Глиняний настрій

 

 
 
Січневе позачасся наче створене для споглядання горизонтів. Саме горизонтів, а не обріїв. Обрії у січні затулені хмарами, низьким холодним небом й ще чимось, що втікає від називання. Горизонти технічніші, не опираються умоглядності. Їх, на відміну від обріїв, можна бачити крізь тумани скурвленого буття. Крізь задушливу одномірність світу, у якому знову панує глиняний вавилонський консерватизм.
 

 

Дві з половиною тисячі років тому царі Нововавилонського царства були стурбовані точним відтворенням древніх храмів. Інше їх також турбувало. Наприклад, фортечні мури. Але найбільше ті царі піклувались про те, щоби глиняні святилища часів Саргона Древнього та Сін-Нері, котрі були давнішими за Нову Вавилонію на півтора тисячоліття, відбудовували за древніми взірцями. Підсумок цієї політики відомий з Біблії – Валтасарова учта, напис на стіні, загибель царства.

 

Налякана глобалізацією світова периферія рушила шляхом Навуходоносора. Всі гарячково шукають традицію, на яку хочуть опертися. Ну й ще захистити цю традицію якщо не «Залізним куполом», то новим парканом. Паркан може стати символом ХХІ століття. Всі кинулися огороджувати свої принагідні цінності. Навіть якщо тих цінностей жменька. Навіть якщо це загрожує відставанням від світового мейнстріму. До одного місця мейнстрім. Головне – порядок на рідному сільському випасі. Кожний там прагне збудувати власний вавилончик з власною вежкою. Нехай маленькою, але опертою на традицію.

 

Напевне, всі дивляться на Китай. Всі й раніше туди дивилися, але стали дивитися інакше, коли Бжезінський назвав головною причиною успіху Піднебесної наявність кваліфікованої бюрократії з традицією, що сягає трьох тисячоліть. Всі почали рахувати вік власних бюрократій, прозріли і сіли на заднє місце. В Україні навіть не рахували. І так все зрозуміло. Але ж хто хоче пасти задніх? Ніхто. Тому й наші саморобні традиціоналісти не проти замісити глини для тутешнього вавилончика. Благо, жодні прогресисти-модерністи не стоять на заваді. Всі – тотально за укріплення цінностей. Окрім скажених дівчат з FEMEN. Але й ті повтікали в європи.

 

Східніше хутора Михайлівського тамошня бюрократія, яка порівняно з китайською ще в підгузках ходить, заповзялася відновлювати імперію. Справа, канєшна, житейська, але щось не видно тієї талановитої просунутої молоді, котра готова покласти свої таланти на вівтар Євразійського проекту. Талановита молодь радше покладе їх на вівтар золотого тільця десь за океаном. Тому що майбутня велич ніколи не замінить власного поршака у власному гаражі. Та й піонерської присяги за океаном не вимагають. А без талановитої молоді усі проекти тхнуть вавилонською глиною. Себто, до першої зливи.

 

Десь на близькій периферії Євразійського проекту мерзне і святкує Галичина. На початку нового року тут оголосили, що з оформленням нового парламенту визвольний етап української історії закінчився, натомість почався державотворчий. Це позитивно. Бо вічна боротьба з окупантами стомлює. Борців вона стомлює більше, ніж окупантів. Зокрема тому, що не всі окупанти усвідомлюють свою окупантську позицію. Більшість з них так ніколи й не дізнається, що вони були окупантами. Але тепер і це неважливо. Тепер ми творитимемо державу. На цей раз правильну, а не ту, яку будували раніше. І не таку, яка була до неправильної. І не ту, що передувала не такій. Тепер всьо буде чьотко. Про талановиту молодь і кваліфіковану бюрократію при цьому, щоправда, не згадують. Головне, кажуть, щоби молодь і бюрократія були українськими. Черговий етнократичний проект, але з меншими ресурсами і меншим міжнародним сприянням, аніж свого часу у прибалтів. Від часів Саргона Древнього нічого не змінюється.

 

Ні, не так. Насправді щось таки змінюється. Люди стають дедалі одномірнішими. Це – світовий тренд. Це тенденція. Люди не бачать обріїв, лише горизонти. Люди чіпляються за своє одномірне буття як за останній паркан, що відділяє їх від безодні. Зомбоящик тим часом продукує звуки і плями. А ще там з’являються проповідники, екстрасенси і ходячі мерці. Не ті, що у серіалі. Ті, що поряд. Ті, які розповідають нам, як треба жити. У деяких із живих мерців – мільйони переглядів на YouTube.

 

Майбутнє світу оповито туманами кольору месопотамської глини. Одна група економістів заявляє, що кризу подолано. Інша – що криза триває. Знайома з Німеччини підтверджує – триває. Інша знайома присилає фото спалених авто з Парижа. Мотивації паліїв невизначені. Підозрюю, що це не мотивації, а настрій.

