Віталій Запухляк: Рішення про перенесення міжнародних і міжобласних рейсів на АС-2 є компромісним

 

/data/blog/38100/a942ba9096dc2be30e0f8a05565df69a.jpg

 

"Фіртка" уже писала, що з 27 жовтня усі міжнародні та міжобласні відправлення, які сьогодні здійснюються з АС-1, розташованій на вул. Залізничній (біля залізничного вокзалу), будуть перенесені на АС-2.

 

Таке рішення було прйинято вчора на черговому засіданні обласної координаційної ради з питань безпеки дорожнього руху під горловуванням першого заступника голови Івано-Франківської облдержадміністрації Василя Плавюка.

 

Його директор АС-1 Віталій Запухляк називає компромісним у багаторічній дискусії щодо пасажирських перевезень у місті.

 

"Дане питання дискутувалося дуже давно. І воно є компромісним у цій ситуації, - пвоідомив кореспонденту "Фіртки" Віталій Запухляк. - Так зручніше. Адже приміський рух набагато насиченіший і він носить формат трудового. Більшість людей їдуть у центр. Тобто люди мали б добиратися сюди на автостанцію і вже звідси роз'їжджатися на роботу".

 

За словами керівника АС-1, є рішення не тільки перенести автостанцію за місто, але й змістити багато маршрутів, які зупиняються людям по вулицях саме на автовокзал, що у центрі. Таким чином усі маршрути будуть зведені в один транспортний вузол.

 

 

Читайте також:

В Івано-Франківську усі міжнародні та міжобласні відправлення будуть перенесені на АС-2


16.07.2013 1778 25
Коментарі (25)

