Петро Шкутяк: Тягнибок говорить так, ніби він тільки що вийшов з бункера, в якому сидів разом з Шухевичем

В неділю, 17 липня в івано-франківському арт-кафе "Хрущ на Вежі" відбулося виїздне засідання Polt Clubу, модератором якого був відомий тележурналіст Віталій Портніков. В дискусії взяли участь нардеп Роман Ткач, тележурналіст Микола Княжицький, громадський діяч Павло Андрусяк, письменник Тарас Прохасько та інші.

 

Учасники розмови дискутували про вплив західноукраїнської еліти на всеукраїнські процеси.

 

Під час дискусії голова Долинської райдержадміністрації Петро Зіновієвич Шкутяк висловив переконання про необхідність вивести за межі політики постаті Леніна, Шевченка, Бандери, Шухевича та інших: "Історичні постаті треба залишити історикам, поетів - поезії..."  

 

Також П. Шкутяк сказав: "Я не розумію Олега Тягнибока. Коли він виступає, мені здається, що він тільки що вийшов з бункера, в якому сидів разом  з Шухевичем, ніби щойно прийшов з бойового завдання... Але я ж знаю, що насправді він вийшов з дорогої машини в якій приїхав з дорогого ресторану..."

 

На переконання Петра Шкутяка зараз Україні потрібні об'єднуючі ідеї та компромісні ходи, якщо ми дійсно прагнемо консенсусу в суспільстві та мати майбутнє як єдиної держави.


17.07.2011 3444 24
Коментарі (24)

