Собачі пристрасті. Самоїдська лайка Купчаків - здорова і доглянута (фото)

 

Вчора на вельми поважному сайті «Кореспондент. Нет» з’явився пасквіль на народного депутата від Івано-Франківщини Володимира Купчака «Від поганого ґазди і пес тікає», який перепостили деякі інші сайти і в якому облито брудом добре ім’я цієї молодої людини.

 

Справді у сім’ї Купчаків є собака – самоїдська лайка, якій 1,9 років. Її господиня – дружина народного депутата Ольга. Собаководи добре знають цю породу, знають, що ці собаки – не кімнатні домашні тварини, їм потрібен простір. Тому-то Ебі (так кличуть собаку Купчаків, за паспортом – Абігаль) живе на подвір’ї, любить добряче побігати, але це не означає, що вона не доглянута. Ольга займається нею, і про це свідчить хоча б той факт, що Ебі – переможниця кількох виставок, в яких за свій короткий вік уже встигла взяти участь. Остання виставка відбулася в Івано-Франківську наприкінці лютого цього року, і собака отримала диплом за перше місце. З собакою займається професійний кінолог, готує її і до наступної міжнародної виставки, яка відбудеться у травні у Львові.  Якщо собаку готують до виставок, вона може бути недоглянутою? Вона може бути хворою?

 

Комусь цього дуже хочеться, комусь, хто має підступні наміри, бо доброзичлива людина в жодному разі не поширить таку брехню. Скидається на те, що хтось навмисне вкрав собаку з подвір’я, поки господарів не було вдома, забрав, щоб потім звинуватити Купчаків у всіх смертних гріхах.

 

Ольга розповідає, що вчора в обід вона погодувала Ебі і, залишивши її на подвір’ї, поїхала забрати сина зі школи. Через якийсь час їй зателефонували і почали звинувачувати, що її собака кинута напризволяще, погрожувати, що вона довела собаку до жахливого стану.  

 

Щоб не бути голослівним, погляньте на сьогоднішні фото саме цієї собаки Ебі, а не будь-якої іншої, –  Ебі з сином господині, з кінологом Микитою Міловановим, з лікарем-ветеринаром Івано-Франківської міської  ветеринарної клініки Мироном Шмигельським.

 

Ольга Купчак (до речі, за фахом лікар-стоматолог)  після огульної публікації на сайті змушена була захищати  добре ім’я своєї сім’ї , тож сьогодні звернулася у ветеринарну клініку. Лікар Мирон Шмигельський  оглянув Ебі і зробив свій висновок: «Температура у собаки нормальна, на шкірі нема ні виразок, ні ранок, шкіра чиста. Собака добре вгодована, живіт м’який, при надавлюванні на живіт собака спокійно реагує, не тривожиться, що свідчить про те, що в неї нема ніяких захворювань».   

 

Висновок лікаря Ольга попросила подати у вигляді офіційної довідки від ветеринарної клініки (фотокопія додається). Додаємо також фотокопію паспорта (родоводу) собаки і диплому за перше місце у виставці, що пройшла у лютому 2013 р. в Івано-Франківську.      

 

Прикро, що інтернет-ресурси друкують подібні пасквілі на пристойних громадян, не переконавшись у достовірності інформації, яку надають недоброзичливці. Ольга, щоб переконати громадськість у протилежному, потратила цілий день, щоб довести, що її сім’я – не «виродки», як дехто назвав їх у своїх коментарях. А тим часом у неї на руках немовля, і вона мала б займатися дитинкою замість їздити з собакою по лікарях і доводити, що її підопічна домашня тварина доглянута.     

 

Потрібно зазначити, що вперше матеріал про нібито «нелюда-депутата» розмістила «Кореспондент. Нет» людина, яка підписалась Ірина Пикало. До речі це ЄДИНА публікація цього блогера! Тобто створюється враження, що це є черговою провокацією проти демократичних сил, які зараз борються за українську державність, за свободи та права простих громадян. Бо під гаряче перо гнівних захисників тварин потрапив народний депутат Володимир Купчак.  Крім цього, на Прикарпатті (принаймні за допомогою Інтернета) нам так і не вдалось знайти ніяких даних про цього мнимого блогера… Отже, робіть висновки! Бо завтра таким чином можуть облити брудом ім’я будь-якої чесної людини. Нагадаємо, що в 30-ті роки минулого сторіччя ми вже мали подібний досвід з «правдивими доносами» в НКВД. А тій людині, що написала цей відвертий наклеп,  хочеться нагадати, що брехня є одним із смертних гріхів. А  напередодні найсвітлішого християнського свята – Паски брехня важча втричі!

