Чат з гостем "Фіртки"

Руслан Коцаба

Скандально відомий прикарпатський журналіст, редактор громадського телебачення "Народне око", кореспондент каналу "ЗІК", громадський активіст

Агенція новин "Фіртка" завершила чат зі скандально відомим прикарпатським журналістом Русланом Коцабою.



Чат

НацикПрезидент ЕреФії Володимир Путін нагородив медаллю Пушкіна депутатів Верховної Ради, авторів скандального "мовного" закону Сергія Ківалова і Вадима Колесніченка. А чого він не нагородив хоча б "Почесною грамотою" Чуднова, Личука і Зварича, які також доклалися до прийняття цього закону своїми голосуваннями в Раді? 25.02.2013 11:11
Руслан КоцабаВсім привіт! Я у чаті, готовий до змістовної дискусії чи просто цікавого чат-спілкування. Отже, почнемо з першого Пане «Нацику»! Я би радив Вам розрізняти російських націоналістів типу «Підрахуя» і «Калєснічєнкі» від місцевих яничарів та хрунів. Якщо перші холуї реально звітують Кремлю за витрачені в Україні на боротьбу проти України російські кошти, то хруні просто звично лижуть сраку черговому місцевому Холую, який розподіляє місця біля бюджетного корита… Був два роки такий тренд – лизати і смоктати кремлівським карликам, що вони (наші хруні!) це без особливої радості та натхнення робили. На відміну, повторюю, від тих, які «на зарплаті у Пуціна». У п`ятницю на кумедному ефірі «ДіаЛОХ з народом» я, як політолог, із здивуванням раптом почув від Зека-ЯнуковОча виразні антиросійські нотки – наші холуї це, думаю чітко «вловили» і будуть тепер щодня базікати щось про «захист української державності серед недружнього і ворожого оточення». Тобто нема ідейного вислужування перед москвою чи вашингтоном, а виключно бізнесовий інтерес – захист своїх активів. Тепер стосовно персоналій: Василь Чуднов – типовий гуцул-хитрун: одне говорить, друге думає, третє робить, успішно може перехитрувати навіть себе особисто. Володимир Личук – грубіян, «чісто канкрєтний», але з відмінними бійцівськими якостями. Додам, що за два-три роки виживе у політикумі хтось один з них, бо саме ці два колишні нардепуки-регіонали один одного «на дух не переносять»! До речі, очікується жорстока їхня бійка, можливо, що і не віртуальна, вже днями, -- на обласній партконференції Партії регіону. Щодо Ігора Зварича – закінчений роботоголік, ерудит, завжди тяжіє до «партії влади», бо відчуває свої шанси для потреб будь-якої політичної команди. Ті політичні команди, які Ігора Теодоровича зневажали і «зливали» - дуже погано закінчували, до речі… Тому раджу і Вам розрізняти людські якості політиків окремо від політичних розклАдів, особливо у місцевому політикумі.
drugВи не боїтесь помсти тих, з ким воюєте зараз? Часи зараз дуууже не певні...25.02.2013 11:17
Руслан КоцабаЗвичайно, боюся.Маю здоровий інстинкт самозбереження і продовження роду... :) І маю стійке бажання «погусарити» із своїми майбутніми зятями, тому не нариваюся по дрібничках. Мій життєвий досвід підказує, що боятися треба якраз не тих, хто погрожує «у вічі», а тих, хто сичить за спиною, як гадина, або (це ще гірше!) мовчки ненавидить. Тому, коли кумедний горе-палковнік Васька Строїч кілька тижнів тому, на п`янці святкування 15-ліття створення податкової міліції, хвалився, що «Коцабі руки-ноги поламає, як все затихне»,- то це все пусте, бравада клоунська. Хіба може Васька, невидимий «воїн-ніндзя» (принагідно вітаю цього кловуна з Днем шланга Вітчизни, як такого, хто жодного дня не служив у армії) на мене чимось образився і то просто такі емоції у нього… Якраз із такими сцикунами як він - я впевнений на 200 відсотків, що його пустослівні погрози - це просто слова. «Великих слів велика сила і більш нічого» (класик сказав)… Додам, що працюючи керівником державної мисливської інспекції чи рибінспекції, мав дуже багато ситуацій, коли затримував браконьєрів і оформляв на них «кримінал». Потім, коли з ними шляхи перетиналися, спілкувався навіть – ніхто не докоряв, бо я виконував свої посадові обов`язки, причому виконував їх старанно, наполегливо і чесно! Хто мене знає особисто – підтвердить. Зважаючи на кримінальну ситуацію у кримінальній і криміналізованій УССД (Українській соборній самостійній державі), можу хіба з твердістю припустити, що якраз чесні звичайні громадяни мають сумні шанси загинути на вулиці від бандитської кулі, наркоманського ножа або міліцейського кийка… Бо така, на жаль, зараз у нас горе-держава, яка нам, простякам, нічого доброго не гарантує. Бо і гарант у нас ще той… Гарантує собі та своїм синочкам хіба золоті унітази в Межигір`ї чи народний бунт-кровопролиття за рік-другий!
