Ти у мене Єдиний, тільки ти, ЄРЦ

 

Нарешті отримав днями перший рахунок від Єдиного розрахункового центру. Хоча «отримав» — це занадто голосно сказано. Рахунок лежав в калюжі (справа була ще до морозів) неподалік від поштової скриньки.

 

Текст поплив, але на щастя не надто сильно й читабельність збереглася. Ніжно, немов пелюстку троянди, я доніс мокрий папірець до батареї опалення.

 

Через деякий час папір підсох і, хоча пішов хвилями, знову став цупким і міцним. Можна було приступати до вивчення рахунку.

 

Всупереч моїм сподіванням в рахунку не були розписані послуги, за які знімається квартплата. Був лише вказаний загальний тариф, площа квартири й кінцева сума.

 

Справедливості ради, зазначу, що трохи нижче був рядок з наступним текстом «Стан розрахунків та детальну розшифровку послуг ви можете проконтролювати на сайті domivka.if.ua (кнопка Мій будинок).

 

Ну, я юзер вже досвідчений, тому легко дійшов туди, куди мене послали. Там, попри кілька помилок, я довідався, що окрім всього іншого, ще й мушу оплачувати експлуатацію номерних знаків на будинку. На моєму будинки, як повісили номери ще за совітів, так вони й висять. Втім, оскільки сума там мізерна — якихось 2 гривні на рік, то воно наче й нема чого галасувати.

 

Мені б ще хтось пояснив, що воно таке «технічне обслуговування конструктивних елементів», бо за цю послугу я маю платити 5 гривень на місяць. Воно, знову ж таки, сума наче невелика, але б хотілося знати.

 

Щодо обслуговування та поточного ремонту силової проводки (8 гривень на місяць) то в будинку проводка в жалюгідному стані. І хоча це нікого не обходить, 8 гривень витягни й поклади.

 

Про прибирання прибудинкової території мені навіть не зручно згадувати, особливо в контексті кучугур за вікном.


А ще я довідався, що обслуговування та поточний ремонт буд систем (так написано В.М.) здійснює ТзОВ «Бортняк». Хотілося б телефончик. Відкрито й доступно, без зайвого юзання.

 

А ще ніяк не міг пригадати коли і як я заключав договір з ЄРЦ. Нарешті (оскільки склерозом не страждаю) вирішив, що ніякого договору зі згаданою організацією я не заключав, хоча на сайті ЄРЦ текст типового договору присутній.

 

І виникає наступне питання. Чому організація, з якою в мене немає ніякого договору приносить мені рахунок за свої послуги? Український комунальний сервіс в дії?

 

Володимир Мулик, газета “Анонс-Контракт”.


02.02.2012 Володимир Мулик 2242 21
Коментарі (21)