Василь І. 2011.07.17, 17:23
Шкодую, що не читав поезії Шкутяка-молодшого. Може й цікаво. Дорогі ресторани і автомобілі - не лише в Тягнибока, а й в нього самого і його батька. Для них політика - сімейна справа. Не думаю, що пропозиція голови Долинської райдержадміністрації пройде. Не погодиться народ на пропозицію нуворишів.
Анджей 2011.07.17, 18:51
Опачки!!!! Справді - місце робить людину! Петька змінюється. Вийшов на хвилі революції, завдяки членству в пластовому курені "ОЗО". Його побратими - Онуфріїв, Марцінків, Гавриш є великими діячами "Свободи". Отже, Петі місце дорожче, ніж дружба...
Бандера 2011.07.17, 19:49
Починаю поважати Шкутяка (наразі Петра). Якраз місце сидіння в обласній раді в більшості разом з Свободою мало б спонукати його в цій ситуації просто промовчати. Але він сказав свою думку вголос. За що йому РЕСПЕКТ. Правда, отже, для нього вища за політичну доцільність. Що тішить.
Анджею 2011.07.17, 20:03
А що вище політика, дружба, партнерство чи Правда? Петро якраз продемонстрував, що для нього Правда вища за фальш і пристсуванство. Молодець! Поважаю! Свобода це не один Тягнибок. Я переконаний, що той же Онуфріїв, Петро Шкутяк і інші набагато більш гідні і порядні люди за цього коньюнктурщика Тягнибока.
herb 2011.07.17, 20:08
Боже, та чого стільки уваги до цього алконавта Тягнибока??????
Кікі 2011.07.17, 20:16
2 Анджей. Щось тут нічого поганого з уст Петра Шкутяка щодо Марцінківа, Гавриша і Онуфріїва не прочитав? Про що ти? Чи про "фюрера" нічого казати не можна? Тягнибок це проект телеканалу ІНТЕР, якому сказали грати роль дебільного і злого "западенця", щоб лкати ним як Європу, так і москалів. Хтось має сумнів? От він і молотить дурного, то що про це не можна сказати вголос?
ПЭТЯ 2011.07.17, 20:36
Петрові респект: 1. За те, що має власну думку. 2. За незашореність і те, що ця думка не є коньоктурною. 3. За те, що він не боїться її висловлювати публічно.
Ігор Ткач 2011.07.17, 21:01
Шановні, не додумуйте того чого не було. Про Марцінківа й Онуфріїва та інших - не було й слова. Говорили про десакралізацію і деглоризацію окремих історичних постатей, бо деякі "запалені" (з обох сторін барикад) їх просто експлуатують. Петро дуже влучно ідентифікував такого одного "нескореного"... Інші знавці також могли прийти і висловити свою версію - захід був відкритий
Никола 2011.07.17, 21:51
Так я сам проти Тягнибока. Питання в наступному, чи Петро це зробив бо: 1. захотів сказати Правду? 2. чи тому, що місце сидіння (крісло голови РДА) визначає його бачення ситуації (його вислови проти Тягнибока)? Можливо, справа не в правді, а в тому, що Петрові сподобалося рулити в кріслі державника?
Савчук 2011.07.17, 21:52
Петя готує татові долинський мажоритарний округ, але саме місто франківськ дуже мале , тому петя ш = малий ониськів + малий кощинець
Ігор 2011.07.17, 22:20
Шкуртяк , ніби то й правильно сказав ...Але ,було би приємніше ,а правильніше , що доцільніше , якби Петро Шкутяк сказав це ,бувши комбайнером з Рогатина ))) а так , людина , яка має також доргі авто , й аж ніяк не харчується в заводській їдальні , та й зрештою ....ненавиджу політиків....
ghfdlf 2011.07.17, 22:24
А що, злидотство і харчування в заводській столовій і їждження на фірі, а не на пристойній машині заслуговує більшої поваги? Мова ж не про це, а про те, що биздіти не треба, як то роблять деякі професійні патрйоти а-ля Тягнивбок.
мешканець 2011.07.18, 08:08
Підтримую Бандеру, Шкутяк дійсно змінюється і обре, що не стає подібен до свого батька. Можливо, з нього будуть люди. І до Анджея - питаєш "що вище політика, дружба, партнерство чи Правда"? Невще можна сумніватися - звичано вище всього правда - бо без неї політика перетворюється на бруд, дружба руйнується, а партерство стає проектом най...вання один одного. І щодо пропозиції П. Шкутяка. Я це підтримую бо так як цими іменами спекулюють політики (треба ще до цього списку додати Україну аби і вона була поза політикою бо Ольга бабій зайгєбе скро всіх так піариться на Україні) не робить ніхто. І той самий шевченко, Бандера, Шухевич, Ленін та інші великі постаті певно вже в гробах перевертаються.
кук 2011.07.18, 09:17
Петрові - респект! Далеко не кожен депутат сьогодні у облраді може сказати подібне: позапихали язики в задниці і руки деруть за фюрером. нічого так не бракує "Свободі" як свободи. І добре, що є люди, які про це говорять вголос.
зівака 2011.07.18, 11:00
