Чат з гостем "Фіртки"

Чат з Романом Онуфріївим

головою фракції ВО "Свобода" в Івано-Франківській міськраді

Агенція новин "Фіртка"  завершила чат з керівником фракції ВО "Свобода" в Івано-Франківській міській раді, головою бюджетної комісії міськради, Романом Онуфріївим.



Чат

CHUPAЯк ВО Свобода і ви особисто ставитеся до того, щоб в Івано-Франківську були заклади харчування "тільки для українців". Кажуть, що таку практику вже намагається ввести "Пасаж Гартебергів" - там нібито не обслуговують негрів і арабів. Що ви думаєте з цього приводу?16.09.2011 11:12
Роман ОнуфріївВважаю, що заклади "тільки для українців" – утопія. Тому говорити про нереальні речі просто немає сенсу. Щодо "Пасажу Гартенбергів" – то інформацію про намагання не обслуговувати негрів і арабів чую від Вас вперше. І нічого з цього приводу не думаю. Не цікаво.
НацикДобрий день. На вашу думку, який відсоток в депутатському корпусі Свободи складають негідники (Чрний, Слободян і їм подібні особи з кримінальним минулим). Яким чином такі елементи потрапили до виборчих списків Свободи? За гроші? Скільки хоч вони заплатили? 16.09.2011 11:14
Роман ОнуфріївМені неприємний скандал навколо Чорного, який кидає тінь на всю Свободу. Проте межі моєї відповідальності локалізовані міською організацією, щодо діяльності якої готовий приймати зауваження. Те ж стосується Слободяна і Зелика, хоча тут факти є свідомо перекручені, і не взята до уваги друга сторона конфлікту. А якщо концептуально – то тільки користуючись тезою «Платон мені товариш, але істина дорожче» будемо об’єктивно аналізувати факти і події.
kakaКажуть, що на сесійних засіданнях Івано-Франківської міської ради ви виконуєте роль Чечетова. При голосуванні, якщо махаєте рукою зверху вниз - то фракція голосує "за", а якщо ваша рука описує горизонтальні рухи - то всі свободівці одностайно проти. Хоча інколи ще кажуть свободівці просто чекають поки піднімете руку ви, і голосують "після вас" аналогічно. Чи важко вам дається ця роль диригента? Чи всі ваші рухи рукою означають попереднє схвалення питання на засіданнях фракції? Чи часто ви одноосібно вирішуєте як повинна проголосувати фракція в якихось непередбачуваних голосуваннях?16.09.2011 11:18
Роман ОнуфріївЩодо «махаєте рукою зверху вниз…» – це не більше, як чіїсь фантазії. Щодо процесу прийняття рішень – то наша практика їх прийняття базується на принципі колегіальності, зокрема фракційної. Щодо непередбачуваних голосувань – то намагаємося їх не допускати.
senjaСвободівський ставленик на посаду керівника розрахункового центру Вадим Войтик щойно тільки місяць як призначений, а останні кілька тижнів на своїй сторінці на Фейсбуці шле фото і повідомлення з Гонконгу, з Брунею, з Малайзії, з якихось островів Кота Канібалу... Він що - за місяць роботи на посаді вже накосив бабла на таку подорож? Чи ви його відправили у відрядження вивчати досвід ЖЕКів Ката Канібалу? Як можна пропрацювавши місяць і вже таку відпустку отримати??? Чи закон вам не писаний? Совість є?16.09.2011 11:26
Роман ОнуфріївЩодо В. Войтика, то він дійсно є членом нашої команди. Вадим багато років пропрацював журналістом, а журналістів колишніх не буває. ))) Свою відпустку, наскільки мені відомо, він оформив як безоплатну. І вирушив у чергову подорож з колишніми колегами по цеху. Щодо «він що - за місяць роботи на посаді вже накосив бабла на таку подорож?» – то не ображайтеся, але якщо шукати виключно негатив (як Ви робите) – то його і знайдете. Бо і на абсолютно стерильній поверхні можна знайти пилинку. І навпаки. Будьте добрішими, позитивнішими.