 

/data/blog/34324/70d00fe1306cb1c365d583b66c1e4a59.jpg

 

/data/blog/34324/b615c5f55b87b2b4f6f89069f85c3f80.jpg

 

/data/blog/34324/4b1c23d3328fd392aea3f181efdb5f1b.jpg

 

/data/blog/34324/81bf4af4a9c651c1eaf91824347a2120.jpg

 

/data/blog/34324/61c5589bb4d49669bf12f89c9a6358be.jpg

 

/data/blog/34324/08013038dfa05dae0e484802372a73da.jpg

 

Наталка Боднарчук,

 

Журналіст з більш ніж 30-річним стажем

 


Коментарі (75)

Хочу 2013.04.12, 09:24
Та в цих депутатів їх пси живуть краще як їх виборці! Хочу бути псом депутатським))))))
Гість 2013.04.12, 09:36
Добре, що все з'ясувалося...
ff 2013.04.12, 10:10
як тепер, фіртка, ви почуваєтесь?
@ 2013.04.12, 10:18
диму без вогню небуває/////////////////////////////////
тізер 2013.04.12, 10:43
Думаю, Фіртка чудово почувається))) А от депутат виглядає клоуном: неприємно, певно, коли єдина згадка про депутата за пару місяців "роботи" в Раді стосується його песика.
Тізер 2013.04.12, 10:49
Підпис до статті порвав: журналіст з більш ніж тридцятирічним стажем)))) такий поважний журналіст, а захищає депуатських шавок))) Купчак оплачує піар свого пса, чи то громадянська совість журналіста змусила вступитися за лайку? Ну шикарно просто)
Наталці 2013.04.12, 11:38
Чому ж на інших попередніх фото той пес виглядав зовсім не таким здоровим,як це Ви змалювали?Там явно не все в порядку було.Зараз будь-який ветеринар напише довідку про здоров,я тим більше для депутатського пса.Звичайно,депутату не потрібний такий розголос,ось і відмили його.Та й як того пса виховували,коли будь-хто його може забрати,як про це написали.
вася 2013.04.12, 11:12
самоїди дорогі пси, 4000 грн. найдешевше щеня коштує
Наталка 2013.04.12, 11:22
Тізеру: я не Тізер, я саме та журналістка, яка написала цю статтю і особисто побувала у ветеринарній поліклініці, поспілкувалася з кінологом, з господаркою собаки, я на власні очі побачила й саму собаку. І я справді проявила громадянську позицію: ніхто не вправі огульно звинувачувати будь-кого. Зрештою,якщо ллєш бруд на когось - ти ллєш бруд на самого себе. І ше, шановний, мені не соромно,що я саме так підписала свою статтю. Бо я не просиджувала крісло усі ці роки, а працювала. І смію думати, що працювала совісно і професійно. Принаймні, журналістська братія Івано-Франківська це добре знає, хоча я намагаюся не світитися на різного роду тусовках і не робити людям підлості. Подумайте краще про те, що вся ця історія виїденого яйця не вартує, просто комусь справді захотілося облити брудом Купчака, не знайшли нічого кращого на нього самого, то придумали історію з собакою. Схаменіться, люди, ви ж не собаки. (Хоча я ніяким чином не хочу образити братів наших менших; прикро, що люди поводяться по-звірячому).
Сашко 2013.04.12, 13:17
Ні фіга не зрозумів. То собаку вкрали? Коли? Чи це різні пси? Скільки часу пса не було вдома? Шукали чи ні, як знайшли, як забирали, в кого? Що перший пості був мутним, що відповідь якась дивна.
1 2013.04.12, 13:52
Якщо це вже інший собака, ніж той, що на фото в попередній статті, - добре, що він здоровий, але що тоді трапилося з тим, хворим? Чи його взагалі не було?
Я 2013.04.12, 13:58
це той самий песик, будем сподіватись, що тепер після статті і всіх коментарів хоч буде мати належний догляд тваринка
Сашко 2013.04.12, 14:06
Я-я-я, ля-ля-ля, песик-тваринка... Суперове пояснення) То хто збрехав, Фіртко?
Яна 2013.04.12, 14:17
По вашому, пані Наталю, і люди виїденого яйця не коштують, крім собачих пристрастей про вашого героя пишуть його ж підлеглі " "Досягнення" В. Купчака за час керування Івано-Франківськгазом: 1. Відмінив премії та всі види доплат робітникам (навіть за роботу в нічний час та доплату водіям за класність). Робітники отримували ледве за 1 тис. грн. Щомісячна зарплата Купчака складала 64 тис. грн. 2. На всі керівні посади поставив дилетантів. 3. Задавив будь-які прояви самостійності і незалежної думки. Неугодні звільнялись з роботи. 4. Збудував собі трьохповерховий будинок на території садового товариства "За мир". 5.Пересів з "Тойоти Авалон" на "Порше Кайєн". 6. Довів "Івано-Франківськгаз" майже до банкрутства. Деякі аналітики стверджують, що висунення в 84-му окрузі кандидата від опозиції з нульовим рейтингом свідчить про те, що опозиція спільно з владою зачищає округ для відомого депутата, цементно-шиферного ямницького бізнесмена Миколи Круця." і чому ви його захищаєте, як воно навіть до тварини так ставиться???! Якби комусь треба було написати "наклеп", то знайшли б про що написати, тут і собаки не треба. А погрожувати жінці тим, шо він "дасть по голові" і "звільнить", то це нормально???? Вам ше не набридло так жити? Шоб Вам так жилося, як тій бідній Ебі, якшо ви так впевнені, шо вона "здорова".