Петро вийшов з тієї ж школи що й Онуфріїв та Марцінків, тільки вона у нього була значно меншою та легшою. Закидати зараз Тягнибоку про дороге авто і таке інше звичайно можна, тільки треба дивитися і на себе, свою родину і тих партійних босів, які зараз є зверху над ними, коротше яке їхало таке здибало, або ж "а судді хто?". Приклад політиків, які плюють, без потреби, у своїх вчорашніх товаришів дуже повчальний - де зараз усі такі політики???? це так само стоусється і людини як такої. Петро чітко розумів коли це говорив, що у Франківську він таким чином б"є не по Тягнибоку, а по Онуфріїву, а це зовсім різні люди ...хитро це так все, як ніж в спину, ну,ну.. Зрештою усі ці портнікови,княжицькі і невдахи балаболки ткачі це ні що інше як нікому не потрібна ніша суцільної демагогії, яка як дерева на вулиці ні на що не впливає, вони стоять та й стоять собі, а життя йде не зважаючи на них. І що ці люди весь час говорили про Тягнибока, панове фіртківці це була наскільки обмежена зустріч??? Моднішого за " мочити свободу" зараз у політ - просторі немає і роблять це ті чиї партії обісралися аж вище голови ще й державу на посміх цілому світу виставили. Сумно це все, хоч Тягнибок нервує і мене.
ПЭТЯ 2011.07.18, 11:11
2 зівака. Та не треба "вобще" прив'язувати Тягнибока до Онуфріїва, Петра і Пласту взагалі. Ми ще побачимо розкол Свободи по лінії Пласт-Номенклатура. Пласт - це інший світ. А те, що Свободу очолює Тягнибок - то це проект Ригів і Кремля. Але Свобода Пласту і Свобода Тягнибока - це несумісні речі. Рани чи пізно це все вилізе. А Петро молодець, з характером і незалежною оцінкою.
зівака 2011.07.18, 11:24
2 ПЄТЯ судячи з вашого коментаря є надія, що так і буде
Франківчанка 2011.07.18, 12:22
До Зіваки: Про Тягнибока говорив фактично тільки Петро Шкутяк (подивіться повну версію зустрічі) і те кілька хвилин. Так що не робіть поспішних висновків (якщо Вам трапилось гниле яблуко, то це не означає, що вони на яблуні всі такі :-). І ще: а Ви особисто сильно на життя впливаєте?
Спокій 2011.07.18, 12:36
Вірно кажете, шановна Франківчанко, тільки Петро і всього лиш кілька хвилин. Але ж чому з цілого того клубу ТУТ написано ЛИШЕ про ЦЕ? І, погляньте, до чого звелось тут обговорення події? Cолодка тема для всіх бажаючих самоствердитись, пукнувши в бік "Свободи".
зівака 2011.07.18, 12:42
2 Франківчанка Я скористався правом коментувати і не більше , так само не маю бажання обговорювати з вами на що я впливаю бо я є гвинтиком того життя яке проходить повз дерева. Політологи, соціологи і т.д. - демагоги, які живуть самі для себе та свого кола, ще вони потрібні партіям та їх лідерам. Насправді думаючим людям їхні "умозаключєнія" глибоко до дупи і вони на цю всю ахінею дивляться як на маленьке пиво - це суб"єктивна думка. Ось і ця "вагома" зустріч пройшла як сліпий дощ, за секунду вже нічого й не видно, а франківчани зранку встали і до праці: хо до станку, хто за парту, хто до прилавку, хто в поле от і життя справжнє, цікаве та багате, без фарисеїв та словоблудів.
Франківчанка 2011.07.18, 13:06
До Зіваки: Якщо б було все так, як Ви пишете, то Ви б це не коментували... Вас же ніхто не примушує читати повідомлення в Інеті, слухати, що говорять Ткач, Штутяк, Княжицький чи Портников... Живіть собі, працюйте, не думаю, що ці люди Вам у чомусь заважають. А щодо того, чому написали ТІЛЬКИ про Тягнибока і Шкутяка, то це питання до редакції "Фіртки", а як на мою думку, то причина банальна: відвідуваність сайту через пошук відомих прізвищ.
Руслан Коцаба 2011.07.18, 13:07
Ось тут відео, як і що саме Петро говорив: http://oko.if.ua/2011/07/17/37578/
зівака 2011.07.18, 13:22
Все вірно, але ті кого ми обговорюємо тут чи коментуємо самі лізуть на всі шпільти газет, інтернет сторінки і телебачення, відповідно все це навязується суспільству причому досить агресивно. Звичайно що вони заважають - вони постійно мутять воду серед тих хто мав би закотити рукави і працювати, приносити користь суспільству - вирощувати хліб,будувати заводи, лікувати людей, писати добротні романи та повісті і т.д. Гляньте на багаті країни, там вся ця "політологія" зведена до мінімуму і там ПОРЯДОК,
Франківчанка 2011.07.19, 11:20
До Зіваки: Не читайте газет та Інтернету, не дивіться ТБ, не слухайте радіо - і ніхто Вас не дратуватиме :-). Читайте добротні романи і сійте хліб. Це щодо ПОРЯДКУ, як Ви кажете. Людина вільна у своєму виборі. Оберіть для себе ігнор інформаційного простору і все стане на свої місця.
29.11.2024
Олег Головенський

