Алкоголь продовжує життя

Вчені знайшли чергове свідчення того, що алкоголь може бути корисний для здоров'я.

Як з'ясували американські дослідники, спиртне продовжує життя. Причому такий позитивний ефект поширюється не тільки на тих, хто випиває помірно, але і на тих, хто любить добре закласти за комір.

Дане дослідження провели вчені з Техаського університету. Його результати були опубліковані в журналі Alcoholism: Clinical and Experimental Research. Протягом 20 років вони спостерігали більше 1800 добровольців у віці 55-65 років. У результаті було встановлено, що п'ють люди проживали значно довше, ніж непитущі. Навіть ті, хто випивав чотири або більше порцій спиртного в день, пережили людей, не брали в рот ні краплі.

Близько 69% непитущих, які брали участь в експерименті, не дожили до 65 років і лише 60 відсотків любителів узливань не дотягли до цієї ж вікової планки. У ході дослідження було виявлено, що тільки 41 відсоток помірно питущих людей (ті, хто приймав від однієї до трьох порцій спиртного в день) не дожили до закінчення 20-річного періоду спостережень.

Даний експеримент начебто дозволяє стверджувати, що алкоголь істотно продовжує життя. Однак автори цього дослідження утримуються від таких радикальних заяв. Вони підкреслюють той факт, що вживання спиртного має свої недоліки, а саме негативно впливає на психіку і може призвести до виникнення алкогольної залежності.

Разом з тим, дослідники переконані, що вживання алкоголю може мати певний позитивний вплив на організм. Можливо, ця заява дійсно справедлива відносно червоного вина. Суперечки про те, чи дійсно цей напій корисний для серця і кровообігу, йдуть вже десятки років.

У ході дебатів про алкоголь захисники спиртного також наводять аргумент про так звану «соціальної вигоду», яку витягують п'ють люди. Справа в тому, що любителі випити ведуть більш активне соціальне життя, ніж непитущі, що, як стверджується, робить позитивний вплив на їх психологічний стан. У той же час люди, які утримуються від спиртного можуть частіше страждати від депресії і нестачі спілкування.

Дослідження про користь алкоголю ведуться в різних країнах світу кращими науковими центрами і лабораторіями, а їх результати регулярно публікуються в авторитетних медичних та наукових журналах. DrinkTime вже неодноразово писав про вражаючі висновках французьких, американських, британських, російських, іспанських і каталонських вчених, а також голандських лікарів.


12.11.2010 3702 0
Коментарі (0)

04.06.2026

Відповідний законопроєкт №15284 уже зареєстрований у Верховній Раді та визначає чіткі правила руху, вікові обмеження і відповідальність за порушення. На цьому тлі в Івано-Франківську вже діють власні підходи до регулювання руху самокатів.

1887
01.06.2026
Вікторія Матіїв

«Бо де скарб твій, там буде й серце твоє» (Мт. 6:21) — ці слова Наталя Бакум присвячує своєму чоловікові, захиснику Івану Бакуму, який загинув під час ракетного обстрілу у 2023 році.  

5050
29.05.2026
Тетяна Дармограй

Попри повномасштабну війну, корупційні схеми в Україні продовжують працювати — у міськрадах, державних органах та навіть структурах, які мають боротися з економічними злочинами.

20807
23.05.2026
Вікторія Матіїв

Про те, як сьогодні виглядає епідеміологічна ситуація на Прикарпатті, які інфекції фіксують найчастіше та як їм запобігти, розповів лікар-інфекціоніст, кандидат медичних наук, доцент кафедри інфекційних хвороб та епідеміології Івано-Франківського національного медичного університету Андрій Процик в інтерв'ю журналістці Фіртки.

2731
18.05.2026
Олександр Мізін

Реальні схеми 2025-2026 років, методи кримінального рейдерства та чому новий Цивільний кодекс №15150 може відкрити епоху масового відбирання нерухомості — ексклюзив від Фіртки.

3245
13.05.2026
Тетяна Ткаченко

Про життєвий шлях, цінності, службу у війську та відданість Україні журналістці Фіртки розповіли мама Тетяна Пуняк та командир взводу Роман Чернов.  

11490

Безперечно, релігійні переконання є особистою справою кожної людини. Проте, коли йдеться про знаменитостей рівня голлівудських зірок, чия популярність сягає глобальних масштабів, це набуває й певного суспільного значення.

663

Китайці мислять образами (ієрогліфами). Їх мислення більше образне, аніж логічне (як це є, зокрема, в європейських народів з їх логічним звуковим письмом). Тому для розуміння китайців потрібно більше звертати уваги на символізм.

1422

Рахманська країна мусить бути невідомо де, але не на земній кулі, бо на ній в принципі не може бути такого місця, де б гуцулові було краще, ніж у себе: поміж цих ґрунів і кичер, гірських річок і озер, толок і царинок, смерекових хат і полонин.

1441

Війна  чітко показала хто ворог, і в яких  релігійних структурах він перебуває на території України, ми побачили  хто «розділяв і володарював». 

1996
10.06.2026

Сніданок — це основа вашого дня. Саме від першого прийому їжі залежить рівень енергії, концентрація та настрій. Але не кожен сніданок справді працює на вас.  

8704
05.06.2026

Сіль супроводжує людство тисячоліттями. Колись вона була «білим золотом», за яке воювали й платили цілими статками, а сьогодні часто стає об’єктом звинувачень у шкоді для здоров’я.  

3833
01.06.2026

Овочі родини капустяних належать до найкорисніших для здоров’я. Дієтологи пояснили, яку користь мають броколі та брюссельська капуста, чим вони відрізняються і яку з них краще додати до свого раціону.

5451
11.06.2026

У ніч з 12 на 13 червня в Марійському духовному центрі «Погоня» проведуть традиційні нічні чування.

411
06.06.2026

У Святому Письмі є притча, що вчить милосердю і взаємодопомозі, яку часто наводять як приклад для сучасного суспільства.  

4764
02.06.2026

У День Зіслання Святого Духа, першого червня, в Яворові на Косівщині відзначили престольне свято храму Святої Трійці та 100-річчя з часу спорудження нинішньої святині.

3988
31.05.2026

Церква критично ставиться до ворожіння та будь-яких чарів. Усі вони — тяжкий гріх.

10602 1
09.06.2026

Про фестивалі під час війни, навіщо місту інтердисциплінарні події та як скандали впливають на культурний простір — Фіртці розповів директор Простору інноваційних креацій «Палац» Володимир Гайдар.

2230
05.06.2026

Після «історичного» указу про дозвіл на проведення параду 9 травня в Москві — історичний відкритий лист Володимира Зеленського Путіну.

1242
20.05.2026

За оцінками аналітиків, після нетривалого зростання внаслідок роздутого оборонного замовлення економіка РФ уперлася в глухий кут.  

1218
12.05.2026

11 травня 2026 року, між фракціями «Зелені — Рожевий список», «Соціал-демократична партія Німеччини» та «Вільні демократи — Вільні виборці» у міськраді Мюнхена відбулося підписання коаліційного договору, що позначає нову віху в мюнхенській та німецькій політичній історії, а також важливий урок для повоєнної України.   

1959
04.05.2026

Всі говорять про нафту, про ціни на пальне, але є ще проблема добрив. Наразі про неї мовчать, адже вона поки що не вдарила по людях, як це відбулося з цінами на пальне…  

2336