Які продукти допоможуть «зігнати» животик

 

/data/blog/37459/19ba3869a32d4c15dffe85dceb6b7620.JPG

 

Паралельно з дієтою, що зменшує кількість жиру на животі, рекомендується знизити вміст солі в раціоні. Сіль затримує рідину в організмі, в результаті чого утворюються набряки. Сіль у великій кількості потрапляє в організм не тільки прямим способом - з сільнички, але і в складі деяких продуктів (пресований сир, оливки).

Стрес має сильний вплив на весь організм у цілому, жир на животі не є винятком. Стрес підвищує концентрацію кортизолу в крові, що сприяє переїданню. 

А тепер розглянемо продукти, які допоможуть прибрати животик.

Авокадо. Плоди багаті глутатіоном, який зменшує всмоктування деяких жирів у кишечнику. Також вони містять мононенасичені жири, які сприяють зменшенню живота, і харчові волокна, які дають відчуття насичення. Однак не варто зловживати, однієї четвертини плоду цілком достатньо для прийому їжі.

Горіхи. Крім протеїнів, вони містять мононенасичені жири, які сприяють боротьбі з зайвими кілограмами, так само, як і омега-3-жирні кислоти. Замініть щоденну пачку чипсів жменею горіхів, і вже скоро ви побачите результат.

Зелений чай. Цей напій багатий катехінами (антиоксидантами), які стимулюють витрату калорій в організмі і знижують кількість жирових відкладень.

Ягоди. Всі ягоди, включаючи полуницю, ожину і малину, багаті вітаміном С, який допомагає організму боротися зі стресом.

Вода. Вісім склянок води в день необхідні організму, щоб уникнути обезводнення і переїдання, яке провокується нестачею рідини. Часто люди плутають голод зі спрагою, що призводить до вживання додаткових калорій. Вчені довели, що дві склянки води перед їжею прискорюють відчуття насичення і не дають з'їсти зайвого.

Перець чилі. У ньому міститься антиоксидант капсаїцин, який зменшує відчуття голоду. 

Жирна риба. Лосось і сардини багаті омега-3-жирними кислотами, які не тільки корисні для серця, а й беруть участь у спалюванні жиру. Деякі вчені вважають, що регулярне вживання лосося знижує ризик ожиріння.

Грейпфрут. Цей фрукт багатий вітаміном С і харчовими волокнами, відомий своїм жироспалюючим ефектом. 

Селера і фенхель. Ці соковиті хрусткі овочі допоможуть знизити вагу за рахунок виведення зайвої рідини з організму.

Низькокалорійні білкові продукти. Дієтологи часто рекомендують нежирну білкову їжу. Ці продукти швидко викликають насичення і довго перешкоджають настанню голоду, тривалий час переварюючись і всмоктуючись у кишечнику. Однак важливо знати, що цю їжу (індичку, яєчний білок, нежирний йогурт) найкраще приймати вранці, тоді голод довго не буде турбувати.

 

Відомості-UA.com


02.07.2013 2415 0
Коментарі (0)

11.08.2026

Прикарпатська державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту сільського господарства Карпатського регіону НААН знову опинилася в центрі уваги.  Ще у серпні 2025 року Фіртка публікувала розслідування про можливі зловживання із державними землями та діяльність посадовців установ НААН. 

846
31.07.2026
Вікторія Матіїв

Віталій Олійник на позивний «Грач» служив у 68-й окремій єгерській бригаді. Після мобілізації чоловік пройшов навчання, вирушив на Донеччину, а вже під час першого бойового виходу загинув. Понад рік сім'я жила між надією та невідомістю, поки не отримала остаточне підтвердження його загибелі.

3004
26.07.2026
Катерина Гришко

На Івано-Франківщині одночасно зростає кількість зареєстрованих безробітних і посилюється дефіцит працівників. Бізнес шукає людей для виробництва, будівництва, транспорту, медицини та сфери обслуговування, однак закрити вакансії стає дедалі складніше.