куртизанкаПане Руслане,як Ви знаєте і знають всі Івано-Франківці, та й з рештою вся Україна, про факт передачі хабаря у 30 тисяч доларів де фігурантами були славнозвісні свободівці Олег Гаркот, Роман Онуфріїв та Володимир Юалагура, а також і там був задіяний і Колковський. Однак суд іде тільки над Олегом Гаркотом. а Колковський десь у якійсь країні перебуває на нарах чи де там. Так чому не несуть відповідальності інші фігуранти. Чи не маєте Ви на меті, а також інші журналісти підняти дане питання перед правоохоронними органами. Якщо вини вказаних осіб немає, то нехай це визнають правоохоронці і відкрито прокоментують. Якщо вина і причетність до хабаря тих осіб є, а правоохоронні органи зумисне спускають все на тормозах, то вони повинні нести відповідальність перед законом за скриття злочину. Дякую за відповідь.25.02.2013 11:22
Руслан КоцабаМоя позиція загальновідома – злодій повинен сидіти у тюрмі! Крапка. Але у цій справі не все так однозначно. Бо фігуранти справи, за винятком Володі Колковського, мого колишнього депутата-порівця,- на свободі, свободівці Марцінків і Сич відпіарилися на справі під кодовою назвою «Три пальці – це «Тридцятка»! - аж до потрапляння у парлямент УССД, а реально ніхто з них чомусь «сідати» не збирається – хіба «тєрпіла» Колковський, який і так сидить і на якого валять всі гріхи цієї гріховної справи… Чому ж немає депутатських запитів чи звернень на грізних бланках нардепука (скорочено - народного депутата України)? Чому так бояться відкритих судових засідань і мовчать про провокації "злочинного режиму Януковича" проти патріотичної високоефективної франківської влади?! Тому почитайте краще частину моїх статей на цю болючу для міста тему «Свободу не спинити!» Ось лінки: http://www.gk-press.if.ua/node/8276 http://versii.if.ua/publikacii/rozhristaniy-reportazh-z-rozhristanogo-sudovogo-zasidannya-seriya-vip-habarniki-frankivska/ http://vikna.if.ua/news/category/all/2012/11/22/10941/view http://www.radiosvoboda.org/content/article/24777854.html http://versii.if.ua/publikacii/zhertovne-telya-abo-pislyamova-pislya-otrimannya-habara/ http://firtka.if.ua/?action=show&id=26815 О, ще краща порада! Проаналізуйте уважно міміку героїв оперативного кліпу від СБУ,- буде зрозуміліше! http://www.youtube.com/watch?v=QjGJ3CVk8uQ
ФрейдРуслане на фіга вам це все !? Не вже ви останній романтик наівно вважаючий, що в цій країні можна щось змінити на краще не нашкодивши в першу чергу собі самому!?25.02.2013 11:24
Руслан КоцабаТут вже не до патетики. Видко, доля у мене така невдячна: підказувати політичним корупціонерам і злодіям-владоможцям, що вони є «рєдісками», хрунями, рагулями, холуями, бикотою, галиЧванством і просто нехорошими людьми… Бо можна нашкодити хіба власній кармі, якщо не робити те, що підказує Совість і Обов`язок. Мулятиме, впевнений, коли не скажу вголос того, що повинен завжди казати чесний журналюга,- чи навіть звичайна чесна людина! Не втомлююсь повторювати, що крапля камінь точить! Вірю, що власною сміливістю і прикладом спонукаю навіть заляканих рагулів ставати чесними і активними. Додам, що у мої 46 років вже пізно змінюватися… ;) Мушу бути самим собою – мені особисто так комфортніше.
Сігурд Пане Руслане! Наскільки відомо, Ви в один час (орієнтовно 204-2005 роки) працювали в рибінспекції. Притім ефективно. З яких причин тодішнє керівництво ОДА прийняло рішення "розігнати" рибінспекцію.25.02.2013 11:28
Руслан КоцабаЯкщо точніше, то працював на посаді начальника облдержрибінспекції з початку 2000-го року аж до 2005-го. Працював, як ви розумієте, чесно і ефективно, за оперативними показниками наша інспекція була лідером галузі, не зважаючи на найменшу кількість багатих на рибу річок та водосховищ. Щороку притягував до адміністративної відповідальності по кілька тисяч порушників Правил рибальства і браконьєрів, щороку було до 100 кримінальних справ і, як правило, 5-7 справ з електровудочниками. Гордий, що мені вдалося зібрати і вишколити потужний бойовий колектив, а дві мої оперативні групи запрошували навіть у інші області у нерестовий період для «майстер-класів», як зараз модно казати. Хоч всі мене вважають анархістом і анти-владним, хочу хоч тут подякувати Михайлові Вишиванюкові, який запросив на ту посаду після закінчення мною Української академії державного управління при Президентові України, і який запропонував мені будувати роботу так, щоби «була щука, аби карась не дрімав». Зараз можна чесно дивитися в очі рибалкам-любителям, які пам`ятають мене, мою роботу і тодішніх рибоохоронців. Принагідно зауважу, що вдячний тим клоунам, які тоді мене звільняли з посади і розігнали для того навіть всю інспекцію. Бо я зайнявся активно політичною і громадською роботою, цікавіше пішло життя і люди довкола, зараз у журналістиці колишній «бойовий» досвід і оперативне чуття дуже допомагають. До речі, Роман Ткач, тодішній горе-губернатор, який мене звільняв після Помранчевої революції на вимогу колишнього секретаря обкому компартії часів СССР Дмитра Шлемка, кілька місяців тому вибачився і ми навіть це запили дорогим "віскарем". Я зла не тримаю, хіба у жовтий блокнотик записую… ;)
2222Пане Руслане Звертаються до вас мисливчі та рибалки .Ми знаєм вас як людину компетентну в цій справі .Доки буде творитись цей безпредел в цій галузі ? Радим вам тему для вашого нового журналістцького розслідування . З матеріалами ми поможем. 25.02.2013 11:33
Руслан КоцабаТо до попереднього питання трохи стосується, тому додам, що якщо є прямі факти і докази корупції - з радістю допоможу у їхньому поширенні чи для відповідних запитів-звернень в "компетентні" служби! Зараз всі мають мобілки з відеокамерами, тому закликаю фіксувати і виставляти компромат на "кривоохоронців" в моє Народне ОКО" http://oko.if.ua/ (трохи свій ресурс порекламую!) чи просто у соцмережі - бо корупціонери бояться, перш за все - ПУБЛІЧНОСТІ !!!