Сашко 2013.04.12, 14:23
О, з'явилися людоньки з першого воплю. Про пса вже не дуже згадують, бо навіщо?))))) Купчак цікавить більше. А що захисники депутата? То хто збрехав і де конкретні докази брехні?
про 2013.04.12, 14:29
Дати 4000 гривень за пса людині що має зарплатню в 64 тис не важко. А от догладати за ним, щодня три рази вигулювати, мити, розчісувати - то вже інша справа. А той хлопчак що на фото, точно тим займатись регулярно не буде, пані стоматолог і пан депутат здається теж. Тому я чогось більше вірю попередній публікації. пс. а Янин коментар точно потруть :))))
Яна 2013.04.12, 14:29
Люди, які його знайшли можуть розказати, якшо їм ше "по голові не дали" в якому стані була собака, і як її "шукали". Ви самі бачили фото. А про Купчака, я погуглила, бо хотіла взнати якими ділами славиться, і нічого доброго не знайшла. Не має сенсу писати наклеп на таку людину через собаку, це очевидно.
Наталці 2013.04.12, 14:35
Нічого не зрозуміло - втікала тваринка, чи її вкрали? А може була весь цей час вдома? Тоді кого знайшли і чи знаходили взагалі? Якщо це різні собаки, то що сталося з тією, що на перших фото? Замість того, щоб хизуватися своїм "більш ніж 30-річним стажем", пані Наталці слід було б добавити до своєї статті хоч трохи більше інформативності. Не ображайтеся, просто нарешті хочеться дізнатися, що там відбулося насправді.
Сашко 2013.04.12, 14:39
Спробую написати ще один раз і йдіть до дупи разом із вашим Купчаком та його псом. Перша вимога до інформації - точність. Якщо цього немає, вірити не можна. Цього не було ні в першому крику, ні в другому плачі. Журналіст з 30-річним стажем це має знати, тож, напевно, не змогла сказати все до кінця. А щодо першого - цілком може бути, що люди скористалися першою-ліпшою нагодою, аби роздути скандал. Отже - всі козли й бідний пес))))
Яна 2013.04.12, 16:17
Дивуюся іноді людям, якби кожен відстоював свої інтереси, писав би про такі випадки, збиралися б люди до таких депутатів, то не мали б такої корумпованої і бідної держави, яка строчить "факти" чи наприклад, фактом є дохід за 2011 рік депутата "Доходы за 2011 год: 45479 грн" - чим вам не факт (бл 4000 грн в місяць!!!)? є документ, заплатила людина податки, і на порше вистачило і на собаководів. Маєте його довідку, - факт! от і вірте ФАКТАМ
Яна 2013.04.12, 15:13
Якби собаку не забрали з погрозами, ми б мали інші заключення ветеринара, а мив і чесав собаку не газда, а ті, хто забрав собаку з вулиці. він вам які хочеш висновки наштампує, є свідки які бачили в якому стані була собака, кого він дурить. І замість того, щоб погрожувати, міг би попросити вибачення особисто, і придумати шось аля "ой собаку вкрали конкуренти", може б хтось йому й повірив би.
Я 2013.04.12, 15:19
Кому не ясно, що трапилося,може прочитати тут: http://www.firtka.if.ua/?action=show&id=34301 Вчера в обед, с помощью групы людей, мы нашли Аби. После того как определился хозяин собаки мы им перезвонили - на что был получен ответ, что собака в данный момент дома,после приведенных фактов хозяйка сказала, что у них поломалась калитка и собака выходит гулять. В таком состянии она у них всегда. Зачем людям собака? если ее нельзя обнять, потискать, поиграть, детей к ней страшно подпускать. И после всего госпожа Ольга сказала "Собака ухоженая, она две недели назад была на выставке. Больше убегать не будет я ее посажу на цепь". Вот она великая любовь жен депутатов к животным. Мне интересно у нее ее дети тоже такие? Все было хорошо и тихо, пока товарищ или вернее пан Купчак не начал воевать, угрожать, отправлять каких-то малолеток. На воре и шапка горит - золотые слова!
ff 2013.04.12, 15:29
ключове питтання цієї історії- хто така Ірина пиркало і чому свій перший! блог на кореспонденті вона присвятила цій мегаподії.
Сашко 2013.04.12, 15:33
Це якійсь дебілізм. Всі аргументи - свідки, прізвища, адреси, час і т.д. - мають бути в текстах, а не в безмордних коментарях. "Я" - ви нормальна людина? Ліпити в аргументи анонімний комент на іншому сайті - це нормально? У цьому бруді скоро всі потонуть. Навіть ніби добрі справи зблизька виявляються гидотою. Все, пішов я звідси, розізлили.
Володимир до ff 2013.04.12, 15:47