1810
19.07.2026
Тетяна Ткаченко

Викладач Карпатського національного університету імені Василя Стефаника Юрій Довган не мріяв стати героєм. Просто вважав, що не має права залишитися осторонь. Провів останні пари, попрощався зі студентами й пішов шукати шлях до війська. З п'ятої спроби його прийняли. Про службу в Силах оборони, труднощі після звільнення з армії, адаптацію та роботу зі студентами ветеран розповів журналістці Фіртки. 

3026
16.07.2026
Павло Мінка

Як під шумок відставки уряду Рада переписала статтю 301 Кримінального кодексу, прибравши заборону на "доросле кіно".

2197
11.07.2026
Ігор Бартків

Цього тижня The Economist віддав обкладинку одному з найбагатших росіян і провів із ним майже 60 годин у розмовах.

2208

Слабкі тіла завжди статистично переважали, і наша доба не є в тому винятком.

524

Іноді можна зустріти думку, начебто багатство та добробут людини — це благословення Бога, а бідність і нужда — навпаки.

885

Десь на початку місяця у 1991-му на проспекті Шевченка я випадково зустрівся з Сашком Кривенком і він, після короткого – «чим займаєшся?» - запропонував мені написати невелику статтю.

974

Картинка, коли 16-річні дівчатка хором кричать «Сирок – геть!» — то це не лише щира емоція, але і, очевидно, технологія. А ще якась колективна нам ганьба.

2270
12.08.2026

Добра тарілка — це не дієта, а насолода: страви, які радують очі, душу і живлять тіло. Навіть простий перекус може стати маленьким ритуалом, що заряджає позитивом на кілька годин уперед.  

5906
06.08.2026

Війна та постійний стрес істотно впливають на харчову поведінку українців.  

29622
02.08.2026

Війна та стрес суттєво впливають на харчові звички.

11518 2
09.08.2026

Отець і Глава Української Греко-Католицької Церкви Блаженніший Святослав восьмого серпня іменував трьох священнослужителів Коломийської єпархії митрофорними протоієреями.

1294
07.08.2026

У Ватикані повідомили про те, що Святіший Отець Лев XIV поблагословив рішення Синоду Єпископів УГКЦ про обрання отця Терентія Василя Цапчука, ієромонаха Чину святого Василія Великого, Єпископом-помічником Бучацької Єпархії УГКЦ.

1525
05.08.2026

Священник наголошує: християнство завжди існувало як спільнота, а не індивідуальна релігія.

23754
02.08.2026

Цьогоріч проща на Крилоську гору була особливою, адже вірні та духовенство відзначають 20-ліття відновлення акту коронації чудотворної ікони. Як і останні кілька років, основний намір паломництва — безперервна молитва про мир та перемогу України у війні.  

1991
11.08.2026

Мурали або стінописи сьогодні не є чимось незвичним. У містах України, зокрема й в Івано-Франківську, на вільних стінах будинків час від часу з'являються різноманітні нові прояви вуличного мистецтва.  

43880 1
11.08.2026

Сербський аналітик Орхан Драгаш у своїй статті на Хвилі стверджує, що прийом Зеленського в Сербії за кілька місяців до дострокових виборів коштував прем’єр-міністру Вучичу підтримки всередині країни. Прем’єр Сербії усвідомлював це, але все ж пішов на таку зустріч. Чому?

521
29.07.2026

Зеленський змінює настрій у Вашингтоні, — стверджує видання Politico. Такі висновки видання робить за результатами перебування в США президента України, де він зустрівся з Дональдом Трампом в Білому Домі, відвідав похорони сенатора Ліндсі Грема (автора закону про «пекельні санкції» США щодо Росії) та виступив перед сенаторам обох партій — республіканцями та демократами.

1234
23.07.2026

Росія щораз більше стикається з наслідками повномасштабного вторгнення в Україну. Про це пише The New York Times в статті-аналізі книги доктора Анни Нотте «Ми переживемо їх: Глобальна кампанія Путіна з метою перемогти Захід».

1524
14.07.2026

Із дев'яти народних депутатів, обраних від Івано-Франківщини, п'ятеро підтримали документ, одна депутатка утрималася, ще четверо не підтримали його різними способами.

2523