Інформаційна БОМБА від Олександра Шевченка. Прямим текстом про Франківських "перевертнів в погонах"

 

 

Олександр Шевченко дав сенсаційне інтерв’ю, в якому розповів про злочинні дії перевертнів в погонах на керівних посадах в Івано-Франківській міліції: Сала, Полковнікова та інших.

 

Пане Олександре, Україна зараз фактично у стані війни: є зовнішня агресія, є внутрішня контрреволюція, є і легіон українських корупціонерів. Як ви охарактеризуєте цей момент і як ви бачите боротьбу з цими легіонами ворогів України?

Так, Україна хоч і створює щось дотепер небачене для світу – я маю на увазі новий тип стосунків між людьми, новий тип самопожертви і, одночасно, любові поміж людьми, які продемонстрував наш Майдан, проте ситуація не проста.

Цинічний, підлий, брехливий ворог провокує розкол держави і готується до повномасштабної війни. І мова тут не про російський народ, а про кремлівськубанду з її імперськими амбіціями та організовану нею систему тотальної брехні.

Друге. Роками в Україні зростало організоване хабарництво, казнокрадство і зловживання службовим становищем. Все це розвивалося на протязі усіх років незалежності України.

Найголовніше, що потрібно розуміти. Корупція чи, скажімо, зрада інтересів України – це та «гідра», яку треба нарешті наважитися і зламати. Яким чином? Повинні бути такі лідери, які жертвуватимуть своїм часом, а подекуди і ризикуватимуть своїм життям, щоб очолити процес руйнації системи, навіть можливо підставляючи себе «на лінії вогню».

Новий Президент має просто якийсь час «їздити в танку», бо попередні корупціонери будуть хотіти його знищити, політично, морально та й фізично. Він повинен провести децентралізацію, можливо, по якомусь зразку: американському, європейському чи швейцарському. Не треба думати про створення чогось автентичного, українського. Просто треба подивитися як би ми хотіли жити і використати ту модель у нас.

 

Як зламати ту корупційну вертикаль? Адже вже і зараз, є твердження, що знову до Києва повезли чемодани з грошима для покупки посад в правоохоронних органах, у виконавчій владі, в контролюючих органах…

Все починається з першого керівника в області, місті. Децентралізація влади передбачає децентралізацію і силових структур. Якщо є керівник міста, області, то він має мати вплив на керівників силових структур в місті. Але, знову ж таки, це мають бути люди обрані суспільством, ті, які не мали жодного попереднього відношення до виконавчої влади чи корупційних скандалів чи бездіяльності.

Ви знаєте, важко пояснити бізнесмену, чому потрібно сплачувати податки, коли вони їздять по таких дорогах, як в Івано-Франківську. Важко пояснити, чому по об’їзній дорозі Франківська зараз ніхто не їздить, чому вона у такому стані. Не треба чекати манни небесної, треба заробляти, треба відкидати негідних керівників. Треба налаштовувати таку  систему влади, яка б у першу чергу, підходила мешканцям.

Це одна складова боротьби з раковою пухлиною корупції – заміна скомпрометованих імпотентних злодійкуватих політиків.

Друге: створення системи відповідальності влади перед громадою – і політичної, і кримінальної.

Третє: затвердження принципу прозорості дій влади. Тобто, аргументація владою прийнятих рішень.

Четверте: прозорість витрат коштів громади – бюджету. Такий приблизно комплекс.

І, головне, – є підозра в корупційних діях – геть з політики, геть з влади! Бо в нас підозрювані «герої» корупційних скандалів далі бюджетними коштами керують… Жорстка і невідворотна відповідальність – головний принцип.

 

Зараз часто задають політикам таке питання «Що ви робили під час Майдану?..»

Є таке поняття «лепти». Кожен вносив свою лепту. Мені здається, якщо б я особисто кидав коктейлі Молотова, то це була б набагато менша лепта, ніж те, що дійсно було зроблено. Один приклад, це можна сприйняти з гумором, але це так і було, завдячуючи «Буковелю», у величезної кількості людей були гірськолижні шоломи, які захищали людей від дубинок беркуту, також захисне обладнання. Ми відправили шоломи, засоби захисту  тим людям, які потребували їх. Я вважаю, що основна наша лепта – у фінансуванні і знищенні тодішньої монолітності Партії регіонів. Дуже багато було в нас проектів, зовні непомітних, по розхитуванню тієї злочинної системи…

Треба відійти від стереотипу, що якщо ти кинув камінь чи бруківку у ворога, то ти щось робив, а якщо не кинув, то нічого не робив.

Я на своїй сторінці в Фейсбуці оприлюднив сторінку з Довідки оперативної справи щодо мене, яку складали силові структури під час Майдану. Пам’ятаєте, десь в грудні була оприлюднена інструкція тодішньої Ради Національної безпеки та оборони, якою керували Клюєв, Портнов і інші, щодо складання довідок на підприємців, які допомагають Майдану? Очевидно, що це якраз і було на виконання тієї вказівки влади зроблено місцевими силовиками…

 

 Цією Довідкою (на фото - лише перша з шести сторінок Довідки) минула влада визнала, що Олександр Шевченко є її "небезпечним ворогом"

 

Я погоджуюся, що найбільший гріх, чи один з найбільших є байдужість. Найгарячіше місце в пеклі буде приготовано для тих, хто в часи величезних потрясінь знаходився осторонь. Грубо кажучи, лежав на дивані.

 

Щодо цієї довідки. У вас були раніше якісь конфлікти з місцевими силовиками, що відбувалося?

Я нашу правоохоронну систему знаю з 1998 року, і кожен режим, кожна влада, кожен начальник хотів щось урвати чи в одного чи в іншого з наших підприємств, а з 2004 року – в «Буковеля». Корупція маскувалася спочатку під «добровільну допомогу міліції» на початках, а в кінці стала просто безсовісною і цинічною, рекетирською… За всі ці роки мені і моїм співробітникам доводилось ходити по лезу ножа, а подеколи бути арештованим, як от у 2005 році після Помаранчевої революції.

…Я приймав Ющенка, який мені розказував, що все буде по-іншому. А потім був 2005 рік. Це було приблизно літо. Тодішня «кумівська» влада почала займатися терором... Мені інкримінували масу різних справ. «Альфа» дуже жорстоко мене в Івано-Франківському аеропорту затримувала. Без усяких підстав на це. Тодішній заступник керівника СБУ на прізвище Бубна давав таку команду, щоб арештувати мене. Потім він стверджував, що то не він, і після того «Альфа» ще довго писала пояснюючі, хто ж таки давав команду...

 

Яка мета була цього всього? Щось «віджати», «поділитися»?

