Чат з гостем "Фіртки"

Чат з Богданом Гдичинським

Керівником Служби Міністра Юстиції України

Агенція новин "Фіртка"  ЗАВЕРШИЛА ЧАТ з Керівником Служби Міністра Юстиції України, кандидатом в народні депутати по Коломийському ВО №88, Богданом Гдичинським.



Чат

ruslan b.Доброго дня,шановний Богдан Петрович,насамперед хотів подякувати Вам за створення багатьох організацій,які справді не на словах,а на ділі несуть допомогу,добро людям в цей важкий час...як Ви оцінюєте п.Донія(адже відомо що це політик більше розмовного жанру,конкретних дій, за ним-нема)?чи знайомі з ним особисто?дякую Вам...вперед до перемоги!!! 13.09.2012 11:11
Богдан ГдичинськийСлава Ісусу Христу! Доброго дня, шановні учасники чату! Перш за все хотів би щиро подякувати всім Вам за те, що Ви не байдужі до одного з основних процесів - формування законодавчої гілки влади. Незалежно від того, яке запитання було сформовано Вами(зручне чи незручне для мене), воно було мотивоване тим, що ви вболіваєте за долю України і не є пасивним спостерігачем процесу становлення держави, а її активним учасником. Це не роз’єднує мене з вами, а навпаки - об’єднує. Усе своє життя я також старався не жити по принципу «моя хата з краю», а в силу своїх можливостей і здібностей хотів долучитися і долучався до цього процесу. Я ніколи не був фальшивим і тому зараз прийняв рішення стати перед громадянами, перед моїми земляками,відкрито дивлячись їм у очі, отримати оцінку моєї праці. Прошу вибачення у всіх, хто задавав мені питання щодо оцінки того чи іншого кандидата, що балотується до ВР, зараз я ще не відповім. Оцінку їм дасте ви – виборці. Я ж спробую дати відповіді на ті запитання, які стосуються особисто мене і цікавлять безпосередньо вас.
ГрубийДоброго дня! Впевнений, що живете Ви дуже добре, маєтки, дорогі автомобілі, діти мають бізнес або вже закордоном. Самі часто їздите закордон, можливо в Австрію, можливо вже маєте там своє помешкання. Ваше відомство - то взагалі держава в державі. Тому і питати у Вас нічого не буду.13.09.2012 11:13
Богдан ГдичинськийПро всі свої статки , включаючи і кожного члена моєї родини, я як законослухняна людина зафіксував у декларації про доходи. У ній зазначено, що за кордоном ніякого майна у мене немає. А в інші країни їжджу, якщо у цьому є потреба – службова чи приватна.
123Слава Україні! Хто для Вас є Степан Бандера? 13.09.2012 11:15
Богдан ГдичинськийГероям слава! Степан Бандера для мене (та і не тільки для мене) є одним із яскравих лідерів національно-визвольних змагань за незалежність та свободу нашої держави, громадянином якої я є.
123Ваше ставлення до нового закону України про мови. Для чого влада знову розігрує передвиборчу карту розділення України і українців, на цей раз по мовному принципу?13.09.2012 11:18
Богдан ГдичинськийСвоє ставлення до Закону я висловив як на сторінках ЗМІ, так і на зустрічах з виборцями. Одним словом - я його НЕ підтримую.
МойсикБогдане Петровичу, доброго дня Вам! 1. Януковича всі на Коломийщині вважають злочинцем, Ви перебуваєте в Партії Регіонів, яку він очолює. Ваша спроба "вмити руки" заявою про відмову від посади голови фракції партії регіонів в обласній раді НІЧОГО Вам не дала, бо ви залишились членом фракції партії регіонів та членом партії регіонів, інакше кажучи, з керівника загону НКВД Ви перейшли на рядового члена ЦЬОГО ж загону НКВД!!! Ви були членом КПРС? Ви були членом ВО "Батьківщина"? (дивіться: №307 Гдичинський Богдан Петрович 1957 року народження, член партії Всеукраїнське об’єднання "Батьківщина", освіта вища, заступник голови правління ВАТ "Укрнафта", проживає в місті Києві, зареєстрований кандидатом у народні депутати України 15.08.2007, реєстрацію скасовано рішенням ЦВК від 22.03.2010 за Вашою власною заявою; саме цього числа Вас взяв Лавринович до уряду Азарова?) ЧОМУ Ж ВИ ПРИХОВУЄТЕ СВОЄ ЧЛЕНСТВО У ПАРТІЇ РЕГІОНІВ (докази Вашого членства в партії регіонів у всіх на руках, будете заперечувати - вивісимо їх на всіх сайтах)??? ВИ СОРОМИТЕСЯ СВОГО ПРЕЗИДЕНТА??? 2. Кого з кандидатів в народні депутати України, які балотуються на ВО № 88 Ви готові запросити на дебати з приводу РЕАЛЬНИХ проблем життя нашого округу??? Чи Ви боїтеся дебатів??? Дякую! Не дуже вірю, що Фіртка пропустить ці питання в повному обсязі, але сподіваюсь що Ви їх не боїтеся???13.09.2012 11:20
Богдан ГдичинськийІз усією відповідальністю кажу, що з того часу, як Україна відродила свою незалежність протягом вже 21 року не був членом жодної партії. Ні до одної партії не звертався з письмовою заявою і проханням набути її членства. Також на момент відповіді Вам я не перебуваю у списках жодної партії, що зареєстрована. Я також не несу відповідальності за тих осіб, що розміщують на різних сайтах інформацію і автоматично зараховують мене до членів тієї чи іншої партії. Так, як депутат обласної ради я, будучи позапартійним, входив до складу фракцій, що були зареєстровані в обласній раді. Ніколи нікого не зраджував, а завжди відверто відстоював свою точку зору та інтереси своїх виборців. Відверто говорив як і друзям, так і опонентам про свої наміри. Особисто нікого запрошувати на дебати з кандидатів в народні депутати не планував. Вважаю, що час, який є, повинен бути втрачений на спілкування з моїми виборцями та на вивчення їхніх проблем. А дебатів і незручних питань не боюся.
