Директор ЄРЦ судитиметься з громадським активістом: суд в понеділок

 

1 квітня о 09-30 в Івано-Франківському міському суді відбудеться судове засідання за позовом Вадима Войтика до Михайла Вінтоняка про спростування його інформації щодо діяльності КП "Єдиний розрахунковий центр", яку він озвучив у ефірі ТРК "3 Студія":  "Вадим Войтик хоче 100 тисяч гривень за нібито нанесення репутаційної шкоди підприємству. Проте, хочу наголосити, що я своєї позиції не змінював і не зміню. Вважаю, що діяльність "ЄРЦ" є непрозорою і непублічною. Тарифи на послуги цього комунального підприємства є необгрунтованими. Розміри, площі прибудинкових територій є неправильними. "ЄРЦ" повністю підконтрольне "Свободі". Послуги "ЄРЦ" надають афільовані Свободою структури. І найголовніше: я вважаю, що договір між мешканцями і "ЄРЦ" повинен бути!," - написав М.Вінтоняк на своїй сторінці у соціальній мережі, зазначивши, що планує на суді оприлюднити "цікаву інформацію щодо ймовірних фактів корупційної діяльності "ЄРЦ", повідомляє Бріз.


31.03.2013 1694 18
Коментарі (18)

Я до Міська 2013.03.31, 10:17
Міську агов, де ти, де твої "знамениті" коментарі?
нарешті 2013.03.31, 10:24
Вінтоняк, Чирва і решта "борців" мають унікальну можливість фактами наданими в суді дати реальний спротив "свавіллю" Войтика! Алілуя! Чирва, вперед, зі своїм багажем секретної інформації і дати їм по заслугам. А Вінтоняка знов допустити до комунального корита бо він ще схудне так довго без комунальних коштиків... Гарно Сергій Ви дивитесь з Вінтоняком в одній команді! PS Як завжди з Повагою до Вашої "тєжкої і невдячної" праці п.Сергію в боротьбі з комунальними вітряками...
Місцевий 2013.03.31, 10:43
На рахунок прибудинкових територій Вінтоняк прав. За основу взяли схеми територій будинків ще часів радянщини, вданий час багато змінилось. В будинках є магазини та інші установи, а територія розподілена на жильців, вот Войтик Вам один факт і .т.д....
філософ 2013.03.31, 13:11
Вітер тобі,що пластинку заклинило???
M 2013.03.31, 13:17
По великому рахунку, громадському активісту боятися нічого. В сучасних українських правових реаліях, позовні вимоги про відшкодування шкоди завданої поширенням недостовірної інформації суди задовольняють вкрай рідко. В суді представнику ЄРЦ необхідно буде довести: 1. Інформація недостовірна; 2. Ця інформація спричинила шкоду для підприємства; 3. Ця шкода становить саме 100 000 грн. 4. Шкода в 100 000 грн. підтверджується належними доказами. 5. Наявність причинного зв'язку між поширенням інформації та заявленою шкодою. Я навіть якщо все це буде доведено (в чому я дуже сумніваюся) і суд винесе рішення в користь ЄРЦ - існує велика імовірність скасування такого рішення апеляційним судом. В касаційній інстанції практично всі такі рішення скасовуюються. Суди посилаються на норму Конституції України, що забезпечує право на свободу слова.
Чому 2013.03.31, 11:21
Чому цих активістів громадських (Чирва, Вінтоняк) не було чути за ЖЕКів? Та ж прибудинкова і ті ж інші проблеми? Вінтоняк був великою керівною людиною в УЖКГ - де була його громадська небайдужість і принциповість? З якої глибини своєї душі він її винайшов зараз? Вінтоняк ще в буремні роки попередньої своєї комунальної діяльності не словом а ділом могли довести свою ефективність, а не пускати бульки зараз... Придумали ж - "громадська організація" - організатор чого і кого? Чому не робив свою роботу коли там був? Чому зараз кортить назад до комунальщини? Посміховисько одне, а не ГО... Че й Чирву втянули в цю фігню з комунальщиною, займався чоловік "екологічними" проблемами ні потягнули його позоритись ще на старості років...
Вітер 2013.03.31, 12:36