Фрейд1)Чи брали ви перебуваючи на посаді рибінсектора хабарі!? 2)Які шкідливі звички маєте!? 3)Чи отримували ви конкретний "заказ" на того чи іншого субєкта господарювання чи іншу фізичну особу, після чого отримували за це грошові кошти!? 4) Чи знаходитись (знаходились) в співробітництві із спецслужбами. Щиро сподіваюсь на правдиві відповіді.25.02.2013 11:38
Руслан КоцабаЩось дуже багато пор рибоохоронне і екологічне минуле моєї біографії, тому бульш коротко даватиму відповіді: 1. Хабарі не брав, не беру і не планую брати! Честь дорожча. 2. Шкідливих звичок теж не маю – хіба обжорство (трохи) 3. Закази на «мочилово» пропонували, чого гріха таїти, - деколи погоджувався, але коли наочно бачив документи про злочинність або корумпованість персонажів моїх журналістських розслідувань. Гроші не брав, за винятком організаційних витрат та представницьких витрат. 4. Спецслужбами не завербований. Зважаючи, що у Вас такий хитрий нік «Фрейд», то пораджу на халяву, як «вичисляти» гебістську шушеру: треба уважно придивлятися до їхньої біографії та кар`єрного зросту. У завербованих переважно стрімка кар`єра, бо їх «ведуть» і «просувають» по партійній або чиновницькій драбині. І хоч теперішній рівень спецслужб вважаю низькокваліфікованим, а сбушників – некреативними і немотивованими, тому мушу визнати, що ця моя порада з кожним роком стає неактуальнішою. Спецслужби зараз всуціль зайняті власним бізнесом або кришуванням сімейного. Не цікаво. Ось для прикладу, податкова міліція, яку зараз досліджую – тупі, жадні, сцикливі, майже кожен другий має проблеми із документами – або диплом фальшивий, або декларація про прибутки і доходи, або брехливий військовий квиток чи підроблена трудова книжка. Вже якщо у начальника внутрішньої безпеки обласної податкової виявили, що той не служив в армії, а відтак не мав законного права на службу в правоохоронних органах, то що за іншу шушеру казати?
Пацан Пане Руслане! Я студент, а мені Вас ставлять в приклад. Кажуть, що ви вибираєте в супермаркеті морквину для того, щоб бачити , як продавщиця її зважує та упаковує. Після того кажете (не купляючи) - я лиш хотів подивится на те, як пані візьме моркву...25.02.2013 11:39
Руслан КоцабаПане Пацане! Переважно про відомих людей поширюють чутки люди, вороже або завистливо до них поставлені, тому будьте обережні щодо легенд про мене чи мої буцім-то історії з життя. Я люблю слухати побрехеньки про себе, тому дякую Вам за чергову легенду! Особливо раджу бути скептичним щодо історій про мене, ніби я проти ночі з`їдаю російськомовних немовлят у приймальній Анушкевичуса… Але зауважу, пане Пацане, що все, окрім некрологу, для мене є піаром. Щасти!
555В історії щодо Строїча. Що вами більше рухало - зобов'язання виконання замовлення тих, хто злив вам інформацію чи бажання відновити справедливість. Чи і те і інше? Вам не приходило в голову, що вас інколи використовують в темну, користуючись вашим, сподіваюсь щирим, бажанням воювати за те, що ви вважаєте справедливістю?25.02.2013 11:47
Руслан КоцабаЩиро вдячний Вам за турботу! Стосовно Васі Строїча вже писав, не буду вже – не вартує цей зацофаний бик стільки букв та слів про себе. Тепер щодо використання – я радісно і з гумором даю себе використати у якості журналіста-розслідувача, навіть якщо йде банальне зведення рахунків між колишніми злодіями-компаньйонами або чиновниками-корупціонерами! Головне, аби то були правдиві факти. Коли отримую чергову інфу про чергового злодійчука у владі, - ретельно перевіряю з інших (щонайменше двох!) каналів або інформаторів. Такий у мене принцип. Благо, з мусорами і компроматом на них проблем нема – вони здають один одного безкоштовно, безжально і я навіть би навіть сказав, - із насолодою, а от із сбушниками чи прокуратурою, особливо прокуратурою, то дуже важко уточнити інфу, тому не ризикую оприлюднювати… Останній раз так було стосовно арешту київськими сбушниками високого чина у прокуратурі, якого хапнули на хабарі у 100 тисяч американських доларів (стара буковельська тема), але я не знайшов підтвердження ще з якогось іншого джерела, Олександр Шевченко теж відмовився коментувати, тому не розвивав ту тему. Моя репутація дорожча за можливий прокол, - це коли у погоні за ексклюзивністю і скандальністю поспішиш оприлюднити без оперативного аудіо чи відеофайлу, тобто пожертвуєш достовірністю… Не пасує мені зараз помилятися.
антон Щодо "справи Строїча". Дехто вважає, що ви хотіли розкрутити цього лже-полковника на пару штук баксів. Чи так це?25.02.2013 11:50
Руслан КоцабаВідповів вище на ці питання, як мені видається - ДЕТАЛІЗОВАНО, але Вам, Антоне, дякую за таке щире запитання...