PLAYERnew1пане Романе поясніть нарешті громаді чому на День перемоги Ви були у червоній футболці і светрі з німецьким прапором. При цьому виступали проти червоних прапорів, а самі вирядилися із прапором країни, яка вбивала на війні як українців, так і комуняк???16.09.2011 11:29
Роман ОнуфріївЩодо футболки – то я, чесно, навіть не зауважив. Щодо светра з німецьким прапором, то він у мене вже близько 10-ти років. Маю сентименти до міліарного стилю одягу, і так одягаюся зазвичай в неробочий час. Якоїсь спеціальної цілі, одягаючись так на 9-те травня не переслідував.
Людина Пане Романе, вже котий тиждень спостерігаю, як набирає обертів будова на вулиці Короля Данила (паралельна сторона вулиці, як заходити до 16 садочка. Якщо йти з гординського то поворот направо.) Там був скверик, гарненький будиночок, чудова зелена зона де можна було відпочити. Нещодавно поаставили паркан і зрізали всі дерева. Хоча там були і плодові. Скажіть - це така практика в місті, дорубати і забудувати все що залишилося, чи це перший заступник міського голови Фітель, вваодячи Вас в оману, заробляє гроші? Ми сподівалися, що буде лад, що у місті припинеться тотальна щільна забудова, а бачимо, що цей процес лише осилюється. Таких прикладів багато. Розберіться, просимо Вас. 16.09.2011 11:38
Роман ОнуфріївМушу сказати, що, на жаль, ситуація з будівництвом у місті сильно запущена. Практично неможливо і неефективно вирішувати питання точково, закриваючи в місті ту чи іншу будову. Насправді проблема набагато глибше: протягом останніх чотирьох років Верховною радою України та Урядом кілька разів змінювались правила гри на будівельному ринку. При цьому ключові нормативно-правові акти діяли у розріз один одному. Сьогодні ці питання врегульовуються Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». На місцевому рівні, на жаль, влада цього ще не внормувала. Тому системним кроком з боку міської ради стане прийняття «Місцевих правил забудови міста», які, в свою чергу, нададуть можливість громаді безпосередньо впливати на дані процеси. Це загально. А тепер щодо самого будівництва, то мушу сказати, що містобудівна документація даному забудовнику погоджена виконавчим комітетом у 2005-2008 роках. І саме тому, що існують цей і багато інших подібних фактів, Свобода домоглася відсторонення від обов’язків головного архітектора міста.
KukМайже рік фактично керуєте містом... тільки не треба про відповідальність мера і т.д., бо самі ж знаєте, шо там вже ні про яку відповідальність не йдеться, віскі рулить. Так-от, І НЕ ВСТИДНО? А конкретно - за здачу Бені землі і стадіону за "так" (?), за просраний бюджет, за завал на водоканалі і ТКЕ і по всій комуналці, за смішну псевдореформу з жеками, за працевлаштування ваших партійних недоуків на сейрозні посади, за підміну дешевим піаром реальних справ? Ну і ще - чому Анушкивичус досі мер, здається, хтось усерйоз збирався оголошувати недовіру? Чому передумали? Ціну питання - в студію!16.09.2011 11:51
Роман ОнуфріївОтже, по черзі: 1. Не встидно. 2. Щодо стадіону – то це однозначно правильне рішення. Бо щороку на цей об’єкт і на команду «Прикарпаття» міський бюджет витрачав близько 1 млн. грн. Це по-перше. Друге – інвестор (а це дійсно «Скорзонера») взяв на себе чіткі інвестиційні зобов’язання, зокрема, щодо розбудови стадіону. А Ви ж розумієте, чий би не був стадіон – він залишиться у місті. 3. Щодо решти «позитивних оцінок» – то скажу таке. Подобається комусь, чи ні, ми й надалі будемо робити те, чого від нас очікують мешканці. Не виправдаємо очікування – програємо наступні місцеві вибори.
kakaЧув про вас, що ви порядний інтелігентний чоловік. Як ви уживаєтеся з кримінальними елементами, з тими хто в депутатах переховується від армії та іншими випадковими попутчиками. Складається враження, що свобода - це Сич, Онуфріїв і ще двоє-троє гідних лудей - а решта баласт. 16.09.2011 11:58
Роман ОнуфріївЩодо «достойних і баласту» – то робота покаже. До Вашого відому вже сьогодні «Свобода» є рекордсменом у кількості проведених депприйомів серед усіх каденцій попередніх рад. Депутати нон-стоп спілкуються з мешканцями і вирішують конкретні людські питання. І так буде далі.