Безумовно. Був період хаотичного розграбування Поляницьких земель тодішнім головою сільради Соловчуком. І багато правоохоронців, в тому числі і працівників СБУ, - Сахнюк, Бубна та інші «бізнесмени» від СБУ понабирали там масу земель. Я своїми діями спонукав сільську раду «бути самою собою». Голова сільради Соловчук тоді зловживав повноваженнями, бо тільки сільська рада може проголосувати за виділення земель, а він виконкомом провів такі рішення і понавидавав  масу державних актів тим перевертням в погонах, забезпечивши собі індульгенцію на деякий час. І коли я людям пояснив їхні права, то сільська рада висловила йому недовіру. Він був усунутий від влади. Багатьом злочинцям в погонах довелось відмовитися від тих земельних ділянок.

 

Тобто ці люди, прізвища яких ви називаєте, там мали землі отримані в сумнівний спосіб?

Так, або через когось із своїх родичів, або і на пряму. Моє протистояння з цими перевертнями в погонах і породило масу кримінальних справ щодо мене. Справ абсолютно безпідставних, виключно політичних. Але навіть ті злочинним чином сфабриковані справи не давали права захоплювати мене спецпідрозділом «Альфа», який є для боротьби з тероризмом, наркотрафіком.

Пам’ятаю, що коли мене захоплювали  в аеропорту – це було дуже жорстко, навіть жорстоко. Я декілька годин сидів з мішком на голові і в наручниках. Коли з мене зняли наручники, то уже кисті не працювали, текла кров з рук. Я вже не говорю, що був увесь роздертий, бо мене тягнули по асфальту...

 

Це була така акція залякування?…

Так, однозначно. Страшні потуги Романа Бубни і тодішнього заступника по слідству обласної прокуратури Василя Головчака. Вони хотіли спочатку затримати мене на три доби, потім тридцять, потім хотіли мені якогось злочинця підсадити. Тобто, вони завжди у мені бачили ворога, який заважає їхнім оборудкам. А я завжди не міг терпіти тих чиновнкиів, які брали хабарі. Це для мене був нонсенс, це для мене було те, що знищує нашу державу зсередини.

 

Ви ніколи не брали і давали хабарів?

Стосовно того чи давав…, от при Вас кладу руку на Біблію, що сам не ніколи не взяв жодного хабаря...

…Я був готовий тододі сісти у в’язницю, але домовлятися з ними не хотів. Бо на моє тверде переконання – це злочинці, яких потрібно «знищувати». Я був невиїзний. Три роки моїх поїздок в Рожнятівський суд... В результаті в 2008 році суд мене повністю виправдав. Це говорить про те, що всі ті речі були надуті і зовсім не кримінального характеру. А це ж був фактично період Помаранчевої революції!

 

Це вже в минулому, та й після Майдану є надія на те, що люди вже не дозволять залишити все по-старому?

Хотілося б сподіватися на це, але згадайте півтора роки тому. Тоді компанія Колковський, Гаркот і Онуфріїв взяли хабар, то чомусь Марцінків дозволив собі кричати в мегафон, що «гроші їм підкинули, що все це влаштував Шевченко, …а ми знаємо де він ходить, де живуть його батьки і сім’я…» Я навтіь тоді свою сім'ю вивіз за межі Івано-Франківська, побоюючись за їхню безпеку. Тому все не так просто… А потім Гаркот в суді підтвердив, що ніхто нічого не підкидував, що це був хабар… А ці люди зараз – влада.

Я до того, що це говорить про такий рівень нашого політикуму, який межує з криміналітетом, з залякуванням. Якщо наш політикум і не є тотожний криміналітету, то часто нічим практично не відрізняється від нього.

Я не описую людей. Я описую політиків. Тих, які приходять під одним великим прапором. Цей прапор називається «політичні секти». Політина партія, нажаль, дуже часто дорівнює «політична секта» у найгіршому її розумінні. Не хочу тут образити власне релігійні спільноти, говорю про тоталітарні партії фюрерського типу…

 

На телеканалі 1+1 в кінці минулого року були, здається програми щодо скандалів навколо землі в Поляниці… Якісь подробиці зараз можете розповісти – що не потрапили в програму?

…Якраз зараз кінець квітня, можна згадати взагалі перипетії останнього року в моєму житті…

Рік тому, приблизно тоді вже півроку керівництво міліції, а саме начальник УМВС Сало, якось уникав контактів зі мною, намагався вийти через моє керівництво, притиснути мене, надавити, щоб почати свої корупційні дії. Їх цікавили землі, в «Буковелі» в першу чергу, бо вони найбільш комерційно привабливі.

Приблизно в кінці квітня 2013 року до мене звернувся Сало з питанням, що приїде якийсь там громадянин до голови сільської ради в Поляницю і я маю, начебто, надати голові наказ, що голова щось повинен буде підписати. Я звичайно жодних вказівок давати сільраді не можу, хоча певний рівень авторитету я в сільраді маю, вони прислухаються до наших порад… Я сказав Салові, ви вибачте, але конкретизуйте мені, що ви хочете. Отримав неадекватну реакцію: Ну як хочеш, там голова сільської ради злочинець, будемо, напевно, арештовувати. А я кажу – за що ви будете арештовувати? Відповідь – немає значення. І ви будете винуваті, якщо він нічого не вирішите.

 

Що то була за схема?

Почалося все раніше з малого – підключіть наші бізнеси безкоштовно до мереж. А ми нікого безкоштовно не підключаємо – чи то президент, чи то губернатор, чи начальник СБУ. У нас комерційна структура, ми вклали вже мільярди гривень, все коштує гроші. Далі – більше…

Всі знають хто такий Сало. Пам’ятаємо 2004-рік, Львів, також вибори. Є статті в інтернеті, що Сало у Львові фактично був організатором злочинного бандитського угрупування, яке відбирало, викрадало у людей автомобілі, чинило тиск, рекет. Потім була кримінальна справа, і з 2004 року він переховувався.

Коли я сказав «ні» Салові, то було сказано, що будуть вчинені дії, які призведуть і до мого особистого арешту, і керівництва сільської ради, а якщо і треба буде – то простих людей, які є депутатами сільської ради. І санкції почали проявлятися моментально. У наш медпункт приїхали працівники служби боротьби з обігом наркотиків. Це десь на початку травня вони приїхали із несанкціонованим обшуком. Всі прекрасно знають, що таке управління БНОН. Вони самі «кришують» наркотрафік. Їхня ціль була, напевно, поставлена Салом – підкинути наркотики. Це було в нашому центрі рятування тих, хто травмувався на схилах. Які там наркотики можуть бути? Я зробив висновок (бо зателефонував Фелику – першому заступнику начальника обласного УМВС – він каже, - я ні нащо вплинути не можу), що команду на ці злочинні дії давав особисто Сало. Ніяких підстав – жодних документів, які дозволяють робити обшук цим людям не було. Вони хотіли щось підкинути і коли вже мої товариші з Києва почали особисто дзвонити до Сала, то він вже «захотів» ще раз зі мною зустрітися. Наступним етапом було начебто, умовно, примирення. Ми зустрічалися з Салом, він розказував, який він «спеціаліст у виборах». Розказував, що його поставили сюди, що забезпечити величезний відсоток Януковича, коли будуть вибори президента. «Забезпечити» – це означало фальсифікувати.

