Роман Островський: До новопризначеного голови ОДА вже є багато питань, Шлемка - люструвати, а мер Івано-Франківська повинен піти

 

Роман Островський, один з ключових активістів Народної Ради Івано-Франківащини та Координаційного комітету громадських організацій, поділився з кореспондентом "Фіртки" своїми враженнями щодо ситуації в області.

 

Яка зараз ситуація із так званим постмайданним громадським сектором на Івано-Франківщині?

Івано-Франківщина єдина в своєму роді в Україні саме в тому, щов нас жодна із громадських організацій, що брали участь у Майдані, не припинила свою діяльність.  І навіть більше – «Самооборона» зараз буде легалізована. «Правий сектор» вже перетворений у політичну силу. Громадська організація «Майдан» офіційно зареєстрована. «Народна рада» – чи не єдина дійсно народна рада в Україні. Міська організація вже зареєстрована. «Штаб спротиву» не розформований , а розширився в «Координаційну раду», у яку увійшли представники всіх інших організацій.

Тобто, жодна організація не здала свої позиції і працює. Це унікальна ситуація. Ми єдині в Україні, хто хоч якимось чином намагається боротися із «квотно-корупційним» режимом.

Загалом в Україні, якщо брати кольори влади, то вони помінялися, а якщо брати принципи роботи - то не змінилося мало. Далі йде нав’язування, витискання, знову по Києву ходять люди з чемоданами грошей і в кого чемодан товстіший – той сідає на посаду. Це жахливо. Ми намагаємося з цим боротися. І все-таки щось виходить. Спротив владних структур, політиків проти нас шалений…

 

Які пріоритети в діяльності Координаційної ради? Як часто вона збирається?

Координаційна рада збирається кожного дня об 11.00. Склад майже сталий. Відходять від нас ті, що беруть участь у політичних процесах, але приходять нові і небайдужі. Поки що ми впираємося  новій владі у всьому, що стосується нав’язування кандидатів напосади – від голів РДА до керівників силових структур. Є критерії і вимоги, які давалися до керівників силових структур, до посадовців. Звісно, що і Координаційна рада робить помилки, але ми їх визнаємо і стараємося їх виправляти. Координаційна рада – це об’днання представників усіх легальних структур, умовно, Майдану.

 

Ви казали, що є випадки, що у Києві купляють посади. У нас в області це є?

Так, є ознаки що про це свідчать, але ми це не доведемо, бо ті люди, яким дають, чи які везуть ці чемодани, вони ніколи про це не скажуть .

Була вимога, що по всій Україні ті люди, які були при попередньому режимі, мають піти. Це була закономірна вимога. Тут, у нас в Західній Україні це мало б відбутися за тиждень часу, але на сьогоднішній день 20% з посад пішли, решта 80% тримаються за свої крісла начальників управлінь, відділів і з ними ніхто нічого не може зробити. А у більшості випадків ніхто нічого і не робить.

 

А новий голова ОДА як?

Дуже багато питань є до нового голови ОДА. З однієї сторони, він є заручником певних обставин, а з іншої – він також був в цій системі і в першу чергу цю систему він має зламати в себе в свідомості. Але поки що це дуже «слабо» в нього виходить. Він – політик, партієць. На нього є політичний тиск.  Йому спускаються вниз якісь директиви.  Ми пробуємо зупинити вплив цих директив, йому в цьому випадку дуже складно.

Інша проблема. Він сьогодні взагалі єдиний легітимний керівник ОДА з правом підпису, тому що всі його заступники не затверджені по якійсь причині в Києві і є просто в статусі радників.

Якщо брати особисто очільника області, то кожен день до нього виникають питання.

 

Є така думка зараз, що діяльність ОДА дезорганізована, паралізована, а суспільство попри це живе. Може адміністрації взагалі не потрібні?

Те, що адміністрації в існуючому вигляді не потрібні ми говорили ще два місяці тому. Тоді ми на рівні області хотіли зробити прецедент  і навіть написали положення про виконком. І в ті буремні часи хотіли утворити виконком обласної ради,але не вийшло.

ОДА треба розганяти. Казав прем’єр-міністр, що це нібито десь «не за горами». Чекаємо, чи це відбудеться. Хоча, не вірю, що це відбудеться зараз. Це треба на рівні держави робити, на рівні законів. Нині всі керівники управлінь, департаментів займаються всім, лиш не тим, чим вони мають займатися. Ніхто нічого не планує, ніхто немає ніякої стратегії, повний хаос і безлад.