 

Невизначеність підштовхує до автаркії. Над моделями відкритого світу, такими популярними на початку міленіуму, нині не сміються хіба що олігофрени. Всі притомні армії почали переозброєння. Всюди, де пахне ідеями і грошима, стромлять вуха і мацаки спецслужб. Око не чіпляється за нагромадження інсталяцій та інший брухт, що продукує сучасне мистецтво. Око чіпляється хіба що за пейзажі і кольорові світлини Марса. Арабські хмарочоси стають вищими, навігаційні системи – точнішими, смартфони – більшими, але все воно чомусь не тішить. Історики кажуть, що за правління останнього вавилонського царя Набоніда країна квітнула, а економіка розвивалась небаченими для тої епохи темпами. Мене. Текел. Й щось там на «ф».

 

Володимир Єшкілєв

ZAXID.NET

 

Коментарі на ZAXID.NET на цей момент:

 

 

Гість (Ukraine, Kiev)  
Якщо вже мова зайшла про глину... У вас не тільки настрій глиняний, ви й самі глина з-під катка більшовицької азійської імперії. Вам двадцять років брехали, що ви здобули Незалежність. Це була байка, якою вас відволікали, щоб обібрати до нитки. Ніхто за цю незалежність боротьби не вів, не було жодної політичної чи військової організації причетної до неї. Кілька, так званих дисидентів, яким спеціально дали можливість залишитись в живих і які співпрацювали з органами, активно розповсюджували міф про їх героїчну боротьбу за незалежність і тріумфальну перемогу в ній, тим самим вносячи свій посильний вклад в процес тотального грабежу. Перемога, дійсно була - Перемога Північно-Атлантичного Альянсу на чолі зі США над Імперією Зла. Всі, хто був на це здатен, іншими словами, у кого на це вистачило розуму, результатами цієї перемоги скористались. "Глині", нажаль, ця перемога не дала нічого.
Гість (Ukraine, Kiev)  
"Анонім" Петро. І ще одне , хочу вам розповісти один випадок зі свого життя. То було років тридцять назад. Армія. Я сам, і попав під обстріл. Я трохи вище звідки стріляли. З групою яка бігла на допомогу, вони нижче і не бачили звідки стріляли і я вимушений координувати показуючи руками, щоб вони не попали в пастку . Все обійшлося , скажем так, так як в нападавших була добра позиція для відходу. І знаєте що найбільше вкарбувалось в память, так це .....перекотиполе, яке котилось їм на зустіч, і вони не оббігали його а перестрибували , не звертаючи уваги на розмір перекотиполя і бігли з одним бажанням допомогти. Ось такий випадок. Головний герой , той що вкарбувався- перекотиполе, як і стаття , про перекотиполь ,яким співається оссана, через яке просто перестрибують і будуть перестрибувати. Удачі вам , і якщо можна порада , не заважайте тим хто хоче взяти глину і зліпити горщик , точно як і прийти на допомогу.
володимир т (Ukraine, Lvov)  
Я так і не зрозумів про цінності. Але не може бути спільноти без цінностей, неписаних зрозумілих усім правил. Автор не назве жодної країни без таких правил. В Росії он Мінін та Пожарський, початок 17ст., в Ізраїлі Авраам та Мойсей взагалі більше 3-х тисячоліть. Як видно, українські традиційні цінності автору не до душі. Нема проблем, давайте свою версію цінностей. Дехто у Львові з гінтелигєнтів договорився до того, що цінності ці вчені мужі придумають нам самі в якомусь селі під Перемишлянами, тобто ганц нові цінності, з нуля. А ось думка автора до кінця в цьому не є зрозумілою.
Гість (Ukraine, Kiev)  
Я той анонім, звуть мене Петро . "Зате виникає спокуса мірятись міжсобою "чистотою крові", співставляти гаплограми тощо. Це глухий кут. Притому, що світ тепер відкритий для міграції, фахівці, які підозрюють, що їх упосліджують за етнічне походження легко залишають етнократичну країну і мандрують туди, де нема фашизоїдних критеріїв оцінювання особистості. ". А що Ротшильди і Рокфелери і їх клани сильно деградували ? . Два міністри освіти -українець Вакарчук і єврей Табачник, що будем будем робити? . Хто робить ці "фашизоїдні критеріїв оцінювання особистості" . Вакарчук ,"деградант" зі своїм рівними можливостями і шансом для талановитою молоді незалежно від етнічного походження чи "недеградант" і глобалізатор який спить і бачить українця безправним рабом -колгоспником? . Граєте ви пане на полі Табачника , от і все. І в цьому вся суть статті - довести що українці другосортні.
Гість (Ukraine)  
Володимир Єшкілєв сказав:       Хто не плаче від щастя над одним лише фактом її існування відразу стає україноненависником і ще якоюсь мерзотою. ...     
Підміна логіки риторикою дискусію позбавляє сенсу. Давайте пограємось з вами в цю мінливу форму організації суспільства поки не повернуться мої улюбленці і ви знову будете колонізовані. Тоді форма організації перестане бути мінливою, а до того часу я буду вам переповідати свої мінливі фантазії, а ви, мінливо-фантазійно, будете ставати голими і босими. Для чого вам держава - вистачить з вас моїх фантазій. Чи не так, пане Єшкілєв?
Гість (Ukraine)  
все-таки киска, хоть и львовна сказав:       согласно которому у отдельных штатов нет права выходить из состава государства....     
Це правда, 1869 року негри жодних прав не мали.
все-таки киска, хоть и львовна (United States, Los Angeles)  
Володимир Єшкілєв сказав:       Як на мене держава - лише мінлива форма організації суспільства. Тим більше, ця форма мало актуальна в ХХІ столітті, де панують не стрижневі а ризомні...     
Белый дом отклонил петиции сепаратистов