Отже, Сало звернувся, щоб допомогти в легалізації відведення якихось земельних ділянок. Я знову відмовив. Далі - якраз у травні місяці крадуть автомобіль «Лексус», який мені подарували два роки тому. На ньому їздила моя дружина. Я звернувся до Сала, і він мені говорить прямим текстом «я точно його найду, але очікую і від тебе на порозуміння». Тобто в мене є небезпідставні причини вважати, що головний замовник викрадення автомобіля був саме Сало.

Ми відчували, що готується щось нехороше зі сторони міліції.

З чого все почалося. До батька секретаря сільради підійшли начебто покупці землі, а це були люди зв’язані з УБОЗом. До речі, інший замовник тих всіх злочинних дій правоохоронців до цих пір працює – це керівник Івано-Франківського УБОЗу на прізвище Полковніков.

Вони дають 20 тисяч доларів нібито завдатку за землю батькові секретаря сільради (до речі, вона була на останніх місяцях вагітності), все це записують на приховану камеру, і так слово за слово, говорять під час передачі грошей, що це начебто хабар для голови сільської ради і депутатів – перший транш. І одразу ж забирають ці гроші з тим, щоб ці мічені і переписані купюри потім «знайти» під час обшуків в голови сільради, в депутатів, в секретаря сільради… Просто цинізм і підлість цих… покидьків в погонах, зашкалює.

Щоб ви розуміли, в Поляниці немає хабарництва.. Це була умова, коли я підтримав голову сільради на виборах. Я тоді сказав – перша «взятка» і ти сидиш в тюрмі, я тобі не допомагаю. Я переконаний, що ні голова, ні депутати – хабарів в селі Поляниця не беруть. Моя позиція, їм озвучена, - завдяки «Буковелю» ви заможні, багаті люди. І я їм сказав, що відмовляйтеся від звичок зі старих рад. Це нова рада і новий голова, які були обрані в 2011 році. Тоді і за мене більше 40% проголосувало і я став депутатом від того регіону в обласній раді. Тому я розумію, що там позиції правові і антикорупційні дуже високі.

Отже Сало і Полковніков організували ці злочинні дії. Мала бути команда заарештувати голову сільради, депутатів, і потім на них натиснути, в тому числі і фізично в УБОЗі, щоб вони і Шевченка зробили одним з учасників кримінальної структури.

Далі, чим займається наша міліція. Розпускаються чутки, що якась канадська фірма планує скупити в Буковелі 40 гектарів землі. Показують людям пачки підроблених фальшивих доларів. Чоловік переконує свою дочку продати 30 соток, 60 соток свою сестру. Одна група людей переоформляє це все в Яремче, а друга начебто знаходиться в Івано-Франківську в банку і має отримати ці фальшиві, як потім ми довідалися, гроші. Коли вони переоформили, то є свідчення в прокуратурі цього чоловіка та інших дійових осіб, що був дзвінок – «ми це все переоформили». А це 400 тисяч доларів. Потім, погрожуючи зброєю, викидають людей з машини і до побачення. І це все наші правоохоронці! Розумієте, чим в нас займається міліція!

До мене звернулася зі сльозами на очах вагітна секретар сільської ради, бо це її батько був. Каже, Олександр Леонідович, допоможіть.

По-перше, я депутат обласної ради з того регіону, по-друге, я нічого ніколи не привласнював і завжди захищав від всіх різноманітних структур людей, які знаходяться в Поляниці і у Яремчанському регіоні. Я взявся за цю справу серйозно: люди написали заяви у прокуратуру і з того моменту прокурори почали перевіряти все ж таки дії міліціонерів. Ті всі начебто «купці» – хтось народився у Воркуті, хтось явно кримінальний злочинець у минулому. Тобто це було видно, що проводилася спецоперація міліції, УБОЗу із залученням кримінальних елементів.

Нам ще, можна сказати, пощастило, що в той час був певний конфлікт між прокурором області Каліфіцьким і Салом. Інакше все могло бути сумно для всіх нас.

Бачачи, що прокурори не йдуть у них на поводу, а особисто начальник УБОЗу, цей злочинець в погонах, Полковніков, прийшов до прокурора Олега Кіпера, як потім мені стало відомо, і розповідав про те, що треба арештувати Шевченка. Щоб не заважав їм ці оборудки далі проводити і «кидати» далі людей. На що він їм сказав: а які підстави? А підстави ми знайдем – підкинемо наркотики, зброю, заарештуємо, а там буде видно. На що прокурор сказав: вибачте, але в такі злочинні ігри ми не граєм. Все це особисто Полковніков, який сьогодні на посаді(!!!), розповідав одному з прокурорів.

Тому, розуміючи, що ситуація напружується і рано чи пізно все таки буде даний прокуратурою дозвіл на відповідні оперативні дії, ми почали готувати людей. Наприкінці жовтня місяця завдяки професійності адвокатів ми не дали можливість підкинути ті гроші. Обшук тривав з залученням з різних областей, в тому числі з Тернопільської і Чернівецької – близько 60 «оперів». Вони одночасно приїхали в шостій ранку на п’ять різних об’єктів: це будинок батька секретаря сільради, це будинок вагітної секретарки сільради, це будинок голови сільради, це будинок сільради самої і ще одної людини, не пам’ятаю прізвища, в Микуличині, який був посередником між продавцями землі і начебто покупцями, не знаючи абсолютно, що це є злочинці.

Було залучено 20 чоловік «Беркута», - абсолютно протизаконно. «Беркут» залучається виключно з дозволу прокуратури чи суду. Такого дозволу не було.

Так от, така «армада» правоохоронців, - їхнім була завданням було любим чином зробити злочинну групу.

Хочу сказати, що нічого вони не знайшли.  Завдяки підготовці та грамотній роботі адвокатів. Їм не вдалось, тому що з тих усіх осель було винесено усе майно, і всі шафи були заклеєні скотчем з надписом адвокатів що ці полиці перевірені і опечатані ними, і процес перевірки та опечатування був знятий на відео. Коли міліціонери прийшли з метою щось підкинути, то вони просто не мали куди підкидати те, що вони хотіли. Адвокати розповіли їм про таке відео. А ще ми навішали муляжів відеокамер у видних місцях… В них – шок. Тоді вони задумалися, чи варто їм робити такі речі. Ми переграли їх, не дали можливість підкинути.  

Подивіться від 26 жовтня і від 16 грудня минулого року передачу «Гроші», подивіться що там відбувалося. І це дійсно було жахливе беззаконня і жахливий тиск.  Тобто, це злочинне угрупування: Сало, Полковніков, УБОЗ.