 

Тотальний символічний «ямковий ремонт», лише проблеми вирішують по мірі їх поступлення без бачення майбутнього? Ви бачите це майже зсередини. Що діється у владі?

Проблеми навіть не вирішують по мірі їх поступлення, тому що проблеми поступають кожен день, але на них майже не реагують. Хоча б «складували», ситематизували і архівували… І їх навіть не складують – їх просто відкидають або намагаються перекинути на когось іншого, тобто ігнорують. Плюс чиновники дуже часто хочуть скинути свої проблеми, їх вирішення, на простих людей чи організації, що брали участь у Майдані. Начальники управлінь, департаментів не можуть вирішувтаи питання тому, що вони боряться за крісла. Заступники чекають чи в них начальник залишиться, чи ні. Саме управління як таке просто зупинилось. У нас просто зупинилася робота всього, що стосується ОДА.

 

Чи правда, що багато начальників пішли у відпустки, на лікарняні…

У народу було найбільше питань до управлінь, департаментів охорони здоров'я і екології. І два очільники просто пішли у відупстку. Я б казав, що їх потрібно у зв'язку із невідкладними справами вертати на роботу і заставляти писати заяви на звільнення. Корупція була зашкальна, а люди хочуть залишитись і їм у цьому сприяють десь зверху, з Києва йде якесь лобіювання, щоб вони залишились на цих посадах. Тобто, комусь вигідно, щоб стара система залишилась і хтось ще плекає надії, що якісь відкатні схеми будуть продовжуватись.

 

Механізм «заставити написати заяву» – поза межами правого поля… Можливо повинні бути якісь критерії… Чи так як свободівець Мірошниченко з Бенюком заставляли писати заяву керівника НТКУ?

Дуже простий спосіб це зробити. Написати заяву в прокурату і провести розслідування по попередній роботі цих управлінь, департаментів. Це будуть 100% відкриті кримінальні справи і люди підуть просто по криміналу. Керівники в будь-якому випадку були замішані в корупційних схемах. Але, чомусь нікому не вигідно починати ці процеси. А це найлегший спосіб.

 

Виглядає з ваших слів, що загалом громадська ініціатива направлена на руйнування старої системи і заміну персоналій у владі. А чи дійшли ви вже до якогось рівня розуміння стратегій розвитку регіону, розвитку галузей економіки?

Програми в один день не вибудовуються. Координаційна рада складається з представників багатьох організацій. Вони кожна окремо ведуть певну роботу, в тому числі і по стратегічному плануванню, стратегічному розвитку і області, і обласного центру. Для цього створені робочі групи.

Також Координаційна рада змушена зараз займатися і тим, що мала б зробити держава ще в перший тиждень , коли прийшла «нова-стара» влада. Тому мусимо зараз виконувати її функції на місці. Це дуже складно. Тому, що йде спротив, як від попередньої влади, так і теперішньої. Зрозуміло, що вони всі були пов’язані і нині не можуть відірватися один від одного. У нас був один ворог, тепер виходить, що їх двоє.

 

Як на рівні області мала б відбутися люстрація? Принципи? Та й чи потрібна, взагалі люстрація?

В мене дуже багато думок з цього приводу. Писалося положення про люстрацію. Нині Люстраційний комітет нашої Народної Ради вже сформований, він діятиме на громадських засадах. Тобто ресурсно із забезпеченням сутужно, при тому що роль його мала б бути ключовою в це час.

Є приклади інших країн. Треба брати часково якісь моменти із законів про люстрацію інших країн, щоб не виходити за межі законів у нас, писати положення і хоча б доводити до широких мас інформацію про тих чи інших посадовців, політиків, партійців. У нас проблема, насправді, в тому, що у нас треба відновлювати інститут пропаганди, у нас недостатньо інформації у ЗМІ про те, що відбувалося і відбувається насправді. Всі ЗМі, без виключення, є чиїмось. Журналісти висвітлюють те, за що їм заплатили і це проблема №1. Люди не мають інформації.

Зараз Люстраційний комітет має бути незаангажований, механізм його діяльності маб би бути таким, щоб виключав будь-які зовнішні впливи на ведення люстраційних справ і, особливо, на прийняття рішень. Без будь-яких вертикалей. І він має замінити ЗМІ в розрізі подання чесної інформації про ту чи іншу персону. Якщо цього не буде зроблено, то ми знову повернемось в якусь грошово-сосбисті стосунки між кандидатами і ЗМІ і народ знову не буде чути те що є, а те, що хоче почути або те, за що заплатив замовник.