Белый дом опубликовал официальный ответ на петиции об отделении ряда американских штатов, включая Техас, Луизиану, Теннесси и другие. В нем он выразил отрицательное отношение к этим инициативам.
Соединенные Штаты были созданы отцами-основателями как "вечный союз", говорится в ответе за подписью Джона Карсона (Jon Carson), директора департамента по работе с общественностью правительства США. Он напомнил о постановлении Верховного суда, датированном 1869 годом, согласно которому у отдельных штатов нет права выходить из состава государства.
Володимир Єшкілєв (Ukraine)  
Сенсей сказав:       Володимире Львовичу, ніхто не прагне в Україні етнічної однорідності, лише поваги до власної держави, чого в Тебе нема і ніколи не буде....     
Для сенсеїв "держава" є чимось таким, що треба поважати а-пріорі, просто за те, що вона (держава) робить нам радість одним своїм існуванням. Хто не плаче від щастя над одним лише фактом її існування відразу стає україноненависником і ще якоюсь мерзотою. Як на мене держава - лише мінлива форма організації суспільства. Тим більше, ця форма мало актуальна в ХХІ столітті, де панують не стрижневі а ризомні структури (типу транснаціональних корпорацій). Теперішня Україна взагалі не зовсім держава. Це - корпорамент, територія керована за корпоративним принципом і худо-бідно замаскована принагідними атрибутами під державу. Якраз для сентиментально-агресивних сенсеїв, щоби було навколо чого будувати ілюзії і шмаркатися. Головною ознакою справжньої держави є існування певного "ядра", непрозорого для комерційного способу організації соціальних спільнот. В Росії , скажімо, таке "ядро" створене спецслужбами, а у нас олігархат стоїть вище за власне державну структуру. Маємо корпорамент. Поки що, принаймні. А там подивимось. І не варто так нервуватися:)
их уровень (Sweden)  
Вроде бы и не боги горшки, то есть глину, обжигают, но и не ешкилевы, ой не они...