CHUPAАле ви так і не відповіли - ЧИ ВИ ОСОБИСТО ПІДТРИМАЛИ Б ІДЕЮ ЗАКЛАДІВ "ТІЛЬКИ ДЛЯ УКРАЇНЦІВ" В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКУ? Хай це буде утопія, але - ТАК чи НІ?16.09.2011 11:59
Роман ОнуфріївНаціоналізм – це любов. (с) О.Тягнибок
nahhп. Романе, яке ваше бачення щодо вчорашнього страйку перевізників і як в майбутньому міська рада намагатиметься будувати свої стосунки з перевізниками? Адже, не слід забувати, що це приватний бізнес.16.09.2011 12:00
Роман ОнуфріївНа паритетних засадах. Без перегибів, і виключно в інтересах людей.
basyaПравду говорять, що персонально ви націлились на посаду мера? Навіщо ж тоді розкручували Марцінківа? І як ви хочете стати мером, коли про вас ніхто толком не знає?16.09.2011 12:02
Роман ОнуфріївЩодо «персонально ви націлились на посаду мера» – то це передчасна розмова. Щодо Руслана – це було і є правильне кадрове рішення. Щодо «про вас ніхто толком не знає» – от і добре, легше на світі жити.
ромкочи правда, що учора перевізникам, які не хотіли страйкувати погрожували - це Харук сказав16.09.2011 12:03
Роман ОнуфріївПоняття не маю.
БенькоСкільки депутатів міської ради від "Свободи" є власниками маршруток? Себто тими самими перевізниками? Але чесно, будь ласка.16.09.2011 12:04
Роман ОнуфріївЗа моїми даними – жодного.
ДДДЯКА СИТУАЦІЯ ДОВКОЛА СКАНДАЛЬНОЇ ПРИБУДОВИ НА ВУЛИЦІ ФРАНКА-ПАВЛИКА ОСВЯЧЕНОЇ ГАРКОТОМ ТА АНДРЮСОВИЧЕМ? ЧОМУ НЕ ЗНОСИТЬСЯ ТАКИЙ ЧУДОВИЙ ПРИКЛАД "БРУДНОЇ ХАЛТУРНОЇ ТА СУМНІВНОЇ" АРХІТЕКТУРИ16.09.2011 12:08
Роман ОнуфріївСправа в суді. Сподіваємося, що рішення буде на користь громади.
senjaЗнов щодо Войтика. Законодавство дозволяє брати безоплатну відпустку тільки через пів-року від початку роботи. А та й то на коротший період часу. А така відпустка через місяць після заняття посади - по-перше, в порушення законодавства про працю, по-друге, демонструє пріорітети членів "Вашої команди". Проблеми міста вам на останньому плані??? Головне - пузо погріти в тропіках? Я навіть не засуджую Войтика за цей пріорітет. Але для чого було йти на цю посаду???? Тут пахати треба, а не по Бахрейнах їздити. Погано це все. 16.09.2011 12:10
Роман ОнуфріївРезультат сам скаже за себе. Якщо Вадим не справиться – то відправимо його на Соловки :)
ОлександрПане Романе! Як відомо, у політичних партій та громадських об’єднань набагато більше можливостей , в тому числі і фінансових, для вирішення багатьох питань, ніж у пересічних людей. Саме тому, хочу задати Вам запитання, яке давно не дає мені спокою. ВО «Свобода» позиціонує себе, як єдину справді проукраїнську та націоналістичну силу в Україні, що піклується українською мовою та культурою. Тоді, якщо Ви (тобто «Свобода») справді такі патріоти, чому до сих пір від Вашої політичної сили немає жодного позову до суду про недопустимість публічних виступів депутатів у Верховній Раді України, а також міністрів іноземною мовою ? Це що, страх перед «кровосісями», чи весь Ваш патріотизм це тільки фарс та замилювання очей людям? P. S. Щоб уникнути закидів у спробі виставити ВО «Свобода» в негативному світлі, хочу зазначити, що на останніх місцевих виборах особисто я та вся моя родина голосували саме за "Свободу" 16.09.2011 12:14
Роман ОнуфріївВажко не помітити того, що багато високопосадовців та народних обранців нехтують українською мовою, не знають нашої історії. Мало того, часом колесніченки, чечетови, табачники цілеспрямовано перекручують реалії минулого, вдаються до історичних маніпуляцій. Проте вважаю, що це, передусім є наслідком, а не причиною. Наслідком низької культури, обмеженого проімперського світогляду, комуно-комсомольського минулого. Недарма «Свобода» багато років добивається проведення люстрації. Саме вихолощення комуністів, кадебістів і корупціонерів (які, як відомо, колишніми не бувають) очистить нашу владу від неукраїнського, чужоземного елементу. Зрозуміло, що наслідком цього стане і виключно українська мова на державному рівні і шанування справді українських історичних постатей. А судовими позовами ми дамо нашим опонентам зайвий майданчик для поширення антидержавних ідей. Зрештою і про незалежність судової гілки влади, як і про справедливі рішення, сьогодні, як на мене, не можемо говорити. Маємо цьому чимало прикладів.