НацикЗгідно з соціологією українці вважають, що Україна рухається в неправильному напрямку. На вашу думку, ЧОМУ? Хто винен - влада?13.09.2012 11:23
Богдан ГдичинськийЦе питання скоріше стосується тих, хто так вважає. Моя думка така: Україна має свій шлях історичного розвитку і всі ми без винятку несемо відповідальність перед нащадками про її долю, її майбутнє.
1990Богдане Петровичу,коломияни вже відчули реальну Вашу допомогу у всіх напряках як соціальних так і культурних секторах!!! Ті Громадські організації які Ви створили,вони зараз ефективно працютюь на Коломийшині,можна сказати що, ефективніше надають допомогу чим Коломийський міський виконком! Але скажіть чи це не є тимчасовим проектом до виборів у ВР? І чи будуть вони працювати під Вашим патронатом після виборів і надавати людям допомогу,як Ви станете Депутатом ВР? Завчасно дякую! 13.09.2012 11:24
Богдан ГдичинськийУсі організації, які були створені і на сьогоднішній день успішно функціонують, створювалися з метою реалізації моїх передвиборчих програм і завдань виборців. Вважаю, що їхня діяльність не повинна бути тимчасовою. У своєму запитанні Ви зафіксували, що робота цих організацій є ефективною. Отже, вони отримали право на життяМені б дуже хотілося, щоб і у майбутньому вони ввійшли в чітку систему органів самоуправління територіальних громад.
arkhigorДоброго дня! Скажіть, а які плануєте розвивати програми соціально-культурного розвитку Коломийщини? Як плануєте підтримувати віддалені села? Чи є у Вас бачення туристично-рекреаційних перспектив району?13.09.2012 11:28
Богдан ГдичинськийНа цю тему є дуже багато думок і уже практичних напрацювань. Програми, які розроблені, є науково обґрунтованими. Єдине, що потрібно – системно впроваджувати їх у життя. Туристичний потенціал нашого краю є невичерпним. Ми повинні створювати туристичний продукт, який би користувався популярністю у споживачів усього світу.
EndryБогдане Петровичу, Ви проводите багато програм підтримки населення. Чи плануєте їх продовжити після виборів, якщо так то з яких джерел будете брати кошти???13.09.2012 11:30
Богдан ГдичинськийУсі свої плани і програми я озвучив, і серед них найважливіша – це програма підтримки моїх земляків. Незалежно від посади я завжди підтримував і буду їх підтримувати. Щодо коштів, які є для цього необхідними, то тут трохи складніше. Але якщо людина хоче, то шукатиме можливості досягнення поставленої цілі. «Джерел» достатньо: бюджетні кошти, гранти, кошти фондів та доброчинних організацій тощо.
КозаченкоВи вирішили піти в велику політику та для потрапляння туди Ви обрали стратегію допомоги людям, творення добра. Я як людина яка цікавиться політикою та має певний досвід в цій сфері ще не зустрічав випадків, щоб така стратегія перемагала, політики мають красиво розповідати виборцями про їхнє світле майбутнє та чорнити тих хто співпрацює з владою, така стратегія як правило завжди перемагає. Як говорили відомі філософи "Нажаль в нашому світі, зазвичай зло перемагає"! Що ви на це скажете?13.09.2012 11:30
Богдан ГдичинськийДозвольте з вами не погодитися: зло ніколи не переможе добро. Злих людей замало, щоб отримати перемогу над Добрими.
patriot_vovДоброго дня, шановний Богдан Петрович)Перш за все хочу подякувати за добрі вчинки, які Ви зробили для Коломиї, а особливо для району. Я читав вище зказані відгуки про вас і запитання не розумію одного ЧОМУ ЛЮДИ КАЖУТЬ І ПИШУТЬ, що Ви з партії регіонів - це ж наскільки я знаю НЕПРАВДА, так поясніть будь ласка шановним людям це недорозуміння. Питання наступне: Чи можете Ви зробити так, що п.Доній і його "каманда" перестали ОБКЛЕЮВАТИ НАШУ КОЛОМИЮ (бігборди, сітілайти), я розумію що це політика, але пройдуть вибори і вони втечуть до Києва, а нам простим людям прейдеться це все зривати, мити.Краще б вони гроші, які викинули на цю агітацію - віддали на доброчинність. підтримаю Вас на 100% і думаю, що коломияни проголосують за нашого земляка, а не за київського жителя. P.S.Вибачте якщо шось не те сказав) 13.09.2012 11:31
Богдан ГдичинськийДякую за добру оцінку моєї діяльності.
kozakНайперше, Ви за Україну з Європою чи з Росією? Друге, як Ви будете притистояти корупції? Третє, з ким Ви об"єднаєтеся, як прийдете у ВР?13.09.2012 11:32
Богдан Гдичинський1. Я за інтеграцію України в Європу. 2. Корупцію може перемогти Закон, при умові його виконання всіма членами суспільства і громадським контролем за його реалізацією. 3. Прогнозую, що це буде об’єднання безпартійних мажоритарників. Об’єднаюсь з тими, хто буде відстоювати інтереси держави і в першу чергу її громадян.