Певні структури, близькі до ЄРЦ, здійснюють аварійні ремонти, які оплачуються за тарифом,а потім ЄРЦ проводить їх як поточні. Таким чином за одну й ту ж роботу мешканці міста оплачують двічі. Див. інтервю Войтика нижче.– Що підпадає під визначення аварійних ремонтів і техобслуговування? – Тут є проблема різниці у термінології. У будівельній класифікації визначені терміни технічного обслуговування, поточного і капітального ремонтів. Аварійного ремонту там нема. Це термін, яким послуговується виконавець послуги. Якщо будинок залишився без води – це аварійна ситуація. І якщо для того, щоб її знову подати, потрібно вирізати і поміняти шматок труби, – це можна вважати аварійним ремонтом. Ми, звісно, могли б пройти всю передбачену процедуру: повісити оголошення, зібрати збори мешканців, скласти кошторис, отримати погодження, але на все це потрібен час, а будинок чи кілька квартир по стояку залишалися б без води. Тому наше положення передбачає виконання таких робіт по факту, щоб усунути проблему. При таких ситуаціях роботи вартістю до трьох тисяч гривень ми негласно вважаємо умовно аварійними. А техобслуговування включає в себе і витрати на персонал. Ніхто ж не задумується над тим, за чий кошт ходить на виклики майстер, працюють інженери, паспортисти. Це все – за кошти мешканців. Різниця в тому, що в ЖЕО адмінапарат колись складав 200-300 осіб на ціле місто, а зараз у нас 20-30 осіб. На його утримання ми вкладаємося у 8% в структурі так званої квартплати. А ЖЕО зібраних коштів не вистачало навіть на зарплати своїм працівникам. Фактично за кошти, які мали йти на ремонти будинків, виплачували зарплату. – Що підпадає під визначення аварійних ремонтів і техобслуговування? – Тут є проблема різниці у термінології. У будівельній класифікації визначені терміни технічного обслуговування, поточного і капітального ремонтів. Аварійного ремонту там нема. Це термін, яким послуговується виконавець послуги. Якщо будинок залишився без води – це аварійна ситуація. І якщо для того, щоб її знову подати, потрібно вирізати і поміняти шматок труби, – це можна вважати аварійним ремонтом. Ми, звісно, могли б пройти всю передбачену процедуру: повісити оголошення, зібрати збори мешканців, скласти кошторис, отримати погодження, але на все це потрібен час, а будинок чи кілька квартир по стояку залишалися б без води. Тому наше положення передбачає виконання таких робіт по факту, щоб усунути проблему. При таких ситуаціях роботи вартістю до трьох тисяч гривень ми негласно вважаємо умовно аварійними. А техобслуговування включає в себе і витрати на персонал. Ніхто ж не задумується над тим, за чий кошт ходить на виклики майстер, працюють інженери, паспортисти. Це все – за кошти мешканців. Різниця в тому, що в ЖЕО адмінапарат колись складав 200-300 осіб на ціле місто, а зараз у нас 20-30 осіб. На його утримання ми вкладаємося у 8% в структурі так званої квартплати. А ЖЕО зібраних коштів не вистачало навіть на зарплати своїм працівникам. Фактично за кошти, які мали йти на ремонти будинків, виплачували зарплату. – Що підпадає під визначення аварійних ремонтів і техобслуговування? – Тут є проблема різниці у термінології. У будівельній класифікації визначені терміни технічного обслуговування, поточного і капітального ремонтів. Аварійного ремонту там нема. Це термін, яким послуговується виконавець послуги. Якщо будинок залишився без води – це аварійна ситуація. І якщо для того, щоб її знову подати, потрібно вирізати і поміняти шматок труби, – це можна вважати аварійним ремонтом. Ми, звісно, могли б пройти всю передбачену процедуру: повісити оголошення, зібрати збори мешканців, скласти кошторис, отримати погодження, але на все це потрібен час, а будинок чи кілька квартир по стояку залишалися б без води. Тому наше положення передбачає виконання таких робіт по факту, щоб усунути проблему. При таких ситуаціях роботи вартістю до трьох тисяч гривень ми негласно вважаємо умовно аварійними. А техобслуговування включає в себе і витрати на персонал. Ніхто ж не задумується над тим, за чий кошт ходить на виклики майстер, працюють інженери, паспортисти. Це все – за кошти мешканців. Різниця в тому, що в ЖЕО адмінапарат колись складав 200-300 осіб на ціле місто, а зараз у нас 20-30 осіб. На його утримання ми вкладаємося у 8% в структурі так званої квартплати. А ЖЕО зібраних коштів не вистачало навіть на зарплати своїм працівникам. Фактично за кошти, які мали йти на ремонти будинків, виплачували зарплату. – Що підпадає під визначення аварійних ремонтів і