FRВи голова постійної депутатської комісії з питань бюджету у міській раді, скажіть будь ласка чому ваші чиновники сидять у таких страшнющих кабінетах, це обличчя міської ради а туди гидко заходити, меблі як руїни і їх там ціла купа у кабінеті по 4-5 осіб? Ви при владі!!!! У місті багато зробилося це похвально, але плани були більші, чи плануєте їх реалізовувати? 16.09.2011 12:15
Роман ОнуфріївМаємо нестандартне і масштабне бачення щодо вирішення цього питання. Чекайте…
аналітикЧому у Вашому рідному селі Угорники так паскудно імітували ремонт головної дороги, що йде від пам'ятника Ленкавському? Може варто було скинутися свободівцям депутатськими грошима, щоб зробити хоч раз дорогу, як то роблять у місті, адже село таки належить до міста і місто з нього користає, зіпхнувши проблеми на сільраду?16.09.2011 12:18
Роман ОнуфріївРеалії такі: в селі будується каналізація. Будується довго, але все-таки роботи ведуться. А будівництво передбачає ведення земляних робіт. Тому ремонтувати сьогодні дорожнє покриття, щоби завтра його зняти, – нелогічно.
MykolaПане Романе, це правда, що депутати від "Свободи" працюють чи не в кожному комунальному підприємстві міста? Скільки ще своїх однопартійців ви плануєте працевлаштувати? 16.09.2011 12:20
Роман ОнуфріївНеправда, не у кожному.
senjaколи немає що відповісти - то грають "вар'ята". І ви так. Це і питання про Войтика, і багато інших. Неповагу до запитань і їх авторів хочете продемонструвати? Вам це вдалося.16.09.2011 12:21
Роман ОнуфріївТаке життя :)
andriyп. Роман, яку би Ви дали оцінку господарці міста, стан справ на комунальних підприємствах, і хто на сьогоднішній день повинене понести відповідальність за чималі боргові зобов'язання комунальних підприємств?16.09.2011 12:23
Роман ОнуфріївСтан передінфарктний. Потрібна реанімація. Проведемо її успішно.
MykolaЯк стати членом "Свободи"? Скільки триває випробувальний термін?16.09.2011 12:27
Роман ОнуфріївВсе просто – телефонуйте у громадську приймалбню 71-36-55.
andriyЧи використовуєте ви адмін.ресурс у вирішенні своїх власних питань щодо роботи друкарні "Місто НВ", директором і співласником якої Ви являєтеся?16.09.2011 12:29
Роман ОнуфріївА ще у нас найдешевші в місті візитки.
LMНа скыльки я знаю в нормальних цивілізованих країнах є одна націоналістична партія. А в Україні, якщо я не помиляюсь десь 4 чи 5. В чому причина?16.09.2011 12:33
Роман ОнуфріївНасправді - це МІФ! У таких розвинених країнах як Франція є декілька партій, які початок свій отримали від Національного Фронту Ле Пена такі, як Національний Рух Мегре, Нові Праві Франції, така сама тенденція і в Австрії, де поруч з партією "Свобода" покійного Хайдера, існує успішно Альянс за майбутнє Австрії. Звісно, я також поділяю Вашу думку, що сьогодні потрібно об’єднати всіх націоналістів в одну партію і міська "Собода" завжди на свої акції запрошує побратимів з КУНу та інших патріотичних організацій. Інше питання, що в Україні деякі псевдонаціоналістичні організації були і є з метою дискредитації політичних опонентів, приклад цьому є славнозвісні організації Братство (Корчинського), ОУН в Україні (Козака "Ваша дружина американка") тощо. З новостворених організацій можу виділити "Поклик Нації", "Патріот України", які діють виключно на дискридитацію ВО "Свобода" по цілій Україні. Але це не дивно, ще в 1962 році в матеріалах КГБ зазначалося про важливість створення сателітних націоналістичних організацій на закордонні з метою дискредитації ОУН Бандери, про важливість використання агентів для розколу націоналістів, тощо. Але я впевнений, що ВО "Свобода" - це потужна націоналістична партія, яка має всі реальні шанси бути представленою у Верховній Раді України, і ми завжди готові до співпраці з організаціями, які сповідують націоналізм.
