримуватися тих правил, які там діють. наскільки мені відомо у Пасажі встановлено камери відеоспостереження. Чому журналісти не виклали відеозапис? тоді все було би зрозуміло били їх чи ні. дирекція закладу має право наймати охорону де захоче. і нині говорити про приятгення до відповідльності власників Пасажу абсурдно. якби побили відвідувачів у нічному клубі, ресторані, кафе, піцерії чи пабі і керівництво не втрутилося - то це одна справа. а коли людей не пускали через невідповідність одягу чи їхнього стану то треба було просто відмовитися від відвідин. люди хочуть нормально відпочивати - по-європеськи. і Пасаж надає таку можливість. мені не приємно коли до ресторану завалюється піддата компанія і порушує ту атмосферу, яка там є. до того ж там відпочивають не лише івано-франківці, а й гості з інших країн і ці люди знають - дрескаду потрібно дотримуватися. а то ми звикли - до театру в джинсах, до ресторану в спортивних штанах. а потім ще щось ображаємося, що кудись не пустили. хай краще люди навчаться правельно себе вести, як того вимагає етикет, а потім заходять до закладів вищого рівня. не хочуть - хай ідуть в забігайлівку. до того ж на відео постраждалися виглдядав щось дуже бадьоро. якби людина отримапла травми про які розповідають жінки то наврят чи би він так вольготно не лежав на ліжку і не тиснув міцно руку головного беркутівця. та й лікарі були би біля них. і теж питання, а чому лікаря не записали, яких оглядав потерпілого. тут запитань є багато.
Користувач 2012.01.24, 14:00
Кримінал є кримінал.Щоб там власники закладу не придумали,але вони не зміняться.беркут і братки це одне ціле.я думаю що ми всі про це знаємо Для себе я вирішив що моєї ноги в цьому (європейському )закладі,не буде.І думаю що багато поважаючих себе людей ,зроблять так само.
галичанка 2012.01.24, 14:03
Все ж я думаю, що вночі люди мають спати.Ті, хто працюють вдень на мізерну зарплату вночі не підуть тринькати чесно зароблені гроші, бо завтра треба рано вставати, дітей годувати, до церкви йти... Ніч - для темних справ. У цій історії, як у історії з ландіком і тою фотомоделлю, винні і одні і другі. Одні шукали пригод на свою голову. у других - тормозів нема, бо все їм можна, "сіла єсть - ума нє нада"......Другі відкупляться і вся ця історія стане просто черговим пшиком. Хворе наше суспільство і то серйозно.
До "капєц" і "відвідувач" 2012.01.24, 14:13
Бачу ви або з банди тих нелюдів або працюєте в цьому закладі "європейського" обслуговування! Та якби в Європі після незадоволення прохання надати книгу скарг та ще й таких побоїв хтось би приходив з начальників в палату до потерпвлих з подібними проханнями, мови не було б вже про проживання тих виродків серед людей! Вони б вже були за гратами!!! Де ваша совість ВИРОДКИ???
Відвідувач 2012.01.24, 14:35
ось це ваш рівень - назвати виродками і плюватися на всіх і вся. видно ті львів"яни були такі самі, які і ви, шановний знавець виродків. якщо людина адекватна і культурна - то відійде і уникне конфлікту, а якщо приїхали аби знайти собі пригоди на одне місце - то вони їх знайшли. ті що ходили до Пасажу - будуть ходити туди далі - бо це заклад з європейським стилем, помірними цінами, кухнею, від якої вночі не будеш сидіти на очку, гарантією сертифікованого алкоголю. мої попередники-дописувачі видно або не читали мій коментар, а так пробіглися очима, або настільки обмежені люди, що не розуміють одного - ми маємо виховувати себе і знати, що є етикет і правила, а не жити як первісні люди. ще рах повторюю - на дискотеку до Пасажу нетверезих не пускають, а люди самі підтвердили, що були випивші. а воно як буває - напився і герой. і до геройствувалися.