Ключове питання цієї історії - хто тоді така Наталка Боднарчук ("журналіст з 30-річним стажем"), і чому після статті такого поважного журналіста зі стажем залишається більше питань ніж відповідей? Де інформативність даної публікації (не буду зараз знову передруковувати всі ті питання, які описані в коментарях)? Чому вона, в свою чергу, присвятила статтю цій мегаподії, але тему достатньо не розкрила?
Яна 2013.04.12, 15:49
Ви хочете, шоб Купчак до всіх свідків навідався??! якби він не погрожував, то не було б можливо і статті цієї, він не тільки над собакою знущається.
ff 2013.04.12, 15:56
я перепрошую, але саме пані Пиркало вважала втечу собачки і нібито знущання над нею інформаційним приводом. Достатнім для розміщення в блозі на кореспонденті в якості першого і єдиного запису. Вона роздула цю історію, а фактаж де?
Яна 2013.04.12, 16:03
Фактаж - це дати вам свою адресу, шоб на нас чекали у підворітні? чи назвати посади, з яких людей погрожує шановний депутат звільнити? чи зловити в нього на подвірї собаку і зводити її до іншого ветеринара? чи заплатити більше ветеринару Купчака,шоб він сказав вам правду?? якби писався "наклеп", то люди підготувалися б з "фактажем".
Щукар 2013.04.12, 16:25
Бідний пес.Посадять його на ланц,як простого дворнягу і не допоможуть йому ні грамоти,ні імениті батьки ні аристократична порода голубої крові.. От цікаво,чи була ця собака на вулиці в наморднику?
ff ові 2013.04.12, 16:29
ff не пп!
для борців 2013.04.12, 17:41
Для всіх анонімних борців за правду. Не можна боротися із засраними штанами. Якщо наболіло, то майте сміливість говорити з відкритим лицем. Кому ви нафіг потрібні, щоб чекати вас у підворотнях? Якщо в публікації є ім'я-прізвище, то це найкраща запорука того, що вас не чіпатимуть, бо потім крику буде ще більше. Навпаки, той же Купчак мав би потім обходити вас за кілька кілометрів. А от придавити аноніма - раз плюнути. І правильно. Бо брехати анонімно - найлегше.
Яна 2013.04.12, 17:47
У публікації є і імя, і прізвище.
Вадим 2013.04.12, 17:47
"Для всіх анонімних борців за правду..." - сказав дописувач з аналогічно не вказаним ім'ям... Чи може вас звати "Для", а прізвище "Борців"? Просто геніальний своєю наївністю коментар! :))
Яна 2013.04.12, 17:48
Мав би обходити??? нуну, я Вам рощказала, як він "обходить"
для борців 2013.04.12, 17:59
А навіщо вам моє прізвище? Я не нікого не викриваю, смаженого не викладаю, брудом не розкидуюсь. Для порад ім'я неважливе. А от для звинувачень має бути. Інакше це у 99% випадків смердить наклепом.
Вадим 2013.04.12, 18:09
Шановний пане Для, в такому разі чого Вам боятися? Крім того, пані Яна вже Вам відповіла на це...
для борців 2013.04.12, 18:16
А я нікого й не боюся. Просто моє ім'я тут неважливе. Ну, давайте, я буду Іван. Ви - Вадим, а я - Іван. І що? І Яна мені не болить, і Купчак не впирається. Я навіть не знаю, чи жаліти того пса, бо крику море, а фактів - нуль. Висновок - гидота. Вдалих вихідних!
Яна 2013.04.12, 18:30
Автор статті відкрито підписалася раз, і як я вже говорила вам Купчак стільки "фактів" настрочить, він 150 довідок візьме, а ви вірте! навіть якби трупа собаки, не дай Бог, знайшли б у нього на подвірї, він би сказав "конкуренти" і взяв би вам чергову довідку у ветеринара. Людям, які займаються собакоєдами не байдуже, бо вони добре знають, шо таких псів на ланцах не тримають, і для того, щоб вивести такого песика треба було надзвичайно багато зусиль, не для того, шоб вона тижнями по вулицям брудна бігала, а вони ше й хизувалися нагородами собаки, які далеко не їхня заслуга. Якби писався "наклеп" то , мабуть, методами Купчака, Ірина запаслася б "фактами" та "довідками", коли знайшли собаку про таке не думали навіть
Яна 2013.04.12, 18:33
самоєдами, пробачте
Вадим 2013.04.12, 18:38
То коли в інтернеті кожен може назватися як завгодно, яке має значення підписаний коментар, чи ні? От ви кажете, що "...давайте, я буду Іван..." Так ви Іван, чи "давайте, я буду Іван"? Як це перевірити? А може давайте, ще свої адреси тут будемо одразу писати? Справа в тому, що більшість не бажає себе ідентифікувати не через самого пана депутата, а скоріш через таких антиборців, які потім того коментатора заспамлять і вкрай дістануть своїми гнівними дописами... Кому того треба? Крім того, пані Яна вам вже відповіла (повторююсь).
для борців 2013.04.12, 18:38
І я теж відкрито підпишуся - Віктор Янукович, дуже приємно) Таки вдалих вихідних!
До для борців 2013.04.12, 18:50
Тоді я Віталій Кличко, взаємно!)) А ви все таки не Янукович, не думаю, що він стане писати українською.
порш 2013.04.12, 22:17