техобслуговування? – Тут є проблема різниці у термінології. У будівельній класифікації визначені терміни технічного обслуговування, поточного і капітального ремонтів. Аварійного ремонту там нема. Це термін, яким послуговується виконавець послуги. Якщо будинок залишився без води – це аварійна ситуація. І якщо для того, щоб її знову подати, потрібно вирізати і поміняти шматок труби, – це можна вважати аварійним ремонтом. Ми, звісно, могли б пройти всю передбачену процедуру: повісити оголошення, зібрати збори мешканців, скласти кошторис, отримати погодження, але на все це потрібен час, а будинок чи кілька квартир по стояку залишалися б без води. Тому наше положення передбачає виконання таких робіт по факту, щоб усунути проблему. При таких ситуаціях роботи вартістю до трьох тисяч гривень ми негласно вважаємо умовно аварійними. А техобслуговування включає в себе і витрати на персонал. Ніхто ж не задумується над тим, за чий кошт ходить на виклики майстер, працюють інженери, паспортисти. Це все – за кошти мешканців. Різниця в тому, що в ЖЕО адмінапарат колись складав 200-300 осіб на ціле місто, а зараз у нас 20-30 осіб. На його утримання ми вкладаємося у 8% в структурі так званої квартплати. А ЖЕО зібраних коштів не вистачало навіть на зарплати своїм працівникам. Фактично за кошти, які мали йти на ремонти будинків, виплачували зарплату. – Що підпадає під визначення аварійних ремонтів і техобслуговування? – Тут є проблема різниці у термінології. У будівельній класифікації визначені терміни технічного обслуговування, поточного і капітального ремонтів. Аварійного ремонту там нема. Це термін, яким послуговується виконавець послуги. Якщо будинок залишився без води – це аварійна ситуація. І якщо для того, щоб її знову подати, потрібно вирізати і поміняти шматок труби, – це можна вважати аварійним ремонтом. Ми, звісно, могли б пройти всю передбачену процедуру: повісити оголошення, зібрати збори мешканців, скласти кошторис, отримати погодження, але на все це потрібен час, а будинок чи кілька квартир по стояку залишалися б без води. Тому наше положення передбачає виконання таких робіт по факту, щоб усунути проблему. При таких ситуаціях роботи вартістю до трьох тисяч гривень ми негласно вважаємо умовно аварійними. А техобслуговування включає в себе і витрати на персонал. Ніхто ж не задумується над тим, за чий кошт ходить на виклики майстер, працюють інженери, паспортисти. Це все – за кошти мешканців. Різниця в тому, що в ЖЕО адмінапарат колись складав 200-300 осіб на ціле місто, а зараз у нас 20-30 осіб. На його утримання ми вкладаємося у 8% в структурі так званої квартплати. А ЖЕО зібраних коштів не вистачало навіть на зарплати своїм працівникам. Фактично за кошти, які мали йти на ремонти будинків, виплачували зарплату.
ВВ дописувачам Чому і Нареш 2013.03.31, 13:22
Вінтоняк вперше за 20 років відкрито назвав мера і К руйнівниками структук і не тільки ЖЕКів. Вінтоняк вперше за 20 років виявив що ЖЕКи свідомо нищать заставляючи їх робити роботи (прибирати тротуари та дороги) за кошти мешканців, а в той час ДРЕУ щороку на ці послуги отримувалди по 7 млн. грн. Вінтоняк вперше відмовився щоб ЖЕКи вивозили будівельне і негабаритне сміття, бо це мала робити АТП 0928 яка була підвласна меру. Вінтоняк розвалив попереднє ЄРЦ яке збирало кошти з квартплати ЖЕКів і направляло на власні рахунки чиновників МВК в м.Одесу. І т.д. Через це мером було ліквідовано УЖКГ бо він нічого не зміг робити з Вінтоняком. А хто не знає то нехай не триндить. За Вінтоняка якісно відремонтували вул. К.Данила, Вороного, Матейка частину Незалежності іт.д. які вже сьомий рік без ям.
Ігор 2013.03.31, 13:34
Я працював в свій час з Вінтоняком і знаю його з доброї сторони. Він дійсно є фахіваць, добрий юрист і економіст. Він дійсно перейшов дорогу тим хто наживався на комуналці і саме тому постраждав. А ЄРЦ біситься тому, що він в свій час увів їх в курс справи і показав як правильно зробити, щоб до людей добром прийти але Свобода не почула і зробила відкатену фірму проти якої він перший і виступив. Але правда є правдою йому допоможуть добрі люди, а ЄРЦ буде ліквідовано. Я йому вірю, бо як брався за справу то доводив до кінця.