мешканець 2012.02.03, 14:34
Тепер, при обслуговуванні ЄРЦ, підїзди зовсім не прибираються. Нам також принесли квитанції і кинули на поштові скриньки зверху всі разом, невже важко було покласти всередину скриньки?
пану володимиру 2012.02.02, 10:42
А з ЖЕО у вас був прямий договір?
Руслан 2012.02.02, 11:01
А ТЗОВ "Бортняк" - то не свободівська фірма? Бо ж тепер незламні борці за волю України постворювали купу "рогів з копитами" певно для протистояння українофобам:)))))))))))))))))))))))
житель міста 2012.02.02, 11:49
яка різниця хто що постворював хай навіть повбивалися би за гроші мені треба щоб було тепло і прибрано. а то навіть наші люди, сміття винести не можуть своє з підверей. неговорячи про забиті каналізації памперсами як мені говорили ремонтники біля будинку. Якщо це нормально забивати мусорними кульками та памперсами та різного роду трусами то ніколи в нас не буде порядку.І хто би неприйшов до влади чи соловей чи марцінків чи анушкевичус все одно проблеми були є і будуть люди отямтеся не забивайте каналізаці всяким непотрібо
мешканець 2012.02.02, 12:38
А пан Мулик правий. Договір з ЖЕО у мене був і зберігається до тепер. Договору з ЄРЦ немає і ніхто навіть не дзвонив і не нагадував, що мені потрібно або переукласти договір чи заключити інший. До того ж, якщо у мене не анульовано договір з ЖЕО то він є дійсним дотепер, а відтак платити гроші за квартиру іншій компанії, з якою у мене немає ніяких юридичних відносин просто не законно. Ще одне - в ЖЕО у мене була переплата і не маленька. То якого біса я маю платити за квартиру ще якусь суму, чому ЄРЦ не може просто списувати мені кошти з рахунку ЖЕО, а не ставити мене в позу рекса і стягувати додаткову плату. Ще одне на сайті ЄРЦ написано, які органіазції виконують пенві роботи, але телефонів немає. Тобто і спитати немає з кого. І ще - з часу створення ЄРЦ я не бачив щоб хочаб хтось прибирав прибудинкову територію, обслуговував ангшлаги на будинках чи перевіряв будинкові системи. То скажіть, за що маю платити? за квадратні метри, які приватизовані і в яких я сам роблю ремонт, міняю стояки, проводку, чищу вентканали. за під"їзд, який самі прибираємо, миємо, лампочки вкручуємо.... ЄРЦ - це теж компанія типу "роги і копита". і не здивуюсь, коил прийде час і прокуратура скаже людям - ця система є незаконною і ви не мали права їй сплачувати кошти. Але гроші ніхто вже не поверне.
vlad 2012.02.02, 22:12
єрц ще гірше ніж Жео .я два тижні телефоную у єрц 750600 та 1580 щоб позбивали бурульки на вул.Чорновола 26.та безрезультатно!реніше телефонував у жек то наступног дня або бурульки позбивали або хочаб обгородили стрічкою!те саме вул.Львівська 7а каналізація вже 2 тижні топить підвал сморід страшнющий!Жек хоть щось робив а ці повний аут!люди куди ви платите гроші!!!!вони абсолютно нічого не роблять.!!
Труба 2012.02.03, 15:04
«технічне обслуговування конструктивних елементів» - це коли абвалиться дашок над входом, чи відвальться кавалок балкону, че не приведи Господи, щось страшніше - то ваші квитанції будуть доказом, що послуги надавались і ці надавачі може за щось й відповідять. Ну це так. Але якщо їм треба буде прибудинкова земля, то їх висновку вистарчить аби вас переселити в Конче_Заспу, а на цьому місці збудувати Межигіря. Десь ось так..
x 2012.02.03, 15:24
ЛЮДИ НЕ ПЛАТІТЬ ЄРЦ НІЧОГО-ЦЕ НЕ ЗАКОННО,пишіть скарги в прокуратуру
Вадим Войтик 2012.02.04, 16:28
Доброго дня всім. По суті питань. Перше. Скарга на бурульки була одна, 24 січня. Ми її негайно передали в департамент. Висотні та спеціальні роботи можуть виконувати лише спеціалізовані структури. Друге. Договір укладено в момент передачі будинків нам на баланс в порядку ст. 634 ЦКУ. Закон не вимагає укладання письмового договору, як не вимагає цього для Вас у момент купівлі-продажу продуктів в магазині чи проїзду в маршрутці. За укладанням саме письмової угоди Ви можете звернутись в будь-який з офісів ЄРЦ. Третє. Бортняк - не свободівська фірма. Достатньо поспілкуватись з її керівником для цього. )) Четверте. Переконаний, що прибирання сходових буде ефективнішим, якщо скарги на це будуть не в анонімних коментах, а через персональний кабінет на сайті домівка чи за тел. 750-600.