Oxana 2012.01.24, 14:37
ЖАХ! В мене немає слів..До ВІДВІДУВАЧА і інших подібних: Додивіться і дослухайте перше відео до кінця,там буде видно ЩО зробили з людиною. Постраждалі цілком адекватні і культурні люди. До ГАЛИЧАНКИ: не заздріть. Якщо людина заробляє більше ніж Ви і може собі дозволити нічний клуб, це зовсім не означає що ця людина нечесна.
відвідувач 2012.01.24, 14:46
хотів би я подивитися, коли б ваша компанія відпочивала у нічному клубі і тут раптом завалює група випивших людей і починає вам заважати, чіплятися, ображати вас. то ви би самі просили тих самих беркутівців аби їх вивели і "пояснили", як потрібно поводитися. я зрозумів одне - наші люди звикли до вседозволеності і не приймають ніяких правил, вони не готові жити в європі бо виросли, як бидло і ним залишаться. ніхто з вас навіть не забумався над тим, а як я сам поводжуся в суспільстві, яким виходжу на люди, яким приходжу в кафе і яким звідти виходжу. у нас головне наковтатися горілки і показувати свій "розум", "силу" і т.д. тому таким людям місце в забігайлівках.
Труба до відвідувача 2012.01.24, 14:59
Ось уяви.. Заходиш собі в якесь кафе (неважливо випивший навіть чи ні) і тут отримуєш кованим чоботом в голову! Ну як, тобі такий культурний відпочинок?
Користувач -> відвідувач 2012.01.24, 15:00
Люди на відео вже сказали, що були адекватні і просили книгу скарг! Хіба не для цього вона існує? Чи ви в якийсь інший спосіб нею користуєтесь?))) А лізти на людей з кулаками і бити їх до втрати свідомості - це божевілля! Про яке Європейське ви говорите? Маячня! П.с. Бажаю відвідувачу відчути таке "правильне" поводження на власній шкурі! Ба ні! На шкурі своїх дітей або родичів! Продовжуйте пускати жовч і надалі - нехай осяде вам глибоко в печінку!
Жителька міста 2012.01.24, 15:02
Шановний Відвідувачу. Адекватності і культурі треба навчитись охоронцям закладу. Впевнена, що при прийомі на роботу на посаду охоронця, крім мязів достатньо на запитання "А для чого тобі голова?", відповісти "Я туда їжу кладу". Тому запитання "Обгрунтуйте відмову у відвідуванні закладу" бідні охоронці сприйняли як погрозу. А ті, що били ногами, навіть писати не вміють.Ось такі люди зазвичай працюють у силових структкрах. Тож, друзі, коли маєте справу з людьми такої професії, застосовуйт лексику рівня дитячого садка, що б вас правильно зрозуміли.
Жителька міста 2012.01.24, 15:07
Шановний Відвідувач, я знову до вас. А може в такому елітному закладі, ще й спиртні напої не наливають, через це і людей в нетверезому стані не пускають? Чи можливо всіх відвідувачів, хто нетверезий стан здобув там жеж, просять покинути заклад?
Українець 2012.01.24, 15:28
З однієї сторони компанія цілком адекватних людей, які хотіли прийти в клуб, з іншої - "беркутівці", які вчинили побиття і заподіяли тілесні ушкодження середньої тяжкості. Як на мене, якщо б відвідувачі і порушували спокій і заважали іншим, то їх все одно бити не можна, достатньо було їх вивести за межі приміщення або затримати за порушення громадського спокою. "Європейськість та рівень" пасажу від цього б не постраждали. Я б хотів щоб беркутівців притягнули до відповідальності, а представники пасажу публічно вибачились і заявили що таке більше не повториться.