Андрій Петрович 2013.07.16, 12:44
логіка звичайно є, але чи зробить це наша влада і чи належно проконтролює виконання ДАІ та транспортна інспекція от у чому тут головне питання)) А то на жаль може так вийти, що все що буде зроблено так це наплодять тих маленьких перероблених бусиків які їздять в усі напрмки)) виконання цього рішення для наших можновладців буде тестом на профпридатність!
Ярослав 2013.07.16, 13:00
Я не до кінця розумію що і до чого, але життя показує, що не потрібно видумувати велосипед, чомусь колись придумали таке поняття як "автостанція" - де і мали б бути зосереджені усі відправлення. Я , для прикладу, памятаю, коли був маленьким, то їхав на АС-2 з позитрону і нічого, зате я був впевнений що в такій то годині там 100% буде відправлення такого то автобусу. на сьогодні вважаю якраз такий порядок було б доречно навести. І тут найголовніше, навести порядок з тим, що вже є скоріш за все мала б зробити наша влада і автостанція, а допомогти їм у цьому мали б всілякі інспекції, в що я не дуже вірю. Тому слід владі контролювати весь процес і в тому числі інпекції та їхню проржавілу на повністю корумповану роботу, хай працюють!
Я 2013.07.16, 13:19
Думаю, що перевізники будуть різко проти - вони втратять дуже значну частину прибутку. Адже автобусом Івано-Франківськ-Львів до Львова, власне, їде чоловік 10, а решта народу - до Галича, Бурштина, Рогатина. Тепер пасажири на ближні міста їхати до АС-2 не будуть, а скористаються рейсами з вокзалу. Як наслідок - або зросте вартість квитка і то сильно, або перевізники будуть тікати з міжобласних маршрутів на внутрішні.
Я 2013.07.16, 13:26
Загалом рішення не виважене... Більше того, я би сказав, що рішення працює проти житалів міста - бикота, як завжди, на висоті... Мешканці міста не газди у власному місті, нажаль. Кількість міжобласних рейсів у порівнянні з кількістю рейсів приміських і обласних - просто мізерна. Для того, щоб пересвідчитись у цьому варто лишень піти й подивитись на розклад на автовокзалі. З мінусів для жителів міста - АС-1 рівновіддалена від усіх мікрорайонів і добратись туди для всіх жителів міста не складає проблеми. А добиратись, буває, треба двічі - один раз - щоб придбати квитка, а другий - щоб власне поїхати.Ось і уявіть собі, що ви плануєте поїхати, приміром у Трускавець. Вам треба буде після роботи, у годину пік, заїхати на Пасічну, ознайомитись із розкладом автобусів і придбати квитка. Потім в пробках треба повернутись назад до міста. Якщо ви живете, приміром, на Сорохтея чи Довженка, подорож вам виллється години в дві, як мінімум, часу. Слід відзначити, що на відміну від більшості автовокзалів України Франківський не має свого дійсного розкладу в інтернеті і не здійснює продаж квитків через інтернет. Тому, хочеш чи ні - їдь за квитком.
Я 2013.07.16, 13:40
Франківськ, як завжди, через недолугість, непрофесійність і низьку культуру людей при владі видає рішення, які просто суперечать здоровому глузду. Далеко йти не будемо. Візьміть європейські міста, хто їзди - той знає. В абсолютній більшості випадків транспорт в них організований за такою ж системою, яка була у Франківську за "галімої" радянської влади. Ближче до центральної частини міста розташовані вокзал і автобуси далекого сполучення. Всі дальні поїздки плануються з одного місця - із зручного для більшості мешканців міста. Що стосується тих писак, хто тут юморив про аеропорт в центрі міста, то хочу сказати, що завжди з центру міста, від центрального вокзалу й центральної автостанції є регулярні шатли до аеропорту. А от весь приміський транспорт їздить лишень до перших зовнішніх зупинок міського транспорту. А от Франківськ у нас - унікальне місто...
так 2013.07.16, 14:07
та греки чи турки давно би взяли вила тай пиздили б цих чиновникiв
едуард 2013.07.16, 14:52
Рішення правильне.
до Я 2013.07.16, 15:26
Ви не зовсім праві, в багатьох містах європи автостанції не завжди в центральній частині міста, зокрема у Відні, більшість АС далеко за межами центру. І всім зручно, проїхати просто
Chieftl 2013.07.16, 15:26
Більшого маразму годі придумати. Наприклад, зі Львова 2 останні автобуси виїжджають о 19:30 і 20:20. Прибувають у Франківськ обидва автобуси близько 23 години, тобто можна встигнути на останній пижик, а можна і не встигнути. І що влада зробила, синхронізувала міжміський і міський транспорт? А дзуськи вам! З Пасічної, наприклад, на Позитрон їде тільки 32-й, який по-перше, до АС-2 не їде, а по друге вже в 22-й годині його нереально побачити. Покращення по-прикарпатськи.