andriyРомане, скажіть, які реальні автомобілі у Вашому гаражі, не віриться, що єдиним вашим автомобілем є Ланос? тим паче,що це перше авто? чи ви пізно отримала водійські права?16.09.2011 12:36
Роман ОнуфріївВ гаражі є бортовий УАЗ тестя, і мій Ланос.
NadiyaПане Романе, скажіть будь ласка, які реальні кроки зроблені представниками міської фракції ВО "Свобода" за рік перебування у владі, для розвитку молодіжної політики міста? Наведіть приклади? 16.09.2011 12:41
Роман ОнуфріївЯкщо коротко, то: - активно діє Студентська Свобода - встановлюємо дитячі майданчики і поля з штучним покриттям - відкриваємо новий зал у ФОЦ - котрий рік проводимо козацькі забави - вуличні спортивні заходи для дітей і молоді тощо - збільшили бюдж.фінансування молодіжним і спорт. організаціям
andriyрозкажіть, Романе, про себе як про особистість, не політика. ваші захоплення, хоббі, чи дружите зі спортом16.09.2011 12:46
Роман ОнуфріївДонедавна активно займався гірським туризмом, ходив у багатоденні маршрути. Кілька років поспіль ранок починав із 40-хв пробіжки. Зараз багато часу забирає робота і сім’я. Найчастіше відпочиваю з дружиною та двома доньками. Всі разом катаємося на гірських лижах.
Гаплик1. У скільки разів збільшилися прибутки вашого бізнесу після того як ви стали депутатом, лідером фракції Свободи? Замовлень побільшало? 2. В чому зберігаєте зароблене? В валюті чи в практичних речах (продуктах, побутових речах)? 16.09.2011 12:50
Роман ОнуфріївНе будемо лукавити: все навпаки – зросли видатки. Бо депутатська (читайте громадська) діяльність потребує витрат, які доводиться покривати за рахунок власного бізнесу.
АндрейченкоДруже Романе, у засобах масової інформації повідомлялось з Ваших слів про консультації з першим заступником місьго голови Львова О.Синюткою. Наскільки сильним є його вплив на прийняття рішень депутатами-свободівцями?16.09.2011 12:52
Роман ОнуфріївМали один візит до Львова у січні з приводу діяльності львівських ЖЕО.
LMПроти вашої партії завжди готуються провокації, щоб виставити Вас схожими на російські фашистські партії казачков (не плутати з козаками). Стараються звести вас у дискусіях з російськими націоналістами типу Каліснічєнко, Болдирєва, коло яких би нормальний українець на відстані 100м стояти не хотів...Чому ви завжди на ці приманки попадаєтесь? Це ви робите спеціально, чи в цьому є інша причина?16.09.2011 12:54
Роман ОнуфріївЗалежно що вважати провокаціями. Скажімо минулорічну виставку «Волинська різня», організовану Каліснічєнком в Києві, «Свобода» не могла ігнорувати. Це – відверта фальсифікація фактів, знущання з пам’яті героїв УПА. І наші київські побратими проти цього протестували. Звичайно «Беркут» їх силою усунув з приміщення. Але на таке не можна не реагувати. Натомість абсолютно погоджуся з Вами в іншому. Проти нас дійсно готуються і проводяться чимало провокацій. Мета їхня одна – оскільки «Свободу» не можуть обґрунтовано звинуватити в непрофесійності, корупційності, обмані, то потрібно щось вигадувати. От і вигадують. Наприклад, що «Свобода» - це бандити.
Колядесь читав, що всі ідеології, що розділяють людей за певними ознаками (расою, національністю, .....) - від лукавого. (Від Бога - тільки всеохопна і всеоб'єднуюча Любов). То виходить, що Свобода - "сатаниська тусня"? :)))))) 16.09.2011 12:55
Роман ОнуфріївКесареві – кесареве, Богові – Боже.
