Фізики здійснили телепортацію частинок на 6 і 7 км

/data/blog/116409/0cfe9cde5b1e3ada2e6008a2f745530f.png?1474358011

Дві групи вчених з Китаю і Канади заявили про успішне телепортацію частинок на 6 і 7 кілометрів, використовуючи звичайні «міські» канали оптоволоконного зв'язку.

Про це говориться в статтях, опублікованих в журналі Nature Photonics, пише «Популярна механіка».

Квантова телепортація була вперше описана на теоретичному рівні в 1993 році групою фізиків під керівництвом Чарльза Бенетта.

Квантова телепортація надзвичайно цікава фізикам і інженерам з тієї причини, що її можна використовувати для передачі даних в квантових комп'ютерах і для шифрування даних.

Фізики з університету Хефей (Китай) і університету Калгарі (Канада) одночасно заявили про те, що їм вдалося зробити подібну телепортацію не в лабораторії, а використовуючи звичайний оптоволоконний кабель, за допомогою незвичайної методики «транспортування».

У класичній процедурі квантової телепортації беруть участь дві сторони, відправник — «Аліса» і отримувач — «Боб».

Якщо «Аліса» хоче телепортувати якусь іншу частку «Бобу», то вона одночасно заміряє стан, в якому знаходилися обидві її частки, і передає результати виміру по звичайній лінії зв'язку «Бобу».

Під час цього вимірювання, зв'язок між заплутаними частинками руйнується, і частка «Боба» переходить в той стан, в яких перебувала частка «Аліси» під час телепортації.

Вчені з Китаю та Канади додали в цю схему ще третього «гравця» — проміжна ланка «Чарлі».

Додавання «Чарлі», як пишуть Цзян-Вей Пань з університету Хефей і Вольфганг Тіттель з університету Калгарі, дозволило перенести всі найскладніші та дорогі компоненти, що виробляють все квантові вимірювання і вимагають охолодження до майже абсолютного нуля, всередину цього «посередника».

Це помітно спростило роботу «телепортатора» і зменшило вартість «Аліси» та «Боба».

В такий спосіб Китайські вчені телепортували кубіти, а їх канадські колеги — заплутані пари фотонів.

Так, фізики з Хефей планують використовувати своє «ноу-хау» для створення квантових комп'ютерів, а їх конкуренти з Калгарі — для розробки нових систем квантового шифрування.

Поки ні та, ні інша технологія не придатні для практичного використання — «телепортатор» китайських вчених передає не більше двох кубітів в годину, а розробка їх колег з Канади передає близько 17 пов'язаних фотонів в хвилину, але при цьому має сильні обмеження для використання на практиці.

Як сподіваються фізики, в найближчі роки ситуація покращиться завдяки створенню більш чистих і надійних однофотонних випромінювачів і приймачів фотонів.

Вони дозволять обмінюватися частинками на більш прийнятних швидкостях. Коли ці проблеми будуть вирішені, на Землі може з'явитися перший квантовий інтернет.

hromadske.ua

21.09.2016 90 0

21.01.2018

Остап Вульчин розповів про цьогорічні виступи "Прикарпаття", свій шлях у футболі та секрети команди рідного краю.

21.01.2018

До Вашої уваги підсумки третього в цьому році тижня від історика, блогера, нашого експерта Мирослава Кошика.

21.01.2018

За найсвіжішими даними, від початку року в Львівській області зафіксували 84 випадки захворювання на кір, на Тернопільщині – 98 випадків, у Івано-Франківській області – 49

18.01.2018

Декілька століть Успенський собор у Крилосі (територія історичного Галича) був зразком місцевої довершеної архітектури. Сьогодні від нього залишились лише фундаменти, яким загрожує остаточне руйнування.   Археологи та архітектори просять Міністерс

16.01.2018

Протягом тижня сотні івано-франківців та гостей міста долучилися до музичного різдвяного дійства, яке відбувалося у храмі Царя Христа на Майзлях.

15.01.2018

Очільник фракції «УКРОП» в Івано-Франківській обласній раді, голова її постійної комісії з питань бюджету, фінансів та податків Микола Палійчук проаналізував суспільно-політичну ситуацію в країні.

Колись тут жила шляхта. Потім її не стало. Й нинішня нешляхта робить так, щоби про шляхту забули.

Внутрішній біль в душах і серцях переслідує українців сотні років, особливо для нас зараз, коли загарбані території корінного народу, йде відкрита війна...

Якраз перед Миколаєм подзвонила знайома чиновниця, любителька ворожіння та битв екстрасенсів. Сказала, що бачила зловісний сон, просила розтлумачити.

Наша політична сила стала однією з небагатьох, яка подала рівну кількість кандидатів-жінок та кандидатів-чоловіків. Фракцію “Самопоміч” у міській раді представляє шість депутатів. Це досить мало, щоб впливати на прийняття рішень, на яких ми на

17.01.2018

В американському штаті Мічиган неподалік від міста Детройт 16 січня було зафіксовано падіння метеорита, яке викликало невеликий землетрус.   Про це повідомляє прес-служба Національної метеорологічної служби США в Twitter.   Синоптики підтвер

16.01.2018

НЛО у формі м'ясорубки помітили жителі Техасу. Очевидці заявили, що корабель прибульців літав в небі кілька хвилин, після чого перемістився в іншу частину міста.   Про це повідомляють росЗМІ.   Наразі вже відомо, що інцидент стався 12 січня

11.01.2018

Вчені заборонили літати космонавтам на Марс частіше, ніж один раз на життя. Це спричинено великою дозою радіації, яку космонавти отримують під час відвідин "червоної планети".   Про це повідомляє Meduza.   Російські та болгарські вчені на

16.01.2018

Папа Франциск 8 січня 2018 року прийняв Послів, акредитованих при Святому Престолі. У промові до них Римський Архиєрей згадав про Україну, закликавши сприяти припиненню війни. «Спільні старання на користь відбудування мостів є невідкладними також

02.01.2018

Теж це відчуваєте? Передсвятковий настрій вже витає довкола: прикрашені ялинки, величезні вітрини магазинів нагадують казкові сюжети, листівки, рекламки, пісні — все на різдвяні мотиви.

16.01.2018

Одного разу до батька прийшла донька, молода жінка, і з сумом сказала: – Тату, я так втомилася від усього, у мене постійні труднощі на роботі і в особистому житті, вже просто немає сил… Як справлятися з усім цим? Батько відповів: – Дава

20.01.2018

Завдяки програмі дівчина стала першою українською моделлю plus-size, яка прикрасила обкладинку глянцевого видання Cosmopolitan.

19.01.2018

З нагоди Водохреща в ополонці купалися, як прості франківчани, так і відомі постаті шоу-бузнесу, спорту і політики.

18.01.2018

Близько 40 тисяч вакансій минулого року запропонували безробітним прикарпатцям в обласному центрі зайнятості.

17.01.2018

В Івано-Франківську журналіст, автор та режисер Юрій Паливода презентував нову короткометражну стрічку "Дух Різдва".