555Хто на вашу думку бу (є) найкращим президентом України? Але без емоцій, а оцінюючи холодним розумом. 25.02.2013 11:57
Руслан КоцабаЯ дійсно вважаю, що ми маємо ненормальну країну, тому не могли обрати нормального президента. Ми не вартуємо, швидше за все, власної країни і не вартуєм відтак, гідного президента. Бо з гідністю якраз проблема... Донедавна вірив, що Ющенко, окрім гарних слів, таки щось почне щось робити із декларованого, але намарне… Про двічі несудимого якось не хочу тут, перед поважною публікою чату, з понеділка згадувати! Хоч бачу, що зараз хіба він єдиний залишається, як це не дивно, гарантом державності. Бо то треба ще вміти за неповні два роки встигнути пасивно покохатися ........... і з Європою, США та з москалями і так ганебно провалити геть усі перспективи когось перетягнути у власну державницьку гру на світовій політичній шахівниці! Все-таки дається взнаки підліткова травма Хама...! А що буде, коли буде третя судимість? Мазохіст та й годі! Кравчук так і не вийшов за рамки ролі "болонки на дивані соціал-дермократів (обрізаних)", тому про нього історія згадуватиме переважно у негативі, як вискочку, якій пощастило потрапити у потрібний час в потрібне місце. Кучма створив державницькі структури, системно стравлював між собою олігархів і доказував свою потребу їх регулярним замиренням. Про Ющенка нічого не хочу вже говорити, не заслужив поки що...
lolРуслан Коцаба - хто він напсправді?25.02.2013 12:01
Руслан КоцабаРуслан Коцаба є просто Русланом Коцабою! Переконаним оптимістом, веселуном і правдорубом. Завжди намагаюся бути самим собою, бути кращим, намагаюся не брехати, стараюся бути лідером в усіх справах та професіях, якими довелося за свою тридцятилітню трудову біографію займатися. Поки-що вдавалося, дяка Богу. Зараз доля розпорядилася так, щоби я, колишній державний службовець 9-го рангу, змушений був опановувати фах журналіста. Технічні питання вже майже опанував, а стосовно амбіцій, то тут теж все нормально – за кілька років планую стати найвідомішим журналістом Івано-Франківська чи навіть Прикарпаття! Я дуже балдію від журналістської професії, - коли я можу говорити, що думаю і ще й за це отримувати зарплату. Де ще, у якій професії чи галузі мене чекатиме така халявська насолода і винагорода?
lolЯк усі ці ваші діла сприймає сім'я? Вони вас не відмовляють від таких провокативних і доволі небезпечних справ, як була зі Строїчем?25.02.2013 12:05
Руслан КоцабаЗвичайно, що відмовляють! Вони ж не сліпі, бачать, що у цій бандитській державі твориться. Особливо моя старенька мама, Галина Яківна... Прикро, що переважно із нею не погоджуюся, бо то треба було їй мене якось по-іншому виховувати: вчити красти, брехати, зраджувати. Зараз я теж роблю тотожну родинну «помилку» і вчу своїх донечок-сонечок бути активними, порядними і чесними людьми… Хоч у теперішній скотській державі вони, Квітка і Зірка, якщо нічого не зміниться, намордуються ще ого-го! Але що тут поробиш? Така карма…
568@ну і що ви тепер скажете про свого партійного "лідера" ПОРИ каськіва, який продався регіонам за солодку посаду, а тепер ще й ганьбить Україну, підписуючи "стратегічні" угоди з лижними інструкторами)))))))))))) ви так це чудо в пір'ях постійно захищали)))))))25.02.2013 12:07
Руслан КоцабаПерепрошую, шановний або шановна Анонім, але прізвище Каськів, вибачте, пишеться за граматичними правилами з великої букви. Не хочу повторюватися стосовно ПОРИ і Владислава Каськіва, бо минулого тижня у розлогому інтерв`ю «Західному кур`єру» це оповідав, тому дам Вам для економії часу хіба посилання-ланку: http://versii.if.ua/publikacii/pora-yogo-spitati-ruslan-kotsaba-zhurnalist-politik-eks-chinovnik-peredruk-iz-zahidnogo-kuryera/
568@хто для вас є Соловей, скільки платить? на його замовлення прете проти Анушкевичуса? 25.02.2013 12:21
Руслан КоцабаЮрій Соловей – майбутній мер Івано-Франківська, дуже перспективний і самодостатній в сучасних українських реаліях політик! Знаю його переваги і вади, бо маю змогу спостерігати збоку, в сесійній залі, а також у екстремальних ситуаціях, коли людина є правдивою, без понтів. Також переживаю, що Соловей останнім часом підозріло «знюхався» із правлячою партією «Три пальці – тридцєтка». Вважаю, що йому, Юрію Ігоровичу, варто і далі послідовно та аргументовано критикувати партію влади, яка разом із «євромером євроміста з євродорогами» перетворила мій рідний Франківськ у занедбане і опльоване рагулями село! А от міський керівник «УДАРу» щось після виборів до ВРУ дуже лояльним став до цих балаболів у вишиванках… Стосовно Анушкевичуса – то вже класика, бо я перший почав його критикувати і все, що я про нього розповідав чи прогнозував – справдилося. Тому і далі буду опозицією до нього, навіть якщо зараз він нічого у місті та міськраді не вирішує, хіба інтрижки розводить… З часом Вітас Андрюсович мав би бути мені вдячним, що я не давав йому так швидко спитися і скурвитися! Не все у мене получалося, але погодьтесь – я старався.
ПуцикНа Вашому сайті "Версії" є опитування "Кого можна важати молодіжним лідером Франківська?". А кого ви вважаєте таким лідером? Можете назвати кілька імен, а можете вирізнити когось одного.25.02.2013 12:23
Руслан КоцабаНе можу твердо назвати одне-друге прізвище, бо боюся помилитися. Ці опитування радше для змагання фан-клюбів тих персоналій, а мені піднімають відвідуваність на сайті, якщо відверто! Думаю, що в нас немає молодіжної політики, а відтак не варто очікувати справжнього молодіжного лідера! Такі реалії.