WhiteHouseОсобисто я також голосував за Свободу на минулих виборах, і навіть за Марцінківа на пост міського голови, незважаючи на всю недолугість даноі кандидатури. А тепер я просто шокований тією псевдодемократією, яку ви провадите. А тому маю до Вас наступні питання: чому практично всі питання в міській раді вирішуються тільки Вами? Чому Анушкевичус і досі валить місто, невже Ви вважаєте що йому немає за що оголошувати недовіру чи то ви просто боітеся взяти всю владу у своі руки, а з нею і найголовніше - всю відповідальність?! 16.09.2011 13:01
Роман ОнуфріївВідповідальності не боїмося, маємо замало реальних важелів. До відома: всі позитивні ініціативи колег з інших фракцій ми готові підтримувати. Ініціатив от замало…
andriyп. Роман, як голова бюджетної комісії, які на сьогоднішній день вживаються заходи щодо наповнення міського бюджету?16.09.2011 13:02
Роман ОнуфріївНапр, відновлюємо практику проведення зем.аукціонів, переглядаємо орендні ставки на комунальне майно, інвентаризуватимемо землі міста тощо.
andriyп. Роман, чи можна вважати Віче із лідером об'єднання О. Тягнибоком та І.Фаріон початком передвиборчої агітаційної програми?16.09.2011 13:02
Роман ОнуфріївТак.
andriyп. Роман, чи вважаєте Ви перебіг подій у сесійній залі на сьогоднішній день констуктивним, чи все ж таки політика бере верх над економічним аналізом, соціальними аспектами, а іноді і логічним мисленням?16.09.2011 13:03
Роман ОнуфріївЖодної політики у господарські питання не допускаємо.
andriyп. Роман, чи вдаєтся на сьогоднішній день вирішувати спільно із командою міського голови (його заступниками) проблеми у місті?16.09.2011 13:05
Роман ОнуфріївА хто це команда мера?
andriyп. Роман, Ви як голова фракції від ВО "Свобода" у міській раді запровадили вперше в місті проекти по нічному та вибірковому капітальному ремонту доріг? Чому дана ініціатива, отримавши підтримку у громади, рухається не дуже високими темпами, що заважає виконувати і доводити проект до кінця?16.09.2011 13:07
Роман ОнуфріївОсновна проблема – в місті немає власного асф. заводу і потужних виконавців робіт. Але тенденції ми задали правильні.
ДДДВІТАЮ ЧОМУ МІСТО НЕ ЗНОСИТЬ САМОВІЛЬНІ БУДОВИ? ХТО ВІДПОВІДАЛЬНИЙ?16.09.2011 13:09
Роман ОнуфріївДуже громіздкий механізм ліквідації самобудів. Так складені закони, що самовільно забудувати легко, знести – ні.
ВідвертийПане Романе, як ви ставитеся до вчорашньго страйку перевізників? Буде підніматися ціна на проїзд? Буде скасовано пільговий проїзд для пенсіонерів? Нам очікувати чергових страйків перевізників?16.09.2011 13:12
Роман ОнуфріївДо страйку – вкрай негативно. Ми готові відповідати на діалог, а не на шантаж. Позиція Свободи ясна – ще один страйк і проводимо новий конкурс на пасажирські перевезення. Ми проти підняття ціни на проїзд.
andriyп. Роман, міська рада на сьогоднішній день ініціювала багато реформ на місцевому рівні: у комунальній сфері, у транспортній сфері, на ринку забудовників. Чи не має у Вас, як у голови фракції, що має більшість у міській раді, побоювання щодо їх успішного втілення в життя?16.09.2011 13:15
Роман ОнуфріївСьогодні іншого шляху немає. Місто проспало золотий час для реформ у 2006-2008рр.
ромкопро систему громадського контролю в маршрутках розкажіть детальніше16.09.2011 13:17
Роман ОнуфріївОсновна ідея – залучити громадськість та наділити її необхідними для цього інструментами. Більше про це – на сайті міської ради.
БенькоВи друкуєте листівки і плакати за депутатський кошт ВО "Свобода". Знизу написано "віддруковано за сприяння ВО "Свобода". А друкує це ваша друкарня. Хіба це не корупція? Не відмивання грошей?16.09.2011 13:19
Роман ОнуфріївНі, це не правда. Дайте свого мейла і я Вам скину пріоритети використання депкоштів фракції Свобода.