Руслан 2012.02.05, 05:44
Отже, ясний фуй: Єрц створили для того, щоби передавати скарги в департамент.
мешканець 2012.02.05, 10:10
укладання договорів з балансоутримувачем переждбачає житловий кодекс України, який можна почитати на сайті Міністерства регіонального розвитку та ЖКГ України. Раджу всім пошукати цей сайт, ну в кого є інтернет, і побачите, як нас дурять. бо там чітко записано - має бути договір, в якому вказано ті послуги, які надаються і в квитанції теж має бути чітко розписано, за що плачу і яку суму. Якщо такого договору немає, а його немає у більшості громадян міста, і не потрібно посилатися на ст. 634 ЦКУ, оскільки в комунлці діє інший кодекс, який підкріплений нормативними документами, які зобов"язують укладати договори, то будь-яка оплата є юридично незаконною. Далі, якщо ЄРЦ взяло на себе утримування будинків то чому прибирати сходові мають лише пілся скраг мешканців, а не до їх поступлення. Як би не було, але ЖЕО прибирали сходові хоч раз у тиждень. Наразі ЄРЦ існує 4 місяць, жодна прибиральниця в під"Їзд не заходила. Мешканці чистять все самі, то якого біса потрібно платити за ту послугу, яку ЄРЦ не надає? ДЛя збагачення рахунку ЄРЦ? і ще, чому шановний Войтик не відповів, де гроші, які були на рахунках ЖЕО як оплата майбутніх періодів? Сумніваюсь що він не дочитався чи випадоково пропустив цей момент. Таких моментів по місту досить багато. Висновок - ЄРЦ вкрало людські гроші. Шановні мешканці - читайте житловий кодекс бо нас дурять і нагрівають. І якби міський голова прочитав ці документи то наврят чи би погодився на таку структуру як ЄРЦ. Але здається він все читав, і якщо дав згоду на обдурування людей, значить має звідти відкат.
я 2012.02.05, 10:21
знайшов я ст. 634 ЦКУ. Здається нас мають за дибілів. Стаття 634. Договір приєднання 1. Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору. 2. Договір приєднання може бути змінений або розірваний на вимогу сторони, яка приєдналася, якщо вона позбавляється прав, які звичайно мала, а також якщо договір виключає чи обмежує відповідальність другої сторони за порушення зобов'язання або містить інші умови, явно обтяжливі для сторони, яка приєдналася. Сторона, яка приєдналася, має довести, що вона, виходячи зі своїх інтересів, не прийняла б цих умов за наявності у неї можливості брати участь у визначенні умов договору. 3. Якщо вимога про зміну або розірвання договору пред'явлена стороною, яка приєдналася до нього у зв'язку зі здійсненням нею підприємницької діяльності, сторона, що надала договір для приєднання, може відмовити у задоволенні цих вимог, якщо доведе, що сторона, яка приєдналася, знала або могла знати, на яких умовах вона приєдналася до договору. Якщо з ЄРЦ ми укладали би договір то люди, хто підписував хоч якісь документи, що у вас написано - договір на надання послгу чи договір приєднання? Чи має право ЄРОЦ укладати договір приєднання чи це просто, зюридичної точки зору, якась патка. в будь-чкому разі, укладаючи навіть атких договір і кожного з нас мають запитати і взяти письмову відповідь, що ми згодні приєднатися до утримання будинку спільно з ЄРЦ. Автоматично чи умовно, без відома сторони приєднання цей договір укладатися не може. у нас таких договорів немає тому платити ми не маємо права, до того ж такий договір обмежує, а то і зовсім забирає у нас право на власні побажання, претенезії і.т. і може вважатися як обмеженням людських прав і свободж, які надаються Конституцією України. І ще, чому це в ЖКГ ЄРЦ використовує саме аткий договір, адже в кодексі чітко сказано, що має бути договір про надання послуг, а не договір приєднання. тобто ми як стадо баранів, яке ЄРЦ водить по лісі, поки не зажене до вовка в пастку.