ПуцикЯка на вашу думку найдієвіша молодіжка у Франику? Хто реально шось робить для міста?25.02.2013 12:27
Руслан КоцабаЯкщо вже є кілька питань на молодіжну тему, то я деталізую. Молодіжної політики у місті немає, то можу із твердістю заявити! Є ніби аж дві молодіжні адміністрації, кілька молодіжних середовищ, але немає між ними, на жаль, справжньої конкуренції. Конкуренція хіба за бюджетні гроші, а от щось перспективніше і нескороминуще – зась! Середовище флешмоберів розбіглося, подорослішало і нема підростаючої зміни. Мілітаризовані і спортивні теж комерціалізувалися. Працюють хіба на телекартинку – для звіту про витрачені гроші. Основну масу молоді це, повірте, і близько не зачіпає… Навіть ПЛАСТ якось, після налагодження регулярного фінансування з міського бюджету, (бо багато пластунів стали депутатами) спопсився: для прикладу, - особисто бачив їхній цьогорічний фестиваль вертепів в Народному Домі, бо старша донька Квітослава є пластункою. Убогі костюми, нема поваги до глядачів, бо навіть слова сценарію не вивчили, озвучка ніяка… І це кращі! А що казати слабшим? Для порівняння додам, що спроби активізувати молодіжні середовища недолугими піар-акціями чи черговими «рекордами України» нагадують спробу розмішати чайною ложечкою цукор на дні двохсотлітрової бочки. Сумно.
ПуцикЧи правда шо зараз працюєте на Слов'я Юру і трошки на Шевченка? Хто краще платить, тільки чесно. 25.02.2013 12:33
Руслан КоцабаПане Пуцик! Вже про Юру відповів, а стосовно Шевченка - то випив каву задурно, Ганна Крисюк запропонувала після інтерв`ю з своїм колишнім патроном. Не вважаю те, що випивається чи з`їдається, хабарем. Виняток, хіба для розрядки і гумору - колись у Галичі сбушники хотіли арештувати на хабарі капітана податкової міліції Володю Т., то той їх класно надурив, бо перед тим, як вискочити у вікно, з`їв мічені порошком бакси. Ну то таке, смачного! ;)
ПуцикВиокреми 2-3 найкращих журналістів у Франківську. Хто реально заслуговує називатись журналістом. Тільки без водички - конкретні імена.25.02.2013 12:43
Руслан КоцабаТо не буде коректно, бо ж існує спеціалізація - хтось гарно пише про собачі перегони або про цікаві особистості, хтось оперативніший або додає до текстів класнющий фоторепортаж, хтось, окрім поточної роботи у державному чи муніципальному ЗМІ, дописує класні блоги... Хтось себе реалізував у пост-журналістику, тобто став креативним і вимогливим редактором. По всякому, тому персонально не буду. А щодо конкретних прізвищ, то радо спілкуюся з усіма, але більше все ж із Марічкою Гаврилюк, Танею Соболик і середовищем "Клюбу без ЯДу". Ну і, звичайно, колеги тележурналісти, особливо які не цураються бути "жовтими": Алла Пас, Оксана Кваснишин, Наталя Фармус, Михайло Маланюк і його Світланочка! Від всіх них багато вчуся, радію їхній терплячості та тактовності в доведенні мене до нормальної журналістської "кондиції".
moriartieРуслане, чи Ви маєте ще якусь додаткову професію якби так війна із обманоїдами набридла? Або що нове хотіли б опанувати?25.02.2013 12:47
Руслан КоцабаВ мене є багато мрій та планів, але, погодьтеся, що вони втратять, якщо я зараз тут про них розповідатиму. Зауважу хіба, що, якщо виникає потреба, швидко вчуся, не цураюся і не лінуюся запитатися, маю високу працездатність та купу енергії, тому гарантую Вам, пане Моріарте, що чим би я не займався - все буде яскравим, якісним і порядним. Відповідно, я там буду і лідером, з часом.
drugВи чекали кінця світу?25.02.2013 12:48
Руслан КоцабаЯкось не приспічило... Не було вільного часу на очікування - купа роботи!
drugЯк проводите свій вільний час? Що читаєте? Де буваєте?25.02.2013 12:53
Руслан КоцабаЧасу обмаль, тому писатиму лапідарно: маю наступні хобі - підводне полювання і підводне відео, люблю робити фотосесії якихось цікавих місць, подорожувати люблю, особливо своїм побитим китайським скутером. Люблю поїсти щось смачненьке та екзотичне (хробаків не пробував!). Люблю політику і громадську роботу, а особливо люблю свою теперішню працю, роботу тележурналіста на класному та сміливому телеканалі ZIK (трохи реклами!)
lolЧого не йшли у депутати обласної ради?25.02.2013 12:59
Руслан КоцабаВ депутати облради не йшов, бо маю задоволення від того, що кажу людям у очі правду, про них в тім числі... А то треба було щось брехати, смикатися перед рагульською Пасічною, що буцімто які вони моральні та патріотичні, а України люблять адо до обсикання у літі, до викинутого кулька зі сміттям - через балкон на клумбу перед будинком! Не готовий смикатися перед рагулями, та й теперішній статус депутата облради є радше клоунським і недієвим. Та й не хотів з Іваном Харуком конкурувати, нехай хлопчина скористається тим шансом, який йому надала доля і Сич. Може хоч квартиру якусь виб`є...