Зрозумійте рівень проблеми в Україні з міліцією, з СБУ, з УБОЗом, з судами… Як це все зламати, коли все зрослося в справжній «спрут»?

 

Справи проти людей порушені, яка доля тих справ?

Справи проти людей були порушені, але зараз вже вони закриті і перекваліфіковані проти працівників міліції, які фальсифікували справи.

 

Цією Постановою Генеральна Прокуратура України закрила фальсифіковані кримінальні справи проти мешкнців та посадовців сільради села Поляниці та порушила справи проти "перевертнів в погонах" з івано-франківського УБОЗу

 

 

Там фігурують ці прізвища: Полковніков, Сало, чи це рядові виконавці?

Ви знаєте, Полковніков, Сало може й фігурує, може й ні – я не бачив цю справу. Але те, що свідчення начальника «Беркута» є, якому саме Сало давав команди у присутності Полковнікова – вони начебто є у матеріалах.

Я подзвонив до тодішнього губернатора, пана Вишиванюка, і сказав Михайле Васильовичу, ви вибачайте, ви губернатор, але те, що діється сьогодні в області – це нонсенс і те, що зараз робиться в Поляниці – це наїзд на «Буковель», я мовчати більше не буду. Наступного дня було зібрано термінову нараду, перед нарадою я зайшов, пояснив суть справи. Думаю, що йому вже доповіли і до цього.

 

Нарада була з силовиками?

Так, із силовиками. Вишиванюк серйозно «наїхав» на силовиків, але ефект був примарний. Бо тоді після наради вони ще 10 днів стояли там і шукали дійових осіб. Тому, що без дійових осіб вони не могли нічого в купу зв’язати. Як зараз в нас є інформація, Сало тоді не сильно реагував на Вишиванюка, бо Сало на той час нібито вийшов на прямий контакт, скажімо так, з очільниками «сім’ї», і отримав добро на той безлад, бо пообіцяв «сім’ї» більшу частку від викраденої землі з тих 40 гектарів…

Я побачив там, на нараді, Полковникова і в присутності ще однієї людини сказав йому: ви перейшли усі межі і у вас виникнуть проблеми. Він каже – хто перейшов? Я йому – ви чи ваші співробітники і не говоріть, що працівники УБОЗу роблять такі речі по своїй ініціативі. Ви злочинець і ви будете за це відповідати.

Я не зупинюся доки ця справа не буде закінчена і поки Полковніков не отримає разом із Салом повну відповідальність.

Так от, люди відмучились, «відбули». Але це не означає, що коли закінчився обшук закінчилось усе. Все це тривало. Ще у грудні місяці була сильна напруженість і фактично до цього часу люди переховувалися.

 

Сало вже був у Львові в грудні?

Так, але ж Полковніков і всі решта залишились. І паралельно ось та довідка по мені, яку ви бачили, вона фабрикувалася. Готувалися нові провокації, силові дії.

Але, тим не менше, хочу підкреслити на тому, що у нас будувалася така країна при якій будь-хто такий як Сало чи Полковніков, чи інший правоохоронець міг би сфабрикувати справу, зробити із звичайної людини злочинця і тільки тому, що йому так хочеться.

 

Фактично влада і правоохоронні органи стали злочинними рекетирськими угрупуваннями?

Однозначно. І по ситуації в Івано-Франківську. Вважаю, що люди повинні проводити проводити міні-майдани до тих пір, поки не будуть призначені ті правоохоронці, які працюватимуть за зарплату, і поки ці злочинці в погонах не будуть усунуті з посад і не понесуть кримінального покарання за свої дії.

Простий приклад, призначили нещодавно на СБУ начальником відділу «К» такого собі Вігірінського. Я про це неодноразово вже заявляв і першим у Фейсбуці про це написав жорсткий матеріал. Підключивши депутатів, які дійсно хочуть змін, нам вдалося цього Вігірінського, який поставляв тітушок, який ініціював побиття активіста Майдану Максима Кицюка, усунути з посади.

Я переконаний, що потрібно зробити все, щоб таких випадкових перевертнів в погонах і взагалі випадкових облич не було, або ж тих, що купляють посади за гроші.

 

То як нам все-таки побороти все це? Є у вас рецепти?

Щодо боротьби з корупцією – рецепт простий, - треба дивитися на тих людей, які досягли у своїй діяльності чогось вагомого, які не крали, не брали хабарів, не зламалися, залишилися людьми...

Скажіть будь-ласка, які  питання, враховуючи складні економічні умови, до «Буковелю»? Ми щороку йдемо вперед, збільшуємо кількість робочих місць. Ми цілий район з депресивного зробили таким, що динамічно розвивається. Ніхто із Яремчанського регіону за кордон працювати не їде. Немає змісту. Люди відкрили собі ресторани, готелі, розвинулася інфраструктура.

До речі, коли Поляниця була ще найглухішим селом Карпат і земля там взагалі нічого не вартувала, то ми відмовилися скупляти її в селян за безцінь. Цитуючи нашого «патріота-олігарха» Ігоря Коломойського, він тоді сказав – Олександре, ми вже накупили «заводів, пароходів», ми вже маємо достатньо ресурсів. Давай ми селян за рахунок зростання вартості їх землі через реалізацію нашого проекту зробимо з бідняків заможними відповідальними людьми. Зараз їхня земля дешева, але з реалізацією проекту її капіталізація зростатиме. І це змінить все, змінить психологію людей, змінить їх віру в завтрашній день…. Давай зараз зробимо великий проект, який буде взірцем для наслідуванням іншими бізнесменами. Не в плані «мавпування», а в плані рецептів розвитку депресивних регіонів.

І ми це зробили. Все село, яке було найменш захищене, депресивне, в якому не було дороги і люди ходили стежками пішки, ми зробили його одним із найзаможніших сіл в регіоні. Мені не соромно туди ходити до людей. От я зараз святив паску якраз у Поляницький греко-католицькій церкві. І я кожного року це із сім’єю роблю. Позитивні емоції громади в селі, які я відчуваю, спонукають мене з року в рік ходити в цю маленьку сілську церкву.

Давайте згадаємо, що сьогоднішній наш міський голова практично 8 років знаходиться у владі. Ви особисто бачите зміни великі? Якісь системні покращення в нас є? Якась галузь реформована? Дороги, культура, інфраструктура, інвестиції? В нас все робиться в режимі «ямкового ремонту», причому неякісного, – там прорвало, туди біжимо, там потекло – там латаємо… Повний хаос і безсистемність. І такий стиль роботи є домінуючим – вишиванку «на всі груди» і в телевізор, чи стрічки перерізати!…

Всюди практично так є, хоча є і виключення – Вінниця, де при владі людина-патріот. Так само у Львові, хоча там легше, бо там була ціла державна програма під Євро, але є стратегія, є план, є політична воля...