AT0001Богдане Петровичу!Ми знаєм,що Ви багато зробили і робите для Коломиї!Аде для того,щоб впевнетись виборцю що ви будете робити як в Коломиї так і на теренах Прикарпаття не видно вашої передвиборчої програми? Скажіть чому ви не роздаете людям своєї передвиборчої програми і де з нею можна буде ознайомитись? Щиро дякую!!! КОЛОМИЯ ФАЙНЕ МІСТО :)!!!!13.09.2012 11:33
Богдан ГдичинськийМоя виборча програма є доступною для ознайомлення у ЗМІ та на офіційному сайті ЦВК, зокрема, була цілком опублікована в одному з недавніх номерів газети «Покуття: день за днем». А наше Прикарпаття таки дійсно файне:)
МilanaБогдане Петровичу, як допомагатимете молодим людям, чи маете якiсь передвиборнI пректи13.09.2012 11:37
Богдан ГдичинськийПриходьте за адресою м. Коломия, вул. Чорновола, 23, де розташований молодіжний благодійний фонд «Заради добра». Тут Ви зможете не тільки ознайомитися з проектами допомоги молоді, а й незалежно від Вашого віку взяти участь у їх реалізації.
Українець_№1Богдан Петрович доброго дня! Ми слідкуємо за Вашою діяльністю і знаємо, що ви не одноразово мали намір балотуватися до Верховної Ради України. І ось зараз ви рішуче налаштовані "пройти" по мажоритарній системі від свого рідного округу. Яким ви хочете бачити Коломийський район? Що ви готові зробити для цього? 13.09.2012 11:37
Богдан ГдичинськийТак, я хочу стати народним обранцем моїх земляків. І для цього готовий застосувати усі свої знання, досвід, можливості. Рідний край хочу бачити квітучим, цивілізованим, а людей, що тут проживають – щасливими.
LMБогдане Петровичу Я голосуватиму за Донія. Чому? Тому що ВІН проти російського фашизму Табачника, Калісніченка, Болдирєва... Він проти "золотих унітазів" і дорогих гелікоптерів, він не купує голоси людей за баранячі коцики і ровери...Чи правильний мій вибір, обгрунтуйте в чому зі мною згідні, а в чому ні?13.09.2012 11:41
Богдан ГдичинськийЗ Вами я згідний у тому, що Ви маєте повне право висловити ту думку, яку вважаєте правильною.
2502Доброго дня. Ви кандидат-мажоритарщик в депутати ВРУ , який представляє інтереси великого бізнесу і залежний від нього. Якщо станете депутатом,-лобіюватимете інтереси цього бізнесу, а для підтримання електорату - кидатимете "кістку". Чи прогнозували, за скільки часу бізнес-проект "депутат Гдичинський" повинен себе окупити?13.09.2012 11:43
Богдан ГдичинськийІнтереси великого бізнесу не представляю, а інтереси моїх виборців, моїх земляків. Бізнес-проекту по виборах також не маю. А тому питання щодо його окупності втрачає сенс.
2502Скільки Ви разом з фондом "Заради добра" витратили коштів на передвиборну діяльність? Скільки плануєте витратити на благодійність в наступному році? 13.09.2012 11:47
Богдан ГдичинськийБлагодійний фонд «Заради добра» утворений і функціонує згідно статуту. Відношення до формування Фонду я не маю, оскільки не являюсь ні засновником, ні керівником Фонду. Знаю, що Фонд активно допомагає молоді Прикарпаття і на майбутнє буду підтримувати такі ініціативи. Більш детальний коментар щодо Фонду можете знайти у ЗМІ.
2502В чому основна причина, що за 21 рік незалежності ми не стали європейською у всіх відношеннях країною? Чи бачите Ви серед наших політиків майбутніх Ден Сяопінів та Бальцаровичів?13.09.2012 11:50
Богдан Гдичинський21 рік в історії держави – це доволі малий термін. І наші майбутні політики - Ден Сяопіни та Бальцаровичі - зараз ще ходять до школи та в університети.
rdov@i.uaПрошу повідомити громаді звідки такі грошики берете на благодійність?13.09.2012 11:51
Богдан ГдичинськийЯ давав свій коментар на цю тему у ЗМІ, можете почитати статтю «Звідки гроші» за посиланням: http://visty.in.ua/home/kmnews/1546-2012-07-27-20-19-38.html
політикПане Богдане! Як відомо,Ви є людина "Укрнафти".Змоделювавши варіант, що Ви таки потрапили до Верховної Ради,кому служитимете - виборцям чи ПАТ "Укрнафта"?13.09.2012 11:53
Богдан ГдичинськийСлужити я буду закону і людям, а не якомусь конкретному підприємству.