 

Сьогодні є заслуховування кандидатів на керівні посади при Координаційній раді, це чомусь називають також люстрацією...

 

В нас в області Люстраційних комітетів створюється вже три. Кожна політична сила хоче мати власний люстраційний комітет. Це сумно. Ці політичні сили створюють його не від себе, а завуальовано. Він вважатиметься ніби незалежним, але насправді буде керованим тим чи іншим політиком чи політичною силою. Це необхідно виключити. Впливів сторонніх на люстрацію бути не повинно, - лише від такої незалежної та незаангажованої люстрації буде користь.

Тільки один приклад – зараз в нас в області «сірим кардиналом», від якого залежать всі рішення є персонаж, справу якого треба розглянути першочергово – це колишній секретар обкому КПУ з ідеології Дмитро Шлемко. Саме він блокує рішення громадськості щодо кандидатів на керівні посади, просуваючи в основному лояльних до себе членів «Батьківщини». Варто нагадати, що саме цей колишній номенклатурник КПРС, погодив на один із округів області Володимира Купчака, який невдовзі після приходу до Парламенту став «тушкою»…

Ми дійдемо до того, що буде, умовно, десять люстраційних комітетів. Насправді це буде сумна історія, бо вийде людина і скаже, що вона пройшла люстрацію. Тільки питання, - де вона її пройшла. Кожен люстрований буде іти на люстрацію в той комітет, в який йому буде вигідно йти.  Допоки не буде закону «Про люстрацію», закону «Про антикорупційний комітет» до тих пір ми будемо постійно вертатися до цього розбитого корита. Сумно до чого ми прийшли і до чого ми йдемо далі.

 

Є сьогодні сила, яка взяла відповідальність на себе за політичний, економічний стан розвитку регіону міста?

Те, що ми бачимо зараз – ніхто ні за що не бере відповідальності. Кожен з тих, хто б мав це зробити, вишукує нині якісь проблеми або спеціально їх створює, лиш би не займатися тим, чим потрібно займатися. На сьогоднішній день, на мою думку, візьмемо для прикладу колишніх очільників ОДА, вони приходили на посади, на короткий час, їхали в Київ вибивати кошти на область. Наш нинішній очільник мав би давно вже бути в Києві і, я б казав, він би мав звідти вернутися і озвучити про що домовився. Мали би вже керівники управлінь і департаментів, згідно поїздки голови ОДА, озвучити свій план роботи хоча б на квартал. Але цього всього не відбуваються. Керівники департаментів і управлінь борються за свої посади, пішли у відпустки, заступників немає, голів РДА 80% немає. Очільник області нині займається тим, що йому не властиво – він заручник обставин. Шкода, що через політичну ситуацію в країні страждає простий народ. І головне, що перспективи – примарні.

 

Тобто вертикаль державної та виконавчої влади не є дієвою? Залишились депутати облради. Чи не вважаєте, що потрібно перезавантаження в депутатському корпусі?

Перезавантаження потрібно в будь-якому випадку. Зменшити чисельний склад облради потрібно обов’язково, але це питання до законодавців. Щодо складу - все ми можемо зробити тільки на виборах. Дуже сподіваюся, що новий президент оголосить про дострокові вибори до місцевих рад. І в цьому випадку якраз і буде потрібна копітка робота люстраційного комітету, щоб показати виборцям «хто є ху». Завдання люстраційного комітету буде у можливості не дати тому, хто був ще раз прийти до влади. Загалом люстрацію треба проводити не під вибори, а по конкретних персонах, посадовцях за конкретні дії чи факти з їх біографій і незалежно від виборів.

 

Чи породила революція в нас в регіоні нових лідерів?

Таких людей є багато. Радий, що багато молоді вийшло «на рівень» в політичному і економічному житті. Молодь до сих пір чи не єдина, яка не зупинилася і продовжує свою роботу мирно далі. Якщо дати їм можливість зайти у владу… Принаймні на рівні області це можна зробити.

 

Чим вони кращі від попередніх керівників?

Тим, що вони готові це все ламати. А саме – бридку, шкідливу, аморальну корупційну систему. Молодь, яка їздить на конференції, семінари, - вона готова переймати досвід передових країн і запроваджувати його тут. Молодь нині єдина, хто займається плануванням. У неї є чіткі завдання.