Юрист 2012.01.24, 15:32
Не так давно "європейський заклад" відзначився скандалом - фейсконтроль не пройшли люди іншої національності. Також мабуть порушили спокій биків, які культурно відпочивають і п"ють виключно боржомі.
Капєц 2012.01.24, 16:07
Чоботом по пиці, це як закуска, як огірок після самогону. Ви втратили почуття прекрасного і естетичного. Ніхто нікого не повбивав, слід цей випадок розглядати як один із видів екстремального відпочинку. Хотіли львівяни, щоб їм запам'яталася поїздка до Франківська, тепер вони цю поїздку запам'ятають на все життя.
21212 2012.01.24, 17:00
А що за алкаш тримає мікрофон? Руки трусяться як після тижневого запою))))
УЖС 2012.01.24, 17:05
21212 - а ти мудрішого нічого не міг написати?? фуу..деградуєш млять..
ЛЬВІВ - СТОЛИЦЯ УКРАЇНИ! 2012.01.24, 17:25
Дарма ви Франківські лохи-беркута чіпали гостей з королівського столичного Львова - відгребете за це по повній, квартирки свої нещасні продасте, машини теж, і взагалі - все життя будете працювати на Львівських панів!
до Льпіп- столиця України 2012.01.24, 17:29
НЕ виключено, що щось подібне гості і говорили. Якось мусівся почати скандал.
Для капєц 2012.01.24, 18:27
Бог - не фраєр! Кожен отримає сповна! І ви дочекаєтесь своїх "огірочків"!!!)))
Капєц 2012.01.24, 18:36
Мудаки ви всі, з чим вас і вітаю. Рагулі і бидло ходить по вулицях і б'є свій народ. А що народ? Розказуєш про огірочки? А чому ніхто не вийшов на вулицю, не поставив пікет біля мінтури? Чого ніхто нікого не закликав підтримати потерпілих? Хоча справа навіть не в потерпілих, а в кожному із нас. Це наша країна, країна в яку скоро будуть боятися їхати нормальні люди, а громадяни цієї держави, будуть тремтіти за своє життя і далі мовчати. В інтернеті розказувати про мінтовський без придєл дуже легко, а хто що зробив щоб щось змінити. Ніхто. Всі мовчать і будуть мовчати...
Співрозмовник 2012.01.24, 18:49
А то, шо ти про закуски і огірки сам писав - це як? Має когось розважати??? Слідкуй і хоч пам'ятай, шо сам пишеш!!! Висновки тут робить, про свідомість згадує! Думай хоч трошки тим, шо в людей мізками називається!!!!!
Юга Буратіно 2012.01.24, 18:49
Що сама подія, що більшість коментарів мене просто обурює! Мені дуже прикро, що таке сталося у Івано-Франківську, адже місто тільки починає ставати туристичним. Звертаюся до мера: "Пане Мер візьміть на особистий контроль розгляд даної справи, бо вона зводить нанівець багато зусиль по залученню туристів до міста" Дорогі опозиціонери, я розумію, що Ви боїтеся правоохоронців не менше ніж пересічні громадяни, але приверніть увагу до даної події і добийтеся її справедливого розгляду. Керівництву Беркуту - схаменіться! Коментатори - бити людину ніхто і за ніяких обставин не має права - все інше - лірика.
Юга Буратіно 2012.01.24, 18:52
Адміністрації закладу велике ФЕ за те, що знищили відеозапис події. Бойкот "Пасажу Гартенбергів"
Опа-опа 2012.01.24, 18:57
Вони за наші з Вами податки приватні заклади охороняють, і вже напевно, що беркут це робить із дитячої доброти...Нахрін розформувати то комерційне мордобійне кодло, що ще й йна службі у народу рахується...
Я 2012.01.24, 19:14
