Загадки космосу, яким немає пояснення

Вчені з Лабораторії реактивного руху НАСА та Національної лабораторії Лос-Аламоса (США) склали список астрономічних явищ, що спостерігаються в Сонячній системі, які пояснити абсолютно неможливо. Ці факти багаторазово перевірені, і сумніватися в їх реальності не доводиться.

Та тільки в існуючу картину світу вони абсолютно не вписуються. А це означає, що або ми не зовсім правильно розуміємо закони природи, або … хтось ці самі закони постійно змінює.

1. Хто розганяє космічні зонди
У 1989 році дослідницький апарат «Галілео» вирушив у далеку подорож до Юпітера. Для того щоб надати йому потрібну швидкість, вчені використовували «гравітаційний маневр». Зонд двічі наближався до Землі так, щоб сила гравітації планети змогла його «підштовхнути», надаючи додаткове прискорення. Але після маневрів швидкість «Галілео» виявилася вищою розрахованої. Методика була відпрацьована, і раніше всі апарати розганялися нормально. Потім ученим довелося відправляти в дальній космос ще три дослідні станції. Зонд NEAR відправився до астероїда Ерос, «Розетта» полетіла вивчати комету Чурюмова-Герасименко, а «Кассіні» пішла до Сатурна. Всі вони здійснювали гравітаційний маневр однаково, і у всіх остаточна швидкість виявлялася більше розрахункової – за цим показником вчені стежили всерйоз після поміченою аномалії з «Галілео».
Пояснення того, що відбувається, не було. Зате всі апарати, відправлені до інших планет вже після «Кассіні», дивне додаткове прискорення при гравітаційному маневрі вже чомусь не отримували. Так що ж за «щось» в період з 1989 («Галілео») по 1997 рік («Кассіні») надавало всім зондам, уходившим в дальній космос, додатковий розгін? Учені до цих пір розводять руками: кому знадобилося «підштовхнути» чотири супутника? У уфологічних колах навіть виникала версія, що якийсь Вищий розум вирішив, що треба б допомогти землянам дослідити Сонячну систему.

Загадки космосу, яким немає пояснення ...

2. Чому земля тікає від сонця?
Учені вже давно навчилися вимірювати відстань від нашої планети до світила. Зараз вона вважається рівним 149 597 870 кілометрам. Раніше вважали, ніби воно незмінне. Але в 2004 році російські астрономи виявили, що Земля віддаляється від Сонця приблизно на 15 сантиметрів на рік – це в 100 разів більше, ніж похибка вимірювань. Відбувається те, що раніше описували лише у фантастичних романах: планета вирушила у «вільне плавання»? Природа почався подорожі поки невідома. Звичайно, якщо швидкість видалення не зміниться, то пройдуть ще сотні мільйонів років, перш ніж ми відійдемо від Сонця настільки, що планта замерзне. Але раптом швидкість збільшиться. Або, навпаки, Земля почне наближатися до світила?

Поки ніхто не знає, що буде відбуватися далі.

3. Хто «піонерів» не пускає за кордон
Американські зонди «Піонер-10» і «Піонер-11» були запущені відповідно в 1972 і 1983 роках. До нинішнього моменту вони вже повинні були вилетіти за межі Сонячної системи. Однак у певний момент і один, і другий з незрозумілих причин почали змінювати траєкторію, немов невідома сила не хоче відпускати їх дуже далеко. «Піонер-10» відхилився вже на чотириста тисяч кілометрів від розрахованої траєкторії. «Піонер-11» в точності повторює шлях побратима. Є безліч версій: вплив сонячного вітру, витік палива, помилки програмування. Але всі вони не надто переконливі, оскільки обидва кораблі, запущені з інтервалом у 11 років, поводяться однаково.

Якщо не брати до уваги підступи інопланетян або божественний задум не випустити людей за межі Сонячної системи, то, можливо, тут як раз проявляється вплив загадкової темної матерії. Або ж діють якісь невідомі нам гравітаційні ефекти?

4. Що таїться на околиці нашої системи
Далеко-далеко за карликовою планетою Плутон є загадковий астероїд Седна – один з найбільших у нашій системі. До того ж Седна вважається найбільш корисним об'єктом у нашій системі – він навіть червоно Марса. Чому – невідомо. Але головна загадка в іншому. Повний оберт навколо Сонця він робить за 10 тисяч років. Причому звертається по дуже витягнутій орбіті. Чи то цей астероїд прилетів до нас з іншої зоряної системи, або, може бути, як вважають деякі астрономи, з кругової орбіти його збило гравітаційне тяжіння якогось великого об'єкта. Якого? Астрономи ніяк не можуть його знайти.