Ярослав 2013.07.16, 15:39
В деяких повідомленнях є дійсно конструктивні зауваження, надіємось що чиновники прислухаються до них і підкорегують розклади рухів міського транспорту. Але, на мою думку, рух міського транспорту залежить виключно від пасажиропотоку (здається правильно звучить це термін) тому міський транспорт буде там де пасажири, бо кожен хоче заробити, і якщо буде прибуття міжміського в 22.00 чи в 23.00 то і буде гора охочих доставити Вас до домівки на Позитрон чи Довженка. Стосовно розкладів руху в інтернеті - це проблема дійсно яку треба вирішувати і то кардинально і уже давно, та це не найбільша проблема і вона не вирішальна. Проблема добирання в годину пік на район пасічної уже практично відсутня, так що це цілковита нісенітниця, перехрестя Пасічної давно уже розвантажено, і в заторі можна простояти максимум 10-15 хв., це цілком нормально, зважаючи на колишні 1-2 год.
мешканець 2013.07.16, 15:48
Тупішого рішення годі було придумати. Можна зробити один висновок, що в обласній владі немає жодного транспортника, або той хто "кришує" приміські перевезення купив всіх з потрохами для того щоб його автобуси їздили до автовокзалу на вул Залізничну, а так як від міжміських іногородніх автобусів як і від міжнародних немає зиску то їх відправляти можна хоч із села Підпечари або з Загвіздя, а не то з АС-2. Про зручність немає і про що говорити. Ось приїхав турист із східної України на потягу і хоче попасти на автобус до Рахова чи Трускавця то і їдь дорогий туристе на АС-2 із клунками, бо так вирішила недолуга координаційна рада. При такій транспортній політиці скоро всі транзитні міжгородні та міжнародні маршрути будуть оминати Івано-Франківськ, як це вже є з рядом автостанцій у районних центрах. А ще обласна влада щось говорить про розвиток туризму. ЇЇ дії це ще один цвях в труну туризму на Прикарпатті. Видно власна вигода перемогла здоровий глузд і державні інтереси.
до Ярослава 2013.07.16, 15:55
Шановний пане Ярослава, рух не залежить від пасажиропотоку, для того щоб зявився цей пасажиропотік маршрут повинен місяць-два проїздити без песажирів, щоб вони звикли з тим що він буде і що його варто почекати, а на таке жожен власник маршруту не піде, чому приміром маршрут 23 їздить до 23.00 і завжди має пасажирів тому що люди знають що він буде його чекають і ніхто не шукає альтернативу, а якщо я знаю що 32 чи 85 уже після 20.00 інколи складно дочекатись то я просто буду змушена шукати альтернативу чи просто добиратись на таксі
Тата до Ярослава 2013.07.16, 19:26
п.Ярославе, ви очевидно за 15 хв всі корки минаєте на власному авто? щасличвчик:) А ви спробуйте зараз коли навчання в студентів почнеться добратися на 8 год на роботу в центр. Возять нас як худобу в битком набитих автобусах. І ніхто рейсів не додає. Водії ж заробляють! Проблема перехрестя знята. А проблема мосту? а ще коли аварія десь, а трапляється це часто. Доводилось більше години добиратися додому на 85 маршруті по Галицькій. Спробуйте взимку чи негоду!:)
Мешканець Пасічної 2013.07.16, 20:07
А нічого, що Ас-2 практично в такому ж стані, як і Набережна? Оце приїзжає хтось у Франківськ - і тут його зустрічає розйобана автостанція часів СРСР і суцільні ями. Європа, без б =)
Українець 2013.07.16, 20:26
Якими потрібно бути НЕдалекими людьми щоб винести міжобласні та міжнародні маршрути практично за межі міста?! Навпаки потрібно було міжнародні та міжобласні маршрути залишити на АС-1, а от усі приміські "розкидати" по районах міста (колись при СРСР було так зроблено) от тоді і проблеми усі зникнуть! А то, вибачте на слові, усіляку "бикоту" буде така сама "бикота" звозити у центр міста, а тих самих туристів та гостей на околицю... З.І. Може б то і ЖД вокзал кудись у Хриплин перенесли заодно ? "нє, ну а чё?"(с)
УКРАЇНЕЦЬ 2013.07.16, 22:30
Рішення правильне
Ярослав 2013.07.17, 01:11