ромкоРуслане, нащо ти з собою тягаєш того пса?25.02.2013 13:04
Руслан КоцабаЯ його не тягаю - він сам за мною ходить! То якраз є проблемою, що такси, як дуже енергійні песики, тягають на шнурку своїх господарів. А мій Скутер самостійний, я його таким виховав, - він сам по собі і ми один одного розуміємо і шануємо. Йому нудно у однокімнатній квартирі, на шостому поверсі, тому, як тільки побачить, що я беру штатив і відеорюкзак - лягає під дверима, аби його не забули... Дуже розумний собака, повноправний член сім`ї!
sashaяк ви ставитесь до відділення Галичини від України,чи може краще як казав Андрухович щоб данбасс вийшов зі складу нашої держави ? 25.02.2013 13:07
Руслан КоцабаЯ є державником, тому я за соборну Україну! Хоч розумію аргументацію п.Юрка, але або ми разом вигрібаємо із тої помийної ями, де опинилися завдяки нашим недолугим "достойникам", або стаємо "перегноєм" для сильніших держав-сусідів і сильніших націй...
ромкоА якби тобі запропонували стати заступником мера по ЖКГ, погодився б?25.02.2013 13:09
Руслан КоцабаТеперішній владі не планую допомагати - хіба послідовною і аргументованою критикою. Може колись мені подякують, що витрачав на них час і нерви.
drugХто буде наступним мером Івано-Франківська, на вашу думку?25.02.2013 13:10
Руслан КоцабаДумаю, буде Юрій Соловей, якщо витримає ще два роки у опозиції до чинної "вишиванкової" влади!
sashaякі перші три справи зробив би Коцаба якшо б став мером ?і чи хотіли б ви бути мером міста ?25.02.2013 13:11
Руслан КоцабаМером ніколи не стану, як і депутатом, бо за таких як я - не голосують. Кому приємно, щоби йому у вічі казали правду про його рагульську чи злодійську сутність?
антонЧи не світить Вам при Юрію Соловею (якщо такий відбудеться мером Станіслава)зайняти посаду в міській раді?25.02.2013 13:17
Руслан КоцабаПісля того, як Юрій Соловей стане міським головою Франківська, я планую піти йому допомагати, тобто у якусь муніципальну структуру. За попередніми домовленостями, це буде муніципальна інспекція. Бо десяток чесних хлопців у форменному одяз, із кийками і кайданками, з гідною зарплатою - зроблять для ДЕРАГУЛІЗАЦІЇ Франківська набагато більше, як черговий склад депутатів-балаболів, що "проскочать" у міськраду на черговому модному бренді! Бо якщо потягнути кийком по плечах бикові, який у центрі міста блює від "пивного перебору", то це буде ефектнішим і ефективнішим за безліч закликів та девізів. Така ось правда Життя.
Любко ChicagoРуслан що для вас ПОРА , це Каськів , УКРАІІНА, друзі .і що дальше?У вас є мрія бо в Королевськоіі є?Чи не плануєте виііжати за кордон?25.02.2013 13:21
Руслан КоцабаЛюбку, ПОРА для мене - найкращий період у житті, бо зустрів цілу купу енергетично заряджених людей, зарекомендував себе справжнім порівцем. Але рагульське пострадянське суспільство-совок щоразу хоче нових модних брендів, модних радикальних гасел і модних месій типу Олега Ляшка. А от за кордон виїжджати не планую, поки є шанси змінити тут на краще.
ПуцикА є хтось зі Свободівців хто викликає у Вас повагу? От реально, хто там нормальна людина?25.02.2013 13:27
Руслан КоцабаШаную за моральність Романа Онуфріїва, за бізнесовий та житейський досвід Романа Харука, поважаю Ярка Дубаса, Миколу Яциновича... Деяким пасувало би хоча б у Польщу на тиждень змотатися, аби переконалися, що і там люди живуть... Та врешті решт - там усі нормальні, але поставлені у ненормальні умови! Це коли якийсь "Пупс" десь зі Львова вирішує, хто має стати секретарем міськради чи головою якоїсь депутатської комісії... Ну не може Львів вирішувати, що робити їм у занедбаному і заполітизованому Франківську!
ПуцикЧого ви так стібетесь з депутата Дубаса? Шо він таке зробив ? 25.02.2013 13:28
Руслан КоцабаДубас ще нічого не зробив - і на тому дяка! Бо інші вже стільки "наробили", що і руку для вітання подавати не хочеться...
ПуцикОхарактеризуйте двома-трьома словами кожного з цих осіб: 1. Віталій Мєрінов, 2. Микола Гавриляк, 3. Ярослав Дубас, 4.Тарас Зень, 5. Гана Крисюк, 6. Володя Олійник25.02.2013 13:28
Руслан КоцабаПро перехід на персоналії писав вище. Дякую.
gilkaВАС ЦИТУЮ: "маю задоволення від того, що кажу людям у очі правду, про них в тім числі..." То ви, прошу пана Господь Бог, що знаєте Правду? Вітаю! Може варто було б бути скрамнішим і висловитися наприклад так: "маю задоволення від того, що кажу людям у очі ТЕ ЩО Я ВВАЖАЮ ПРАВДОЮ, про них в тім числі..." Га?25.02.2013 13:35
Руслан КоцабаНе розумію Вашого спалаху гніву, пане Гілка! Я дійсно кажу людям правду і дійсно вважаю, що Господь вирішує за нас, який у кого шлях! Все в його руках і значить Він дає мені силу і можливість робити те, що я щодня роблю. Я віруюча людина, тому розумію свій рівень скромності і доцільної тактовності до тих, хто не готовий, скажемо так делікатно, - жити у громадянському суспільстві. На завершення хочу всім подякувати, було цікаво і пізнавально. Хто ще щось хоче про мене дізнатися, то підкаже йому Вуйко Гугл - він все про мене знає, навіть якби я щось і призабув! Щасти вам! NEVSEREMOS!