політик В попередній каденції Ви проходили по списках БЮТу, в теперішній вже у фракції Регіонів. В чому причина такої деградації? 13.09.2012 11:55
Богдан ГдичинськийВиборці увесь час мали справу з своїм депутатом – Гдичинським, а не фракцією, в якій він перебував на той чи інший час в облраді. Різниці вони, на мій погляд, не відчули. Мій вибір – це не деградація, а свідоме, зважене, проаналізоване і узгоджене з виборцями рішення.
Патріот УкраїниВИ ЗАРАЗ БУДЕТЕ ГОЛОСИТИ, ЩО ВИ ЗА УКРАЇНСЬКУ МОВУ І ТІЛЬКИ! але чому ж тоді, коли Олесь Доній проводив патріотичний концерт біля Ратуші на підтримку рідної мови, на який прийшло більше 3-х тисяч людей, ви заставили студентів вийти до сцени з плакатима проти акції? люди розчарувалися в вашій солідарності і патріотизмі!13.09.2012 11:57
Богдан ГдичинськийСвоє ставлення до того, що зараз відбувається у державі і пов’язане з мовним законом, я уже неодноразово висловлював. І голосити з цього приводу не буду, а плідно боротимуся за мову. Одноразові акції на її підтримку вважаю малоефективними. На концерті-мітингу не був і нікого не змушував туди йти з плакатами.
1990п.Богдане,скажіть чому Ваш опонент відомий демократ який рве на собі сорочку не приїзджав до нас в Коломийщину ні в 2005,(2006-2007 Уоли при Ющинки очолив уряд ЯНУКОВИЧ)чому він не приїхав да нас в села Коломийського району в 2008 коли біда(відбувся великий паводок,коломийщина тоді найбільше постраждала !)тай зрештою ні в 2009 р ,ні в 2010 р не приїзджав коли було потрібно підтримувати демократичні сили на виборах до місцевогосамоврядування,чому він тоді не зробив такий концерт в КОЛОМИЇ як 2-3 ВЕРЕСНЯ ЦЬОГО РОКУ І ТІЛЬКИ ТОДІ КОЛИ ЙОГО НЕ ВЗЯЛИ В СПИСОК І КОЛИ ВИБОРИ ДО ВР? ЧОМУ ВІН ЗА ЦІ РОКИ НЕ ПРЇЗДЖАВ ДО НАС,І НЕ ДОПОМАГАВ,А ЗЯВИВСЯ ТІЛЬКИ МІСЯЦЬ ТОМУ? 2- ге питання:Якщо Ви пройдете, Чи пролобіюєте ви питання в Києві на рівні Уряду щоб у нас у сільських районах зявився транспорт для перевезення школярів з дальніх сіл в школи? 13.09.2012 11:59
Богдан ГдичинськийВибачте, але на першу частину вашого запитання не відповідатиму. А щодо лобіювання вирішення проблеми перевезення школярів повідомляю, що уже лобіюю це питання на рівні обласної ради.
політикПане Богдане! Чому таким попитом у владі користуються колишні працівники ДАі (ГАЇ), з лав яких і Ви вийшли?13.09.2012 12:01
Богдан ГдичинськийКожну людину оцінюють за її професійними, діловими, людськими якостями та добрими справами, які вона зробила і робить
666шановна людино під ніком цифер 1990. невже ви не дочитали що на даний час проводиться час не з тим, про кого ви пишете а з Гдичисньким який не має абсолютно ніякого відношення до вашого питання і того пана! навчіться читати!!! а запитання до Б.П. таке - навіщо ви надіслали масово людям повідомлення на мобільні тефони з образами в сторону О. Донія, назвавши його парашутистом. про вас до речі так само думають! не беручи до уваги де народилися, а де останні роки живе вся родина. 13.09.2012 12:05
Богдан ГдичинськийМушу перед вами вибачитися, але до сьогоднішнього дня я ще не зміг встановити автора і відправника провокативних смс-повідомлень. Моя команда наразі працює над цим питанням. І найближчим часом проінформуємо громадськість, хто нам «допомагав» у такий брудний спосіб.
політик Як Ви можете прокоментувати те, що видобутком нафти й газу в Україні займаються колишні "менти" - такі собі Чуприна та Соломон, котрі нині керують НГДУ в Надвірній. Зрозуміло, що вони у свій час пробували навести порядок - чи буде поряок у нафтодобувній галузі? Чи э порядок в юстицыъ при Вас?13.09.2012 12:21
Богдан ГдичинськийПризначення на керівні посади у акціонерному товаристві відбуваються на конкурсній основі. Напевно, вони на конкурсній комісії виглядали краще серед інших претенденті на ці посади.