Якщо знищили відео - це кращий доказ їхньої вини! (насправді не знищили - приховали на всяк випадок). Можливо львівяни й не були надто ввічливі, а може й випивші. Але беркутівці, які "підробляють" на приватників, використовуючи службову форму і т.п., - мудаки однозначно. Туди дійсно нормальні люди не йдуть працювати. А вина за їх підбір і "навчання" все одно на керівниках! Їх і покарати в першу чергу! Бо й далі будуть "вправлятись" на будь-кому з нас за найменшої нагоди. А львівяни, думаю, ще "пояснять" по своєму, що бити не гарно. Як там БЕНТЛІ Доларове, ще не .......?
дОЛАР-еЛІТА!!!(((.))) 2012.01.24, 21:11
Чотири Івано-Франківська,одне місто ЛЬВІВ.Культура і поведінка львівян завжди була прикладом для більшості громадян УКРАЇНИ.Я дивуюся як могли виховані,культурні львівяни маючи у Львові такі заклади відпочинку.що ФРАНИКУ і не сниться , приїхати до бидлоти-долярової.Долар-магнат,тому і захищають його ці,які скоро його ж і посадять...100%.А який сором ..на всю Україну,щоб в Західній Україні,свої люди-місцеві не могли порозумітися...Було багато крику,як могла Радецька називати місцевих гуцулів,немитими,смердючими циганами!Тепер ще можна добавити і д.....ми.Як не прикро,але це що сталося це ОБЛИЧЧЯ Івано-Франківська.СОРОМ,ГАНЬБА і всім треба стати на захист наших сусідів,в яких, ми все життя вчилися і культури і поведінки,а саме головне,як любити і поважати свій народ.В 1990-91рр хто першим приїхав до Франківська нас підтримати?ЛЬВІВЯНИ!-тож биймо їх ,ми гуцули-націоналісти!!!!!!!!!!!!!!
ЧП 2012.01.24, 21:59
нічні клуби не є лицем франківська. беркут навчений затримувати людей, а за те що вони їх побили та нанесли ушкодження повинні нести покарання згідно законодавства. п.с. іти в нічний клуб це не поважати себе. наші нічні клуби це забігайлівки, і вони не мають нічого спільного з клубами європейського та світового рівня!
Оксана 2012.01.24, 22:49
Прочитавши нижче наведені коментарі можу сказати одне, що до поки в нас живуть такі БАРАНИ як "Відвідувач" нічого доброго не буде, ті люди які постраждали теж ніколи не могли собі уявити що з ними таке станеться, так що і Ви не зарікайтесь....а потім не просіться щоб Вам допомогли-хіба би Ваш "європейський" заклад втикнувся за Вас так як Ви за нього.
місцевий 2012.01.24, 23:52
Сам не любитель жорсткого фейсконтролю коли придираються не просто за одяг чи алкоголь а "бо не сподобався", як і не любитель беркуту, але в даному випадку повністю на стороні ВІДВІДУЧА. Мене найбільше насторожує той факт що насправді з усіх описаних жахіть підтвердженим є лише перелом носу(хоча і це звичайно занадто)і жителька північоного поселення вправно ховає руку під куртку в якої не те що зміщеного перелому а й гіпсу мабуть нема(інакше він би був в кадрі однозначно). Неадекватні львівці знайшли проблем на власну голову, при чому дуже старались як видно, бо місцева охорона з ними не справилась і нічого більше...
Питання 2012.01.25, 08:04
А для чого тоді начальник приходив домовлятись, раз беркута невинні???
Руслан Коцаба 2012.01.25, 08:16
Як автор цього відео, змушений прокоментувати у вигляді коротких запитань: 1. Що робив і на яких підставах знаходився у повному обмундируванні, фінансований повністю з держбюджету "Беркут" у приватному закладі, де заробляють гроші? Чи є якась комерційна угода про співпрацю із приватною охороною цього нічного клюбу? Чому беркутівці визначають фейсконтроль, а не охоронець закладу? 2. Чому мені обіцяли-обіцяли, а таки не надали відео з камер спостережень? Хоча б краєчком ока подивитися? Хто винен за його знищення? 