 

Ви казали, що ходили у греко-католицький храм святити паску, а ваш лідер фінансово-промислової групи він не греко-католик… Яке у вас з ним спілкування і взаєморозуміння на предмет релігії, цінностей?

Лідер нашої фінансової групи, – Ігор Коломойський – єврей. Він і будує синагоги, і допомагає в розбудові християнських церков, допомагає армії, простим людям.

Я багато разів з ним говорив на тему релігії. Він живе по Десяти Заповідях, а ці Заповіді транс-релігійні. Бог один. І чи ти іудей, чи ти християнин – Бог один. Тільки шлях у кожного до Бога різний. Хоча Бог сказав, що шлях – це Він. Тобто шлях, це Його Заповіді, правила. Ідіть разом з Ним, тому що Він і є шлях. І кожен раз я дивуюсь від того, що ми хочемо один на одного перекласти свої проблеми. Я дивуюсь, коли чую від людей щось негативне і вони цей негатив передають. І той сатана живе в нас. Тому, що коли робиш добро ніхто про це не пам’ятає, а коли спіткнешся – ніхто не забуває. Цю аксіому викорінити з нашого життя.

Для Ігоря Коломойського в оцінці головним є чи ти людина, чи «нелюд»…

І про патріотизм тут також хочу сказати… Він є різний. Показний. На телекамеру. А є глибокий, внутрішній. Не заради піару. «По ділах їх пізнаєте їх»… Чи є в когось сумніви в патріотизмі Коломойського? Зрозумійте, в його позиції дати такі оцінки Путіну, кремлівській банді, як він це зробив – це, як кажуть, дорогого вартує… І подивіться на Дніпропетровщину – танки там «на ходу», літаки заправлені. Більше того, Коломойський забезпечив паливом військову техніку в 11 областях Сходу. Інше, - батальйон «Дніпро» формується, сепаратистів на Дніпропетровщині – і духу немає…. «По ділах їх пізнаєте їх»…

 


29.04.2014 2863 71
Коментарі (71)