-Ты где была сегодня киска?
- У королевы у английской.
- А что видала во дворе?
- Видала мышку на ковре!
(пер. с англ. С. Маршака)
труба єрихонська
Володимир Єшкілєв сказав:       Ефективні професійні спільноти не підбираються ані за етнічним, ані за клановим принципом. Лише за принципом фаховості....     
А чи пан знайомий з заповідями, які залишив своїм спадкоємцям такий собі єврей Ротшильд?
І справа не в спільнотах, а в королях, правителях. Не треба підміняти поняття.
Кучма ще був сяким-таким королем і не все так погано було при ньому.
А ось Ющенко і Янукович- то вже наймити, або ставленики. Самозакоханого і схильного до афектів Ющенка трохи заносило в емпіреї, а ось куди заносить чи вже занесло Януковича- варто почитати сьогодні на сайті УП про бізнеси його Сім'ї. Такий як він правитель- це трагедія і ганьба для країни і кожного її жителя, незалежно українець він чи ні.
Гість (Ukraine)  
Tereshko Volodymyr сказав:       такі реаліі....     
Реалії, терешку, такі, що мої коменти видаляють, а твої - ні.
Сенсей (Ukraine)  
Володимире Львовичу, ніхто не прагне в Україні етнічної однорідності, лише поваги до власної держави, чого в Тебе нема і ніколи не буде.
Tereshko Volodymyr (Thailand, Bangkok)  
Володимир Єшкілєв сказав:       Кажуть, що анонімам відповідати западло, але вже нехай буде. В уряді за часів Ющенка була більшість українців (так само. до речі, як і за часів Кучми)...     
Заміна слав' янина менеджера на турка стабільно протягом років забезпечує ріст без чудес тільки за рахунок професійноі більш менш роботи- такі реаліі. Ви б хотіли щоб ремонт Вам зробили турки чи львівяни?-:)))
Tereshko Volodymyr (Thailand, Bangkok)  
Гість сказав:       Є ті, яким мови вчити не треба. Терешки нахапали собі без знання мов, а тепер їм треба, щоб ми всі звільнили для них територію, а вони вже собі самі т...     
Вуйку які територіі- Терешко виіхав на чехи- па- па. Мастіть собі голови без мене бо я бачив ваше майбутнє на Кубі в М'янмі та Зімбабве. Без мене, вбачайте-:))))))
Сенсей (Ukraine)  
Звісно Єшкілєв бажає мене текел фарес Україні, а ще буде заперечувати, що він не україноненависник.
Сенсей (Ukraine)  
Підгрунтя на якому творить Єшкілєв свої опуси -тваринна ненависть до України, жоден камуфляж слів, котрі він використовує, не може замаскувати його антиукраїнський стан, паплюжити українське то його кайф, він без цього не відчуває себе "фільозофом", що обсирає Україну на всіх рівнях.
Гість (Ukraine)  
Володимир Єшкілєв сказав:       принцип етнічно вмотивованого (кланово-племінного) підбору знищує мотивацію професійного зростання. ...     
Що ж ви, пане Єшкілєв, так понизили рівень своєї статті. Змішали в одну купу клани з племенами, заборонили конкуренцію всередині племені. А що то, по-вашому, означає "етнічно не чистий"? Міністр,який в турецькому уряді япоською розмовляє?
Гість (Ukraine)  
Володимир Єшкілєв сказав:       Лише за принципом фаховості....     
Слава Богу, нарешті підібрали.
Гість
Володимир Єшкілєв сказав:       Кажуть, що анонімам відповідати западло, але вже нехай буде. В уряді за часів Ющенка була більшість українців (так само. до речі, як і за часів Кучми)...     
-воно не зовсім так.На Сході України, нібито , національне походження значення не має.Але, куди не подивись, у адміністрації та у бізнесі - всі чиїсь родичі.Нова людина, навіть талановита, не протовпиться.Це вже не етнократія, бо там, зверху, вони не скубуться, а полишають це тим, хто знизу,товкти один одного за національним походженням. Тобто, ті, хто з баблом, то вже окрема національінсть. Глобалізація діє, тільки трохи своєрідно.
Володимир Єшкілєв (Ukraine)  
Гість сказав:       Пане Єшкієв зараз в уряді практично не має українців , всі ключові посади в не українців , прокоментуйте будь-ласка вашу позицію стосовно зла, яке при...     
Кажуть, що анонімам відповідати западло, але вже нехай буде. В уряді за часів Ющенка була більшість українців (так само. до речі, як і за часів Кучми). Та й тепер їх там не менше 50% (звісно, хто як рахує, в когось усюди зайди, навіть під власною канапою). Як на мене у ХХІ столітті виплекати етнічно чисту бюрократію не вдасться жодній європейській країні. Ефективні професійні спільноти не підбираються ані за етнічним, ані за клановим принципом. Лише за принципом фаховості.З цією проблемою ревнителі етнократії вже стикнулися на Заході України. Більше того - принцип етнічно вмотивованого (кланово-племінного) підбору знищує мотивацію професійного зростання. Якщо кар'єра залежить лише від походження, навіщо тоді фахово вдосконалюватись? Зате виникає спокуса мірятись міжсобою "чистотою крові", співставляти гаплограми тощо. Це глухий кут. Притому, що світ тепер відкритий для міграції, фахівці, які підозрюють, що їх упосліджують за етнічне походження легко залишають етнократичну країну і мандрують туди, де нема фашизоїдних критеріїв оцінювання особистості.
Україна є Pycь, чи хазарiя? (Canada, Woodbridge)  
Гість сказав:       Правильно, перемагайте....     
Не хвилюйтеся ліберальний космополіт одягнений в вишиванкy (так само, як Тягнибок-фрoтмaн, або Тимошенко-кaпитeльмaн, і т.д). Люди бачать все, i наслідкi так званої "незалежності" кожен відчуває на собі, і люди розуміють, хто несе відповідальність зa це жахiття. Pyський народ зробить правильний вибір, не дивлячись на всі труднощі і західнy пропагандy, тому що це великий народ, з великою історією, з великим потенціалом, i з великим майбутнім. Разом ми здолаємо "хазарськe" рабство. Так само, як і Святослав Ігоревич, зі своїми хоробрими воїнами, здобув свободу для рyського нарiду в далекому 964 p. - знищив хазарський каганат до пилюки, не лишаючи каменя на камені від цієї "сволоти".
Гість (Ukraine, Kiev)  
до Єшкієва. "Десь на близькій периферії Євразійського проекту мерзне і святкує Галичина. На початку нового року тут оголосили, що з оформленням нового парламенту визвольний етап української історії закінчився, натомість почався державотворчий....Тепер всьо буде чьотко. Про талановиту молодь і кваліфіковану бюрократію при цьому, щоправда, не згадують. Головне, кажуть, щоби молодь і бюрократія були українськими. Черговий етнократичний проект, але з меншими ресурсами і меншим міжнародним сприянням, аніж свого часу у прибалтів. Від часів Саргона Древнього нічого не змінюється.". Пане Єшкієв зараз в уряді практично не має українців , всі ключові посади в не українців , прокоментуйте будь-ласка вашу позицію стосовно зла, яке принесуть вони якщо будуть в уряді і твердження що якщо "молодь і бюрократія були українськими" , то все розвалиться?. Дякую.
Володимир Єшкілєв (Ukraine)  
До Возняка: Дякую, Тарасе, за добрі слова. Прочитав коментарі і втішився: є живі люди. Час виповнення і наповнення ближче, ніж думає більшість. На те вона й більшість.
Гість (Ukraine, Kiev)  
Повернення до витоків - це не копирсання в чомусь старому а знаходження джерела і загублених знаннях ( православя не знання і не витоки, а казка для дурнів (я хрещений)). В нас в українців одна єдина проблема ,ми сідаєм один на впроти одного і починаєм доводити свою правоту. Повернусь в ту саму кімнату, для прикладу , сідаю за стіл навпроти мене годинник , стрілки якого рухаються вправо ( моя правота) , навпроти мене сидить такий самий українець , навпроти нього (за моєю спиною) також годинник і йому стрілка рухається вправо і що виходить?, а виходить що ми показуєм в різні боки. Той самий простір, та сама дійсність а правота різна, ось до чого нас приводять "добрі "люди . Замість того щоб сидіти поряд і дивитись на той годинник, де рухається стрілка життя , хапаєм один одного за чуба. Для чого це роблять "добрі" люди, тут вірно було сказано, а для звільнення території від населення.Голодомор - Геноцид тому наглядний приклад.
Україна є Pycь, чи хазарiя? (Canada, Woodbridge)  
" На початку нового року тут оголосили, що з оформленням нового парламенту визвольний етап української історії закінчився, натомість почався державотворчий." вiд aвгтopa.