3. Що це за працівники Беркуту в цивільному одязі, які жорстоко били жінок? Якщо вони, як стверджує УМВС, вже колишні беркутівці, то чому і коли їх звільнили? 4. Якщо працівники Беркуту знаходилися у клюбі згідно якоїсь бізнесової угоди між власником Пасажу і УМВС і законно та чемно поводилися із потерпілими, то для чого було потім бігти у обласну лікарню до побитих і "випрошувати помилування"? 5. Чому мені відмовилися надати будь-які коментарі саме від Пасажу? Купу часу втратив, щоби врешті-решт дізнатися, що начальник служби безпеки Пасажу у лікарні під крапельницею... 6. Чи хотіли би ми потрапити у подібну ситуацію, коли над нами безкарно знущаються, калічать, а ми, такі розумні та законослухняні, безсилі щось вдіяти і таки втрачаємо свідомість від ударів важким чоботом у голову?! І наостанок... Нічний танцклюб - це завжди місце, де зустрічаються хмільні відвідувачі (шукачі подальших пригод) і тверезі та агресивні (не зовсім інтелектуальні) охоронці. Завжди, майже щотижня виникають подібні ситуації, але все залежить від професійності та злагодженості дій охорони закладу. Присутність Беркуту, на мою думку, тільки провокує на безчинство та подібні "розборки польотів". Бо вони - на службі, тверезі та треновані, а відвідувачі танцполу - завідомо неправі, бо хмільні та безтурботні... Якщо вже дійшло до фізичного контакту, то все-таки треба вміти його правильно завершити, не ламаючи при цьому щелепи і руки! Панове беркутята! Одягнути наручники на здорового і впевненого у собі чоловіка - це вам не бабусь чи проплачених студентів на мітингах розганяти! Двійка за непрофесіоналізм! На місці вашого командира я би вас із спортзалу тиждень не відпускав, поки би ви не навчилися грамотно кайданки одягати, - до автоматизму. Бо інакше буде те, що зараз є.
місцевий 2012.01.25, 09:53
1.До Руслан Коцаба Ви як автор відео бачили хоча б гіпс я вже не кажу про задокументовані побої?. 2. Відео нема бо винні всі 3 сторони конфліктуі і саме представники клубу вирішили зробити цапом відбувайлом беркут (навіть не всіх а лише виконавців). 3. На рахунок чому домовлялись ітд, думаю переговори(читай шантаж) був з самого початку з боку "потербілих" але нічого не вийщло бо наш беркут твердоголовий і бідний ))).(довідка для любителів північного поселення: в львові в подібних справах крутяться серйозні гроші а ведуть себе львівці зазавичай нааааабагато неадекватніше тим-більше не вдома) 4. Всім хто прагне помсти і крови вражої:) можете розслабитись київська прокуратура такого тільки й чекає звільнять багато кого якщо не всіх фігурантів з беркута, не при справах залишиться лише заклад.
добро 2012.01.25, 09:56
хто це відповіді дає такі "розумні" мені цікаво? імя приізвище - хто ти такий? я вам скажу люди, не мало літ я прожив на цій землі і багато бачив, але те що твориться зараз в наш час, в нашому місті, це жах. дана ситуація мене просто обурила, і був би я молодший на літ 40-50 не сховалися б від мене ті вандали, переловив би всіх і голими руками кадики б повиривав, горлянки їм перегриз! люди схаменіться, схаменіться поки не пізно, накрали грошей сволочі ляжте надно і що б духу вашого чути не було, бо як бачу це зухвалля та ще й з боку "еліти" нашої, очі кровю наливаються мої. та хто ви такі дрібненькі люденята, ваш статус посада статок не робить з вас богів - зрозумійте це ... бо урветься урветься терпець народний, підніметься бунт соціальний попалять потрощать на палі понасаджують супостатів клятих... усвідомте це поки не пізно, зупиніться закрийте розплідник зла і нечисті наведіль порядок в своїх головах серцях та душах, інакще судний день настане і кожен заплатить зповна, повірте
