УРИВОК ІЗ РОМАНУ «ПРОЕКТ «ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ -5»

…дивно дивитися на жителів планети Земля, на їхню суєтність в той момент дійсності коли вони навіть не підозрюють, що там далеко в космічному просторі вирішується їхня доля. І коли це глибоко усвідомити то всі глобальні проблеми стають якимись дрібними і не суттєвими, а мрії про чудове завтра розсипаються, як космічний пил, в розумінні того, що «завтра» може ніколи не настати.

Всі ті хто знають, що таке Проект «Планета Земля» це усвідомлюють. Ми знаємо яким чином і за яких обставин цей проект розпочинався і знаємо, що на часі стоїть питання про його остаточне закриття. І це вже нині вирішує Вища Міжгалактична Апеляція за поданням Міжгалактичного центру керівництва проектами, який розробляє і здійснює експериментальні проекти на теренах Галактик.

Одним із таких проектів був експеримент на планеті Земля. Він розпочався так давно, що людський розум не може цього осягнути і за своєю тривалість розподілявся на п’ять етапів, які мали як свою конкретну мету так і вирішували єдину загальну задачу. Ця задача була сформульована після останньої Міжгалактичної війни, коли постало питання про те, «що робити з переможеною расою?».

Переможена раса була унікальною. Їй притаманні були риси, яких не мала жодна раса в будь-якій Галактиці. Тому з метою вивчення і дослідження над цією унікальністю, було вирішено провести довготривалий міжгалактичний експеримент. Для проведення експерименту було вибрано віддалену від Міжгалактичного Центру планету яка було ізольована від жвавого космічного життя…

…п’ять разів на планеті Земля зароджувалося життя і чотири рази воно майже знищувалося.  Всі процеси контролювалися Міжгалактичним центром керівництва проектами, який схвалював дії відносно того чи іншого завдання яке вирішувалося на цій планеті. Велич всієї проробленої роботи навіть важко осягнути і осмислити тому якось навіть стає трохи сумно від усвідомлення того, що ось на сьогодні цей проект добігає свого логічного завершення.

По завершенню проекту, один відсоток живих організмів із планети Земля, буде повернено на свою рідну планету на ту чудову і унікальну планету, на якій існували теперішні форми земного життя до початку останньої Міжгалактичної війни. Їм буде повернено їхню рідну планету і ніхто ніколи навіть не згадає про свою причетність до планети Земля.

Цікавим є той факт, що процес переселення уже розпочато і він триває нині. Багатофункціональність цього процесу ніколи не буде осягнена людським розумом, тому що мозок людини заблоковано на дев’яносто п’ять відсотків з цілю, щоб експеримент був завжди контрольований і прогнозований.

Але, наголошую, переселено буде лише один відсоток! Всі живі організми, які залишаться на планеті є не що інше, як космічне, експериментальне сміття і відповідно воно буде знищено. Що буде в подальшому з планетою Земля, після закриття проекту, поки що не відомо. Можливо тут буде здійснено ще якийсь новий проект, але це буде зовсім інший проект, який не матиме нічого спільного з тими формами життя які нині існують. А можливо життя на цій планеті завмре, завмре назавжди. Це питання вирішуватиме Вища Міжгалактична Апеляція.

Тому важко і сумно сьогодні дивитися на Землян, які не усвідомлюють того що вони лише мізерна частинка одного із міжгалактичних проектів і на сьогодні, в Космічному вимірі, не представляють ніякої цінності для того Вищого Розуму, якому вони всі поклоняються…

08.01.2011 Ігор Макарук 730 3
09.07.2020

Запашна та яскрава композиція з квітів дає можливість будь-якій людині перенестися в спекотне літо навіть лютою зимою, коли багато хто тільки мріє про свіжі, ароматні та щойно зібрані рослини. Сервіс flowers.ua/ru/frankovsk працює впродовж року, надаючи

07.07.2020

Сьомого липня у Європі, а 11 у світі, відзначають День шоколаду. Це свято виникло у Франції в 1995 році.