Bизвольний етап рyськoго народa вiд сучасниx "хaзарiв" тільки починається! У нас попереду довгий шлях побудови істинної незалежності від єврейського капіталу і так званих західних, ліберальних, "демократичних цінностей."
Протягом майже ста років одна, потужна країна, єдиний рyський нарiд був розділен на три вітки (росіян, білорусів, українців). Тільки тепер, після 20 років - несправедливoстi, бідністi, без перспективи нa краще життя - український (pycький) нарiд зрозумів, хто є справжнім ворогом для нас, і що ми повинні зробити, щоб протистояти йому. Попереду у нас важкі часи збирання всіх руських земель в одну потужну і процвітаючу державу, якy ми втратили так легко. Бог на нашому боці, ми переможемо "хазарськe" рабство. Так само, як і Святослав Ігоревич, зі своїми хоробрими воїнами, здобув свободу для рyського нарiду в далекому 964 p. - знищив хазарський каганат до пилюки, не лишаючи каменя на камені від цієї "сволоти".
Гість (Ukraine, Kiev)  
А імперії- це що не глобалізація ? . Зайдіть в чисту кімнату і на кожну стіну поцепіть по годиннику , на всіх чотирьох стрілки рухаються вправо , як не повернись вправо , знову вправо , по замкнутому колу , є рух(стрілки) а ми стоїмо на місці , живемо в минулому , будем жити в минулому і всі хто буде після нас буде жити в минулому. Краби , риба йде на нерест, птахи виводять пташенят , в певному місці в минуле, людина (на автопілоті) прийде додому в минуле . І до барабану там глобалізація , для будь -когось живого , все що придумає є людина тимчасове. Все виходить в минулому .
Обзервер (Ukraine, Lviv)  
Tereshko Volodymyr сказав:       Вчіть мови і до роботи там де за неі більше платять-:))...     
Оце належна відповідь різним вавілонянам типу автора і Возняка від справжнього хохла - служіть тим панам, які більше платять. І служіть добре, вилизуйте якісно, тоді ще й на чай отримаєте.
Гість (Ukraine)  
Tereshko Volodymyr сказав:       там де за неі більше платять...     
Є ті, яким мови вчити не треба. Терешки нахапали собі без знання мов, а тепер їм треба, щоб ми всі звільнили для них територію, а вони вже собі самі тут облаштують якийсь мір чи каганат.
Galizier (Austria, Vienna)  
Tereshko Volodymyr сказав:       Люде , що ви собі нафантазували? Який Вавілон? Село без сільради. Від нас залежить відсотків 20 , а решта від глобальних тенденцій і слов' яни круто п...     
Дуже влучно=).
Tereshko Volodymyr (Thailand, Bangkok)  
Люде , що ви собі нафантазували? Який Вавілон? Село без сільради. Від нас залежить відсотків 20 , а решта від глобальних тенденцій і слов' яни круто пролітають мимо. Якби ви трохи більше подорожували , а в подорожах менше бухали , то побачили б , якщо звісно захотіли б побачити , що експрес Глобалізація оминає нас. І спроби , як з Хюндаями завернути його до нас безнадійні-:)) наш атрактор веде в Зімбабве і абсолютно не суттєво хто виграє вибори, бо ділити що з кожним роком стає менше і менше, а заробляти окрім програмістів не навчилися. Отака фігня малята-::) хто не встиг- його проблеми. Вчіть мови і до роботи там де за неі більше платять-:))
Thurn (Ukraine, Lviv)  
Обзервер сказав:       Як я не здогадався раніше - виявляється галичани дуже хочуть поклонятися Лєніну, а Тягнибок-зараза змушує їх падати ниць перед Бандерою. Відповідно ск...     
"... і стиха хлипає сум". "Микола Джеря"
Обзервер (Ukraine, Lviv)  
Гість сказав:       Обзервер (Ukraine, Lviv). Галичина і Львів - новий Вавилон і по задуму автора і спів-автора Возняка , повинен впасти. ...     
Як я не здогадався раніше - виявляється галичани дуже хочуть поклонятися Лєніну, а Тягнибок-зараза змушує їх падати ниць перед Бандерою. Відповідно скоро делєгація старійшин Львова на чолі з Возняком передасть золоті ключі від королівського міста визволителю Путіну на білому коні прямо під ратушею :(
Гість (Ukraine, Kiev)  
Обзервер (Ukraine, Lviv). Галичина і Львів - новий Вавилон і по задуму автора і спів-автора Возняка , повинен впасти.
Обзервер (Ukraine, Lviv)  
Вавилон впав у першу чергу тому, що цар Набонід як син жриці Сіна надавав перевагу цьому культу на шкоду традиційному культу Мардука. Як результат, традиційні "промардуківські" аристократія і народ зненавиділи царя за це, і тому розглядали персів як визволителів від тирана і здали без бою Вавилон. Тобто, як завжди, імперії падають з ідеологічних причин.