Яна, ви просто сама неупередженість..! почали з "сумних очей" собаки, закінчили кайенами і зарплатою в 64 тисячі. Шо вас, дорогенька, гребе зарплата людини, котра працює на приватному підприємстві!? ви рийтесь у своїй кишенці дірявій, коли купчак буде на держслужбі якийсь період, тоді і поцікавитесь звідки в нього приріст статків. З собакою, перепрошую,всрались так незграбно, скоро, напевне, труси Купчака обговорювати будуть.
Яна до пана Порш 2013.04.12, 23:19
Фантазії, я бачу назватися у вас вистачає, а про діряві кишені, ви звідки це взяли? і до чого тут мої кишені? чи ви ділите світ на Купчаків, і всіх інших, у кого за вашою логікою мали б бути діряві кишені? Мабуть, це чомусь гребе людей, які там працюють, і це просто те, як відгукується персонал про людину. А гребе його чи вас це чи ні, то вже інша справа, бачу що ні. От і якщо ця людина депутат, то кому він служить? тим, кого ви називаєте "дірявими кишенями"? Мені соромно, дуже соромно, коли мій друг з Голандії розповідає, як бачив президента в кафетерії, в який той приїхав на велосипеді, і це НОРМАЛЬНО. це не означає, що цій людині на порше не вистачає, це просто означає, що не в тому цінності цієї людини. Люди обрали його і він служить їм, не ображаючи і не називаючи "дірявими кишенями", якшо його в чомусь звинувачують він привселюдно вибачається, і розповідає чи було так чи інакше, а не погрожує іншим. У вас видно, міски діряві, а всі, а про ваші цінності і то, як ви ставитеся до людей свідчить і те, як ви себе назвали, а те, як ви називаєте людей. Це, як мінімум не розумно, бо ці самі люди вас читають, і скоро дійде якась межа терпіння людей. Зарплатня будь-якого високопосадовця, його дохід і податки які він сплачує - це те, що має бути оприлюдненим у кожному здоровому суспільстві. Чесно кажучи, я не знаю, як ви спите ночами, знаючи, що шкодите і людям, і тваринам, але все колись закінчується, ось побачите)
Яна 2013.04.12, 23:34
і подивіться навіть на ці фото собаки після "обстеження" після того, як його відмили. нормальний самоєд має приміром таку шерсть, цього явно треба постригти, якшо вам кінолог не сказав. http://www.westminsterkennelclub.org/breedinformation/working/images/samoyed.jpg
порш 2013.04.13, 09:42
боже, скільки букв, пафосу і патетики. Розумієте, дорогенька, я напишу чому я написав про ваші діряві кишені, бачу, вас це дуже зачепило ;) в одному з минулих постів ви писали про роботу купчака в івано-франківськміськгаз, де висуваєте купчаку якісь претензії. Отож, я задаю вам одне-єдине просте запитання: що вас гребе робота керівника у , підкреслюю для особливо обдарованих, ПРИВАТНОМУ підприємстві!? що вас гребе розмір його зарплати та якісь там звільнення !? це не ваш головний біль, дорогенька, це біль власника Івано-франківськміськ газу! не подобається нова машина Купчака? бризкайте слюной під подушкою- навіщо свої комплекси виставляти напоказ? а тепер по суті питання, тобто собаки. Ну гуляє собака на подвір"ї постійно, ну брудна вона від цього, і що з того? те що у неї цистит не означає, що над собакою знущаються. Те що вона втікла з подвір"я не означає, що через погане з нею поводження, це вам скаже кожен в кого є (або була) собака. Дбаєте про бідних тварин? візьміть собі з вулиці і приведіть до ладу, завезіть харчі в притулок, словом, зробіть що-небудь КОРИСНЕ. Але ж не це ваша мета - вам головне обгавкати Купчака, лиш би зачіпка була, а в якості аргументів наводити: а в нього зарплата висока, а в нього дорога машина- значить він м...к і знущається над собакою. У веденні дискусій такий прийомчик називається - підміна предмета суперечки, і застосовується опонентом при відсутності аргументів по суті ;)
Зі сторони 2013.04.13, 09:57
Порш ти не правий, Яна ближче.
порш 2013.04.13, 10:12
я вражений вашою лаконічністю ;) Обгрунтуйте.
ff 2013.04.13, 10:24
Логіка Яни мені взагалі не зрозуміла. Як я вже писав раніше,в КК є стаття, котра передбачає відповідальність за знущання над тваринами. "Сумні очі", цистит і бруд не підпадають під поняття "знущання". А отже, уся ця історія має на меті не захист бідної тваринки насправді, а обговорення особистості Купчака, його зарплати, машини та моральних якостей. От і все.
Яна 2013.04.13, 10:30
в КК так само написано, що людина має надавати догляд собаці відповідно до особливостей виду, хай би взяв собі дворнягу і на ланц сажав, йому, як давади собаку детально пояснили як за таким псом потрібно доглядати, і подивіться на того "кінолога" в червоному реглані з перебитим сто разів носом, то йому собаки його перебили? і по коментарям власникам, і навіть з цих фото, і по його неадекватній реакції розумна людина зрозуміє