05.07.2020
Люся Грибик

Танцюрист розповів нам про свої кроки до досягнення успіху, поділився секретами мотивації та розкрив подробиці своїх танцювальних буднів.

03.07.2020

Для відновлення зруйнованої інфраструктури: доріг, мостів, берегоукріплювальних дамб, за попередніми підрахунками, потрібно понад два мільярди гривень.

01.07.2020

У розмові про коронавірус, імунітет, переповнені лікарні, пацієнтів, емоційне виснаження медпрацівників та те, чому не варто забувати про карантин.

Люся Грибик

Лазерна епіляція — популярна апаратна процедура, яка проводиться для видалення небажаного волосся на обличчі та тілі.

Нещодавно на Фіртці започаткував свій блог Олег Саїк, де описав, що місцеві сайти державних установ, які потенційно мали б приваблювати інвесторів, у ганебному стані.

Сервус, товариство! Так склались обставини, що зараз ми, як і весь світ, занурились у боротьбу з вірусом і за тим не зауважили кардинальних змін, що відбуваються у  суспільстві.

Під прикриттям карантину відбувається наглий дерибан коштів і майна міста.

Середньосвітова смертність від коронавірусу складає 5,8%. Проте це тільки середня температура по палаті, яка в кожній окремій палаті (країні) різна.

23.06.2020

У перший рік життя малюка все змінюється доволі динамічно. Здавалося б, тільки недавно матуся спіткала усі тонкощі грудного вигодовування, і ось вже настає новий етап – введення першого прикорм. Це їжа, що суттєво відрізняється від материнського мол

16.06.2020

На ферму з виробництва фуа-гри в місті Снятин влаштувався хлопець, який таємно знімав на відео свої робочі будні, а опісля анонімно передав матеріали зоозахисній організації "Відкриті клітки Україна", яка їх опублікувала. Ці кадри сколихнули світ, призве

10.06.2020

«У нас немає вільних місць! Столики тільки за бронюванням! Вибачте, щоб присісти Вам доведеться зачекати!» - вже понад два місяці ці, раніше щоденні, фрази ніхто не говорить. А все через карантин.

25.06.2020

На останню декаду червня, що у 2001 році, припала непересічна для історії Львова та й України загалом подія. Це багатьом видавалося неможливим і до останнього існували сумніви, але папа таки прибув поспілкуватися з українцями. Тоді це все просто видавал

16.06.2020

Акція триває вже понад два роки і наближається до своєї кульмінації. Сьогодні, 16 червня, Архієпископ і Митрополит Івано-Франківський Владика Володимир Війтишин долучився до історичного заходу – створення рукописної Біблії, пише Фіртка з посиланням

08.06.2020

Для того щоб усвідомити справжність наших прохань до Господа Бога про власні потреби, потрібно спочатку перейнятися, серцем відчути потреби інших людей.

29.05.2020

28 травня, на свято Вознесіння Господнього за юліанським календарем, в Україні з’явилася в продажу всесвітньо відома книжка «Католицизм: мандрівка до серця віри» американського проповідника, письменника і богослова єпископа Роберта Баррона.

07.07.2020

Цей рух досить популярний у світі, але уже давно він дійшов і до нас. Відпочивальників, яким байдуже на стереотипи та упередження, стає все більше.

03.07.2020

Єлісейський палац заявив, що Філіпп буде займатися урядовими справами доти, доки не буде призначено новий уряд.

03.07.2020

У бюлетені з відкритими списками можна буде проголосувати як за партію, так і за конкретного кандидата, щоб підняти його в партійному списку Профільний комітет Верховної Ради затвердив нову форму бюлетеня для голосування на місцевих виборах за відкритими

26.06.2020

Партія "Голос" проголосувала за припинення депутатських повноважень Святослава Вакарчука. Перед цим він вийшов із фракції «Голос» у Верховній Раді. Про це повідомляє пресслужба партії «Голос», інформує Фіртка. Водн

26.06.2020

Він був ветераном Аль-Каїди, чия кар'єра джихадиста почалася з 1990-х років. Те, як він помер, було вражаючим.