 

А що думає громадський актив про «силовий блок», безпека на тлі недружніх дій Росії, та ж корупція, казнокрадство?…

Прокуратура – єдина силова структура, яка має нового очільника. Координаційна раді пропонувала свого кандидата Торованина. Він став першим заступником прокурора області– це вже була перша наша невеличка перемога. Знову ж таки – неможливо зламати все за один день, але в прокуратурі хоча б якісь зрушення є.

Суди – це просто жах. Нічого не міняється. Усе робиться далі тими самими методами. Ніхто ніякої люстрації не пройшов. Хтось покаявся, хтось ні. На наступний день вони пішли до роботи, так ніби не було ніякого Майдану… Жах, аморальність, порушення не тільки Законів держави, а й Законів Божих, законів Справедливості…

СБУ – нашою вимогою було, що на силові структури мають бути місцеві керівники, а не «варяги» чи «парашутисти». Влада нас не послухала у випадку СБУ.

УМВС також без очільника. Це сумно, бо бардак.

Що позитивно, що попри те, що УМВС і СБУ не працювали на повну силу, кількість правопорушень зменшилась. Тобто, у народу виросла в рази самосвідомість.

Що стосується найбільш корумпованих управлінь, галузей, то керівник медицини пішов у відпустку і не хоче йти з посади.

Лісове господарство – сподіваємося. Що скоро ситуація зміниться. Бо там також жахлива ситуація. Є аналіз – цифри, - крадіжки просто зашкалюють. Самоорганізований народ пробує не дати провести шаблонні коурпційні схеми. Це вже добре. При багатьох управліннях створюються громадські ради, які стримують і не дають вернути попередні схеми.

Екологія – все сумно. Тому, що ні управління, ні керівник управління, ні інспекції не замінені. Всі з «системи» яка мала спрямування – корумпувати.

В будівництві також нічого не змінено.

По суті зміни відбулися тільки на 10%. А решта все тупик – ті самі корупційні схеми і все рухається далі тільки з новими «смотрящими» якщо не на місцях, то в Києві.

Зараз є певне затишшя, бо фінансові потоки «пересохли», бюджетні видатки по багатьох напрямках зупинені. Як тільки з’являться бюджетні кошти, тоді розпочнеться найзапекліша боротьба між владою на місці і народом, який пробуватиме завадити впровадженню старих схем в життя, а влада буде опиратися.

 

Тобто все сумно? Майдан злили і все безперспективно? Чи є світло в кінці тунелю?

Світло в кінці тунелю може забезпечитись двома варіантами.

Перший: той, хто стане президентом все-таки розірве шаблони в себе в голові і почне хоча б трохи ламати цю систему.

Другий: якщо перший варіант не реалізується, то на осінь треба готуватись до другого майдану. Інших варіантів сьогодні нема. Те, що зараз відбувається, свідчення того, що черговий майдан не за горами. Зараз зросте ціна на газ, підніметься вартість компослуг, продуктів, а грошей нема. Зараз буде Пасха, народ відсвяткує, а потім візьметься за вже нову владу. І якраз на осінь визріє новий майдан.

У нас є ще така річ як довибори у РВУ по округу №83 (місто Івано-Франківськ).  Ми не будемо говорити про кандидатів, які йдуть, хто заслуговує біль, а хто менше. Єдине, що я б хотів сказати, це те, що я не розумію на сьогоднішній день, як свою кандидатуру подав міський голова Віктор Анушкевичус. Як йому стало духу і сили. Це людина, яка за 8 років нічого не зробила позитивного для міста, яка крім «ямкового ремонту» більше нічим не запам’яталася, людина, яка за три місяці майданів, - чи не єдиний міський голова в Україні, який взагалі нічим не допоміг для Майдану. Тільки весь цей час пробував на цьому піаритись. Людина, яка навіть другого грудня, під час штурму ОДА, першою нас назвала «провокаторами». Він зустрів нас перед кабінетом тодішнього голови ОАД Чуднова і кричав, що ми провокатори. Як йому вистачило сили, духу? 

 

Але міський голова обраний народом, мешканцями Івано-Франківська. Будуть вибори і громада або проведе свою «люстрацію»…

Міський голова Івано-Франківська нині не просто має зняти свою кандидатуру з кандидата на депутати у ВРУ, він має просто написати заяву на звільнення з посади міського голови.