5. Чому сонячні затемнення такі ідеальні
У нашій системі розміри Сонця і Місяця, а також відстань від Землі до Місяця і до Сонця підібрані вельми оригінально. Якщо з нашої планети (до речі, єдиною, де є розумне життя. – О. Є.) спостерігати сонячне затемнення, то диск Селени ідеально рівно закриває диск світила – їх розміри співпадають в точності. Була б Місяць трохи менше або ж знаходилася далі від Землі, то повних сонячних затемнень у нас ніколи б не було. Випадковість? Щось не віриться …

6. Чому ми живемо так близько до нашого світила
У всіх вивчених астрономами зоряних системах планети розташовуються з одного й того ж ранжиру: чим більші планета, тим ближче вона до світила. У нашій же Сонячній системі гігантиСатурн і Юпітер – розташовуються в середині, пропустивши вперед «малят» – Меркурій, Венера, Земля і Марс. Чому так сталося – невідомо.

Якщо б у нас був такий же світопорядок, як в околицях всіх інших зірок, то Земля б перебувала десь у районі нинішнього Сатурна. А там панує пекельний холод і ніяких умов для розумного життя.

За матеріалами: KOSMOS.OF.BY

01.07.2014 1950 0

17.09.2019

Пану Василю 42 роки, він має 200 голів породистих овець, часто носить традиційне гуцульське вбрання, хвацько грає на дримбі, допомагає іншим вівчарям і вірить, що гуцули і вівці – це нероздільно.

13.09.2019

У неділю, 13 жовтня у Дністровському каньйоні відбудеться вже традиційне «Свято неба». Унікальне свято парапланеризму та дельтапланеризму цьогоріч пройде у форматі «Eco-Active Life Style».

11.09.2019
Олена Британська

На форумі запрошені спікери обговорювали, що потрібно для залучення інвестицій та які умови зараз диктує світ, розглядали практичні кейси та підводні камені.

Люся Грибик

У сучасному світі кожна жінка повинна мати кваліфікованого лікаря - гінеколога.

09.09.2019

Напередодні матчу у Вільнюс «висадився» величезний десант українських вболівальників, який фактично «залив» столицю Литви синьо-жовтим кольором.

09.09.2019

Тарас Назарук - керівник салону VOLT, який спеціалізується на доставці автомобілів зі США "під ключ". Компанія у своїй роботі керується принципом збереження довкілля через популяризацію електромобілів у місті.

Депутатську недоторканність скасували, ОК. Тут не про те, що вчора чимало потенційних «жертв» добровільно відали зброю своїм майбутнім «вбивцям».

Сьогодні так модно використовувати до всього слово "мульти". Мультиварка, мультивітаміни...

1938 2

Після жахливої катастрофи в Дрогобичі із людськими жертвами і втратою майна, де впав під"їзд житлового будинку.

Ціна росте хутчіш за міст – комусь це вигідно, еге ж?.. Замість потроєння вартості – мер навпаки міг отримати чималу компенсацію. Але чомусь так не зробив…

17.09.2019

Кілька днів тому у невеличкому селі Вітрова Балка, що знаходиться у Полтавській області, сільські мешканці зафільмували НЛО.

11.09.2019

Здається, Всесвіт ніколи не перестане нас вражати!

30.08.2019

Понад сто років тому у віддаленому районі Сибіру пролунав потужний вибух, який був відчутний у радіусі 100 кілометрів.

16.09.2019

Впродовж 14 та 15 вересня до Монастиря Успіння Матері Божої на традиційну прощу у різний спосіб прибули тисячі вірян з Прикарпаття, інших областей.

30.08.2019

У паломницькому центрі села Старуня при парафії св. Апостолів Петра і Павла відбулися нічні чування.

20.08.2019

Мандрівний проповідник прийшов з важкою вістю у чуже місто.

17.09.2019

Молодший син застрелив старшого на очах у батьків та своєї дружини, зробивши шість пострілів у груди.

15.09.2019

Громада села Стопчатів, що на Івано-Франківщині, занепокоєна тим, що відбувається з трьома маленькими сусідськими дітьми.

14.09.2019

Письменниця Ірена Карпа відвідала фестиваль Meridian Czernowitz, який відбувався у Чернівцях впродовж 5-8 вересня.

13.09.2019

Тіна вбралася у напівпрозору ажурну сукню з глибоким декольте до пупка і зі шлейфом.