Юга Буратіно 2012.01.25, 10:06
Вже другий день хтось з представників Пасажу брудно виправдовує дії беркутівців під різними ніками. Молодці хлопці так тримати!!! А щоб довести всім свою правоту розмістіть відео з камер спостереження у Інтернеті. Якщо раптом ви не вмієте цього робити - передайте його Коцабі і він вам допоможе. А ще пам'ятайте - будь-яке побиття людини - злочин за який треба платити і по закону і як ви кажете "по жизні".
Гуцул 2012.01.25, 14:51
Правильно!!!!!!!!!!! Побили - ЗНАЧИТЬ БУЛО ЗА ЩО!!!!!!!!!! я НЕ ОДНОРАЗОВО відпочивав у Гартенберзі і, повірте, ніхто не чіплявся до мене, не просив покинути приміщення, не бив і не кидав на землю.... ТРЕБА ВМІТИ ВЕСТИ СЕБЕ. а У НАШОЇ МОЛОДІ ЗДЕБІЛЬШОГО ДЕШЕВІ ПОНТИ І КОЛИ ХТОСЬ ЇМ ЛАМАЄ ЇХ.... - ТО ЗВИЧАЙНО НЕПРИЄМНО.... і завжди в будь-якій сварці є 4 правди: 1- та що каже одна сторона, 1 - та що каже друга сторона, 3 - та що говорять інші люди і 4 найголовніша - те що насправді сталося!!!
Оксана 2012.01.25, 15:17
Складається таке враження що в Франківську живе немало дебілів, які не розуміють що таке може стосуватися і їх теж!!! Я особисто знаю тих постраждалих зі Львова, і про ніякі викупи і пригоди і п"яні дебоші мова йти не може і не йде-люди дійсно серйозно постраждали і ніхто собі піар на цьому не робить. Ви маєте більше подумати про те що треба зробити щоб такого в Вашому місці не було, оскільки це лише відлякає людей-туристів від Вашого ЄВРОПЕЙСЬКОГО міста, а Ви навпаки підтримуєте тих монстрів в погонах, які вже тепер відчувши смак крові і якщо їх відмажуть (а їх відмажуть-будьте певні)будуть не просто бити а й вбивати людей знаючи що їх завжди прикриють їхні начальники. Припустимо що відвідувачі прийшли випивші, але ж вони не прийшли до церкви, а в нічний клуб, де всі тільки те і роблять що п"ють і розважаються, чи може Ви "місцевий" чимось іншим там займаєтесь???? Навіть якщо їх і заспокоювали-але що таке заспокоювали-якби відвідувачі хотіли б бійки то будьте певні беркутівці не позбиралися би там, тому що чоловіки бувші військові які мають далеко непогану фізичну підготовку; наскільки я чула з того же ж інтерв"ю охоронців що билися з беркутівцями тільки жінки які захищали своїх чоловіків, яких згідно закону (навіть у фільмах так показують) покласти фейсом, який їм не сподобався на землю і викликати машину і завезти їх у відділок до вияснення. Чи може я не права??? Може в Вашому місті якісь інші закони??? Повірте, у Львові набагато більше нічних закладів ніж в Вашому місці і навіть коли б"ються п"яні відвідувачі в середині приміщення охоронці так не вчиняють-по крайній мірі я такого не чула і не бачила!!!
Оксана 2012.01.25, 15:31