Кількість переглядів - 9890

Коментарі (21)
<<На початок | <Попередня | Сторінка 1 із 2 | Наступна> | В кінець>>
Політолог | 06.03.2013 09:15У такому разі, Руслане, не менш влучним, але більш коректним стосовно тебе буде термін "політик". Бо "політолог" - це все-таки більше теоретик. У буквальному сенсі терміну. Чому тебе це "коробить"? Журналіст теж може бути політиком. Це доводить їхня присутність у останньому складі парламенту. Руслан Коцаба | 27.02.2013 18:30Ого! Вже понад 1600 переглядів! То додам свій комент знову, якщо чат переглядають так активно…
«Амбацу», «брату», «Надії» і ніку «Я» вдячний за моральну підтримку! Це по-перше. По-друге, співпереживаю із панею Надією за свою безпеку, але жуліків боятися – себе не поважати! Так само, як Януковича боятися – з України треба тоді тікати, а я не планую емігрувати, про це вже казав у чаті. Чому це я, вільна людина, маю втікати зі своєї, поки що вільної Країни? Треба спробувати всі шанси до збереження демократії у Державі, а вже потім, як не вийде, не дай Боже, у нас нічогісінько і виживу – думати про сховок… Колишнього Хека не варто боятися – нехай він нас, вільних громадян, боїться! Зброю для самозахисту поки що не планую купувати, аби не спровокувала гопота випадково вночі. Хоч маю право на "травматик", яко журналюга. Тепер щодо політологічної освіти – я є політологом-практиком, а не теоретиком. Досвід політичної діяльності – ще з 1988 року, з часів діяльності Української Гельсинської Спілки, де я, тоді ще 22-річний гіперактивний студент Львівської лісотехніки, був наймолодшим членом УГС… Досить скептично ставлюся до політолохів-теоретиків, але полюбляю, як маю настрій і пляшку пива, послухати або почитати їх – росте цікава маладьож! Пихата часом, з елементами нарцисизму, але то вікове, - перейде згодом, маю надію. Своїм вчителем вважаю Богдана Кухту, львівського політолога, який читав курс лекцій з політології, коли я навчався в Українській академії держуправління при Президентові України. Багато тоді, в 1998 році, з ним дискутував, гаряче сперечався на семінарах, але тепер бачу, що він був правИй щодо люмпенізації та рагулізації пост-радянського галичВанського суспільства… Ще раз дякую всім, хто зацікавився моєю скромною 130-кілограмовою персоною та прочитав мій толерастичний і лібералістичний чат. Щасти! Кому цікаво, кидаю лінк на свій ппередній чат на Фірточці, 2011-го року: http://firtka.if.ua/?action=chat&id=21
тесля до фіртки | 27.02.2013 13:22чому те що я написав до Коцаби фіртка не публікує. Там не було
жодних нецензурних слів. Там була думка, можливо і помилкова, хто
такий Коцаба. Якщо Коцаба пише нецензурні слова, обзиває
Президентів України, політичних діячів то це правильно, то йому
можна. З того можна зробити висновок що "журналіст "Коцаба і
Фіртка на одному інтелектуальному рівні нижче плінтуса.Яке їхало
таке і здибало.
я | 27.02.2013 12:38коцаба красавчик а строiч гандон Політолог | 27.02.2013 12:11Руслане, розкажи, де ти здобув політологічну освіту? Надія | 27.02.2013 10:15Руслане, думаю, багатьом, як і мені, імпонує твоє вміння
відстоювати тверду позицію. Ти - молодець. Правда, та різка
форма, в якій ти спілкуєшся, наводить страх, в першу чергу, страх
за твою безпеку. Ти ж розумний чоловік і знаєш, що різкість і
нетерпимість породжують те ж саме. Мені бракує сміливості, яка є
в тебе, але дозволю собі дати пораду, будь толерантним у
висловлюваннях, бо кожне слово має вагу. Пам'ятаєш, "Спочатку
було Слово, і Слово було Бога, і Слово було Бог".
ФІРТКА | 27.02.2013 08:51До аноніма, який підписався "До Фіртки".
Перше, ніхто не досконалий - ні ми, ні ви, ні Коцаба:)
Друге, що таке справжня журналістика - то "кожному своє", - комусь статті
про вишивку бісером, а комусь - розслідування "з ризиком для здоров'я".
Третє, жовтизна в міру - це плюс журналістики. Над міру - ні. В Руслана оце
"над міру" і є (виключно на нашу, без претензій на володіння істиною в
останній інстанції, думку) чи не єдиним сумнівним епізодом в його
журналістиці. Але чи хтось має право його обмежувати, якщо це не робить
його власне сумління?
Четверте, журналісти в ідеалі - це якраз асенізатори суспільства і пси
демократії. Які працюють на території конфлікту часто зі шкодою для власної
карми (і, відповідно, здоров'я).
П'яте. Ми також нібито журналісти:) Але назвавши Руслана журналістом
року чомусь зовсім не почуваємо себе "ображеними":)
до Фіртки | 27.02.2013 08:15Назвати класичного представника жовтої преси журналістом року-
образа для всіх журналістів.
Продажність і вульгарність Кацаби ні в кого не викликає
сумнівів.Якщо це журналістика по-франківськи, то шкода громаду
міста, яка змушена це їсти....