Я 2014.04.29, 21:08
Зараз можна говорити. Шевченко вже так розговорився! Минулі вибори листав бабло, думав що всіх купить - не пройшло! Тепер вирішив взяти місто іншим шляхом- говорильньою і такою сміливою саме тепер, коли вже всі говорять і міряються хто більший майданівець. Історія з Меріновим взагалі фантастична, якщо врахувати, що той також йде до ВР. Питання- за чиї гроші і нащо? Ну тупий!....
житель 2014.04.30, 19:11
Киев – 10 апреля, АиФ Украина. В официальном блоге главы МВД Виталия Захарченко написали комментарий, подписанный Марией Захаровой, о рэкете в УБОПе Ивано-Франковской области. Женщина написала, что она жена одного из сотрудников УБОПа, однако сотрудника по фамилии Захаров там нет. В комментарии говорится о том, что глава областного УБОПа Григорий Полковников вынуждает своих сотрудников сдавать по 10 тысяч гривен, которые он отвезет в столицу для передачи высшему руководству. Якобы из-за этого рядовые сотрудники должны нарушать закон и заниматься вымогательством у бизнесменов. «Конечно, мой муж не называет конкретные способы получения таких средств, но с его слов они все незаконные и за такие действия сажают в тюрму», - сказано в комментарии. Суммы, которые требуют у бизнесменов, варьируются от 10 тысяч до 35 тысяч гривен. Саму высокую плату требуют с владельцев нелегальных казино. Если бизнесмен просит время на раздумье, в отношении него открывается уголовное производство. Якобы жена сотрудника также рассказывают, что перед 8 марта преследованию и рэкетом подверглись продавцы айфонов 5 серии. Но бизнесмены, по словам Захаровой, пользуются и услугами сотрудников УБОП: прослушать телефон конкурента по бизнесу можно $1-3 тыс. Это письмо уже привело к скандалу: милиционеры из упомянутого УБОПа рассказали, что нелегальных бизнесменов и чиновников, подозреваемых во взятке проверяют жестко, а остальное «покажет проверка». Она не заставила себя ждать в управлении внутренней безопасности сообщили, что они знают о факте письма и проводят служебную проверку, но она еще не закончилась. Сам же полковник Полковников сохраняет спокойствие «Если бы я даже очень захотел такое делать, то я бы не успел вникнуть, потому что здесь работаю около двух месяцев (до этого он работал в другой области), — рассказал он. — Написать негатив обо мне могли те, кого выгнали за плохие показатели в работе. Я стараюсь не переживать, ведь у нас даже нет сотрудника по фамилии Захаров». Ранее аналогичная жалоба была на командира «Беркута» из Сум. Там анонимка привела к прокурорской проверке, начальника, которого обвиняли в том, что он заставляет рядовых сбрасываться ежемесячно по 150 грн. и отдавать ему, отстранили от работы. Дело передали в суд. Источник: Сегодня
ІСТИНА ДОРОЖЧЕ 2014.04.30, 19:20
ЯК ВСЕ ДОБРЕ...ЯК ВСЕ ГЛАДКО... КИНЬ КАМЕНЕМ В ТОГО, ЩО ВЖЕ НЕ ВСТАНЕ!!! ТАК САМО ДЕРЕВ"ЯНКО ПОДАВ В СУД НА МІНІСТРА МІЛІЦІЇ ЗАХАРЧЕНКА, КОЛИ УЖЕ ЗНАВ, ЩО ТОЙ ЙОМУ НІЧОГО НЕ ВДІЄ? А МОЖЕ ЩЕ Й ВДІЄ? ХЛОПЦІ, Я РОЗУМІЮ, ЩО ВИ-ПАТРІОТИ, АЛЕ ЧИЇ??? ЧОМУ ЦЕЙ СМІЛИВЕЦЬ НЕ ЗРОБИВ ЗАЯВИ ТОДІ??? ВІН ЖЕ В ІНТЕРВ"Ю ПІДТВЕРДИВ, ЩО ДАВАВ ХАБАРІ-ЗНАЧИТЬ, ЗА ЩО БОРОЛАСЯ НЕБАСНА СОТНЯ??? ЧИ ОДНОМУ МОЖНА, БО ВІН НА БОЖЕ ДІЛО ДАВАВ НА ВІРНУ СПРАВУ ДЛЯ РОЗВИТКУ КРАЮ???!!! ЛИЦЕМІРИ МИ З ВАМИ, РОБЯТКІ...
внук 2014.04.30, 19:25
гроші може й прийдуть у франківськ, але не тобі-це точно... а поки-що вони звідси йдуть...до діпропетровська, чи наєш ти, шо всі, шо роблять в приватбанку, мали би податки платити в бюджет міста. вони й платять-але не нашого... а міста коломойського-дніпра. не віриш-а ти піди в податкову і виясни. слабо??? що ще піде з твого міста?
Ната 2014.04.30, 23:22
думаю що подібне інтервю міг би дати не один бізнесмен, але наважився поки що тільки Шевченко))
Jkz 2014.05.01, 09:00
як мынымум заслуговуэ поваги
патріот 2014.05.01, 09:34
А яку участь в Майдані приймав Мерінов зі своїми спортсменами? Охороняв бізнесові інтереси Шевченка і тихенько тренувався, бо на барикадах його не було видно...
Месний 2014.05.01, 14:05
Цікаво, а хто так вдало сфотографував Шевченка на майдані? Шева та ти сам себе сфотаграфував та надрукував якусь довідку щоб підняти собі рейтинги. А чим Шевченко допоміг майдану? Та нічим! А зараз корчить з себе "Героя". Скільки на майдані померло людей, а він де був цей супер мен, ховався в себе на буковелі. ХВАТИТЬ ПЕАРИТИСЬ!!!
Орест Дмитрович 2014.05.01, 14:52
Серйонзий удар по ментрурі.... думаю вони готують якусь відповідь...
Гість 2014.05.01, 20:37
Цікава стаття, але й сам Шевченко ще той фрукт
шевченко лох 2014.05.01, 23:07
Всі це знають і по ньому видно
sv8820 2014.05.02, 12:24
кращого варіанта не має
виборець 2014.05.02, 12:41
ну поперше МАНДЕЛА ТИ НАШ=а ви замітили що говорить тільки про ГРОШІ і КОНФЛІК ЙОГОПОЧИНАЄТЬСЯ КОЛИ НАЇХАЛИ НА КОЛОМОЙСЬКОГО==а тому що ПОЛІТИКА ЇМ ДО ФЄНІ і коли КРАЛИ тимошенківці тоді БУКОВЕЛЬ РОЗВИВАВСЯ ПРИЙШОВ ЯНУК ПРИЙШОВ__ТОМУ будьте мудрі і ДУМАЙТЕ А ГУЦУЛИ ЗЕМЛЯ СІЛЬРАДА ЦЕ АНЕКДОТ БО ВСІзнають що робилося у горах із землею
борис 2014.05.02, 12:46
про фінансування забув згадати провокатора ЦАПОВИЧА ЯКОМУ ПЛАТИВ за дії проти ДОНІЯ СИЧА ТОМу є багато питань ачи нам потрібний депутат якому потрібний тільки НЕДОТОРКАНІСТЬ а все інше ===
Алла Войтович 2014.05.02, 13:55
Шевченку потрібно дати шанс. Видно що людина не боїться відповідати за слова та вчинки.
ВІН 2014.05.02, 14:13
ТАК, ЙОМУ ТРЕБА ДАТИ ШАНС-НЕ ЙДИ В ПОЛІТИКУ. БУДЕ ТОБІ ДОБРЕ. ТИ НЕ БУДЕШ ДЛЯ КРАЮ. ТАМ МАЮТЬ БУТИ ПРОФЕСІОНАЛИ. ЦЕ ВЕРХОВНА РАДАМАЄ ЗАРАЗ БУТИ, А НЕ СХОДНЯК-ПОБАЧИШ. НЕ ЙДИ. ЦІЛКОМ ЛЕГАЛЬНА ПОРАДА. БЕЗКОШТОВНА.ДАЛІ БУДЕ.
vasya 2014.05.02, 22:37
Думали - это бомба, а оказалось - петарда
Станіслав 2014.05.05, 07:36
Який білий та пухнастий? Кримінальну справу по ухиленню від сплати митних платежів (автомобіль Лексус)закрили за вказівкою Ющенка чи не так?
Ромашкын 2014.05.05, 08:13
Менти такі і є, де що можна хапнути там тобі намалюють десять справ - і про контрабанду Лєксусів, і про наркотики і зберігання зброї. А правду сказано, що «По ділах їх пізнаєте їх». багато в інтервю підтримую. І щодо ментури, і про те як треба працювати великому бізнесу і владі на приклажді Буковеля і багато іншого... Тому короче: Коломойського - головою РНБО, Шевченка - в депутати!!!!!!!!!!
338 2014.05.05, 09:36
я за шевченку.
я 2014.05.05, 17:12
Молодець шевченко1
кувалда 2014.05.06, 00:05
молоток
101 2014.05.06, 08:51
Лідер!
ОРД 2014.05.23, 09:51
На додаток до цієї статті на часі згадати прізвища двох кадрів-правдолюбів - міліціонер Микицей і його "шістка" Гудзінський. Ці на замовлення Полковнікова паплюжать в інтернеті ім"я порядних людей, забуваючи про своє героїчне минуле. Микицей за весь час "служіння" народу України досяг значних успіхів в боротьбі із злочинністю - жодного більш-менш сейозного злодія не впіймав, жодної злочинної групи не задокументував, проте встиг стати "кришою" для наркобариг за що користується неаби якою "повагою" у колег. Щодо Гудзінського то цей "патріот" дослужився до підполковника міліції, а справжнього злодія бачив лише по телебаченню. Звертаюсь до вас під...сти Микицей і Гудзінський з питанням, яке ви маєте взагалі моральне право обмовляти людей, поширювати плітки і т.п.. Ви подивіться краще в свої "гнилі" душі, перш ніж З2являтись на люди. Слава Україні.
Пес 2014.04.29, 15:47
Справді бомба. Хоть всі здогадуються що є нинішня українська міліція, але не всі мають сміливість говорити про це публічно.
Мушинська Тетяна 2014.04.29, 15:47
Пане Шевченко ,ви проти міліціі ,але чому ваша Ксенія дочка ,ходить в міліцейський садок ,а ви юагато зробили для садка,Ви тільки поговлорити,як би ви мали гордість то ваша дитина не ходила в міліцейський садочок "Веселка"ви про совісь забули.
Ого!!! 2014.04.29, 15:52
Оце пішла жара. Таня, ти шо тупа? Мерзото, може хоч про дітей не треба? А мусорів наших треба, як Саакашвілі - всіх гнати і назад через люстрацію і переатестацію. Тому що от зараз призначають нам силовиків - і НА КОЖНОГО новопризначеного - довгий шлейф злочинів, корупції, хамства... Там просто нормальних майже немає, бо система порядних людей виштовхує.