БенькоЧому все таки не скасували договори з перевізниками, які вчора страйкували??? це би була наука всім - і їм, і наступним. А ви знову йдете в них на поводу.16.09.2011 13:21
Роман ОнуфріївВчорашнє рішення є дуже жорстке щодо перевізників. Але має бути розумна межа. Бо поганий мир краще хорошої війни.
andriyРоман, а в чому ж полягає ваша "псевдо-відкритість" до громади, до мешканців, в інсталяції однієї камери для трансляції сесії, які реальні речі ви робите для прозорості? прошу дати конкретну відповідь, а не загальні фрази чи гуморні вислови. дякую.16.09.2011 13:24
Роман ОнуфріївВважаю, що прозорішої роботи ради, аніж за даної каденції, ще не було: - проекти попередньо розміщують на сайті - двері деп.комісій і сесій відкриті для бажаючих - та ж онлайн трансляція тощо
Чеяк ви прокоментуєте статтю у вашій газеті "Помаранчевий мажор"? що для Вас значить дружба? і якщо Петро мажор то охарактерезуйте себе декількома словами?16.09.2011 13:26
Роман ОнуфріївКоментувати статтю не хочу. Політику і дружні стосунки не змішую.
andriyп. Роман, як би Ви оцінили роботу своєї команди за минулий рік? Дайте, будь-ласка, оцінку по десятибальній шкалі і свій коментар-пояснення.16.09.2011 13:30
Роман ОнуфріївНа 8. Вчилися, набивали гулі, неефективно використовували час, шукали варіанти, сперечалися. Тепер краще знаємо хто є хто. І чітко бачимо, як рухатися далі.
АндрейченкоДо Фіртки. Чат передбачає спілкування, а не вправлянням у дотепності, особливо, коли це стосується депутатів. Ми знаємо, що Ваші гості розумні, однак використовуємо чат,щоб більше дізнатись про діяльність наших обранців.16.09.2011 13:31
Роман ОнуфріївДякую Фіртці за можливість цікавого спілкування, а учасникам – за хороші запитання. До зустрічі!

Кількість переглядів - 6099

Коментарі (17)
Cпокій | 28.09.2011 23:55Статисти у всі часи мовчки стояли у певній позі. А пан Знаючий укакався,
як і друг Михась. Брехнею, панове, півсвіта пройдете...
Статист | 20.09.2011 21:55Кількість коментарів свідчить про інтерес до Онуфрієва. Мабуть, самий
провальний чат
Спокій | 20.09.2011 16:22Знайомий почерк, п.Знаючий. "Я почну розповідь так від року 1997..., але
не тепер, а в році так 2020... а зараз інтриги понакидаю, а ви собі
думайте", так?
Знаючий | 19.09.2011 21:56:-)Я навіть, знаю, як Онуфріїв організовував свій бізнес і на основі
якого "фундаменту". Хто від того постраждав, про самозрозумілу наявність
двох бухгалтерій і т.д. Думаю, при нагоді почну розповідь, так від року
1997...
Олег | 19.09.2011 13:30to "ЗНАЮЧИЙ" - це Ваша особиста думка. а кожна думка має право на
існування, навіть якщо вона неправильна. я дуже сумніваюсь, що ви зуміли
організувати бізнес, де працює 50 українців, а Онуфріїв - зумів.....
Знаючий | 18.09.2011 13:57Насправді, Онуфріїв не є цікавою особою. Він є сірим і непомітним, але
добре вміє "підкилимно" творити різні домовленості. Він впертий, часом
до затятості. Егоїст. Його поведінка часом грунтується на власному
комплексі меншовартості. Якщо б він став керівником якоїсь великої
установи, то всіб побачили, що за його особою немає чогось
унікального. Одні з виборів до міської ради він програв, так би й було
цього разу - але вчасно сів у вагон тягнибока. Він теж є минулим, а не
майбутнім міста
Cпокій | 17.09.2011 22:30Друже Михасю, ти помилився з іменем. Маєш ще 2 спроби...) Марися | 17.09.2011 20:32Мені дуже сподобались відповіді. Роман - мудрий чоловік і тому все буде правильно в міській раді, бо "Свобода" в надійних руках!
Дякую "Фіртці" за цікву розмову.
