На стику фізики і метафізики

Коли датчанин Нільс Бор запропонував свою так звану Копенгагенську інтерпретацію квантової теорії, правовірні фізики-матріалісти поставилися до неї скептично. А як же інакше, казали вони. Як можна повірити в те, що квантові частинки, подібні до електронів, мають дивну здатність перебувати в двох місцях одночасно, обертатися за годинниковою стрілкою і проти годинникової стрілки одночасно, або миттєво (швише за швидкість світла) впливати одна на одну, коли їх розділяє навіть половина Всесвіту. Подальші експерименти підтвердили всі ці факти, як і те, що результати дослідів з квантовими частинками напряму залежать від очікувань спостерігача (науковця, який ставить експеримент).

Далі – більше. Фізики експериментально довели, що матеріальні частинки, як і весь матеріальний світ мають сенс тільки тоді, коли є «Спостерігач», або «Вимірювач-оцінювач» властивостей (як частинки, так і Всесвіту) зі своїми очікуваннями-забобонами-вірою.

Макс Планк в 1944 році в розгубленості від неймовірної поведінки мікрочастинок матерї, сказав: “Матерія виникає і існує тільки під дією сили, за якою вбачається певний Свідомий Розум, який насправді і є Матрицею всього сущого...”

Але, «Якщо процес вимірювання фундаментальний для формування і існування реальності, яку ми спостерігаємо, тоді що виконало вимірювання, які призвели до виникнення і буття Всесвіту? Що б все це мало сенс, ми повинні були б мати Спостерігача (Творця?), що знаходиться поза системою, але поза Всесвітом нічого немає, за визначенням, - твердить класична фізика…» – запитували здивовані фізики. На це з’явилася ще одна інтерпитація квантової теорії «Інтерпитація множинності Всесвітів»…

Фізики також висунули «Багатовимірну інтерпретацію квантової теорії», в якій квантова невизначеність пояснюється якраз існуванням частки в незліченних паралельних Всесвітах.

І тут вже починається, без сумнівів ера нової науки, коли фізика зіллється з метафізикою, математика з філософією та теологією.

Бо фізики зі своїми інструментами не можуть дати відповіді на питання, до яких дійшли.

Якщо електрон може одночасно перебувати в різних паралельних Всесвітах, то чи може такі ж властивості мати і реальна річ, яка складається з цих частинок? Фізики  не змогли відповісти на це питання. З тієї банальної причини, що прилади фізиків неможливо перенести в паралельні виміри, щоб там зафіксувати взаємодію між світами. Та й самі фізики своїм світоглядним матеріалізмом як канатом прив’язані до Світу Цього. Потрапляти в паралельність можуть метафізики-практики, але це заняття їм є відверто не-цікавим… І, якщо потрапляють вони Туди, то мовчать про це з кількох причин:

По-перше, слів та конструкцій нашої мови недостатньо для опису метафізичної реальності,

по-друге, відвертість про осягнення духовних шляхів серед метафізиків вважається гординею, тобто недотриманням Заповідей, - а це шкодить метафізичним практикам,

по-третє, а хто ж їм повірить? Ми – «фізики-матеріалісти»? - «Не мечіть бісер перед свиньми…»

Практична метафізика бере за основу сценарій, коли суб’єктом, об’єктом, і інструментом дослідження стає сама людина, її очікування (релігійні люди ці «абсолютні очікування» називають «Вірою»). Медитація як Абсолютна Віра дозволяє людській НАДсвідомості проникати туди, куди не може потрапити фізик зі своїм «вольтметром».

А наразі фізики хочуть, але не можуть (Знати), а метафізики Знають, але мовчать.

07.01.2019

Різдво – особливе свято для всіх. Кожен намагається його зустріти у родинному колі.

03.01.2019
Володимир Заник

23 грудня в чотирьох новостворених об’єднаних територіальних громадах Івано-Франківської області відбулися перші вибори. Перспективний план об’єднання передбачає, що на Прикарпатті має бути 59 ОТГ.

30.12.2018
Олена Британська

За цей рік траплялось різне: чиновники чубились між собою, хтось попадав під гнів міського голови, комусь не щастило при виконанні обов’язків.

Олена Британська

Це інтерв’ю не лише для тих, хто любить місто, а й для тих, хто міг би любити його краще.

26.12.2018

Спілкувалися про університет, студентів-іноземців, медичну реформу та щодення вузу.

Лілія Горковенко

Журналісти Фіртки підготували ТОП-10 найгучніших корупційних арештів.

На що спираються окупанти? - на асоціативний ряд недобитої рядянської людини...

Дах «Пасажу Єгеря» (Січ.Стрільців, 16) тріщить по швах. Мешканців – відселили.

Минув рік, і вже можна підбити його перші результати.

15.01.2019

Автор відеозапису заявляє, що підозрілий літаючий апарат зробив три кола над районом, перш ніж покинути його.

02.01.2019

Днями один з жителів бразильського міста Майріпора став свідком загадкового явища.

24.12.2018

Ірландське Авіаційне управління розслідує повідомлення про яскраві спалахи та НЛО у небі над південно-західним узбережжям Ірландії.

14.01.2019

В Івано-Франківську завершився ювілейний фестиваль "Коляда на Майзлях".

31.12.2018

2018-рік в Україні відзначився в Україні серед іншого й модою на аюрведу.

11.01.2019

Ніхто не знає де вона знаходиться, але кожен знає як вона болить.

17.01.2019

У центрі Івано-Франківська руйнується пам'ятка архітектури.

16.01.2019

В Івано-Франківську на території кафедри фізичного виховання медуніверситету поліцейські виявили та знешкодили гранату.

16.01.2019

В Івано-Франківському обласному осередку ВО "Свобода" заперечують причетність до політичної агітації з колядою та до збирання підписів на підтримку Кошулинського.

16.01.2019

Про це повідомив міський голова Івано-Франківська Руслан Марцінків.