IVANKA1Питання до Вас, як до політика з досвідом. Ваші прогнози: яким буде склад Ради наступного скликання у відсотковому відношенні? Чи об"єднаються мажоритарники у єдину фракцію і якщо так, то якою буде її роль? Дякую13.09.2012 12:21
Богдан ГдичинськийНе можу змоделювати ситуацію, що складеться у кінці виборчої кампанії. На мою думку, це буде Верховна Рада депутатів, які зобов’язані дотримуватися узятих зобов’язань і відповідати за свої слова і вчинки.
liliyaСкажіть, будь-ласка, у випадку проходження до Верховної Ради, яким чином Ви бачите свою роль як депутата, які питання для вирішення будуть для Вас пріоритетними? Що, на Вашу думку, заважає Верховній Раді повноцінно працювати і бути структурою, якій довіряють?13.09.2012 12:23
Богдан ГдичинськийПріоритетними для мене будуть питання, вирішення яких я окреслив у своїй передвиборчій програмі та накази виборців. Наразі повноцінно працювати нинішнім депутатам заважає надмірна заполітизованість. Вони повинні відстоювати перш за все не інтереси партій, а інтереси народу.
teoШановний Богдане Петровичу. З Вашої біографічної довідки дізнався, що Ви маєте дві освіти (історичну та юридичну), захистили кандидатську дисертацію з проблем державного устрою України та є одним із авторів монографії про участь України в міжнародних організаціях. З цього випливає, що Ви теоретично грамотна людина. Але мене цікавить не теорія, а практика. Чомусь більшість запитань, які Вам поставлені у Чаті, носять локальний характер: що зробите для районів, чи поможите селу, чи відремонтуєте дорогу і т. п. Це цілком зрозуміло - людей турбують їх місцеві проблеми (може тому і сайт називається "фіртка").  Але ж Ви болотуєтесь у ВЕРХОВНУ РАДУ УКРАЇНИ (і символом нашої держави є не "фіртка", а "Золоті ворота"), де Вам прийдеться вирішувати також глобальні проблеми, загальнодержавоного характеру. У зв'язку з цим мене цікавить - чи зможете Ви вирватись з містечкового полону і проявите себе як державний діяч? Зокрема: якою буде Ваша позиція щодо інтеграційних процесів і членства України в НАТО та ЄС? Адже всі знають, що у нас проголошена (на словах) чудова національна стратегія, але відсутні люди, які б могли її реалізувати. Чи послідовними і рішучими будуть Ваші дії, коли мова йтиме про цілісність нашої держави, її незалежність? Від Вашої позиції буде залежати майбутнє і наших районів, і нашої УКРАЇНИ!!!13.09.2012 12:25
Богдан ГдичинськийЯ підтримую участь України в інтеграційних процесах по входженню до європейських організацій, що поважають територіальну цілісність нашої держави та її суверенітет.
АгрономВи людина, яка народилась у селі і знає становище сільських жителів не з рекламних роликів, а з середини. Колгоспи і радгоспи припинили своє існування, землю розпаювали не завжди справедливо, безробіття, мізерні зарплати і пенсії - все це породжує розпач і страх. Люди покидають домівки в пошуках заробітку, сім'ї розпадаються, діти ростуть без батьків ... Невже цю руїну не зупинити??!! Чи є у Вашій передвиборчій програмі своє бачення вирішення цих складних соціальних проблем?13.09.2012 12:27
Богдан ГдичинськийПідвищення рівня життя всіх громадян нашої держави лежить в площині комплексного вирішення проблем, в першу чергу правових: рівні права і обов’язки всіх членів суспільства. Економічних: використання повного можливого потенціалу, який має наша держава. Не декларативна, а реальна участь громадян в управлінні державою через органи самоуправління. І найголовніше - відповідальність всіх структур управління за результати своєї роботи.
мирославаДоброго дня, Богдане Петровичу. Більшість виборців нашого виборчого округу знає Вас, як людину слова і діла. Щодня із засобів масової інформації все більше дізнаємося про ті добрі справи, які Ви невтомно робите для нас, простих виборців. Нещодавно довідалася, що Ви також очолюєте Івано-Франківське земляцтво у Києві. Розкажіть, будь ласка, більше, чим займається земляцтво і які плани на майбутнє, коли Вас оберуть Народним депутатом.13.09.2012 12:30
Богдан ГдичинськийПитання щодо функціонування Міжнародної громадської організації «Івано-Франківське земляцтво» досить об’ємне. Більше про її діяльність Ви можете дізнатися з сайту www.zemlyakyif.kiev.ua, а планів щодо розвитку дійсно багато. Івано-Франківське земляцтво буде найкращим серед земляцтв нашої країни!
євгеніяШановний Богдане Петровичу. Сьогодні для жителів області актуальним є питання будівництва гідроелектростанцій. Зважаючи на Ваш великий життєвий досвід, мудрість та розсудливість, відданість інтересам громади, хотілося б почути Ваше бачення цієї проблеми.13.09.2012 12:32
Богдан ГдичинськийПроблема гідроелектростанцій в гірських районах актуальна й багатогранна вже не одне десятиліття. Вивчаючи досвід інших держав, які мають великий позитивний результат при вирішенні цих проблем, я дізнався що при будівництві міні ГЕС передпроектні роботи займають не один рік. У нашому регіоні це питання потребує глобального вивчення. Вважаю, що можливо потрібно побудувати експериментальну мініГЕС та вивчити всі «за» і «проти» на практиці.