Питання до апологета статті п. Возняка, який знайшов у ній бездонну глибину - яким боком ця ситуація проектується на нашу реальність?
Вікіпедія. (Ukraine, Kiev)  
"Але нове віровчення ( християнство ) зробило інші акценти на легенді, ніж вавілоняни. Якщо зустріч з верховним Богом у вавілонян була сповнена позитиву і надій на краще, у християн - це символ глупоти і гріховності людства, що побажало зрівнятися в могутності з Богом, зазіхнувши на утаємничений, незрозумілий для людей акт божого творіння. Ймовірно, негативне сприйняття вежі і її будівництва йшло від полонених евреїв, які в якості рабів працювали на будівництві ритуальних веж Вавілону. Раби не могли сприймати велетенську споруду чужої релігії, важку працю на чужинців і знущання - позитивно, що й успадкували творці біблійних текстів." / . Отже маєм дві протилежні думки .
Гість (Ukraine, Kiev)  
"Українська нація - єдиний живий організм". Наводить автора на смуток.
Гість (Ukraine, Kiev)  
Thurn (Ukraine, Lviv). Ну безумовно , "навколо велика кількість дурнів" , "хворих людей" і тд.
Оптиміст (Ukraine, Kiev)  
"Майбутнє світу оповито туманами кольору месопотамської глини". Тут очевидно мається на увазі Галичина і Львів , як "месопотамська глина" яка має розвалитись , цього ну дуже хоче автор.
Thurn (Ukraine, Lviv)  
Гість сказав:       А ось і СП - "Возняк і Єшкілєв". Пане Возняк! ця стаття як і ваші всі статті , зводяться до одного "Свобода" така ....... , і не робіть вигляду , що ...     
Велика кількість дурнів навколо у мене породжують смуток...
Гість (Ukraine, Kiev)  
А ось і СП - "Возняк і Єшкілєв". Пане Возняк! ця стаття як і ваші всі статті , зводяться до одного "Свобода" така ....... , і не робіть вигляду , що ви вперше бачите цю статтю, так як «станіславський феномен» очевидний. Як жеж "Свобода" ,прийшла на територію "станіславського феномену" , а то є "споконвічною" територією удільних князів Возняка-Єшкілєва. Відразу кажу , що до "Свободи" не маю ніякого відношення не маю , як і до інших партій, тому що вважаю особистою справою кожного , де йому бути , але є переконання що "Українська нація - єдиний живий організм". А ви цей організм поїдаєте , вважаючи що ви істина в останній інстанції.
Гість (Ukraine)  
Пане Возняк, що ви тільке своє захоплення емоційно висловлюєте - ви трохи прокоментуйте, дайте розвиток окремим сентенціям в статті. Любителів неконтрастного трендового мислення розвелось багато, а хочеться конкретики. Треба автора підтримати, але не тільки компліментами.
Тарас Возняк (Ukraine)  
Абсолютно блискучий текст - глибший, ніж видається на перший погляд. Однак, хто б то читав :) Хоча - ні. Декілька читачів автор таки знайде. А більше і не потрібно. Бо ж здатних розуміти у всі часи було одиниці :) Дякую, Влодку :) ... מנא, מנא התקל
Thurn (Ukraine, Lviv)  
Гість сказав:       Thurn (Ukraine, Lviv). То є вашою фантазією. А те що дехто більш розумніший і розуміє , що йде війна за територію , але без корінної нації - українців...     
Це ви подали власну стратегію побудови української України, приписавши цей задум Вознякові і Єшкілєву?
Гість (Ukraine, Kiev)  
Thurn (Ukraine, Lviv). То є вашою фантазією. А те що дехто більш розумніший і розуміє , що йде війна за територію , але без корінної нації - українців , то є фактом - 20 сторіччя тому підтвердження. І 21 також не є виключенням. в даному випадку автору і його другу Возняку потрібно визначитись і пропагувати безнаціональний обмежений світ, садити тільки берези , все інше зрубувати , вирощувати тільки курей, всіх пташок знищити , ну і безумовно залишити баранів і овець , плавно ставлячи їх на дві ноги , шарикови - пастухи вже є їх виростили Леніни, Бухаріни , Троцькі з Сталінами. - .
Вавілон (Ukraine, Kiev)  
"Договір позики. У законах Хаммурапі цьому договору присвячено багато статей, його укладали у письмовій формі (ст. 66, 93).
Позики лихварі надавали під великі відсотки — 50-60, іноді 80 і 100 %. Несплата боржниками боргу чи навіть відсотків призводила до втрати ними, їхніми сім'ями волі. Хаммурапі провів реформу борго­вого права. Він ліквідовують пожиттєве боргове рабство і встанов­люють трирічний термін для відробки будь-якого боргу.
Закони Хаммурапі захищають боржника від самовільного захоп­лення його майна кредитором. Якщо кредитор, давши в борг срібло чи зерно, забере без відома й згоди боржника з його господарства по­зичене, то він повинен повернути назад забране та ще й втрачає усе, що дано у борг (ст. 113).
Звід законів враховує об'єктивні обставини несплати боргу борж­ником, чого раніше не брали до уваги. Так, якщо боржника спіткає стихійне лихо — повінь, посуха, то його звільняють на цей рік від сплати боргу і відсотків на нього (ст. 48).
Видом гарантій виконання договорів є застава (поле, сад, худоба, раб). ". Схоже , причини завоювання Вавілону є борги , непомірні витрати , дурні непідйомні проекти , які виснажили країну і населення і морально і фізично , ну і безумовно безпечність.
Thurn (Ukraine, Lviv)  
Ну й ну сказав:       Кагановичі ненавиділи українців і галичан в тому числі, Табачники ненавидять українців особливо галичан , жиди разом з росіянами ненавидять українців ...     
У вас виходить, що галичани - це новочасні євреї, бо світ завжди не любив євреїв і переслідував їх. Але там завжди була релігійна "основа" для такої нелюбові. А за що цей світ не любить галичан?
Обзервер (Ukraine, Lviv)  
Автор напевно хотів би, щоби галичани мали космополітичну ментальність голандців, перейшли з рідної на англійську, і з тютюну на гашиш, любилися тільки в межах своєї статі (або взагалі на самоті) і записувалися у добровольці на політ до Марса.
Справжній футуризм хлопа з комплексом неповноцінності перед типу "просунутим" (невідомо у яку дзюру) заходом. Не зрозуміло тільки, що означає порівняння з Нововавилонським царством? По-моєму, навіть діти у школі з їхньою ще незашореною фантазією
не знайдуть тут жодної аналогії :(
Ну й ну (Ukraine, Kiev)  
Кагановичі ненавиділи українців і галичан в тому числі, Табачники ненавидять українців особливо галичан , жиди разом з росіянами ненавидять українців і особливо галичан , все роблять для знищення українців як політичної нації, ну і безумовно як жеж без сусіда , брата українця з Івано-Франківська, безумовно потрібно підтримати в тій ненависті , до свого брата галичанина.
grosh (Russian Federation, Moscow)  
Так, Влодзю, Збишко - це голова. И Америка - це голова, бо тебе до Вашингтону звозила. А все iнше - це гiвно.
Гість (Ukraine, Kiev)  
І що ми маєм, білібірду хуторянина з Івано-Франківського "станіславського проекту" , який тре вуха про глобалізацію і ненавидить "шароварщину" Галичан. Українець проти українця, нормально , продовжуйте далі Возняки, Андруховичі і Єшкілєви.
Гість (Ukraine, Kiev)  
"Письменник має потяг до розігрування можливого канону сучасної літератури та різноманітних «інтелектуальних» провокацій у літературному процесі. У прозі Володимира Єшкілєва передовсім приваблює філософський струмінь і намагання означити таємницю символів і знаків. Володимир є також ідеологом т. зв. «станіславського феномена»"."У ширшому культурологічному аспекті Станіславський феномен коректно розглядати як виникнення «специфічної соціокультурної ситуації» (Іздрик), географічно локалізованої у Івано-Франківську, що розгорталась і знаково, проектно та організаційно кристалізувалась 1989–1996 рр.". ...з 2001 р. — редактор літературного часопису «Потяг 76», з 2002 р. — журналу «Ї», з 2006 р. — журналу «Київська Русь». Друг Тараса Возняка ненависника всього українського і конкретно львівян а ще більше "Свободи". Івано-Франківець. Андрухович письменник , також Івано-Франківськ і також з "станіславського феномену", не зрозуміло яких поглядів , сам по собі, але висловив думку про "відокремлення від України Криму й Донбасу".
Україна є Pycь, чи хазарiя? (Canada, Woodbridge)  
" На початку нового року тут оголосили, що з оформленням нового парламенту визвольний етап української історії закінчився, натомість почався державотворчий." вiд aвгтopa.