Яна 2013.04.13, 10:42
Та мені начхати на його зп і відсутність смаку, це те, що про нього люди пишуть, якшо в мене не така як й нього машина, то ви думаєте я сиджу і плачу? не мені з ним жити, за нього голосувати, не мене його жінка на ланц саджати зібралася, просто люди мають право знати, і від людей якшо він не помітив залежить його карєра, а він людей бидлом і дірявими кишенями, скоро таких "народних" обранців не стане, бо я надіюсь на мозок людей, що лишаються жити в Україні. І шкода мені вас, шо не вистачає місків загладити цю ситуацію достойним шляхом. З того шо ви робите і пишете, люди зроблять висновки. Тоді й побачите, кого шо "гребе" і в кого гаманець дірявий
дядько 2013.04.13, 10:46
пан депутат захотів купити дитині білу і пухнасту іграшку, а оскільки має бабла багато, то купив дорогу і престижну собаку для форсу. Але ж відки йому-сараці знати що самоїд це складна порода, яка не піддається дресировці, вимагає багато руху і догляду. А ніхто з нею не займався бо в панів депутатів докторів є справи цікавіші. От і втекла від них брудна собацюра на волю.. А що ніякий кінолог з нею насправді не займався це їжаку ясно. Краще вже той депутат з вулиці цуценя підібрав би, і корисну справу зробив би і галасу не було б.
Угу 2013.04.13, 10:55
Яна,дивіться того "порш",як би він не намагався зробити пристойний вигляд постійно переклинює то на "труси Купчака", то на "вср-ся" то на "не подобається нова машина Купчака?", "бризкайте слюной під подушкою" - ось це якраз є явна підміна понять у суперечці і рівень розвитку тієї особи. Таке враження,що за цими постами стоїть певна людина і думаю читачі вже починають здогадуватися саме хто. А на рахунок нової машини - питання було правильним - як при тій нищенській декларації про доходи вона була куплена? Якщо ви публічна особа,депутат,який позиціонує себе борцем за добробут народу то ви можете вказати джерело походження коштів,якщо ні - то вам негідно бути депутатом,ховаючись за спиною Батьківщини чи Свободи й практично не проводячи ніякої роботи в стінах парламенту.Йдіть в такому разі в ПР,преценденти вже були.
Шановному ff 2013.04.13, 11:16
Почитайте витяг з Закону України «Про захист тварин від жорстокого поводження». Несвоєчасне надання ветеринарної допомоги теж підпадає під жорстоке поводження!!! Ось деякі статті: Стаття 4. Основні принципи захисту тварин від жорстокого поводження: - забезпечення умов життя тварин, які відповідають їх біологічним, видовим та індивідуальним особливостям; Стаття 9. Особливості утримання домашніх тварин Особа, яка утримує домашню тварину, зобов'язана: домашніх тварин - у вільному вигулі на ізольованій, добре огородженій території (в ізольованому приміщенні) на прив'язі або без неї; Стаття 10. Ветеринарне обслуговування тварин Особа, яка утримує тварину, зобов'язана забезпечити своєчасне надання їй ветеринарної допомоги. Стаття 12. Особливості права власності та інших речових прав на тварин Право власності та інші речові права на тварин у разі жорстокого поводження з ними можуть бути припинені за рішенням суду шляхом їх оплатного вилучення або конфіскації.
Вадим 2013.04.13, 11:26
ff, а чому вас так зачіпає, що тут іде обговорення? Не бачу логіки! Якщо тема вас не цікавить, і жорстокого поводження ви не бачите, то для чого займаєтеся тролінгом? Може це ваша робота?
Щукар 2013.04.13, 13:07
Прочитав ось це: "...писали про роботу купчака в івано-франківськміськгаз, де висуваєте купчаку якісь претензії. Отож, я задаю вам одне-єдине просте запитання: що вас гребе робота керівника у , підкреслюю для особливо обдарованих, ПРИВАТНОМУ підприємстві!?" Виявляється,що франківськміськгаз вже приватне підприємство?
ff 2013.04.13, 13:57
шановний, ви взагалі знаєте що таке "троллінг"? я висловив свою позицію, і вона, принаймні, підкріплена фактами на відміну від емоційно забарвлених коментів опонентів.Їм треба просто написати - ну не подобається мені той Купчак, і все тут. Тому що в нього очі злодійські, а ще в нього є Кайен,і взагалі він депутат, тобто апріорі нечесна людина. Хоча ви праві, даній темі приділено мною забагато уваги, і подальше обговерення мені дійсно нецікаве.
порш 2013.04.13, 14:03
ну логіка жіноча;)))) Яночко, опишіть, будьте ласкаві, який має бути ніс у справжнього кінолога ;))))) а може і ветеринар насправді не ветеринар, а переодягнутий охоронець Купчака, а?
Яна 2013.04.13, 14:11