ростиславДоброго здоров’я, Богдане Петровичу, знаю, що Ваш девіз "Робити добро, не бути байдужим до людських проблем і залишити слід на землі". Ви опікуєтеся навчальними закладами, бібліотеками, церквами, підтримуєте громадські організації, футбольну команду та інше. Коли інших цікавить звідки Ви берете на все це кошти, то я хочу із доброю заздрістю запитати Вас, звідки на все це у Вас беруться сили. Я добре знаю, як непросто працювати з людьми, як тяжко з болем у серці сприймати всі їхні проблеми. Ви напевне у Бога заслужили, щоб всі люди молилися за Вас, щоб Всевишній послав Вам якнайбільше здоров’я. І все-таки хотів би дізнатися, з якими проблемами до Вас звертаються найбільше? 13.09.2012 12:34
Богдан ГдичинськийНапевне, коли робиш добрі справи – це добром і віддається, звідси і позитивна енергія, звідси і нові ідеї та проекти. Лише за останні 2 роки до моєї громадської приймальні депутата обласної ради звернулося близько 15 тисяч людей. Проблеми надзвичайно різні, але майже усі носять соціальний характер. Стараємось розібратися в усіх людських бідах, адже розуміємо, що для людини, котра звернулася по допомогу, це можливо остання інстанція і робимо все можливе, щоб вона не втратила надію.
StodolyaПане Богдан, чи приймете Ви запрошення Олександра Левицького піти з ним на теледебати? Дякую за відповідь!13.09.2012 12:36
Богдан ГдичинськийНа це запитання я відповідав раніше. Теледебатів з будь-ким з опонентів не боюсь.
tarasДоброго дня, Всі ми знаємо, що сучасний етап історичного розвитку України висуває на перший план такі проблеми, як реформування української економіки та подолання бідності. Адже це справжнє лихо для навіть і для нашого краю! Яким Ви бачите вихід із цієї проблеми? Чи зможемо ми, заручившись Вашою підтримкою, закласти у нас на Прикарпатті основу стабільності та розвитку краю? Дякую!13.09.2012 12:37
Богдан ГдичинськийТак. Всі мої сили будуть направлені на те, щоб зробити Прикарпаття економічно-стабільним розквітаючим краєм.
tarasБогдан Петрович, я дуже радий, що Ви намагаєтесь згуртувати український народ, як єдину європейську сім’ю! Але, українському суспільству потрібна могутня хвиля принципових змін, яка призвела б до його звільнення від державно-бюрократично-корупційних пут, до розкріпачення і ввімкнення механізмів саморозвитку та саморегулювання. А такі зміни вже спостерігаються, зокрема серед молоді нашого краю! Чи вірите Ви у альтернативу майбутньої культурно-політичної єдності українців? Дякую!13.09.2012 12:41
Богдан ГдичинськийЯ вірю в людей нашого краю, що бажають добра собі і державі в цілому. Я вірю в те, що ми прийдемо до цивілізованого суспільства.
ГрубийПане Богдан, чи подобається Вам відповідати на такі дуже красиві і улесливі запитання, як задали Вам читачі під ніком taras,ростислав тощо.13.09.2012 12:45
Богдан ГдичинськийМені подобаються питання, які заставляють замислитися. Приємно усвідомити, що у нас переважна більшість громадян живуть за християнськими заповідями…: "Ніколи не роби так, як не хотів би щоб поступили з тобою"… Мені приємно, що багато людей ставлять інтереси держави і краю вище особистих. Більшість населення нашого краю мають дійсно державницьку позицію.
політик Скільки Вам, пане Богдане, коштувало заплатити Д. Шлемкові, щоб потрапити по списках БЮТу у обласну раду?13.09.2012 12:47
Богдан ГдичинськийНікому нічого не платив і платити не буду.
політик Загалом з Вас? пане Богдане, вже в Івано-Франківську зварили кашу з тушонкою. Ви не політик - в тушка. Що на це скажете? За скільки Ви з Соломоном та Чуприною продали стаціонарні пости ДАІ під заправки "Укрнафти" та батька Ігора Палиці?13.09.2012 12:48
Богдан Гдичинський1.Хто добре знає мене і мої цінності – знають, що я не «їстівний». А ХТО є ХТО - життя покаже. 2.Під час мого перебування на посаді постами ДАІ не торгували.
IVANKA1питання до пана ПОЛІТИКА: чому Ви так не любите "ментів"? Ви особисто багато порушували і тепер ображені за справедливе покарання? 13.09.2012 12:49
Богдан ГдичинськийЦе питання до людини під ніком ПОЛІТИК.
КікіЧи приходилося вам давати або брати хабарі? 13.09.2012 13:02
Богдан ГдичинськийНе давав, не брав та іншим не раджу.
senjaЯк ви оцінюєте діяльність президентів України: Кравчука, Кучми, Ющенка, Януковича? Хто з них найкращий був? 13.09.2012 13:02
Богдан ГдичинськийСучасникам потрібні особистості, а нащадкам - їхні справи. А справжню оцінку дасть їм історія та нащадки.
senjaВи багата людина? Чи читаєте ви книжки? Що саме? 13.09.2012 13:03
Богдан ГдичинськийВважаю себе багатою людиною. В першу чергу своїми друзями. Книжки читаю, адже в них - мудрість. Остання прочитана книжка, яка справила на мене велике враження: Збірник цитат Блаженнішого Любомира (Гузара) "Бути людиною". __________ На всі питання відповів))) Дякую всім, хто долучився до спілкування у чаті та поставив своє запитання, а їх було чимало. Це свідчить про те, що Ви небайдужі до сьогоднішніх процесів у державі, які б у Вас не були політичні симпатії. Всім бажаю успіхів!