 

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ексклюзив «Фіртки»: Роман Островський про Народну раду, тендери, боротьбу з корупцією, про місцеву «чечетовщину» та «узурпаторів» влади, про Левицького та «Сервіс-Авто»

 

 


08.04.2014 1418 48
Коментарі (48)

Місько 2014.04.08, 07:45
По суті все правильно викладено.
07 2014.04.08, 08:18
А.Троценко не замішений в розподілені екологічних коштів спільно з Бойком.
Нео 2014.04.08, 08:22
Міського голову я бачив на майдані коли там був, а от про цього островського, я взагалі нічого не чув, не те щоб бачити там
До Островського 2014.04.08, 08:32
Вас як послухати то ви наймудріший але це з вашої калакольні так виглядає. Всі навкруги погані і Троценко і Шлемко і Анушкевічус і УМВС і СБУ якісь не правильні а хто тоді правильний? Ви не критикуйте а пропонуйте допомагайте підсказуйте щось мудре а ні то вийдіть з пропозицією що ви хочете бути губернатором і представти свою команду програму і термін і покажіть себе в роботі а ні плюєтеся з паравоза. Мене Троценко звільнив з ОДА але кажу чесно він є дійсно заручник ситуації і я йому не завидую хай йому дає Бог здоров'я витримки мудрості впевненості і по менше на його шляху Островських тих які плюються з паравоза а по більше тих які під ставляють плече. Роман ти файний хлопець але погодься що критикувати ми вміємо всі але тут така ситуація що ТРОЦЕНКУ зараз потрібна допомога а не критика!
рррр 2014.04.08, 09:35
Скоро будуть знову ділити екологічні кошти, так що готуйтеся. Ха- ха.
vasya 2014.04.08, 10:10
Правильно сказав - зламати систему в себе у свідомості...Але вже давно і публічності існує система - критикувати всіх, а самому нічого не пропонувати. Як наслідок - все руйнується і майже нічого не зводиться (за окремими виключеннями). Ні в кого з політиків немає економічної програми, тому ми як нація йдемо шляхом самознищення. Адже навіть цей "один із ключових активістів" пістя героїчного штурму ОДА повернувся додому, сів за стіл, повечеряв, помився, ліг спати. А їжа, постіль, електрика, гаряча вода та інше - вони були завжди...а в результаті штурму ОДА їх запаси тільки збільшились. Треба до всіх політиків використовувати менеджерський підхід - критикуєш - пропонуй своє. І не просто пропонуй, а з термінами, очікуваними результатами, відповідальними особами. Немає цього у промові - пішов геть..
отак 2014.04.08, 10:18
Не критикують того, що нічого не робить. Нема за що критикувати.
для фіртки 2014.04.08, 11:49
Спочатку потрібно зрозуміти хто такий Островський, яка в нього освіта, чим заробляє на життя,чому просидів під час революції в тилу і т.д. і після цього можна питатись його думки
Очевидець 2014.04.08, 11:58
Хто пролюстрував цього Островського? Звідки він всплив? Може він засланець або запроданець ФСБ? Якись він немитий і небритий.
Сем 2014.04.08, 12:01
Поки що один деструктив. Руйнувати - це ми скоренько можемо
Островському 2014.04.08, 13:42
Романе, може Ви не знаєте, але всі кадрові питання затверджує або не затведжує Дмитро ШЛЕМКО, дивно чого його слухається СВОБОДА!
Петро 2014.04.08, 13:43
А цей спеціаліст широко профілю. Слесарь по металу по хлебу и по салу. Усьо знає, кого куда і за що або за ніщо у випадку ану(ш/с)а. Це і є найбільше горе. Усюда йому зле. Та нехай йде геть. Шо він зробив? Хто це? Самозванцев нам не надо-командиром буду я!
вв 2014.04.08, 13:48
Островський молодець. Без претензій на владу і посади займається контролем у владі від Народної Ради. Тих хто критикує, - замініть його - але чи готові ці критики віддавати весь свій час, відривати від сім'ї та дітей, і щось прагнути змінити в хронічно корумпованих, хамських, злодійських коридорах? Респект Островському що робить і за мене цю мало вдячну роботу, причому на громадських засадах)
Відповідь скептикам 2014.04.08, 14:28