Місько 2013.03.31, 14:36
Панове!Не будьте варятами.Про які громадські організації ви говорите.Наша громадськість спить мертвим сном.А хлопці від політики через ці організації рішають свої проблеми.За кожною з них шукайте пику якось місцевого перця,що хоче чи то в крісло міького голови,чи в яке інше заскочити щоб щось урвати.А ці двоє теж брешуть.Один заговорив бо від влади усунули.Тому він говорить зі злобою і не зовсім обєктивно.Інший-тому,що при владі.Багато знає,але говорить те,що дозволено,бо зараз з "командою" біля корита намагаються урвати свій шматок.Та деколи горять як шведи під Полтавою на"чаюванях".Панове хай сі судьться.Можливо щось нам цікаве розкажуть один про одного.Може ми мудрішими станемо і будемо справжні громадські організації створювати на зразок будинкових, вуличник,квартальних комітетів.Тоді ми самі будемо рахувати,що і по чому.А поки цьго не має то нас ЕРЦ,як колись комуністи за вуха тягнуть у світле майбутнє.
Сергій Чирва 2013.03.31, 15:46
Дописувачам "Чому" та Нарешті" Оце так! З радістю побратась завтра на суді з Вінтоняком! Щодо фактів, то вони розглянутіц вже на антимонопольномц комітеті (АМК), підсумкове засідання ви, єрцоисти умудрилися перенести з 28 чила на два тиждня, мабудь для усунення від використання в судовому рішенні. От крючкотвори!А хто з АМК пішов їм на зустріч, просто так, для паритету? А де совість? А за часів ЖЕКів я займався іншими питаннями. А за ЄРЦоністів взявся, бо вже дістали особисто мене та колег, та просто краян, жаль що ще не вісі розуміють складність питання. Але, я не один!
Сергій Чирва 2013.03.31, 15:53
"Миськові" От того і працюю аби розбудити громадськість... Люди ще в тумані, але потроху пробуджуються. І слава Богу. Тільки громадою можемо відстояти кожен своє окреме, свої інтереси! Люди, не мовчіть! Ми - не раби, раби - не ми!
Сергій Чирва 2013.03.31, 15:58
"Миськові" Таки мушу відписати. За мною жодної "пики" не стоїть. Я сам по собі. А всілякі ГО використовую на користь громади міста! ГО, не обіжайтесь на мене. Все для людей!
Чирві 2013.03.31, 16:49
Як сам по собі та вас там хмара "спеціалістів": Гудзинський, Чорненький (це взагалі діяч тільки для громади правда?)!
svoboda 2013.03.31, 17:14
Чому тоді прокуратура мовчить може їм добре заплатили щоб вони злочинів не бачили?
Геньо до Міська 2013.03.31, 17:24
Шведи під Полтавою згоріли саме через зраду українців. Тому і ми зараз горимо перед ПеРдунами через свою зраду принципам.
Віктор 2013.03.31, 17:28
Я не знайомий ні з Вінтоняком ні з Чирвою. Але що до ЄРЦ - дійсно шахрайська структура. Ні угод, ні реальних послуг населенню не надають - просто збирають гроші для своїх потреб зі всього міста під кришуванням "Своботи", це факт. А мер, наш захісник, мовчить - бо боїться втратити крісло, їх же більшисть! Люди справно сплачують кварплату на утримання компанії "ЄРЦ+Свобода", а якщо щось несправне в будинку тоді збирайте ще гроші, любі реальні роботи в будинку по співфінансуванню - такі тепер умови утримання житлового фонду, згідно положення розробленого ЄРЦ да затвердженого Свободою. Не мають з чого пенсіонери додатково оплатити ремонт труб - будуть без горячої води, скільки того літа!
Сашко 2013.03.31, 18:55
Я думаю, що Свобода бореться проти власного народу. Ну як можна створити ЄРЦ як посередницьку структуру, провести як небуть громадські слухання і встановити тариф на утримання "роботяг" ЄРЦ в кількості 11.6 коп. за метр квадратний житла. І як думаєте скільки? Це всього навсього три мільйони в рік , бо ЄРЦ обслуговує 2 млн.780 тис кв.метрів житла. Уявіть собі, що ми при ЖЕКах платилм скільки скільки багато і вважали що ті нічого не робили. А тепер ЄРЦ платимо більше, а ці взагалі нічого не роблять, окрім цього ці суки своїм ЄРЦшнікам дозволили квартплаиту не платити. Тобто пенсіонер платить останню копійку за квартплату, а ЄРЦшник нуль. ЄРЦ треба закривати і чим скоріше тим краще. Вони з бюджету міста забирають кошти і нехай фінансують цю банду ЄРЦ і Войтика.
30.06.2025
Тетяна Ткаченко