"жіноча" логіка?! Шр ви маєте на увазі? який жах, ви ще й сексист! мені нема про шо з вами більше говорити. Ідіть оцінюйте логіку своїх жінок і свою, за якою людина з доходами 4 тисячі гривень на місяць може собі дозволити хороми, порше, і ще й при цьому ображати своїх потенційних виборців.
порш 2013.04.13, 14:13
Фірташ має пакет акцій міськгазу.
порш 2013.04.13, 14:21
ну ви ж САМІ писали, що у Купчака в період трирічного його перебування на посаді Івано-Франківськ міськгаз була зарплата в 64 тисячі!!! оце і називається ЖІНОЧА ЛОГІКА!
Щукар 2013.04.13, 14:21
А,бачу ніби 25%.А решту поки що ще в державній власності мабуть.
Яна 2013.04.13, 14:31
це писала не я, це в його політичному досьє, зп 69 в місяць, а оподаткований дохід 45 тисяч за рік, кого ви дурите? Самі не знаєте, шо про вас пишуть? доходи високопосадовців мають оприлюднюватися.Ось і маєте.
Зі сторони 2013.04.13, 16:00
Порш, а ти ще й гівно. Обгрунтовую: перше - ти не джентельмен, друге - наявність Порша в кандидата в депутати будь-якого європейського парламенту майже непереборна обставина для виграшу виборів, бо Порш - ознака жлобства, нЕсмаку і "чужості" до нормальних людей. Власників Поршів не обирають в Європі. Максимум є шанси у власників Фольксвагена Пасата, хоча велосипед - найкраще)))) щодо псів - то я в них не розбираюся, а повірив би швидше Яні.
Вадим 2013.04.13, 19:09
ff, і де ваші факти? Факти скоріше у автора статті... Багато емоцій в повідомленнях є і у вас, деякі з них взагалі не по суті питання (особливо звернення до фіртки і т.д.). А що таке тролінг можете прочитати ось тут: http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D1%80%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B3
Шановному ff 2013.04.13, 19:19
Шановний ff, а вам потрібно написати: Купчак - мій хороший товариш (родич, друг), я його поважаю, він мені не раз допоміг (заплатив), тому його позицію я буду відстоювати до посиніння... Не знаю як кому, а мені до Купчака діла нема, був би це хоч Петро Василенко. В першу чергу шкода ту нещасну тварину. Багато незрозумілого в першій статті, а друга фактів містить не більше ніж ваші повідомлення... Тому й питань виникає багато й обурення у людей.
Для ff 2013.04.13, 19:40
ff, не пп!
порш 2013.04.14, 15:14
шановний "зі сторони"! я розумію, що зі сторони гавкати і обзиватись набагато легше, ніж казати в очі- за це ж можна і пару зубів позбутись. Інша справа інтернет - тут можна відчути себе Хероєм ;) По-друге, купувати Порше чи не купувати, це особиста справа смаку кожного, і грошей, звичайно ж. З того, як ви ненавидите Порше, можна зробити висновок, чи ви відчуваєте глибоку образу на тих, хто багатший за вас. Це психологія лузера. Викоріньте її з себе, бо так все життя на фірі і проїздите..!
порш 2013.04.14, 15:21
Яночко, ви так не хвилюйтесь, це шкідливо ;) як це писали не ви, якшо саме ви наводили ці цифри, а тепер обурюєтесь, коли я посилаюсь на ваші слова. І що означають ваші слова " Самі не знаєте, шо про вас пишуть?" ви що, всерйоз вважаєте я це - Купчак????
Зі сторони 2013.04.14, 15:28
Помиляєтеся, поршику, я вважаю себе доволі заможною людиною, скажімо так, вище за середній клас, і їзжу не на фірі) і дозволяю собі відпочивати за кордоном щокварталу) Але ви не зрозуміли - я не пруся в "слуги народу", як наші горе-депутати. В депутати повинні були б йти ті, що справді будуть служити. А ці - навіть не знають, що це слово означає. Це - перше. А друге - ви хам і гівно. І відповідно захищаєте собі подібних. Хамите жінкам і тим, хто просто своїм завданням має допомогу тваринам.
Яна 2013.04.14, 16:42
Нуну "зубів позбутися", мені вас шкода, якщо так ставитися до людей, то знаєте скільки назбирається, щоб ви не тільки зубів позбулися, а й волі... ну побачите)
порш 2013.04.14, 19:16
Яночко, дорогенька, хіба ж я вам таке написав? Довелось відповісти єнтернетному Херою, пояснити йому що хамити незнайомим людям шкідливо для здоров"я ;) А ви шановний Херою, можете і вважати себе заможною людиною, хехе, проте ваш жлобський рагулізм ніколи не дозволить вам такою стати. Адже бути кимось і вважати себе таким - це насправді різні речі. І самонавіювання вам навряд чи допоможе. Шануйтесь, Херою!
порш 2013.04.14, 19:35
Яна навіть на блозі тієї Пиркало на кореспонденті гнівні коменти настрочила ;)от жеж Купчак той ненависний :)
Зі сторони 2013.04.14, 19:44
поршику, реакція передбачувана, ти навіть не розумієш про що йдеться, кури махорку. ти з єкого села, бицю?
порш 2013.04.14, 20:00
а що таке махорка? ;))) що ти там писав про село? ;)))
30.04.2024