Відповідь скептикам https://www.youtube.com/watch?v=unc2R-mpFLE
vasya 2014.04.08, 14:33
до ВВ Змалку дивувала професія "критик" - музичний, художній, літературний - не розумів, як це людина, яка не має досвіду створення піснь, картин, оповідань, може обговорювати тих, хто створює. Подорослішав - зрозумів. Так можна ціле життя нічого не створювати, але жити, ще й добре жити, мимохідь руйнуючи життя і творчість тих, хто робить...
vasya 2014.04.08, 14:34
...хто знає - не говорить, хто говорить - не знає...
Проффесор 2014.04.08, 14:51
Універсальний проффффесіонал - у всіх галузях знаток. Популістські висловлювання і повна відірваність від реального стану речей. Такі особи так нарулять областю, що їсти не буде що. Давайте все поламаємо, на їх місце поставимо осіб без освіти і без досвіду - і аж тоді заживемо. Це ідіотизм і дорога в нікуди.
++ 2014.04.08, 14:57
Правильне інтерв'ю.
Островському 2014.04.08, 15:00
Хто тобі дав право судити?Ти в свому житті щось корисне зробив,хоч віходок збудував?Яке ти маєш відношення до Майдану,ЩУР тиловий?Стули свою брудну пельку!!!
кривда 2014.04.08, 15:07
жоден з люстраторів не був на майдані а якшо був то десь збоку де були фотовідеокамери. всі сиділи тут де спокій і лише хороводили. чого ж на схід не їдете проводити агітацію а знову тут воюєте (як з МВС чи СБУ наприклад)?
Студент 2014.04.08, 15:23
Віктор Андрусович нам,студентам помагав і досить вагомо!А що ти зробив для майдану,кому ти поміг?
правда 2014.04.08, 15:27
В котрий раз переконуюсь:...плодами революції намагаються скористатись НЕГІДНИКИ!!!!!!!!!!!!!!
Андрій 2014.04.08, 16:48
Хто такий Островський? Що він зробив у житті щоб люструвати інших людей чи чого він добився?
Тета Маруся 2014.04.08, 17:03
ааааа, я зрозумів унікальну логіку деяких коментаторів. тільки ті, хто був на майдані люди, які наділені правами бути у владі, а всі решта - політичні бомжі. унікальна логіка)))))в бичому стилі "сам дурний!" А серйозно, інтервю правильне, навіть немає з чим сперечатися.
вася 2014.04.08, 17:48
гіршого вже не поналазить, кого не люструєш не помилишся.А його з.болюк звільнилась чи ні?
Мдаааа 2014.04.08, 17:50
Якщо Островський то Народна Рада та Люстраційний Комітет ... то шкода ... дуже Знаю того хлопа ще з 90х Бабло - це ціль номер 1 Не виходило до сьогодні до корита дорватися Так тепер все гаразд Але добре, що хоча б тренд до змін є у нас позитивний. Нехай навіть поки що і з Островським ...
Оля 2014.04.08, 19:01
Також знаю Островського не перший рік. Нормальний він. І що бабло для нього не номер один - не сумніваюся. Але і не є він кислим і пафосним бомжем. Людина як людина, якій "ніщо людське не є чужим"...))))
Лікар 2014.04.09, 09:21
Діагноз Островського Р. Неадекватна душевно-хвора людина з параноїдальним психозом у стадії ремісії. Всіх люструвати!!!!Всі вороги!!!! (так званий синдром "правдоборця")Вічний революціонер. Та йому не люстрацію, а хоча б медкомісію пройти
будинок кави 2014.04.09, 11:16
Хлопці.!!! Ці люстратори включаючи праві сектори, неміші, самооборони, островські і т.д. цілісінькій день сидять в БУДИНКУ КАВИ п'ють каву по 15-25 грн, димлять і вирішують стратегічні плани України.ОХ.....ЄТЬ
Соня 2014.04.09, 16:09
Як корінна франківчанка, я рішуче проти ануса. Це найгірший мер, який був у нас за всі роки незалежності. У Франику найгірші дороги в Україні. Не має бути так, коли чиновники будують будинки за мільйони, а місто - перетворюється у відстійник.
батальон "Восток" 2014.04.09, 17:00
Островського та інших місцевих люстраторів терміново на Східний фронт. Там "Топаз" і його бандюки із "Оплоту" швидко навчать наших крикунів шанувати нову українську владу.
воля 2014.04.09, 19:19
а сам забуханий ,або вічно спить -ти що Господь Бог ,щоб всіх судити,а простих людей Ти питаєшся ,як робити висновок чи людина достойна чи ні .Люди я його не знаю ,розкажіть мені трошки про нього,І чи записався він у добровольці ,або в НАЦГВАРДІЮ