Про актуальність проблеми больового синдрому в периопераційному періоді журналістці Фіртки розповів завідувач кафедри анестезіології та інтенсивної терапії Івано-Франківського національного медичного університету, професор Іван Тітов.  

1128
26.06.2025
Олег Головенський

Фіртка вже проаналізувала декларації нардепів, керівників рад, ОВА та голів громад Прикарпаття за 2024 рік. Сьогодні — фінальна частина: декларації керівників правоохоронних органів області.

2825
24.06.2025
Павло Мінка

19 червня 2025 року Івано-Франківська обласна прокуратура повідомила: судитимуть організатора злочинної групи торговців бурштином.

990
21.06.2025
Діана Струк

Нікіта Тітов — художник, плакатист, ілюстратор. Ще кілька десятиліть тому він називав себе «ватніком», а сьогодні його роботи — символи українського спротиву. Його плакати надихають, підтримують і попереджають: Україна — сильна, і вона не зламається.

1046
19.06.2025
Катерина Гришко

На початку червня 2025 року провели тендерні конкурси на роботи в навчальних закладах на суму майже 40 мільйонів гривень. Фірми відомі та мають кримінальні справи.  

1060 3
16.06.2025
Вікторія Матіїв

Журналістка Фіртки поспілкувалася з керівником Івано-Франківського театру Ростиславом Держипільським, щоб дізнатися, як театр живе і працює під час війни, як народжуються нові вистави, які міжнародні проєкти підтримують українське мистецтво, а також про виклики сучасності і непересічну силу мистецтва в непростий час.

3127 3

Тема про заборону абортів, яку вчора запустила Івано-Франківська міськрада, не «від добра» і, звісно, «для піару». Якщо «піаром» вважати висловлення консервативної правої традиціоналістської політичної позиції.

916

Ніколи ідіотизм не стає більш очевидним, як у момент, коли починають його зводити у абсолют великі писарі сентиментально-переконливих текстів у редакційних кімнатах центрів, які «творять думки».

786

Глибше за інших пірнули гностики перших століть християнської ери. Вони дійшли принципового висновку: таємниця часу сусідить з таємницею Бога. Сусідить так близько, так щільно й невіддільно, що її пізнання майже напевно відкриває браму Творця, як найбільшої з таємниць.

372

Світ змінився до невпізнаваності зі стрімким розвитком технологій ми наче живемо у майбутньому. І водночас існують традиції, яким сотні років. Одна з таких  релігійних традицій — це шанування мощей святих у християнстві.

1098
30.06.2025

Замість обмежень, радять зважати на контекст, баланс у раціоні та якість продуктів.  

161
26.06.2025

Мер зазначив, що це приватний бізнес, а тому місто не видає земельні ділянки чи майно для таких закладів.

2353
19.06.2025

Станом на 1 червня 2025 року на Івано-Франківщині зареєстрували 901 фермерське господарство. Загальна площа сільськогосподарських угідь у їх власності та користуванні становить 40 тисяч гектарів.  

1156
27.06.2025

Сьогодні, 27 червня, віряни відзначають свято Найсолодшого Господа Бога і Спаса нашого Ісуса Христа – Людинолюбця.  

458
24.06.2025

Один чоловік ходив по окрузі, проклинаючи священика та розповсюджуючи про нього по всій парафії брехливі, злісні чутки.

15077
20.06.2025

Священник розповів про ставлення Церкви до дошлюбних статевих стосунків. 

7389
16.06.2025

У селі Гошів, що на Івано-Франківщині, на Ясній Горі розташований монастир Чину святого Василія Великого. Зокрема, на дзвіниці Гошівського монастиря знаходиться один з чотирьох карильйонів України.  

824
26.06.2025

Роботи Нікіти Тітова стали символами українського спротиву. Його плакати підтримують, надихають і говорять мовою, яка зрозуміла кожному. Та попри публічне визнання, автор часто стикається з піратством власних робіт.  

386
26.06.2025

Рішення саміту НАТО, ухвалене у Гаазі за підтримки президента США Дональда Трампа, підтверджує статус росії як спільної загрози для всього Альянсу.  

296
23.06.2025

Прем’єр-міністр Британії Кір Стармер заявив, що ядерна програма Ірану — серйозна загроза, а США вжили заходів для усунення цієї загрози.  

383
19.06.2025

Депутати Верховної ради України 18 червня 2025 року підтримали в цілому законопроєкт № 11469 про множинне громадянство.   

669
18.06.2025

Україна готується до виборів після завершення воєнного стану, але це будуть не звичайні, а унікальні вибори, які потребуватимуть окремого закону.  

1117