Не в курсі кому відповідати, але спробую узагальнити і по поряду. Отже пасажиропотік, простими словами - гроші перевізника, тобто не гроші там і він і крапа тут. Далі - стосовно якості перевезення - так Ви усі ж і дощволяєте перевізникам таке творити, а точніше Ваша бездіяльність, адже перевізник надає послугу, яка повинна бути якісною! А якщо Ви усі мовчите, не скаржитесь масово, то і проблеми немає. Запам'ятайте одне - в наші часи чого немає на папері - немає взагалі! І останнє - рішення уже хтось там прийняв, а подумайте чи кардинально Вам щось зміниться? Чи просто,як і завжди у всіх боязнь до змін, якщо таке рішення було прийнято значить люди щось думали, хоч ще раз наголошую що є купа недопрацювань на які слід звернути увагу. І ще хотілось би внести пропозицію - можливо коментарі вносити як пропозиції по вдосконаленню рішення а не критикування, адже прощвучали нижче цікаві думки!
11 2013.07.17, 10:50
Це не рішення, це нонсенс. Замість того, щоб впорядкувати маршрути з районів, щоб вони в центр не їздили, виперли міжнародні і міжобласні маршрути. Як людині з іншого міста з клунками з жд вокзалу добиратися в Пасічну? І найголовніше нафіга то було робити? Щоб на вокзалі поставити маршрутки з Пацикова?
іван 2013.07.17, 11:35
Рішення повністю правильне. Час це підтвердить. Ті, хто пише злісні фрази проти села, згадайте звідки ви самі. 99% відсотків жителів міста походять з села. Село ви з себе не витравили. Підсвідомо з цього невдоволені. Ось і сублімуєте злість на село. Передбачаю появу гнівних коментарів "корінних міщан". Так от, до війни у Станіславові проживало біля 10% українців, решту - поляки, євреї... які, або були знищені німцями та совітами, або рятувались втечею. Село розбудувало місто. Тепер це ж село репетує проти "селюків". РАГУЛІЗМ.
Пасажир 2013.10.24, 19:46
Люди, яка логіка???? Я 10 років їзджу з Івано-Франківська до Чернівців, живу з необхідних вимушених причин на два міста. Живу біля вокзалу. Чому я, через те що міська влада отримує хабар від приміських перевізників, повинна їхати через все місто на Пасічну, а звідти по об"їзній дорозі на Чернівці???? Чи платити дорожче і з пересадками???? Витрачати зайві 2 години часу!!! Чи може міська влада, як у всіх цивілізованих містах при бажанні розвантажити транспортні потоки, АВТОВОКЗАЛИ РІЗНИХ НАПРЯМКІВ розташувала б У РІЗНИХ МІСЦЯХ!? А міжобласні рейси все ж таки мають бути не на околиці міста? А якщо на околиці, то ніяк не на протилежній до того напрямку куди їхати.
Мешканець міста 2013.11.07, 15:28
Придурки більше ніц! З каскаду в пасічну їхати годину треба, потім якщо їхати автобусом у Тернопіль, Хмельницький, Вінницю, Луцьк,Чернівці чи навіть Київ то ше 1,5 год, а може і більше треба їхати через ціле місто то це буде ше гірше як місцевим мешканцям так і гостям міста. Чиновники які це ухвалили козли придурки дебіли повні які нічого не розуміють. Хай би попробували по такому маршруту до Тернополя поїхати...! Візьміться краще за шось толкове і серйозне яке дійсно полегшить життя людям а не за таке варяцтво...! З залізничної швидше до Тенополя можна було би доїхати як з Каскаду чи Баму тільки з міста виїхати через Пасічну.Все робиться через срак***у!!! Верніть назад так як було по численним проханням!!
Мешканець міста 2013.11.07, 15:30
Це не компроміс це дебілізм маразм абсурд хабарництво і тд. і тп.
до Івана та пасажира 2013.11.07, 17:13
хлопці!10% міщан які залишилися в Станіславові-трагедія,але те що решта населення прийшло із села нічого поганого немає,окрім одного:Приїхавши до міста,треба забути,що ти приїхав із села-це зовсім інший шлях.який дуже трудно пройти,але люди ,є люди і мають вчитися і брати щось найліпше.І я з села,але ненавиджу тих биків,які позорять селян,тому.що серед них є чистоплотні .гарні люди.де міщанам треба повчитися,АЛЕ!АЛЕ-приїхало,напилося,обблювалося,обісралося і кричить на весь район,що його ображають,бо воно із села.Неправда це.Достойно поводьтеся.мийтеся,не плюйте в підїздах.а саме головне не серіть по поверхах...Автовокзали треба зробити по трьох виїздах:Львівський,Коломийський,Калуський і Надвірнянський і все стане на свої місця.ПРИСЛУХАЙТЕСЯ ВСІ і все буде добре,нікого не будуть підвозити до підїздів,вгамуйтеся!А керівникам ОДА по транспорту-треба просто думати,думаю,що про це неправельне рішення навіть і Вишиванюк не знає!Бо як взнає-буде пльохо........
мешканець 2013.11.08, 16:03
це рішення повний маразм
мешканець 2013.11.08, 16:09
Таке рішення можуть прийняти тільки придурки, в цьому немає ніякої логіки. Для пасажирів міжобласного сполучення збільшується вартість проїзду , та затрати часу. Вартість таксі з залізничного автовокзалу 30-40 грн., час проїзду 40-60хв.Це вигідно тільки перевізникам,владі, а не простим мешканцям та гостям міста.Ганьба!!!
30.06.2025
Тетяна Ткаченко