Кількість переглядів - 10967

Коментарі (21)
<<На початок | <Попередня | Сторінка 1 із 2 | Наступна> | В кінець>>
вася | 19.02.2014 22:12
це найпоряднiша людина вiн друг мого тата i богдана петровича я
бачив на власнi очi вiн добра людина!!!!!!! 
пішта | 25.10.2012 21:51держіться від цього ПРушного засланця,подальше. Хочете Гдичинського
знати? Тільки не читайте його агітаційну галиматью,а запитайте
любого простого коломийчанина десь так віком за 50,і вони без
всякої політики ,все про нього скажуть....Тоді,робіть вибір. Медові
агітки,запамятайте,-вводят в оману!!!
ОУН | 18.09.2012 15:34Коломия не помия коломия місто.Єтака гарна коломийка.Віримо що
коломиянам вистачить мудрості проголосувати за достойну людину не
демагога а патріота кокретних справ Богдана Гдичинського.А
тушканчики і політичні парашутисти за гроші Давіда Важаєвіча Жванії
нехай собі сичать і плюються.Перемога буде за нами. Слава Україні.
Angel - Петрові | 17.09.2012 17:02хочеш нестандартне - почитай чат Левицького або Донія: там нестандартне- влада - грабіжники, я - святий,люблю Україну! мене - переслідують опоненти. Ми хочемо таких представників у Парламенті??? Петро | 17.09.2012 13:04Хотів зрозуміти, що то за людина, Гдичинський. Після кількох стандартних відповідей навіть не став читати далі. Тоска. Хоч би щось нестандартне. Angel | 15.09.2012 10:53Шановні, ну ми тут не нахабство Кацаби обговорюємо, всі й так
знають, що це ще та ............ А загалом, Гдичинський молодець, адже
Доній, на відміну - відповідав тільки на Зручні питання, а ще на
ті, які сам писав.
Руслан Коцаба | 14.09.2012 19:33Злосним штабним коментаторам з Прівєт-групи Каломойського змушений зауважити, що надавав можливість голосувати на чарті усім бажаючим, навіть часом припрошував; вільним мікрохвоном скористалися усі, хто хтів; на рагульську злобу у інтернеті стараюся не реагувати, а от в реалі щелепу невихованим бикам зламав би... Олеся Донія знаю ще від студентських акцій непокори кінця 80-тих, знаю краще за інших його плюси і мінуси, але дуже вже гидливо ставлюся до ригіАнальних прокладок мусорського походження типу Гдичінського. Нагадую, що як журналіст у сюжеті про віче-концерт на телеканалі ZIK дотримувався існуючих стандартів - синхрони з різнополюсними думками тощо. А от опитування у рідній забиченій і затурканій ригіаналами Коломиї проводив від Народного ОКА - дійсно жовтого, бульварного і напрочуд популярного на Прикарпатті інтернет-ресурсу! Ну не переконав мене жоден інший кандидат... Наступного разу, як їхатиму мочити коломийських "тушканчиків" всесвітньої партії Каломойського, то вже обов`язково анонсую, аби всі "штабні" підтягнулися на площу - мені буде дійсно цікавіше... Коцабі | 14.09.2012 12:51Порада: якщо Ти підтримуєш Донія, то не позиціонуй себе як
журналіст, це відверто викликає сміх. Переглядав вчорашнє
"опитування" по Коломиї: брудні методи, брудна компанія Донія.
Чого від нього не очікував, добре знаючи персонально. Чорний піар
- то, напевно, дієво, але він з ним уже переборщив, очевидно ж.
Таке враження, що з приходом Донія на нього одні замахи,
переслідування і провокації. Це мій погляд зі сторони.
Іван | 14.09.2012 12:31Ох та Іванка..! Кожному кандидату по такій Іванці би Taras P | 14.09.2012 09:55Моя відповідь для Коцаби: чувак! Ну я ж вчора сам повз тебе кілька разів проходив і ти прекрасно бачив, як робилося це БЛІЦ опитування! Увага! Кандидатів на дошці було всього 5, а не 8! Як тільки бабуся підходила до кнопки з Гдичинським - ваші недороблені польові агітатори починали несамовито верещати: "Що ж ти зраджуєш Україну!! Олесь любить мову більше!!! Голосуй за нього!" Бабуся з переляку й голосувала. СМІШНО! Але так кампанія не ведеться! А Гдичинський мову любить не менше і акції на її підтримку робить системно! На відміну від зальотчика ДОНІЯ! Слава УКРАЇНІ! кацапі | 14.09.2012 07:27кацапа, в селах люди значно мудріші від таких неадекватних людей як ти, чмо немите. ОЛЕКСАНДР | 14.09.2012 00:25БУДУ ГОЛОСУВАТИ ЗА ГДИЧИНСЬКОГО! Я ЗА НИМ ВІДВЕРТО КАЖУЧИ ДАВНО
СЛІДКУЮ В ПОЛІТИЧНІЙ ПЛОЩИНІ!!! ЙОГО ІДЕАЛАМ,ПРИНЦИПАМ! ДУМАЮ,ЩО
САМЕ ВІН ДОСТОЙНИЙ СТАТИ НАРОДНИМ ОБРАНЦЕМ,БО КОЛОМИЯНИ ЙОГО
ПОВАЖАТЬ І ДЯКУЮТЬ ЗА ТЕ,ЩО ВІН РОБИТЬ ДЛЯ СВОЇХ ЗЕМЛЯКІВ!!!