Bизвольний етап рyськoго народa вiд сучасниx "хaзарiв" тільки починається! У нас попереду довгий шлях побудови істинної незалежності від єврейського капіталу і так званих "демократичних" цінностей. Протягом майже ста років одна, потужна країна, єдиний рyський нарiд був розділен на три вітки (росіян, білорусів, українців). Тільки тепер, після 20 років - несправедливoстi, бідністi, без перспективи нa краще життя - український (pycький) нарiд зрозумів, хто є справжнім ворогом для нас, і що ми повинні зробити, щоб протистояти йому. Попереду у нас важкі часи збирання всіх руських земель в одну потужну і процвітаючу державу, якy ми втратили так легко. Бог на нашому боці, ми переможемо "хазарськe" рабство. Так само, як і Святослав Ігоревич, зі своїми хоробрими воїнами, здобув свободу для рyського нарiду в далекому 964 p. - знищив хазарський каганат до пилюки, не лишаючи каменя на камені від цієї "сволоти".
Tereshko Volodymyr (Thailand, Bangkok)  
Класно!
Ы (Ukraine, Kiev)  
пацак сказав:       Мацаки- то що, руки?...     
Мацаки - це те, чим мацають, або ж щупають, тобто по-їхньому 'щюпальцы'
пацак (Sweden)  
Мацаки- то що, руки?
Thurn (Ukraine, Lviv)  
Колаж просто фантастичний!