Наперед прошу вибачення у нормальних і адекватних людей які мешкають в Івано-Франківській області, а для всіх решта таких як "місцевий" і "гуцул" хочу сказати: не даремно про ГУЦУЛІВ складають анекдоти, Ви такі самі розумні як і МОЛДАВАНИ і вас треба виділити в окрему національність як чукчів, які знають тільки своє, бо "я НЕ ОДНОРАЗОВО відпочивав у Гартенберзі і, повірте, ніхто не чіплявся до мене"-сьогодні не чіплявся а завтра буде-на все свій час-до тих відвідувачів теж ніколи і ніхто не чіплявся, але завжди все трапляється вперше і коли сидиш і дивишся збоку то все ніби і не зовсім погано виглядає, а коли це стосується тебе-то тоді починають скиглити і жалітися-робіть щось-поможіть... Про те ф мова що ця ситуація може стосуватися кожного, бо в такій ми живемо державі, а ще й з такими людьми, які кожен сам за себе!!! і приказки у нас такі ж "моя хата з краю-я нічого не знаю", але коли починається війна то якраз перші постраждають ті що з краю-так що подумайте над цим і зробіть висновки!!!
місцевий 2012.01.25, 19:12
Оксана, слова типу: "адекватний", "дибіли" та вказівки шо з ким потрібно робити окреслили, в загальному, рівень Ваш та місця Вашого проживання, тому залишаю Вас один на один з Вашими думками:) А Руслану бажаю слідкувати за цим питанням до кінця і встановити ступінь вини кожної із сторін, оскільки одним з основних принципів журналістики є обєктивність, про що більшість що тут відписала, при спробах уявного лінчування на клавіатурах, забуває...
!!! 2012.01.26, 16:01
Дайте повне відео з Пасажу!!! Ах, знищили... Як неочікувано!
Ознайомтесь! 2012.01.27, 09:49
http://zk.at.ua/news/nasampered/2012-01-26-1590
Lordy 2012.02.04, 17:35
де ми живемо? коли просто нізащо беруть і бють, "фейскод " не пройшли..... це не причинабити і нівечити людей! якщо беркутівцям це зійде з рук, то тоді бити людину- буде все одно що каву пити легко і не вимушенно, схаменіться!!!!! потерпілі подавайте на суд за моральний ущерб, нехай платять--здоровя недотканість честь і гідність людини гарантовані державою та прописані у конституції у европейскій країні давно б з роботи пгнали і клуб закрили, ціності нівелюються, .....
dj 2012.02.27, 02:58
ні, я не діджей цього закладу:) так хотілося б написати кожному коментарю відповідь. однозначно підтримую сторону потерпілих! потерпілі, якщо так розслабився франківський беркут з вами, то ви у відповідь підключіть "львівську мафію", нехай пацани згадають хороші 90-ті і проведуть фейс-контроль! і скажу тим пасажирам типу - відвідувач: - ти і ви всі подібні, памятайте наступне - "поки ти ЛИЗАТИМЕШ ..... кожному, до тих пір тебе триматимуть там, біля ньОгО"! львівяни, ви нам вибачте за таку гостеприїмність! це могло статись з будь-ким і будь-де. я у вас відпочивав, було все чудово і в франківську відпочивав, теж, все було чудово. доречі, в пасажі тепер 'ДАІ' на вході стоять, приїжджайте;)
ХАМ ! 2012.04.17, 21:13
Прочитавши дописи,місцевого,гуцула,зрозумів,що єдністю нам і не пахне.Спочатку треба позбуватися таких патріотів-як місцевий і гуцул.бо то гівно,навіть не розуміє,що побили когось побють і його,але наша західноукраїнська натура продовжує демонструвати продажність,тупість і сраколизню.бо такий народ,а вимагає поваги і законів,хорошого життя,а само багно не мите!!!!!!!!!!!
mira 2012.06.04, 22:41
Пропрацювавши 3 роки в Львівському клубі можу сказати що гості теж заходять далеко не святі, а не бачивши ситуації можна говорити багато всяких нісенітниць.
mira 2012.06.04, 22:43
Пропрацювавши 3 роки в Львівському клубі можу сказати що гості теж заходять далеко не святі, а не бачивши ситуації можна говорити багато всяких нісенітниць.
mira 2012.06.04, 22:44
Пропрацювавши 3 роки в Львівському клубі можу сказати що гості теж заходять далеко не святі, а не бачивши ситуації можна говорити багато всяких нісенітниць.
02.11.2024
Тетяна Дармограй