Діма 2014.04.29, 15:55
по ділу все, не будемо говорити правду - знов все буде як було!
2 Мушинська Тетяна 2014.04.29, 15:57
А де є "нелюбов до міліціонерів"? Мова про злочинців, перевертнів в пагонах. При чому ту міліціонери?
11 2014.04.29, 16:00
Це не довідка, це фількіна грамота, яку зробили у штабі Шевченка. Де там печатка СБУ або підпис керівника? Нема... Шевченко жодної копійки на Майдан не дав...
12 2014.04.29, 16:09
Номеру одинацєтому. Яка може бути печатка СБУ на довідці УБОЗ?))) І на внутрішніх довідках УБОЗу також, уяви собі, печаток не ставлять)))) Хіба коли листи пишуть в інщу організацію. А ти від ПОповича? Ну то скажи шефу хай за гроші майдану звіт дасть, зачекалися вже...
Остап 2014.04.29, 16:16
Мощно ввалив!
Правдолюб 2014.04.29, 17:48
Схоже на правду. Всіляки бюрократи і крахобори вороги чесному легальному великому бізнесу. Мєнти за копійку а тим більше за землю на Буковелі ще не на таке могли піти. Ну і Буковель все ж таки вистояв і не піддався зеку і його мафії не зважаючи на весь тиск .
Гнатів Тарас 2014.04.29, 18:28
Шевченка в депутати! Най покаже себе. Якщо не виправдає довіру навідаємось до нього тв Буковель. Як Сич не сховається. Не хочу врікти але хлоп значно виріс в порівнянні з минулими виборами.
охаха 2014.04.29, 20:29
Настаящій палковнік(ов)!!!
знаю 2014.04.29, 20:17
НІкому не вірю, вони всі однакові. А зараз їм потрібні владні повноваження, щоб вберегти награбоване. Бо без влади, прийдуть такі самі як вони, і просто все відберуть!!!
Пацанчік 2014.04.29, 20:22
А ви подивіться на пацанчика Вітенка. Вчився поганоЄ, ніде не працював, але по списку свободи став депутатом міськради. Побратим Марцинків пішов до ВР, і цей шмаркач стає другою людиною у владі міста. Як кажуть - навіть буди собачої не збудував. Як ви думаєте, з такими керівниками може бути лад в місті? Під таких людей дасть хтось інвестиції? Це просто курам на сміх!!!
Пацанчік 2014.04.29, 20:23
А ви подивіться на пацанчика Вітенка. Вчився поганоЄ, ніде не працював, але по списку свободи став депутатом міськради. Побратим Марцинків пішов до ВР, і цей шмаркач стає другою людиною у владі міста. Як кажуть - навіть буди собачої не збудував. Як ви думаєте, з такими керівниками може бути лад в місті? Під таких людей дасть хтось інвестиції? Це просто курам на сміх!!!
Кривий 2014.04.29, 19:28
Дайте дорогу молодим кандидатам! Люди на майдані стояли не для т ого, щоб ви знову йшли в велику політику. Просто зрозумійте - Ви вчорашній день. Сьогодення для молоді!
ПИтання 2014.04.29, 20:24
А хто знає де Сало? знов бігає?
Kvol 2014.04.29, 19:29
Дайте дорогу молодим кандидатам! Люди на майдані стояли не для т ого, щоб ви знову йшли в велику політику. Просто зрозумійте - Ви вчорашній день. Сьогодення для молоді!
Едгар 2014.04.29, 19:39
Складається таке враження, що Буковель це єдиний проект яким Шевченко може похизуватись.Нічого суттєвого в цій так званій "бомбі" немає
Сеник 2014.04.29, 19:51
"...Для Ігоря Коломойського в оцінці головним є чи ти людина, чи «нелюд»" При всій повазі до Коломойського, йому пора би Бубена вигнати з ПОЕ
Влад 2014.04.29, 20:32
Не бачу різниці між Шевченком, Анчоусом чи Поповичем. Всі однакові, всі хочуть влади, а на виборців їм начхати! Пора вже ламати цю систему.
Тьотя Оля 2014.04.29, 20:49
Але різниця таки є - «По ділах їх пізнаєте їх»…))
Наталя 2014.04.29, 21:22
Мерінов нібито нікуда не йде... Чи я щось пропустила?
Наталя 2014.04.29, 21:23
А Шевченко думаю переможе. І не сумніваюся, що він і подібні люди можуть змінити наш трешовий Франківськ.
Роман 2014.04.29, 21:26
Шевченка можна спробувати, але і мера треба срочно замінити. Думаю, що Франківськ ще можна відродити. З Шевченком можна спробувати це зробити. Чи хтось ще сумнівається, що з діючою владою в Франківська немає перспектив?
Галя 2014.04.29, 21:42
Шевченко стає переконливим. Подумаю......)
Я 2014.04.29, 21:57
В Fasebook Шевченко переможе, а от наявну навряд. Шкода хлопа, стільки грошей кидає, а народ далі за патріотів і вишиванки.
Такида 2014.04.30, 07:19
Не падєцкі жахнув!
Сергій Чирва 2014.04.30, 07:30
Вірю... Не кожен щиро зможе все розказати...
vasya 2014.04.30, 08:58
Яка цінна інформація. Витримав, аби дійшла. Якраз під вибори. Стандартна правова схема - заява у прокуратуру - не працює. Як і всі популісти, заяви через журналістів та ЗМІ - аби люди знали...
Гуцул 2014.04.30, 09:14
Мене шо здивувало то шо він сказав, що в Поляниці хабарництва нема:) а ну спробуйте там землю получити в сільраді:) А так тема заїзджена тут треба росказувати про те що ти для людей будеш робити, програма яка ?А на Майдані всі були як не в Києві то в Франківську.
Вася 2014.04.30, 09:18
Вся, ти баран чи дебіл? Яка заява в прокуратуру? Ти забув в якій країні ми жили ще пів року тому? Ще скажи, що в суд треба було піти. Якщо там був інтерес Саші стоматолога, то прокуратура тою заявою підтерлася би. Боже яка в цих ідіотів коротка пам'ять...
Гуцулу 2014.04.30, 09:21
А ви спробуйте отримати землю будь-де. Колись можна було, а зараз - сільрада розуміє що земля - це її ресурс. І ніхто ніде не подарує. Хіба що так як Сало -пальці в двері...
Лол 2014.04.30, 09:23
Справді бомба. Без загортання в кольорові фантіки.
Наталя 2014.04.30, 09:24
Кожен такий кандидат спецально сам готує під себе такі "бомби" щоб потім замилювати очі який він страждалець.Але люди ще памятають як він технічним кандидатом від влади янека йшов на вибори роспорошувати голоси Свободи, БЮТ, Удару.
Рура 2014.04.30, 09:27
Це жах, що творять ці мусора!!! Де неш Саакашвілі????
Остап 2 2014.04.30, 09:29
Інтерв'ю справді бомба, хоча всі здогадуються що і як, але всі мовчать. А Коломойському глибока повага. Вартий батальйону наших вишиванок вдих ура-патріотів!
Васі 2014.04.30, 09:30
Ну тоді понятно чого заяву не писав а зараз чому заяву непишеякщо його права порушені? Бо не зможе піаритися ще довший час? Я там читала про програму кандидатів то потрібно її показувати і не словом а ділом.
рурі 2014.04.30, 09:40
то що потрібно розбиратися то зрозуміло, але по Закону. А мєнтів вже і так за останні роки так зашугали що вони власної тіні бояться. Вон дебіли під увд прийшли в Луганську а мєнти стріляти бояться по потім знов якийсь "кандидат" скаже що вони злочинці.Все треба робити по закону і в суді доказали в тюрму не доказали вільний. А так це просто тиск і піар.
vasya 2014.04.30, 11:18
до Васі- твоїми словами не відповім тобі. Зараз вже можна нести заяву - але він поніс її все одно до журналістів - не в прокуратуру. Якби це був Саша стоматолог - не було би в нього того Буковелю
Васі 2014.04.30, 11:46
Вася, ти почитай інтерв'ю - КРИМІНАЛЬНА СПРАВА Є! Ти цього не зрозумів, чи не читав текст інтерв'ю? Про що ти?
Тромб 2014.04.30, 11:48
І що з цею міліцією робити? Зливати, блін, в унітаз!!!
Дора 2014.04.30, 12:22
І хто б що не казав, але мало хто б набрався духу подібно вальнути мєнтуру. В більшості наші політики - або стукачі, аби лижуть капітаном і майорам сраки.
lol 2014.04.30, 13:24
Молодець Сашко! Так тримати
житель 2014.04.30, 13:32
є деякі ще статті в неті про полковнікова. цікаво, чому він ще в органах? ще з Тернополя за ним репутація від губернотара!
Євгенія Петровська 2014.04.30, 13:32
Із Шевченком франківськ багато доб'ється а взятки були,є і будуть.
Тарас 2014.04.30, 14:04
Віталіку та Олександру велике СПАСИБІ за підтримку націоналістів та патріотів нашого краю. Особливо хотілось би виділити Віталіка Мерінова. Велике спасибі тобі за підтримку Народної Самооборони. Вчорашні вечерні події показали згуртованість патріотів нашого міста. Респект Вам хлопці. Разом ми сила! СЛАВА УКРАЇНІ! СЛАВА НАЦІЇ!
Муркот 2014.04.30, 14:47
Я також думаю, що з Шевченком гроші в Франківськ підуть)
22.04.2024
Вікторія Матіїв