Дуня 2014.04.09, 21:56
Інтерв'ю хороше. Молодець, все прямим текстом.
Симпатик 2014.04.10, 04:04
Островський і компанія працюють за завданням Путіна. Головне для них - дестабілізувати ситуацію в країні!
до Соні 2014.04.10, 09:41
А для чого ви тоді його мером вибрали якщо такий поганий.
крт 2014.04.10, 21:37
А для мане він ніхто, тай взагалі його ігнорую. Взалі дивно чого з ним носяться як з " писаним яйцем". Його діяльність(щодо люстрації) поза законом.
vasya 2014.04.10, 10:13
до Соні...ви просто не знаєте - дороги такі самі, як всюди - у Києві, Житомирі, у Лніпрі, Одесі та Запоріжжі навіть гірші..
07 2014.04.10, 11:24
"1993 рік, початок нової п'ятирічки. Для виховання свідомого ставлення до праці особливо велике значення надбав наказ Леніна про строге дотримання принципу матеріальної зацікавленості, вірної організації праці та відпрацювання нової дисципліни. Головним у діяльності партії стали організація виробництва та виховання трудящих" ("Історія Компартії СРСР", Москва, видавництво "Політична література").
ff 2014.04.10, 20:23
як можна пролюструвати мера, якого вибрали самі мешканці, на відміну від якогось хероя, який бо-зна хто????
Роман Островський 2014.04.10, 23:50
Перечитав коментарі) Щиро вдячний за порцію позитиву)))) І це я не претендую на жодну посаду.Уявляю,що збочений розум диктує деяким дописувачам,коли вони коментують кандидатів у депутати))))
Іван 2014.04.11, 10:53
Щоб претендувати на посаду, потрібна освіта, досвід, і бажання працювати. Набагато легше всіх ЛЮСТРУВАТИ ніж щось робити. Як то кажуть пи...ти - не мішки тягати. А саме цим займається най головний люстратор.
ІГОР 2014.04.08, 21:33
УСІ НЕ ТАКІ УСЕ НЕПРАВИЛЬНО!Ромчику а шо ви КОНКРЕТНО пропонуєте ! Шо самі зробити а не балаболити та тарахкотіти ! !
Тверезий 2014.04.08, 23:40
Дайте можливість керувати силовими структурами професіоналам. Не робіть поділу на "чужих і "своїх". В СБУ прийшла нова людина, і її треба судити по справах. Хто сказав, що серед тих які були в попередніх владах немає чесних, відданих Україні людей?
всім 2014.04.09, 07:51
Хай Островський не думає що його люструвати не будуть...
член ради 2014.04.09, 07:54
порадив би менше надриву. а так один з небагатьох молодих що хоче змінити а не заробити
відповідь студенту 2014.04.09, 08:01
Віктор Андрусович нам,студентам помагав і досить вагомо!А що ти зробив для майдану,кому ти поміг?---хто бабло дав той і герой цікаве у нас майбутнє
Пес 2014.04.09, 13:30
Наша біда, українців, в замежному скепсисі... Ці хлопці ЩОСЬ РОБЛЯТЬ. Намагаються, витрачають час і зусилля. На відміну від СЕРУНІВ-коментаторів, які тільки сруть тут. Тому так і живемо.
Вероніка Шиманська 2014.11.30, 15:24
У голови ОДА надто багато порадників. І найбільше обурює, що в усі ради, кваліфікаційні комісії влізли люди, які роками нічого не робили, не дали результату, обхджували кожного голову ОДА, починаючи від Палійчука і вішали лапшу на вуха. І нині знову рвуться щось змінювати. Для кого змінювати - для себе гарних? Питання ніби є до голови ОДА. У мене теж є питання стосовно пропонованих заступників. Один ставленик екс заступника Вишиванюка. Прославився на бажанні відтяпати землю на Івасюка 42-46. Якби не люди то виросла би там багатоповерхівка. І ця людина тепер претендує на посаду заступника. Ще один прийшов без поняття що таке область, люди, їх проблеми і навіть не має юажання вникати і допомагати. Стикнулася з цим. Стало бридко. Громадські активісти, які нині хочуть люструвати всіх і вся тепер кришують директорів департаментів за обіцянку вигравати тендери з ремонту лікарень. То дійсно постає питання, а за що стояв майдан? За що гинули молоді люди?
02.12.2024
Тетяна Сорока