Під час своєї передвиборчої компанії Дональд Трамп запевнив, що якщо він виграє вибори, то за його президентства впровадження CBDC в США буде заблоковане. Що таке ці CBDC? Це — Central Bank Digital Currency (цифрові валюти центральних банків).

628
27.11.2024
Микола Сторожовий

В Івано-Франківську з кінця жовтня 2024 року офіційно розпочали роботу мовні волонтери-інспектори, діяльність яких спрямована на контроль за дотриманням мовного законодавства та популяризацію української мови. Фіртка поцікавилася, з якими порушеннями найчастіше стикаються мовні волонтери?

1166
26.11.2024
Тетяна Сорока

Про ПТСР, його наслідки та лікування журналістці Фіртки розповів завідувач кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Івано-Франківського національного медичного університету, доктор медичних наук Михайло Пустовойт.

2491
22.11.2024
Тетяна Дармограй

​Про те, як живе Івано-Франківськ в умовах повномасштабного російського вторгнення в Україну та як місцева влада реагує на виклики, пов’язані із війною, журналістка Фіртки поспілкувалась з міським головою Русланом Марцінківим.

1349
19.11.2024
Вікторія Матіїв

Як змінився рівень дитячої злочинності, булінг, випадки сексуального насильства та самогубств, розшуки дітей, збільшення кількості злочинів, пов'язаних з наркотиками та поради для батьків, журналістка Фіртки поспілкувалася з начальницею відділу ювенальної превенції Головного управління Нацполіції в Івано-Франківській області Аллою Бойчук.

1986 9
02.11.2024
Тетяна Дармограй

Про службу в АТО/ООС, перший день повномасштабного нападу, найважчий бій, одруження під час війни та що зробить першим після перемоги України, Артем Ткаченко розповів в інтерв’ю журналістці Фіртки.

2917

Теперішні жлоби і жлобихи збирають величезні аудиторії – від кількох тисяч й аж до десятків мільйонів завсідників соціальних мереж. Але суть та сама.

670

«Хресні ходи», «молитовні стоянія» образ «жертви» та численні відео всіляких «батюшок» та вірян московського патріархату після об’єднання українського православ’я нікуди не зникли. Вони далі  продовжують розхитувати українське суспільство.  

752

Багато можна зробити завдяки слову: надихнути, підтримати, захистити, навчити, але так само і принизити, образити, вбити. Особисто мене дивує той факт наскільки широко розповсюджена нецензурна лексика серед дітей. 

1655

У статті розглядається бездіяльність окремих посадових осіб щодо подолання корупції в Україні, яка має руйнівні наслідки у безпековому напрямку. 

1640
28.11.2024

Багато хто, бажаючи схуднути чи поліпшити здоров'я, звертається до модних дієт. Але правда в тому, що більшість дієт не дають тривалого результату і навіть можуть нашкодити організму.  

339
25.11.2024

Радісна новина для всіх поціновувачів азіатської кухні! Roll Club – відома мережа ресторанів суші з багаторічним досвідом роботи в Україні – тепер і в Івано-Франківську!

453
20.11.2024

Харчування під час війни немає відрізнятись від звичного раціону, який був у мирний час, та обов'язково повинне бути збалансованим. 

18361
30.11.2024

Захист Батьківщини випливає із четвертої Божої Заповіді, яка трактується: "Шануй батька і матір". А Батьківщина — це наша друга матір, тому добрі діти, звичайно, свою маму захищатимуть.  

7475
25.11.2024

Християнська сім'я бере на себе відповідальність жити разом аж до смерті: у любові, вірності, чесності та послуху подружньому.  

3652
21.11.2024

Вхід у храм Пресвятої Богородиці належить до дванадцяти найбільших свят церковного літургійного року, тож це означає, що треба відвідати в церкві богослужіння. 

1039
18.11.2024

Отець каже: виконайте заповідь Божу – вшануйте свято Боже молитвою у храмі, а житейське на цей день відкладіть.

10775
26.11.2024

Оцінюватимуть фіналістів члени міжнародного журі з п'яти європейських країн.

288
29.11.2024

Цей закон набуде чинності з 1 грудня.

285
28.11.2024

2024 рік — це рік, коли у громад забрали військовий податок на доходи, військове ПДФО.

474
24.11.2024

Керівництво Франції вважає, що українське військо може завдавати ударів французькими ракетами великої дальності лише в цілях самооборони. Наразі невідомо, чи зброю французького виробництва вже використовували для атак.  

447
23.11.2024

Водночас 33% респондентів із заходу однозначно не підтримують проведення місцевих виборів під час війни, а 16% — скоріше не підтримують.  

679