Про актуальність проблеми больового синдрому в периопераційному періоді журналістці Фіртки розповів завідувач кафедри анестезіології та інтенсивної терапії Івано-Франківського національного медичного університету, професор Іван Тітов.  

1123
26.06.2025
Олег Головенський

Фіртка вже проаналізувала декларації нардепів, керівників рад, ОВА та голів громад Прикарпаття за 2024 рік. Сьогодні — фінальна частина: декларації керівників правоохоронних органів області.

2825
24.06.2025
Павло Мінка

19 червня 2025 року Івано-Франківська обласна прокуратура повідомила: судитимуть організатора злочинної групи торговців бурштином.

990
21.06.2025
Діана Струк

Нікіта Тітов — художник, плакатист, ілюстратор. Ще кілька десятиліть тому він називав себе «ватніком», а сьогодні його роботи — символи українського спротиву. Його плакати надихають, підтримують і попереджають: Україна — сильна, і вона не зламається.

1046
19.06.2025
Катерина Гришко

На початку червня 2025 року провели тендерні конкурси на роботи в навчальних закладах на суму майже 40 мільйонів гривень. Фірми відомі та мають кримінальні справи.  

1060 3
16.06.2025
Вікторія Матіїв

Журналістка Фіртки поспілкувалася з керівником Івано-Франківського театру Ростиславом Держипільським, щоб дізнатися, як театр живе і працює під час війни, як народжуються нові вистави, які міжнародні проєкти підтримують українське мистецтво, а також про виклики сучасності і непересічну силу мистецтва в непростий час.

3126 3

Тема про заборону абортів, яку вчора запустила Івано-Франківська міськрада, не «від добра» і, звісно, «для піару». Якщо «піаром» вважати висловлення консервативної правої традиціоналістської політичної позиції.

915

Ніколи ідіотизм не стає більш очевидним, як у момент, коли починають його зводити у абсолют великі писарі сентиментально-переконливих текстів у редакційних кімнатах центрів, які «творять думки».

786

Глибше за інших пірнули гностики перших століть християнської ери. Вони дійшли принципового висновку: таємниця часу сусідить з таємницею Бога. Сусідить так близько, так щільно й невіддільно, що її пізнання майже напевно відкриває браму Творця, як найбільшої з таємниць.

372

Світ змінився до невпізнаваності зі стрімким розвитком технологій ми наче живемо у майбутньому. І водночас існують традиції, яким сотні років. Одна з таких  релігійних традицій — це шанування мощей святих у християнстві.

1098
30.06.2025

Замість обмежень, радять зважати на контекст, баланс у раціоні та якість продуктів.  

160
26.06.2025

Мер зазначив, що це приватний бізнес, а тому місто не видає земельні ділянки чи майно для таких закладів.

2353
19.06.2025

Станом на 1 червня 2025 року на Івано-Франківщині зареєстрували 901 фермерське господарство. Загальна площа сільськогосподарських угідь у їх власності та користуванні становить 40 тисяч гектарів.  

1156
27.06.2025

Сьогодні, 27 червня, віряни відзначають свято Найсолодшого Господа Бога і Спаса нашого Ісуса Христа – Людинолюбця.  

458
24.06.2025

Один чоловік ходив по окрузі, проклинаючи священика та розповсюджуючи про нього по всій парафії брехливі, злісні чутки.

15077
20.06.2025

Священник розповів про ставлення Церкви до дошлюбних статевих стосунків. 

7389
16.06.2025

У селі Гошів, що на Івано-Франківщині, на Ясній Горі розташований монастир Чину святого Василія Великого. Зокрема, на дзвіниці Гошівського монастиря знаходиться один з чотирьох карильйонів України.  

824
26.06.2025

Роботи Нікіти Тітова стали символами українського спротиву. Його плакати підтримують, надихають і говорять мовою, яка зрозуміла кожному. Та попри публічне визнання, автор часто стикається з піратством власних робіт.  

386
26.06.2025

Рішення саміту НАТО, ухвалене у Гаазі за підтримки президента США Дональда Трампа, підтверджує статус росії як спільної загрози для всього Альянсу.  

296
23.06.2025

Прем’єр-міністр Британії Кір Стармер заявив, що ядерна програма Ірану — серйозна загроза, а США вжили заходів для усунення цієї загрози.  

383
19.06.2025

Депутати Верховної ради України 18 червня 2025 року підтримали в цілому законопроєкт № 11469 про множинне громадянство.   

668
18.06.2025

Україна готується до виборів після завершення воєнного стану, але це будуть не звичайні, а унікальні вибори, які потребуватимуть окремого закону.  

1117