Про атмосферу у Верховній Раді, творення законів, що змінюють правила гри для бізнесу, для розвитку локальних ініціатив, про майбутні вибори та терміни служби у війську, народний депутат розповів журналістці Фіртки.  

790
29.11.2024
Олег Головенський

Під час своєї передвиборчої компанії Дональд Трамп запевнив, що якщо він виграє вибори, то за його президентства впровадження CBDC в США буде заблоковане. Що таке ці CBDC? Це — Central Bank Digital Currency (цифрові валюти центральних банків).

761
27.11.2024
Микола Сторожовий

В Івано-Франківську з кінця жовтня 2024 року офіційно розпочали роботу мовні волонтери-інспектори, діяльність яких спрямована на контроль за дотриманням мовного законодавства та популяризацію української мови. Фіртка поцікавилася, з якими порушеннями найчастіше стикаються мовні волонтери?

1257
26.11.2024
Тетяна Сорока

Про ПТСР, його наслідки та лікування журналістці Фіртки розповів завідувач кафедри психіатрії, наркології та медичної психології Івано-Франківського національного медичного університету, доктор медичних наук Михайло Пустовойт.

2629
22.11.2024
Тетяна Дармограй

​Про те, як живе Івано-Франківськ в умовах повномасштабного російського вторгнення в Україну та як місцева влада реагує на виклики, пов’язані із війною, журналістка Фіртки поспілкувалась з міським головою Русланом Марцінківим.

1426
19.11.2024
Вікторія Матіїв

Як змінився рівень дитячої злочинності, булінг, випадки сексуального насильства та самогубств, розшуки дітей, збільшення кількості злочинів, пов'язаних з наркотиками та поради для батьків, журналістка Фіртки поспілкувалася з начальницею відділу ювенальної превенції Головного управління Нацполіції в Івано-Франківській області Аллою Бойчук.

2137 9

Теперішні жлоби і жлобихи збирають величезні аудиторії – від кількох тисяч й аж до десятків мільйонів завсідників соціальних мереж. Але суть та сама.

756

«Хресні ходи», «молитовні стоянія» образ «жертви» та численні відео всіляких «батюшок» та вірян московського патріархату після об’єднання українського православ’я нікуди не зникли. Вони далі  продовжують розхитувати українське суспільство.  

806

Багато можна зробити завдяки слову: надихнути, підтримати, захистити, навчити, але так само і принизити, образити, вбити. Особисто мене дивує той факт наскільки широко розповсюджена нецензурна лексика серед дітей. 

1701

У статті розглядається бездіяльність окремих посадових осіб щодо подолання корупції в Україні, яка має руйнівні наслідки у безпековому напрямку. 

1697
28.11.2024

Багато хто, бажаючи схуднути чи поліпшити здоров'я, звертається до модних дієт. Але правда в тому, що більшість дієт не дають тривалого результату і навіть можуть нашкодити організму.  

416
25.11.2024

Радісна новина для всіх поціновувачів азіатської кухні! Roll Club – відома мережа ресторанів суші з багаторічним досвідом роботи в Україні – тепер і в Івано-Франківську!

491
20.11.2024

Харчування під час війни немає відрізнятись від звичного раціону, який був у мирний час, та обов'язково повинне бути збалансованим. 

18406
30.11.2024

Захист Батьківщини випливає із четвертої Божої Заповіді, яка трактується: "Шануй батька і матір". А Батьківщина — це наша друга матір, тому добрі діти, звичайно, свою маму захищатимуть.  

7529
25.11.2024

Християнська сім'я бере на себе відповідальність жити разом аж до смерті: у любові, вірності, чесності та послуху подружньому.  

3698
21.11.2024

Вхід у храм Пресвятої Богородиці належить до дванадцяти найбільших свят церковного літургійного року, тож це означає, що треба відвідати в церкві богослужіння. 

1094
18.11.2024

Отець каже: виконайте заповідь Божу – вшануйте свято Боже молитвою у храмі, а житейське на цей день відкладіть.

10816
30.11.2024

На фестивалі можна придбати книги та особисто поспілкуватись з авторами.

475
29.11.2024

Цей закон набуде чинності з 1 грудня.

361
28.11.2024

2024 рік — це рік, коли у громад забрали військовий податок на доходи, військове ПДФО.

541
24.11.2024

Керівництво Франції вважає, що українське військо може завдавати ударів французькими ракетами великої дальності лише в цілях самооборони. Наразі невідомо, чи зброю французького виробництва вже використовували для атак.  

485
23.11.2024

Водночас 33% респондентів із заходу однозначно не підтримують проведення місцевих виборів під час війни, а 16% — скоріше не підтримують.  

726