я 2012.02.05, 10:31
а , до речі, цей доовір, зі списку договорів для бізнесу. А у нас, здається, комуналка місцевого рівня і мешканці не бізнесмени. і бізнесових угод ніхто не укладав.
antonio 2012.02.05, 10:42
1.Знаєте хто би що не робив всерівно буде недогода. 2.Ну прийшли хлопці змінили 350 чол.на 100 приблизно 3.Ну щось повино змінюватися в цьому міст. 4.Покрайні мірі хоч видно що є сайт є ским звязатися є де залишити заявку. І на останок: Ми є власнками будинку а не ЄРЦ воно ж там не живе, не сере кожний день,не засмічує каналізаційні труби памперсами і трусами. Кожен несе відповідальність що твориться в нього в будинку.
Ntalia 2012.02.05, 11:50
Позвонила я на цей номер 750-600. Хотіла дізнатися свій особовий рахунок, щоб зайти на особисту сторінку. "Мила" дівчина по хамські спитала мою адресу і також по хамські послала мене...в ЖЕО. Коли я попробувала її розпитати чого ж в ЖЕО, скільки розмов про ваше ЄРЦ, вона зовсім по хамські мені відповіла, щоб я не морочила їй голову... Структура нова, а секретарки з старих ЖЕО, чи не можете, шановні, собі ціни скласти? Звідки така пихатість? Ви ще не почали працювати, а вже змучилися від людей та їх звернень?
Петро П. 2012.02.06, 10:52
е ж не секрет, що 0.11 коп -додаткова плата за послуги єрц, а це 3 мільйони кожен місяць, куди діває ціі кошти єдиний центр в якому працює заледве 40 чоловік???? просто це структура з конкретною ціллю - поповнити передвиборчий фонд сича до жовтня 2012!!!
Думайте, що пишете!!! 2012.02.06, 12:09
Шановні, «надбавки на квартплату в розмірі 0.11 грн» – це чиясь умисно придумана маячня. Немає такої надбавки, як і немає «щомісяця понад 3000000 грн викачується з людей». Якщо не володієте правдивою інформацією – НЕ БРЕШІТЬ!!!
я 2012.02.06, 12:56
не обвинувачуйте людей, себто платників квартплати в брехні. Вони лише цитують слова Войтика, який особисто підтвердив, що плата за роботу ЄРЦ в розмірі 0, 11 коп. ісує і вона іде, аби платити працівникам ЄРЦ зарплату. І там працює не 40 осіб а 20. Хоча нічого паритися. Почитайте газету Галичина де є стаття про розслідування Антьимонопольного комітету. Найбільше зауважень до роботи ЄРЦ, а саме мова про укладення договорів між балансоутримувачем, яким є ЄРЦ та споживачем, якими є мешканці. Договір приєднання, яким апелює Войтик, є незаконним і порушує житловий кодекс України. Тому у кожного з нас немає ніяких юридичних відносин з ЄРЦ. І всі платіжки вони можуть запхати собі в одне місце. І нараховувати пеню чи щтрафи, за неоплату комнупосолулг вони не можуть. Будь-хто виграє суд з ЄРЦ бо вони діють незаконно. Думаю пілся Антимонопольного ЄРЦ займеться прокуратура. Люди - не ведіться і читайте закони. Правда на нашій стороні.
Мешканець! 2012.02.06, 22:23
зробіть порядок у підЇзді №1 буд198 вул.Вовчинецька! підходячи до будинку.ви побачите з лівої сторони велику тріщину.яка стоїть вже багато рокі,із кожним днем вона стає все більша!!!((( Заходячи в підїзд вас зустрінуть пари з підвалу,та аромат стічних труб!!!!!!!( Решта ви побачите самі,неможливо заходити в такий підїзд!!( Соромно за вас!!!( Чекаємо результату!!!!!!! Дякую за розуміння!!!!!!!!!!
Тарас 2012.02.17, 13:39
як у нас, в Україні, завжди: діло - праве, тільки люди -- ліві ;-))) створення ЄРЦу не продумане... тому і буксуватиме... договір приєднання - повна маячня! неоплата рахунків ЄРЦу не тягтиме жодних правових наслідків для мешканців... оскільки його укладення не передбачене законодавством про ЖКГ... ось
Наталія 2020.06.04, 08:57