Про службу в АТО/ООС, перший день повномасштабного нападу, найважчий бій, одруження під час війни та що зробить першим після перемоги України, Артем Ткаченко розповів в інтерв’ю журналістці Фіртки.

1974
28.10.2024
Олег Головенський

Коли у своїй перевиборчій компанії Дональд Трамп успішно використав фактор криптовалют (а в США з 336 мільйонів американців, за різними оцінками, ними володіють від 50 до 100 мільйонів — тобто чи не кожна родина), то це значно додало як рейтингу кандидату в президенти, так і цікавості до теми головної криптовалюти – біткоїна, який ще називають «цифровим золотом».  

1411
19.10.2024
Микола Сторожовий

600 мільйонів гривень — саме стільки Івано-Франківська громада спрямувала на підтримку захисників у 2024 році. На що насправді спрямували ці 600 мільйонів і яку допомогу можуть отримати військовослужбовці, ветерани та їхні родини в Івано-Франківську?

1717
11.10.2024
Вікторія Матіїв

Про роботу поліціянтів під час повномасштабної війни, найчастіші правопорушення, патрулювання із працівниками ТЦК та СП та ситуацію зі зброєю і наркотиками, дізнавалась журналістка Фіртки.

5334 16
07.10.2024
Тетяна Сорока

Про те, як змінилося життя після повномасштабного нападу окупантів у 2022 році, мету встановлення світового рекорду та ставлення до сучасних методів мобілізації, ветеран Степан Савчук поділився з журналісткою Фіртки.

3844
04.10.2024
Микола Сторожовий

Підприємство продали з молотка за рекордні 2,6 мільярда гривень. Але в місті майже одразу ж почались розмови про помилку та зайву цифру у виграшній пропозиції, змову задля анулювання результатів торгів і розчищення землі в центрі Франківська під нову грандіозну забудову.

8058 7

Багато можна зробити завдяки слову: надихнути, підтримати, захистити, навчити, але так само і принизити, образити, вбити. Особисто мене дивує той факт наскільки широко розповсюджена нецензурна лексика серед дітей. 

616

У статті розглядається бездіяльність окремих посадових осіб щодо подолання корупції в Україні, яка має руйнівні наслідки у безпековому напрямку. 

838

Російські історики вважають Одесу російським містом, оскільки, за їх твердженням, місто було засноване російською імператрицею Єкатєріною II.  Їм і в голову не приходить той факт, що заснування міста, і зміна його назви – це різні речі.

1338

Дискурс Гіпермодерну спирається на уподобання та смаки багатомільйонних «мережевих» мас, а не на естетичні ігри еліт, як дідусь-Постмодерн. Відповідно, культурні, мистецькі, політичні, тусовкові та комунікаційні практики Гіпермодерну більш «плебейські» та більш розраховані на швидку емоційну реакцію.

883
14.11.2024

Інфляція на споживчому ринку в жовтні 2024 року порівняно з вереснем на Прикарпатті становила 1,6%, з початку року — 8,9%, в Україні — 1,8% та 8,4% відповідно.  

604
11.11.2024

Поточний рік був кращим для аграрної сфери на Івано-Франківщині, ніж попередні. У порівнянні з 2023 роком (129,6 гектара) — цьогоріч посівні площі збільшили на 45 відсотків.  

511
06.11.2024

Зовсім скоро настане зима, а це значить, що зараз потрібно максимально запастися вітамінами та мікроелементами.  

14256
15.11.2024

Відсьогодні, 15 листопада, розпочинається великий Різдвяний піст.  

5426
12.11.2024

"Ми спільнота. Все, що у нас є — це спільне, — ділиться монахиня.

372
09.11.2024

Дев'ятого листопада свій 65-літній ювілей відзначає Архієпископ і Митрополит Івано-Франківський Владика Володимир Війтишин.  

4762 6
04.11.2024

Старий сидів біля оазису, біля входу в одне близькосхідне місто. До нього підійшов юнак і запитав...

1475
12.11.2024

  У категорії "Кіномистецтво" за режисерську роботу та співавторство сценарію повнометражного ігрового фільму "Снайпер. Білий ворон" нагороду отримав член Національної спілки кінематографістів України Мар'ян Бушан.    

597
15.11.2024

На противагу, 35% мешканців західних областей підтримують проведення виборів президента України під час війни.  

208
11.11.2024

Президент США Джо Байден переконуватиме новообраного президента Дональда Трампа продовжити підтримку України, і закличе Конгрес США фінансувати допомогу Україні і після завершення його президентства.  

401
08.11.2024

З моменту липневого саміту Європейської політичної спільноти (ЄПС) відбулася значна ескалація війни з боку Росії – залучення північнокорейських військ.  

505 1
05.11.2024

Шестеро громадян Діксвіл Нотча, віддаленого некорпорованого містечка в північній частині штату Нью-Гемпшир, віддали свої голоси на виборах президента США на дільниці опівночі.

623