вася | 27.02.2013 01:10як це йому незареєстрований скутер віддали ще й вибачилися? коцабка хлопець не промах, вже собі посаду придивився, всі свої чесноти перерахував :-)) соловей значить валить анушкевичуса і обирається головою міста Амбац | 26.02.2013 23:44Звичайно є в Коцаби перегиби в оціночних судженнях. Але якби Коцаби не
було, то журналістика Франківщини була би куценька. Він робить багато
такого, від чого би 98% Франківських "профффесійних" журналістів би
всралпся. Ще би таких двоє-троє нам і можна було би трохи це кодло
владне пошугати "не по дєцки". Ну правда не все я сприймаю з сказаного
ним, але - поважаю - однозначно.
брат | 26.02.2013 23:40руслан ти красавчик будемо чистити мiсто вiд бикiв та злодiiв чиновникiв та депутатiв а 555 ти мудак та сцикун Руслан Коцаба | 26.02.2013 21:31Приємно шокований, що вже є понад 1200 переглядів чату! Чєртовскі пріятно! Тепер спробую відповісти на ці питання, але наступного разу вже анонімам типу "555" не відповідатиму, бо навіть не знаю - чи самчик це, а чи самочка? Отже, для Сергія - скутер віддали, вибачилися, гроші за штрафмайданчик особисто заплатили і мені квитанцію показали! У суді я оскаржив постанову на штраф у 850 гривень і суд нещодавно виграв. Чекаю, коли потепліє - заскучив вже за мопедом... Для Галі - я створюю тим, що критикую. Мають бути критики у всьому - інакше будь-якій справі ГАПЛИК! Прєзіка я не ображаю - забагато честі. Твердо вважаю, що ті мільйони, які голосували, знаючи за дві його судимості (з яких одна, Галю, за насильство!) - неадекватні або деградовані совком рагулі. Це ж яким сцикливим треба бути, щоби у закритій від сторонніх очей кабінці проголосувати за яскраво агресивного аутиста! І мені глибоко начхати, що за Ялинковича голосували мільйони - це хіба додатково доказує, настільки хворе суспільство на сході і на півдні Держави. Тепер до приємнішого: дякую "Фірточці" за номінацію "Журналіст року", буду старатися виправдати. До "555" - якщо хочете підісрати, то знайте наступного разу, що правильно пишеться "асенізатор". Дякую щиро за порівняння! Це той, хто прибирає бруд за іншими. Додам, що відсутність в пост-тоталітарному українському суспільстві критичної маси "асенізаторів" призвело до того, що всі цивілізовані країни сором`язливо затикають носа від тих смердючих міазмів, які ми, на жаль, продукуємо і не прибираємо чомусь. Тепер до "Вуйка" - трохи Ти, вуйку, перенапрягаєш "Фірточку" своїми коментами про вул.Дудаєва (првильна назва "Проспект Анушкевичуса"), але скажу, як особливо наполегливому, що тією вулицею часто їжджу, бо маю там двох компаньйонів. Жахливий проспект, але ми його заслуговуємо, як і скурвлену гіпер-супер-пупер-нано-патрійотичну владу! Було у нас, ще до січня буквально, три біди (дураки-дороги-москалі), а зараз хіба дві біди залишилися: дураки і москалі, бо доріг вже намає! Успіху всім і дякую за перегляд чату. безпартійний, не чиновник | 26.02.2013 20:43Та ні хлопці асенізатор - трудяга, що прибирає каку, і ніякий він не скандальний журналіст, просто некультурна людина, яка отримує задоволення коли про нього щось кажуть. Це як мазохіст, що кайфує від болю чи садист від того що робить боляче іншим. Що нормальна людина може зрозуміти з його відповідей. Набір непристойностей та образ проти усіх людей, які, можливо і не є кращими представниками спільноти. А ле що їм з тих Коцабових ідіотизмів? Для них це теж реклама, а з того всього просто пук з одного місця. Чи не соромно йому за таку журналістську писанину перед дітьми? Вірю що мій коментар принесе вам кайф, на здоров*я.
Сподіваюсь він не буде видалений, адже написаний у стилі Коцаби.
Вуйко | 26.02.2013 17:30Даю 100 грн. якщо Рулан проїде на своєму мопеді від початку і до кінця вулиці Дудаєва. 555 | 26.02.2013 14:37Та ні хріна у нього немає, навіть тієї манії величі.Просто чоловік
любить копатися в грязній білизні та порпатися в каналізаційних
відходах. Одним словом - асінізатор.Побачите як сприйме мій
коментар.
Галя | 26.02.2013 10:25Мені дико бачити як ображають кожного Президента України за яких проголосували мільйони людей. Це не є журналістика - це убогіть. ФІРТКА Галі | 26.02.2013 10:08Галю, ви не зрозуміли - це був комплімент Руслану! Так позначений його
стиль роботи як журналіста. До речі, ми з колегами (кулуарно:)) визначили
Руслана як "Журналіста року-2012".
Галя | 26.02.2013 09:52Руслане, лишися того ровера. Дивись, навіть фіртка назвала тебе скандалістом - невже тобі це приємно? Людина повинна щось створювати, а не лаяти. Сергій | 26.02.2013 09:16Руслане, а як закінчилася історія з гаїшником Дземаном і ще одним його
товаришем також з чисто "українським" прізвищем, які викрали твій
мопед? Ти їх пробачив?
Руслан Коцаба | 26.02.2013 08:58Та ніяка в мене не манія! Я за Правду, а в кожного вона своя. Я обстоюю те, що вважаю своєю правдою, обстоюю гонорово і чесно! У побуті я теж скромний чоловік. ;)
<<На початок | <Попередня | Сторінка 1 із 2 | Наступна> | В кінець>>

Додати коментар

Ім'я:

E-mail: (не обов'язково)

Текст повідомлення:



Статті
Останнє в блогах
Всі блоги