євгенія | 13.09.2012 19:21висновок із прочитаного, що Богдан Петрович дійсно заслуговує на те, щоб стати Народним депутатом, а Донія відправимо балотуватися на свою Батьківщину, там де народився і де його знають, як облупленого, його односельці. Ну а Левицькому можна помахати па-па і сказати "злазьте вуйку з даху й не псуйте гонти". ОУН | 13.09.2012 19:05Дорогі Коломияни.До Вас в гості завітав віпагітатор Донія
комуністичний перешиванець Дмитро Павличко.Скоро отримаєте нагоду
переглянути сюжет львівського телебачення як напередодні другого
туру Президентських виборів пан Юрій Шухевич криє Дмитра Павличка
за підтримку жидЮЛІ.А принагідно нагадаємо як на сесії облради
попереднього скликання ОЛЕКСАНДР МАКСИМОВИЧ СИЧ вимагав не
нагороджувати цього самого Павличка ювілейною медаллю 100 років
Степану Бандері.Не слід забувати як свого часу коли ще існував
СССР виступаючи на сесії генеральної асаблеї Організації
Обєднаних Націй як представники УССР товаріщі Павличко і Драч
клялися що УССР і є тією самою незалежною Україною і ніяких
політвязнів в цій УССР НЕМАЄ.Де та люстрація про яку зовсім
недавно говорили Сич і Тягнибок.А
чому на вимогу Кравчука пан Доній згорнув наметове студентське
містечко фільм про яке крутить на Коломийщині.Згадайте що тоді
йому казали Корчинський і Вітович.Хто забуває минуле той не
вартує майбутнього.
Круглий | 13.09.2012 18:51В тому розкладі який є зараз думаю, що Гдичинський виграє. Мавко | 13.09.2012 18:38А я бачив виступ Донія в селі. Виглядав він жалюгідно, плете щось банальне, постійно вплітає русизми, від поїздки київського пай-мальчіка на села йому тільки шкода... Хоча крти він спутав в Коломиї - це правда. Руслан Коцаба | 13.09.2012 18:35Щойно повернувся з Коломиї - робив там вуличне бліц-голосування. Гдичинський зайняв почесне третє місце. Вдвічі більше за приватівця взяв Воха Довганюк, а Олесь Доній з велетенським відривом лідирує - понад 30 відсотків! Саша Левицький і регіонал Павлюк теж мають по кілька голосів. Треба певно Романа Забзалюка послухати, але то вже рівень Шльоми... Дійсно, ще я зауважив, що немічні пенсіонери обплутані мережею даїшника-регіонала. Донію порада - більше у селах організовуй зустрічі, там народ тупий і заляканий,- в Коломиї ти і так виграєш вчисту! ОУН | 13.09.2012 16:51Богдан Гдичинський достойна особа щоб бути депутатом ВР від
Коломийщини.Той його крок що він склав із себе обовязки голови
фракції ПР в облраді є дуже принциповим бо сьогодні всі штатні
патріоти лягають під ПР подивіться у Франківську ранком біля
офісу ПР на вулиці Грушевського як звідти виповзають закриваючи
лице руками аби люди не впізнали деяку місцеві діячі
УНП.УНСО.Свободи тощо.Що вони там забули.На людях кричать проти
ПР а самі здають інформацію і місця у виборчих комісіях обласній
ПР.Також коломияни скоро зможуть ознайомитися із критикою пана
Донія деякими найблищими соратниками Юрія Шухевича які не згідні
з тим що пан Юрій підтримав Донія.Мова йде про
львівянина.академіка Володимира Тарасенка який прямо каже що Юрій
Шухевич торгує татовим іменем.Сумно що Доній возвеличує Нестора
Махна який воював разом з большевиками проти Симона Петлюри.Проти
Незалежної України.Сумно що в 1999 році на Президентських виборах
Юрій Шухевич підтримував кагебіста Євгена Марчука.В Святому
Письмі написано що судитимуть вас не по словах ваших а по ділах
ваших і по плодах цих діл.Гдичинський зробив для Коломиї дуже
багато а Доній тільки розколов громаду Коломиї.Нехай пан Олесь
їде підіймати Схід і Південь України проти комуністів і
регіоналів а Коломия вибере Гдичинського.
Грубий | 13.09.2012 16:38І нащо проводити такі чати? На кожне питання - стандартна і
банальна відповідь,бла-бла-бла
політик | 13.09.2012 16:27 На мої каверзні питання пан Богдан відповів нормально. Одне, що по "призначенню на конкурсній основі Чуприни та Соломона" він не правий. Про цих людей рано чи пізно скажуть "могильники НГДУ". А так як пан Богдан може потрапити у ВР тільки на хвилі фальсифікації - я за Донія.
<<На початок | <Попередня | Сторінка 1 із 2 | Наступна> | В кінець>>

Додати коментар

Ім'я:

E-mail: (не обов'язково)

Текст повідомлення:



Статті
Останнє в блогах
Всі блоги