Руслан Коцаба | 17.09.2011 17:30Ось мій телесюжет про страйк перевізників і пряма мова Онуфріїва: http://oko.if.ua/2011/09/17/40159/ Друг Михась | 17.09.2011 16:41Спокоя звати Михайло. І він дійсно в своєму шефові і роботодавцеві душі не чає. А Онуфріїв, як Онуфріїв. Давно знаю. Завжди був не багатослівний, добре користується офіційними фразами, хоча серед свої думає і говорить дуже швидко і різко. З віком став стриманіший. Кукан | 17.09.2011 09:272 Спокій. І цей чоловік Свобода. Але він - швидше виключення. Свобода це - юні депутати, які завдяки депутатству закосили від армії. Це ціла плеяда неуків які вже починають потрапляти на високі посади.. Це кримінальний авторитет Чорний (колись "Чорний" було його погонялово в кримінальних колах, але він змінив батьківське прізвище Мельник на кримінльне погонялово!!!). Це голова сільради Слободян, який вдарив дівчину-продавця, а це перед тим як став головою сільради - проходив по кримінальній справі за грабіж. Це свіжовилуплений Зелик..... і т. д., і т. п. І проблема навіть не в цих "кадрах", їм подібне завжди ліпиться до рейтингових і прохідних проектів. Проблема, що Свобода дивним чином вперто НЕ ОЧИЩАЄТЬСЯ від них!!! Сич говорить про якийсь "партійний суд"... Але ж мова тут швидше має йти про політичну відповідальність. Вичищати треба цей непотріб і залишати (шукати, виховувати, плекати...) таких як Онуфріїв. І тільки тоді, Спокою, буде Свободі щастя:)) Бо що ще треба у випадку з Чорним? Вже і суд його засудив за кримінальною статтею за побиття депутата, але кажуть "нє, ще подивимся шо скаже апеляційний....))))))))))) Ну це чиста комедія. Та для партії достатньо мало бути хоча б аудіозапису розмови Чорного з побитим депутатом на сайті "Галицького кореспондента", якщо не спромоглися ще до висунення його в депутати і на голову райради дізнатися що воно є...... Cпокій | 17.09.2011 00:50Пане Випадково, Ви праві. Це - інформаційна війна, розв'язана проти
"Свободи" її ворогами. В диму цієї війни спробуйте всеж роздивитись,
побачити правду і відрізнити справжню політичну та господарську
діяльність від її імітації та ганебного чорного піару.Шануймось!
Спокій | 17.09.2011 00:45Пане Кук, цей чоловік - і є "Свобода". Як і інші. Позбудьтеся
упереджень, і буде Вам щастя))
випадково | 16.09.2011 20:00найбільше цікавило чому свободу так активно усі почали щемити. хтось з двох неправий - або свобода бреше, або усі змовилися проти неї бо очі колить. захожу на всі сайти місцеві - а там тільки як не стаття то проти свободи. та все ж прісля вагань схиляюся до варіанту 2. прокол в тому що аж надто це виглядає на чиєсь замовлення а не на констркуктивну критику
Кук | 16.09.2011 17:38Хотілося подекуди відповідей точніших, але в цілому - достойно. Навіть не зовсім зрозуміло. що цей чоловік робить у свободі. руслан | 16.09.2011 17:25є спеціалісти,але мерові невигідно таких мати бо деребану не буде.можна і схему руху опрацювати та впровадити,і конкурс на перевезення провести цивілізовано,і з перевізниками мати добрий діалог, але ж той упертий мер не дослуховується до мудрих порад. Леся | 16.09.2011 16:40Щодо перевізників: моє перше робоче місце - кондуктор-контролер Долинського автопарку. У 1975 році проводилися вивчення пасажиропотоків, які допомагали оптимізувати маршрути, про безквитковий проїзд тоді мови навіть не було. У нашому місті схеми руху дуже недосконалі, через те і постійні затори, значні витрати перевізників на пальне, а жителів втрата часу на поїздки навколо міста. Вже досить давно читала, що якийсь Львівський інститут розробляє нову схему руху для Франківська, але "віз і нині там". Невже в місті нема кому набрати команду людей, які б вивчили дане питання і запропонували оптимальний варіант і схеми руху, і контролю за надходженням коштів в кишені перевізників? Це могло б зняти багато питань.

Додати коментар

Ім'я:

E-mail: (не обов'язково)

Текст повідомлення:



Статті
Останнє в блогах
Всі блоги
Душа і тіло
Україна і світ
Цікаво
Лучшая цена на стеклянный фартук для кухни в Екатеринбурге.