Будівельна компанія «ND Group Development» запрошує вас стати майбутніми власниками унікального комплексу преміумкласу. Водночас власний будинок мрії стає ще доступнішим. Адже при покупці з 30 квітня 2024 року до 15 травня 2024 року можна отримати знижку 3%. 

877
29.04.2024
Вікторія Матіїв

Журналістка Фіртки поспілкувалася з серцево-судинним лікарем-хірургом Андрієм Судусом про причини раптової серцевої смерті, операції на серці, як війна вплинула на кількість захворювань, чи "молодіють" хвороби серця та як запобігти їхньому розвитку загалом.

678
22.04.2024
Вікторія Матіїв

Про значення Великодніх свят журналістка Фіртки поспілкувалася з отцем Миколаєм Микосовським, який служить у Василіянському монастирі УГКЦ на Ясній Горі у Гошеві.

1794
10.04.2024
Тетяна Дармограй

Фіртка розповідає про головні зміни, які пропонує влада новим законопроєктом про мобілізацію.

3119
01.04.2024
Діана Струк

Про функціонування закладу, допомогу військовослужбовцям та майбутні плани, журналістка Фіртки поспілкувалася з очільником комунального закладу «Дім воїна» Миколою Крошним.

2503
26.03.2024
Вікторія Матіїв

Під час війни людина відчуває цілий спектр емоцій. Як українським родинам впоратись з такими випробуваннями — журналістка Фіртки розпитала у лікаря-психіатра, психолога та консультанта в напрямку когнітивно-поведінкової терапії Миколи Демківа.

2487

Доволі часто можна зустріти згадку про так званого «пасхального зайця» в сучасній масовій культурі (фільми серіали, листівки, гіфки). Отож, яке відношення має кролик/заєць до Пасхи?

143

Спорт — це не просто змагання, це мова, яку розуміють усі. І Україна використовує її, щоб розповісти світові про свою силу та прагнення до перемоги.

673

Нижня палата Конгресу США затвердила допомогу Україні в  сумі 61 мільярдів доларів. Всього «за» допомогу Україні проголосували 311, «проти» — 112, «утримались» — 8.

641

«Благодатний вогонь» саме за такою назвою ми знаємо церемонію, яка відбувається щорічно у Велику Суботу перед Пасхою у Єрусалимі в Храмі гробу Господнього. Здебільшого про це явище  знаємо через ЗМІ, які щорічно ведуть пряму трансляцію сходження Благодатного вогню з Єрусалимського храму.

1514
01.05.2024

Християни освячують пасхальні традиційні страви, про котрі чітко згадує священник у часі освячення, зокрема м’ясні та молочні. Кошик можна прикрасити барвінком і вишитим рушником.

268
26.04.2024

Розповідаємо про корисні для серця та задоволення способи включити домашній сир у свій раціон.  

612
23.04.2024

У 2024 році Великий піст почався 18 березня та закінчиться 4 травня. Святкування Великодня у християн припадає на 5 травня.  

569
30.04.2024

Великий або Страсний четвер — це день, коли Христос понад 2000 років тому на Тайній Вечері з апостолами, своїми священниками, установив Таїнство Святого Причастя, відслуживши першу Божественну Літургію.  

271
26.04.2024

Чому Великдень є одним з найважливіших християнських свят та що він означає для сьогодення, зокрема для українців, які третій рік поспіль відзначатимуть цей день під час повномасштабної війни?  

336
22.04.2024

У Біблії немає вичерпного пояснення природи людської душі. Але вивчивши, як використовується у Святому Письмі слово «душа», ми можемо зробити певні висновки.

26976
18.04.2024

Під час моління студенти зачитували розважання, які перепліталися зі стражданнями нашого Спасителя – Ісуса Христа під час Хресної дороги та терпіннями, які проходить український народ у часі жорстокої війни.  

795
02.05.2024

Мурали або стінописи сьогодні не є чимось незвичним. У містах України, зокрема й в Івано-Франківську, на вільних стінах будинків час від часу з'являються різноманітні нові прояви вуличного мистецтва.  

19626
30.04.2024

Івано-Франківська міська рада прийняла звернення до Президента України Володимира Зеленського, голови Верховної Ради України Руслана Стефанчука, комітету Верховної Ради України з питань бюджету, щодо спрямування видатків державного бюджету з фінансування політичних партій на ЗСУ.  

368
26.04.2024

З твердженням, що часто думка простих людей важливіша, ніж думка професійних політиків та експертів, повністю погодилися або скоріше погодилися 48% опитаних. Не згодні з таким твердженням лише 1/5 респондентів.

355
23.04.2024

Рівень довіри до інформації про події війни, яка надходить від владних органів, є невисоким.  

683
19.04.2024

Обороноздатність, безпека, підтримка воїнів, розвиток економіки та євроінтеграційні процеси – ключові питання, які обговорили під час засідання Конгресу місцевих та регіональних влад, що відбувся під головуванням Президента України Володимира Зеленського.  

1182 1