Коментарі (2)

nostradamus 2013.01.18, 21:11
Рідкісно якісні коментарі як для західно-українського сайту,яким є Захід-нет. Певно Расевич пише під трьома ніками:)00000)
КЛАС!!!!!!!!! 2013.01.18, 15:50
КЛАС!!!!! Справді цікаво. І сумно, бо з перспективами сутужно.
02.12.2024
Тетяна Сорока

Про атмосферу у Верховній Раді, творення законів, що змінюють правила гри для бізнесу, для розвитку локальних ініціатив, про майбутні вибори та терміни служби у війську, народний депутат розповів журналістці Фіртки.  

403
29.11.2024
Олег Головенський

Під час своєї передвиборчої компанії Дональд Трамп запевнив, що якщо він виграє вибори, то за його президентства впровадження CBDC в США буде заблоковане. Що таке ці CBDC? Це — Central Bank Digital Currency (цифрові валюти центральних банків).

673
27.11.2024
Микола Сторожовий

В Івано-Франківську з кінця жовтня 2024 року офіційно розпочали роботу мовні волонтери-інспектори, діяльність яких спрямована на контроль за дотриманням мовного законодавства та популяризацію української мови. Фіртка поцікавилася, з якими порушеннями найчастіше стикаються мовні волонтери?

1192
26.11.2024
Тетяна Сорока

Про ПТСР, його наслідки та лікування журналістці Фіртки розповів завідувач кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Івано-Франківського національного медичного університету, доктор медичних наук Михайло Пустовойт.

2529
22.11.2024
Тетяна Дармограй

​Про те, як живе Івано-Франківськ в умовах повномасштабного російського вторгнення в Україну та як місцева влада реагує на виклики, пов’язані із війною, журналістка Фіртки поспілкувалась з міським головою Русланом Марцінківим.

1374
19.11.2024
Вікторія Матіїв

Як змінився рівень дитячої злочинності, булінг, випадки сексуального насильства та самогубств, розшуки дітей, збільшення кількості злочинів, пов'язаних з наркотиками та поради для батьків, журналістка Фіртки поспілкувалася з начальницею відділу ювенальної превенції Головного управління Нацполіції в Івано-Франківській області Аллою Бойчук.

2031 9

Теперішні жлоби і жлобихи збирають величезні аудиторії – від кількох тисяч й аж до десятків мільйонів завсідників соціальних мереж. Але суть та сама.

706

«Хресні ходи», «молитовні стоянія» образ «жертви» та численні відео всіляких «батюшок» та вірян московського патріархату після об’єднання українського православ’я нікуди не зникли. Вони далі  продовжують розхитувати українське суспільство.  

765

Багато можна зробити завдяки слову: надихнути, підтримати, захистити, навчити, але так само і принизити, образити, вбити. Особисто мене дивує той факт наскільки широко розповсюджена нецензурна лексика серед дітей. 

1668

У статті розглядається бездіяльність окремих посадових осіб щодо подолання корупції в Україні, яка має руйнівні наслідки у безпековому напрямку. 

1653
28.11.2024

Багато хто, бажаючи схуднути чи поліпшити здоров'я, звертається до модних дієт. Але правда в тому, що більшість дієт не дають тривалого результату і навіть можуть нашкодити організму.  

358
25.11.2024

Радісна новина для всіх поціновувачів азіатської кухні! Roll Club – відома мережа ресторанів суші з багаторічним досвідом роботи в Україні – тепер і в Івано-Франківську!

466
20.11.2024

Харчування під час війни немає відрізнятись від звичного раціону, який був у мирний час, та обов'язково повинне бути збалансованим. 

18373
30.11.2024

Захист Батьківщини випливає із четвертої Божої Заповіді, яка трактується: "Шануй батька і матір". А Батьківщина — це наша друга матір, тому добрі діти, звичайно, свою маму захищатимуть.  

7491
25.11.2024

Християнська сім'я бере на себе відповідальність жити разом аж до смерті: у любові, вірності, чесності та послуху подружньому.  

3666
21.11.2024

Вхід у храм Пресвятої Богородиці належить до дванадцяти найбільших свят церковного літургійного року, тож це означає, що треба відвідати в церкві богослужіння. 

1054
18.11.2024

Отець каже: виконайте заповідь Божу – вшануйте свято Боже молитвою у храмі, а житейське на цей день відкладіть.

10786
26.11.2024

Оцінюватимуть фіналістів члени міжнародного журі з п'яти європейських країн.

303
29.11.2024

Цей закон набуде чинності з 1 грудня.

300
28.11.2024

2024 рік — це рік, коли у громад забрали військовий податок на доходи, військове ПДФО.

493
24.11.2024

Керівництво Франції вважає, що українське військо може завдавати ударів французькими ракетами великої дальності лише в цілях самооборони. Наразі невідомо, чи зброю французького виробництва вже використовували для атак.  

456
23.11.2024

Водночас 33% респондентів із заходу однозначно не підтримують проведення місцевих виборів під час війни, а 16% — скоріше не підтримують.  

692