Про значення Великодніх свят журналістка Фіртки поспілкувалася з отцем Миколаєм Микосовським, який служить у Василіянському монастирі УГКЦ на Ясній Горі у Гошеві.

1101
10.04.2024
Тетяна Дармограй

Фіртка розповідає про головні зміни, які пропонує влада новим законопроєктом про мобілізацію.

2466
01.04.2024
Діана Струк

Про функціонування закладу, допомогу військовослужбовцям та майбутні плани, журналістка Фіртки поспілкувалася з очільником комунального закладу «Дім воїна» Миколою Крошним.

2082
26.03.2024
Вікторія Матіїв

Під час війни людина відчуває цілий спектр емоцій. Як українським родинам впоратись з такими випробуваннями — журналістка Фіртки розпитала у лікаря-психіатра, психолога та консультанта в напрямку когнітивно-поведінкової терапії Миколи Демківа.

2127
21.03.2024
Тетяна Дармограй

Що робити та куди звертатися рідним зниклих військовослужбовців,  як відбувається процес пошуку та чому не варто поширювати у соцмережах персональну інформацію зниклого, розповіла представниця Уповноваженого з питань осіб, безвісти зниклих за особливих обставин в Івано-Франківській області Наталя Пасічник.

6438 57
19.03.2024
Тіна Любчик

Комітет з питань національної безпеки, оборони та розвідки активно працює над поданими правками щодо нового законопроєкту про мобілізацію. Журналістка Фіртки поспілкувалася з політтехнологом, військовим юристом, Володимиром Бондаренком щодо актуальних питань призову.

2413 2

Нижня палата Конгресу США затвердила допомогу Україні в  сумі 61 мільярдів доларів. Всього «за» допомогу Україні проголосували 311, «проти» — 112, «утримались» — 8.

288

«Благодатний вогонь» саме за такою назвою ми знаємо церемонію, яка відбувається щорічно у Велику Суботу перед Пасхою у Єрусалимі в Храмі гробу Господнього. Здебільшого про це явище  знаємо через ЗМІ, які щорічно ведуть пряму трансляцію сходження Благодатного вогню з Єрусалимського храму.

1113

Американське видання The Washington Post 7 квітня 2024 р. опублікувало статтю під назвою «Інсайд щодо секретного плану Дональда Трампа щодо припинення українсько-російської війни».

1138

Благодатний Вогонь (грец. Άγιο Φως, дослівно — Святе Світло, англ. Holy fire) — поширена у православ'ї назва вогню у Великодній церемонії виносу запалених свічок із Гробу Господнього (кувуклії) в Єрусалимському Храмі Воскресіння. 

1355
23.04.2024

Розповідаємо про корисні для серця та задоволення способи включити домашній сир у свій раціон.  

234
19.04.2024

Цього року комунальне підприємство «Франківськ Агро» запланувало засіяти на майже 200 гектарах соняшник, гречку та сою.  

558
16.04.2024

В Івано-Франківську традиційно у передвеликодній час проведуть ярмарок «Великодній кошик». Працюватиме він з першого по третє травня на площі Ринок.  

2022
22.04.2024

У Біблії немає вичерпного пояснення природи людської душі. Але вивчивши, як використовується у Святому Письмі слово «душа», ми можемо зробити певні висновки.

26468
18.04.2024

Під час моління студенти зачитували розважання, які перепліталися зі стражданнями нашого Спасителя – Ісуса Христа під час Хресної дороги та терпіннями, які проходить український народ у часі жорстокої війни.  

520
14.04.2024

Нагадаємо, цьогоріч в Івано-Франківську запланували початок зведення богослужбової каплиці блаженного священномученика Симеона Лукача.  

10424 1
08.04.2024

Є перша заповідь Божа: «Я є Господь Бог твій, нехай не буде у тебе інших богів, крім Мене».  

7963
19.04.2024

Це — історія про дорослішання хлопця Тимофія у 1990-х роках. У центрі сюжету — його стосунки із сім’єю, друзями, коханою та колишнім контррозвідником Феліксом, який служив в Афганістані.  

504
23.04.2024

Рівень довіри до інформації про події війни, яка надходить від владних органів, є невисоким.  

366
19.04.2024

Обороноздатність, безпека, підтримка воїнів, розвиток економіки та євроінтеграційні процеси – ключові питання, які обговорили під час засідання Конгресу місцевих та регіональних влад, що відбувся під головуванням Президента України Володимира Зеленського.  

517
16.04.2024

Так, серед тих, хто довіряє Президенту України, лише 15% підтримали б такі вибори, тоді як серед тих, хто не довіряє — 37%.

591
11.04.2024

Парламент остаточно ухвалив у другому читанні законопроєкт №10449 про мобілізацію і проходження військової служби.  

1537