Галицька 99. Ринви старі,   протікають жахливо. Треба їх міняти!!!!Позамокали  балкони, кинувся грибок.  Будинок новий, а грибок вже сильний@!!Зробіть щось!!! За що ми платимо такі великі гроші за обслуговування будинків!

29.11.2024
Олег Головенський

Під час своєї передвиборчої компанії Дональд Трамп запевнив, що якщо він виграє вибори, то за його президентства впровадження CBDC в США буде заблоковане. Що таке ці CBDC? Це — Central Bank Digital Currency (цифрові валюти центральних банків).

626
27.11.2024
Микола Сторожовий

В Івано-Франківську з кінця жовтня 2024 року офіційно розпочали роботу мовні волонтери-інспектори, діяльність яких спрямована на контроль за дотриманням мовного законодавства та популяризацію української мови. Фіртка поцікавилася, з якими порушеннями найчастіше стикаються мовні волонтери?

1159
26.11.2024
Тетяна Сорока

Про ПТСР, його наслідки та лікування журналістці Фіртки розповів завідувач кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Івано-Франківського національного медичного університету, доктор медичних наук Михайло Пустовойт.

2486
22.11.2024
Тетяна Дармограй

​Про те, як живе Івано-Франківськ в умовах повномасштабного російського вторгнення в Україну та як місцева влада реагує на виклики, пов’язані із війною, журналістка Фіртки поспілкувалась з міським головою Русланом Марцінківим.

1342
19.11.2024
Вікторія Матіїв

Як змінився рівень дитячої злочинності, булінг, випадки сексуального насильства та самогубств, розшуки дітей, збільшення кількості злочинів, пов'язаних з наркотиками та поради для батьків, журналістка Фіртки поспілкувалася з начальницею відділу ювенальної превенції Головного управління Нацполіції в Івано-Франківській області Аллою Бойчук.

1979 9
02.11.2024
Тетяна Дармограй

Про службу в АТО/ООС, перший день повномасштабного нападу, найважчий бій, одруження під час війни та що зробить першим після перемоги України, Артем Ткаченко розповів в інтерв’ю журналістці Фіртки.

2913

Теперішні жлоби і жлобихи збирають величезні аудиторії – від кількох тисяч й аж до десятків мільйонів завсідників соціальних мереж. Але суть та сама.

665

«Хресні ходи», «молитовні стоянія» образ «жертви» та численні відео всіляких «батюшок» та вірян московського патріархату після об’єднання українського православ’я нікуди не зникли. Вони далі  продовжують розхитувати українське суспільство.  

747

Багато можна зробити завдяки слову: надихнути, підтримати, захистити, навчити, але так само і принизити, образити, вбити. Особисто мене дивує той факт наскільки широко розповсюджена нецензурна лексика серед дітей. 

1654

У статті розглядається бездіяльність окремих посадових осіб щодо подолання корупції в Україні, яка має руйнівні наслідки у безпековому напрямку. 

1638
28.11.2024

Багато хто, бажаючи схуднути чи поліпшити здоров'я, звертається до модних дієт. Але правда в тому, що більшість дієт не дають тривалого результату і навіть можуть нашкодити організму.  

334
25.11.2024

Радісна новина для всіх поціновувачів азіатської кухні! Roll Club – відома мережа ресторанів суші з багаторічним досвідом роботи в Україні – тепер і в Івано-Франківську!

445
20.11.2024

Харчування під час війни немає відрізнятись від звичного раціону, який був у мирний час, та обов'язково повинне бути збалансованим. 

18360
30.11.2024

Захист Батьківщини випливає із четвертої Божої Заповіді, яка трактується: "Шануй батька і матір". А Батьківщина — це наша друга матір, тому добрі діти, звичайно, свою маму захищатимуть.  

7472
25.11.2024

Християнська сім'я бере на себе відповідальність жити разом аж до смерті: у любові, вірності, чесності та послуху подружньому.  

3651
21.11.2024

Вхід у храм Пресвятої Богородиці належить до дванадцяти найбільших свят церковного літургійного року, тож це означає, що треба відвідати в церкві богослужіння. 

1037
18.11.2024

Отець каже: виконайте заповідь Божу – вшануйте свято Боже молитвою у храмі, а житейське на цей день відкладіть.

10774
26.11.2024

Оцінюватимуть фіналістів члени міжнародного журі з п'яти європейських країн.

283
29.11.2024

Цей закон набуде чинності з 1 грудня.

281
28.11.2024

2024 рік — це рік, коли у громад забрали військовий податок на доходи, військове ПДФО.

470
24.11.2024

Керівництво Франції вважає, що українське військо може завдавати ударів французькими ракетами великої дальності лише в цілях самооборони. Наразі невідомо, чи зброю французького виробництва вже використовували для атак.  

445
23.11.2024

Водночас 33% респондентів із заходу однозначно не підтримують проведення місцевих виборів під час війни, а 16% — скоріше не підтримують.  

677